​​ေကာသလ အိပ်မက် (၁၆) ချက်

အိပ်မက်ဆိုတာ ဒီလိုပါ


(၁) အရပ်​​ေလး​​မျက်နှာမှ ​​ေလး​​ခု​​ေသာ နွား​​လား​​ ဥသဘတို့​​သည် လာလတ်၍ မင်း​​ရင်ြပင်၌ ​​ေဝှ့​​မည်ဟု တွန်ြမည် ြကံုး​​ဝါး​​လျက် မ​​ေဝှ့​​ပဲသာလျှင် ဖဲ​​ေလကုန်သည်ဟု ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ တရား​​မ​​ေစာင့်​​​ေသာ မင်း​​တို့​​ လက်ထက်၌ အရပ်​​ေလး​​မျက်နှာမှ မိုး​​တို့​​သည် ရွာအံသကဲ့​​သို့​​ ထစ်ြကိုး​​လျက် မရွာပဲသာလျှင် ​​ေပျာက်ပျက် ကုန်လတ္တံ့​​။ ထိုအခါ ​​ေကာက်ပဲသီး​​နှံတို့​​ ပျက်ဆီး​​၍ လူတို့​​၌ အစာ​​ေရစာ ရှား​​ပါး​​ ငတ်မွတ်ြခင်း​​ ြဖစ်လတ္တံ့​​။

(၂) နုနယ်​​ေသး​​ငယ်စွာ​​ေသာ အပင်တို့​​သည် ပွင့်​​ြက သီး​​ြကသည်ကို ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ ဆုတ်ယုတ်​​ေသာကာလ လူတို့​​ အသက်တန်း​​ တို​​ေသာ ကာလ၌ ​​ေယာကင်္​ျား​​ မိန်း​​မတို့​​သည် ထက်သန် ြပင်း​​​ေသာ ရာဂ ရှိကုန်သည် ြဖစ်၍ ငယ်ရွယ်စဉ် အခါ၌ပင် အိမ်​​ေထာင်ြပုြခင်း​​၊​ သား​​​ေမွး​​ြခင်း​​ တို့​​ကို ြပုကုန်လတ္တံ့​​။

(၃) နွား​​မြကီး​​တို့​​သည် မိမိတို့​​ ​​ေမွး​​စြဖစ်​​ေသာ နွား​​မငယ်တို့​​၏ နို့​​ကို စို့​​သည်ဟု ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ ြကီး​​​ေသာသူတို့​​အား​​ အရိုအ​​ေသြပုြခင်း​​ ​​ေပျာက်ကွယ်​​ေသာ ကာလ၌ အမိအဖ၊​ ​​ေယာက္ခမ စသူတို့​​သည် ကိုး​​ကွယ်ရာ မရှိကုန်သည် ြဖစ်သြဖင့်​​ မိမိတို့​​၏ သား​​သမီး​​ သား​​မက် ​​ေချွး​​မ စသူတို့​​ထံ၌ ကပ်ရပ်၍ ြငိုြငင် ညှိုး​​ငယ်စွာ အသက်​​ေမွး​​ရကုန်လတ္တံ့​​။

(၄) လှည်း​​တို့​​၌ ဝန်ကို ​​ေဆာင်နိုင်​​ေသာ နွား​​ြကီး​​တို့​​ကို မကမူ၍ နွား​​ငယ်တို့​​ကိုသာ က​​ေစကုန်၏။ နွား​​ငယ်တို့​​လည်း​​ ဝန်ကို မနိုင်၍ လှည်း​​တို့​​ကိုလည်း​​ ဆွဲြခင်း​​ငှာ မတတ်နိုင်သည်ကို ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင် တရား​​မ​​ေစာင့်​​​ေသာ မင်း​​တို့​​ လက်ထက်၌ အသက်ြကီး​​ ဝါြကီး​​ ပညာရှိကုန်​​ေသာ သူတို့​​အား​​ အမတ်၊​ တရား​​သူြကီး​​ စ​​ေသာ ရာထူး​​စည်း​​စိမ်တို့​​၌ မခန့်​​ထား​​မူ၍ အသက်၊​ ဝါ၊​ ပညာ ငယ်ကုန်​​ေသာ လူငယ်တို့​​အား​​သာ ခန့်​​ထား​​ြကလတ္တံ့​​။ ထိုအခါ အခွင့်​​အ​​ေရး​​မသိ၊​ မ​​ေတာ် မမှန်ြဖစ်၍ အမှု မြပီး​​၊​ အကျိုး​​မြပီး​​ ရှိ​​ေသာအခါ လူငယ်တို့​​သည် မိမိတို့​​၏ ရာထူး​​ စည်း​​စိမ်ကို စွန့်​​ြကလတ္တံ့​​။ လူြကီး​​တို့​​သည်လည်း​​ ငါတို့​​မှာ ြပင်ပကသာ ြဖစ်၏ဟု လျစ်လျှုြပု၍ ​​ေနြကလကုန်လတ္တံ့​​။ သို့​​ြဖစ်၍ တရား​​မ​​ေစာင့်​​ အမှုမြပီး​​ြကသည်နှင့်​​ မင်း​​နှင့်​​တကွ တိုင်း​​ြပည်ပါ ဆုတ်ယုတ် ပျက်ဆီး​​ြကလတ္တံ့​​။

(၅) ခံတွင်း​​ နှစ်ခုရှိ​​ေသာ ြမင်း​​သည် ​​ေကျွး​​လာ​​ေသာ မု​​ေယာစပါး​​ စသည်တို့​​ကို ခံတွင်း​​နှစ်ခုြဖင့်​​ပင် စား​​သည်ဟု ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင် တရား​​မ​​ေစာင့်​​​ေသာ မင်း​​တို့​​လက်ထက်၌ တရား​​မ​​ေစာင့်​​​ေသာ တရား​​သူြကီး​​တို့​​သည် နှစ်ဖက်​​ေသာ အမှုသည်တို့​​မှ ​​ေပး​​​ေသာ တံစိုး​​လက်​​ေဆာင်တို့​​ကို စား​​၍ အမှုတို့​​ကို မမှန်မကန် ဆံုး​​ြဖတ်ြကကုန်လတ္တံ့​​။

(၆) အဖိုး​​တသိန်း​​ ထိုက်​​ေသာ ​​ေရွှခွက်ကို ​​ေြမ​​ေခွး​​ဖိုအား​​ ကျင်ငယ်စွန့်​​ရန် ​​ေပး​​၏။ ​​ေြမ​​ေခွး​​လည်း​​ ထို​​ေရွှခွက်၌ ကျင်ငယ်စွန့်​​သည်ဟု ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင် တရား​​မ​​ေစာင့်​​​ေသာ မင်း​​တို့​​ လက်ထက်၌ အမျိုး​​ြမတ်​​ေသာ သူတို့​​သည် အချီး​​အ​​ေြမှာက် မခံရ၊​ ဆင်း​​ရဲြက၍ အမျိုး​​ယုတ်​​ေသာ သူတို့​​ အစိုး​​တရ ြကွယ်ဝ ချမ်း​​သာြကလတ္တံ့​​။ ထိုအခါ အမျိုး​​ြမတ်တို့​​ အသက် ​​ေမွး​​ြခင်း​​ငှာ မတတ်နိုင်ကုန်သည် ြဖစ်၍ မိမိတို့​​ သမီး​​တို့​​ကို အမျိုး​​ယုတ်တို့​​အား​​ ​​ေပး​​၍ အသက်​​ေမွး​​ ြကကုန်လတ္တံ့​​။

(၇) တ​​ေယာက်​​ေသာ ​​ေယာကင်္​ျား​​သည် အင်း​​ပျဉ်၌ ထိုင်လျက် လွန်ကို ကျစ်၍ ​​ေြခရင်း​​၌ ထား​​၏။ ထို အင်း​​ပျဉ်​​ေအာက်၌ရှိ​​ေသာ ဆာ​​ေလာင်​​ေသာ ​​ေြမ​​ေခွး​​မသည် ထို​​ေယာကင်္​ျား​​ မသိစဉ်လျှင် ထိုလွန်ကို စား​​၏ ဟု ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ မိန်း​​မတို့​​သည် အစား​​အ​​ေသာက်၊​ အဝတ်၊​ အ​​ေနအထိ်ုင် စသည်တို့​​၌ ​​ေလာ်လည်ြခင်း​​ ရှိ၍ မိမိတို့​​ လင်​​ေယာကင်္​ျား​​သည် ဆင်း​​ရဲြငိုြငင်စွာ ရှာ​​ေဖွ စု​​ေဆာင်း​​အပ်​​ေသာ ဥစ္စာ ပစ္စည်း​​တို့​​ကို အဝတ်အစား​​၊​ အစား​​အ​​ေသာက် တို့​​၌ လည်း​​​ေကာင်း​​၊​ ​​ေသာက်စား​​ ကစား​​ြခင်း​​တို့​​၌ လည်း​​​ေကာင်း​​၊​ အ​​ေပျာ်အပါး​​တို့​​၌ လည်း​​​ေကာင်း​​၊​ သ​​ေဘာက် လင်ငယ်ထား​​ြခင်း​​ တို့​​၌ လည်း​​​ေကာင်း​​ အရမ်း​​မဲ့​​လျှင် ြဖုန်း​​တီး​​​ေလလတ္တံ့​​။ ​​ေခွး​​မသည် မသိ စဉ်း​​စား​​ သကဲ့​​သို့​​ အိမ်သူ မိန်း​​မတို့​​သည် ဤသို့​​ တိတ်တဆိတ် ြဖုန်း​​တီး​​ ခိုး​​စား​​ြကလတ္တံ့​​။

(၈) ​​ေရမရှိ​​ေသာ အိုး​​တို့​​ြဖင့်​​ ြခံရံအပ်​​ေသာ ​​ေရြပည့်​​အိုး​​ြကီး​​ တလံုး​​ကို ြမင်ရ၏။ လူတို့​​သည် အရပ် ၈ မျက်နှာမှ ​​ေရကို ယူလာြက၍ ထို​​ေရြပည့်​​အိုး​​ြကီး​​ အတွင်း​​သို့​​သာလျှင် ​​ေလာင်း​​ထည့်​​ ြက၏။ ​​ေလာင်း​​ထည့်​​​ေသာ ​​ေရတို့​​သည် ြပည့်​​လျှံ၍ ကျကုန်၏။ ဤသို့​​လျှင် အဖန် တလဲလဲ ​​ေရြပည့်​​အိုး​​သို့​​သာ ​​ေလာင်း​​လျှက် ​​ေရမရှိ​​ေသာ အြခံအရံ အိုး​​တို့​​ အတွင်း​​သို့​​ကား​​ မည်သူမျှ မ​​ေလာင်း​​ မထည့်​​ပဲ ​​ေနသည်ကို ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ မ​​ေကာင်း​​​ေသာ မင်း​​တို့​​ လက်ထက်၌ မင်း​​နှင့်​​တကွ လူတို့​​ တရား​​ပျက်ကွက်၊​ ဩဇာညံ့​​ဖျင်း​​၊​ ဆင်း​​ရဲြခင်း​​သို့​​ ​​ေရာက်ြကကုန်လတ္တံ့​​။ ထိုအခါ မင်း​​အစိုး​​ရတို့​​သည် ဆင်း​​ရဲသား​​တို့​​အား​​ မင်း​​၏ အကျိုး​​စီး​​ပွား​​ အတွက်ကိုသာ လုပ်ကိုင်​​ေစအံ။ ​​ေဆာင်ရွက် ​​ေစအံ။ ထမ်း​​ရွက်​​ေစအံ။ သို့​​ြဖစ်ရကား​​ မင်း​​တို့​​၌သာ ြပည့်​​စံု အကျိုး​​ခံစား​​ြကရ၍ ဆင်း​​ရဲသား​​တို့​​မှာ ​​ေရမရှိ​​ေသာ အိုး​​တို့​​ပမာ တစံုတရာ မရှိ ငတ်မွတ် ​​ေခါင်း​​ပါး​​ြခင်း​​သို့​​ ​​ေရာက်ကုန်လတ္တံ့​​။

(၉) နက်ရှိုင်း​​ ကျယ်ဝန်း​​​ေသာ ​​ေရကန်ြကီး​​ တခုတွင် သတ္တဝါတို့​​ ဆင်း​​၍ ​​ေရ​​ေသာက်ြက၏။ ကန်၏ အလယ် ​​ေရနက်ရာ၌ ​​ေရသည် ​​ေနာက်၍ ကန်နား​​ဝန်း​​ကျင် ​​ေရတိမ်ရာ သတ္တဝါတို့​​ နင်း​​ရာ၌ ​​ေရသည် ြကည်လင်၏ဟု ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ တရား​​မ​​ေစာင့်​​​ေသာ မင်း​​တို့​​သည် မတရား​​ အုပ်စိုး​​ြခင်း​​၊​ တံစိုး​​စား​​ြခင်း​​၊​ ​​ေလာ်လည်ြခင်း​​၊​ သနား​​ညှာတာ ဂရုဏာ မဲ့​​ြခင်း​​၊​ ြကမ်း​​ြကုတ် ရက်စက်ြခင်း​​တို့​​ ရှိလျှက် လူတို့​​အ​​ေပါ်၌ အထူး​​ထူး​​ အြပား​​ြပား​​​ေသာ အချင်း​​အရာြဖင့်​​ အခွန်အတုတ်တို့​​ကို ခွဲခန့်​​ ​​ေကာက်ယူလတ္တံ့​​။ ထိုအခါ လူတို့​​မှာ တစ်စံုတစ်ရာ မ​​ေပး​​​ေဆာင်နိုင် ပင်ပန်း​​ဆင်း​​ရဲလျက် ြမို့​​ြကီး​​ရပ်ြကီး​​တို့​​၌ မ​​ေနနိုင်ပဲ ရပ်စွန် ြပည်နား​​သို့​​ သွား​​​ေရာက်​​ေနြကရသည် ြဖစ်လတ္တံ့​​။ ကန်အလယ်တွင်​​ေနာက်၍ ကန်​​ေဘး​​တွင် ြကည်သကဲ့​​သို့​​ ြမို့​​လယ်ရွာလယ်၌ တိတ်ဆိတ်၍ ရပ်စွန်ြပည်နား​​၌ လူစည်ကား​​လတ္တံ့​​။

(၁၀) တစ်လံုး​​တည်း​​​ေသာ အိုး​​ြဖင့်​​ တချိန်တည်း​​ချက်​​ေသာ ထမင်း​​သည် အချို့​​​ေပျာ့​​၏၊​ အချို့​​ မနပ်၊​ အချို့​​နပ်၏။ ဤသို့​​ ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင် တရား​​ မ​​ေစာင့်​​​ေသာ မင်း​​တို့​​ လက်ထက်၌ မိုး​​ကွက်ြကား​​ ရွာလတ္တံ့​​။ ထိုအခါ အချို့​​​ေနရာ၌ မိုး​​ရွာလွန်း​​၍ ​​ေကာက်ပဲသီး​​နှံ ပျက်အံ။ အချို့​​​ေနရာ၌ မရွာ၍ ပျက်အံ။ အချို့​​​ေနရာ တွင်ကား​​ မိုး​​မှန်၍ ​​ေကာင်း​​အံ။ ဤသို့​​လျှင် ထမင်း​​အိုး​​တွင် ြမင်​​ေသာ ထမင်း​​ကဲ့​​သို့​​ ​​ေကာက်ပဲသီး​​နှံ သံုး​​​ေထွ ြပား​​လတ္တံ့​​။

(၁၁) အဖိုး​​တသိန်း​​ထက်​​ေသာ စန္ဒကူး​​နှစ်ကို ယက်တက်ပုပ်ရည်ြဖင့်​​ ​​ေရာင်း​​စား​​သည်ကို ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ ငါဘုရား​​၏ သာသနာ​​ေတာ် ဆုတ်ယုတ်​​ေသာ ကာလတွင် ​​ေလာ်လည်၍ လာဘ်လာဘကို မက်​​ေမာ ကုန်​​ေသာ ရဟန်း​​အလဇ္ဇီ လူအလဇ္ဇီတို့​​သည် ဆွမ်း​​၊​ ​​ေဆး​​၊​ ​​ေကျာင်း​​၊​ သကင်္​န်း​​ ဥစ္စာပစ္စည်း​​ စသည် တို့​​ကို အလိုရှိကုန်သည် ြဖစ်၍ လမ်း​​ခရီး​​ဆံု၊​ အိမ်ဝ၊​ အိမ်ြကို အိမ်ြကား​​တို့​​၌ ငါဘုရား​​၏ တရား​​​ေတာ်ကို ​​ေဟာြကား​​လတ္တံ့​​။ နိဗ္ဗာန် အလို့​​ငှာ ​​ေဟာ​​ေတာ် မူအပ်​​ေသာ အလွန် မွန်ြမတ်​​ေသာ တရား​​​ေတာ်ကို တစ်ပဲ၊​ တစ်မူး​​၊​ တစ်ကျပ် စသည်တို့​​ အကျိုး​​ငှာ ​​ေရာင်း​​စား​​ ​​ေဟာ​​ေြပာ ြကသည် ြဖစ်၍ တသိန်း​​ထိုက်​​ေသာ စန္ဒာကူး​​နှစ်ကို ယက်တက်ပုပ်ရည်ြဖင့်​​ ​​ေရာင်း​​စား​​ သကဲ့​​သို့​​ ြဖစ်ကုန်လတ္တံ့​​။

(၁၂) ဘူး​​​ေတာင်း​​တို့​​သည် ​​ေရ၌ နစ်သည်ဟု ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ တရား​​ မ​​ေစာင့်​​​ေသာ မင်း​​တို့​​ လက်ထက်၌ အမျိုး​​ယုတ်​​ေသာ သူတို့​​ကိုသာ ရာထူး​​ စည်း​​စိမ် ​​ေပး​​သည် ြဖစ်၍ အမျိုး​​ယုတ်တို့​​ တန်ခိုး​​ အာဏာ ြကီး​​မား​​ ထင်​​ေပါ် အရာရာတွင် တွင်ကျယ်လျက် ၎င်း​တို့​​ စကား​​သာလျှင် ဘူး​​​ေတာင်း​​ နစ်သကဲသို့​​ နစ်၍ တည်ကုန်လတ္တံ့​​။

(၁၃) ​​ေကျာက်ဖျာြကီး​​ ​​ေရတွင်​​ေပါ်သည်ဟု ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ တရား​​ မ​​ေစာင့်​​​ေသာ မင်း​​တို့​​ လက်ထက်၌ ​​ေတာ်မှန် လိမ္မာ ပညာရှိ​​ေသာ သူတို့​​၏ စကား​​သည် မည်သည့်​​ အရာ၌ မဆို ​​ေလး​​​ေသာ ​​ေကျာက်ဖျာ ​​ေရတွင် ​​ေပါ်သကဲ့​​သို့​​ နစ်တည် ြခင်း​​မရှိ၊​ မခိ်ုင်မြမဲ ရှိြကကုန် လတ္တံ့​​။

(၁၄) ဖား​​ငယ်မ တို့​​သည် ြကီး​​စွာ​​ေသာ ​​ေြမွ​​ေဟာက်ြကီး​​များ​​ကို စား​​ြမိုသည်ဟု ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ လူတို့​​သည် ြပင်း​​​ေသာ ရာဂ ရှိကုန်သည် ြဖစ်၍ ကိ​​ေလသာ အလိုသို့​​ လိုက်လျက် ငယ်ရွယ်ကုန်​​ေသာ မယား​​တို့​​၏ အလိုသို့​​ လံုး​​ဝ လိုက်ြကကုန် လတ္တံ့​​။ အလုပ်အကိုင်မှု၊​ ဥစ္စာ ပစ္စည်း​​မှု၊​ ​​ေကျး​​ကျွန်မှု၊​ စီမံခန့်​​ခွဲမှု စ​​ေသာ အရပ်ရပ်တို့​​၌ လင်​​ေပါ်တွင် လွှမ်း​​မိုး​​ အုပ်စိုး​​ြခင်း​​ကို ြပုြကမည် ြဖစ်ရကား​​ ဖား​​ငယ်မသည် အဆိပ်လျင်​​ေသာ ​​ေြမွကို စား​​မျိုသကဲ့​​သို့​​ ြဖစ်ကုန်လတ္တံ့​​။

(၁၅) မည်း​​နက် ရုပ်သွင်၊​ အဆင်း​​ ဆိုး​​ဝါး​​​ေသာ ကျီး​​တို့​​ကို ​​ေရွှ၏ အဆင်း​​နှင့်​​ တူ​​ေသာ ​​ေရွှဟသင်္​ာ တို့​​က ြခံရံ ​​ေနြကသည်ကို ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ အား​​နည်း​​​ေသာ မင်း​​တို့​​ လက်ထက်၌ ထိုမင်း​​တို့​​သည် ဆင်စီး​​ ြမင်း​​စီး​​ စ​​ေသာ အတတ်တို့​​၌ မလိမ္မာ၍ စစ်ထိုး​​ြခင်း​​၌ မရဲရင့်​​ဘဲ ြဖစ်ြကကုန်လတ္တံ့​​။ ထိုအခါ တိုင်း​​ြပည် နိုင်ငံ ဆံုး​​ရှံုး​​မည်ကို စိုး​​၍ တူ​​ေသာ ဇာတ်ရှိ​​ေသာ သူ​​ေကာင်း​​သား​​ တို့​​အား​​ အစိုး​​ရြခင်း​​ကို မ​​ေပး​​မူ၍ မိမိတို့​​ထံ၌ ခစား​​ ြကကုန်​​ေသာ အမျိုး​​ ယုတ်​​ေသာ ​​ေကျး​​ကျွန်တို့​​အား​​သာ ​​ေပး​​ကုန်လတ္တံ့​​။ သို့​​ြဖစ်၍ အမျိုး​​​ေကာင်း​​သား​​တို့​​ ကိုး​​ကွယ်ရာ မရှိပဲ အစိုး​​ရြခင်း​​၌ တည်ကုန်​​ေသာ အမျိုး​​ယုတ်တို့​​ထံ၌ ခစား​​ြကကုန် လတ္တံ့​​။

(၁၆) ဆိတ်တို့​​သည် သစ်ကို သတ်စား​​ြကသြဖင့်​​ သစ်တို့​​သည် ​​ေြကာက်လန့်​​လျက် ဆိတ်တို့​​ကို အ​​ေဝး​​မှ ြမင်လျှင်ပင် ​​ေတာချံုရှိရာသို့​​ ​​ေြပး​​ြကသည်ကို ြမင်မက်ပါသည်။
​​ေနာင်အခါ တရား​​ မ​​ေစာင့်​​​ေသာ မင်း​​တို့​​ လက်ထက်၌ အမျိုး​​ယုတ်​​ေသာ သူတို့​​ အစိုး​​ရ ကုန်သည် ြဖစ်၍ အမျိုး​​ြမတ်သူတို့​​ မထင်ရှား​​ ြဖစ်လတ္တံ့​​။ အမျိုး​​ယုတ် သူတို့​​မှာ မင်း​​ကျွမ်း​​ဝင်သည် ြဖစ်၍ တရား​​ရံုး​​တို့​​၌ ဩဇာအာဏာ လွှမ်း​​မိုး​​လျက် အမျိုး​​ြမတ်သူတို့​​၏ ဘိုး​​ဘပိုင် လယ်​​ေြမ ဥစ္စာ အရပ်ရပ်တို့​​ကို ငါတို့​​ လယ်​​ေြမဥစ္စာ ြဖစ်သည်ဟု သိမ်း​​ယူြက၍ တရား​​တ​​ေဘာင် ြဖစ်လျှင် တန်ခိုး​​မဲ့​​သူတို့​​အား​​ ဖိနှိပ်ပုတ်ခတ် ြခိမ်း​​​ေြခာက် နှင်ထုတ်လျက် အနိုင်ကျင့်​​ ြကကုန်လတ္တံ့​​။ ထိုအခါ အမျိုး​​ြမတ်သူတို့​​ ​​ေြကာက်လန့်​​ စက်ဆုတ်ကုန်သည် ြဖစ်၍ လယ်ယာ ဥစ္စာတို့​​ကို ​​ေပး​​အပ်ကုန်လျက် အိမ်သို့​​ြပန်၍ အိပ်​​ေနြကကုန်အံ။ ထိုမှ တပါး​​လည်း​​ အကျင့်​​သီလရှိ​​ေသာ ရဟန်း​​တို့​​သည် အကျင့်​​သီလမဲ့​​​ေသာ ရဟန်း​​တို့​​က ချုပ်ချယ် ဖိနှိပ်ြက​​ေလသြဖင့်​​ ​​ေတာသို့​​ ​​ေြပး​​ဝင် ပုန်း​​​ေအာင်း​​ ြကကုန်လတ္တံ့​​။ ဤသို့​​လျှင် အမျိုး​​​ေကာင်း​​၊​ သူ​​ေတာ်​​ေကာင်း​​ တို့​​လည်း​​ လွတ်ရာ ကျွတ်ရာ ​​ေတာ​​ေတာ​​ေတာင်​​ေတာင် တို့​​ကို ​​ေြပး​​ပုန်း​​ ြကကုန်လတ္တံ့​​။

0 comments:

Post a Comment