သုနက္ခတ္တံ သုမဂင်္​လံ & Applied Esoteric Astrology ၂

သက်မဲ့​​ရဲ့​​ဓာတ်အရှိန်ဟာ သက်မဲ့​​ ၊​ သက်ရှိ ၂မျိုး​​လံုကို ဓတ်ခိုက်​​ေစနိုင်ပါတယ်။
စမ်း​​ြကည့်​​ြကပါအံုး​​၊​ ဒီတစ်​​ေခါက်​​ေတာ့​​ ဥသျှစ်ပင် ​​ေပါ့​​ ။



ဗျည်း​​ အက္ခရာ​​ေတွရဲ့​​ပညတ်ချက်​​ေတွက လူသား​​​ေတွအ​​ေပါ်မှာ ရိုက်ခတ်နိုင်စွမ်း​​ရှိပါ့​​မလား​​ လို့​​ထင်ြမင်ယူဆတဲ့​​ သူ​​ေတွ ရှိပါလိမ့်​​မယ်။
ဗျည်း​​ ၃၃ လံုး​​ထဲက ကြကီး​​ ၊​ ဃြကီး​​ ၊​ ဏြကီး​​ ၊​ ဠြကီး​​ နဲ့​​​ေရး​​ဆွဲ တဲ့​​ြကီး​​ ၄ ြကီး​​ အင်း​​တွ၊​ တစ်ခါ အဲဒီ က၊​ ဃ၊​ဏဠ ၄ လံုး​​ကိုပဲ ပလိတ်ြပား​​​ေပါ်မှာ​​ေရး​​ြပီး​​ အိမ်မှာ ကပ်ထား​​တာ​​ေတွ ​​ေတွ့​​ြမင်ဖူး​​ပါလိမ့်​​မယ်။ သူ့​​အစွမ်း​​နဲ့​​သူပါပဲ။
ဗျည်း​​အက္ခရာ​​ေတွကို အစင်အြကယ်​​ေရွး​​ချယ်ြပီး​​ ​​ေဟာ​​ေြပာတဲ့​​ နာမက္ခရ ကျမ်း​​ ဆိုရင် လံုး​​ြကီး​​တင် ဆိုတဲ့​​ တစ်လံုး​​​ေတွ့​​လိုက်တာနဲ့​​ ဒီလူဟာ အိမ်ရဲ့​​တာဝန်​​ေတွ ပိ​​ေနတဲ့​​သူ၊​ ဝစ်စ​​ေပါက် ဘယ်နှလံုး​​ပါလို့​​ ဒီလူက​​ေတာ့​​ ​​ေနရာတစ်ကာ ဟိုစပ်စပ် ဒီစပ်စပ် အစရှိသြဖင့်​​ ခွဲခါး​​ြပီး​​ ​​ေြပာဆိုနိုင်စွမ်း​​ရှိတဲ့​​ ပညာရပ်တစ်ခုြဖစ်ပါတယ်။

ြဂိုဟ် ၈ ခွင်​​ေတွနဲ့​​ပညတ်ထား​​တဲ့​​ ပရိဝါရ၊​ အာယု ၊​​ေတဇ အစရှိတဲ့​​ ပညာရပ်​​ေတွအတွက် သက်​​ေသြပစရာ ဆိုရင်​​ေတာ့​​ သက္ကရာဇ် ၉၇၂ ခုနှစ်၊​ အင်း​​ဝ အ​​ေနာက်ဘက်လွန်မင်း​​ ဟာ ​​ေတာင်ငူကို တိုက်ခိုက်ရာမှာ ဗား​​မဲ့​​ဆရာ​​ေတာ်ရဲ့​​ ဩဝါဒအတိုင်း​​ ​​ေတာင်ငူ နဲ့​​ကက်ကင်း​​ ဓာတ်ကျတဲ့​​ ခံတက်ပင် ရှိတဲ့​​ ​​ေတဇအရပ် မှာ တပ်စွဲြပီး​​ ​​ေတာင်ငူကို တိုက်တာ ​​ေအာင်ြမင်ခဲ့​​တာဟာ လယ်ြပင်မှာ ဆင်သွား​​သလို ထင်ရှား​​တဲ့​​ သာဓက တစ်ခုအြဖစ် ရာဇဝင်မှာ စာတင်ခဲ့​​ပါတယ်။

လက်​​ေတွ့​​အ​​ေနနဲ့​​​ေြပာရရင်​​ေတာ့​​ သြကင်္​န်မတိုင်မှီ တုန်း​​က ​​ေရး​​ခဲ့​​တဲ့​​ ​​ေဆာင်း​​ပါး​​တစ်ခု ြဖစ်တဲ့​​ ၁၀ အ​​ေြကာင်း​​​ေဆာင်း​​ပါး​​ ဒုတိယပိုင်း​​ မှာ ၁ဝလို့​​ သတ်မှတ်​​ေပး​​လိုက်တာနဲ့​​ ဗျည်း​​အက္ခရာ​​ေတွဟာ သူ့​​အလုပ်သူလုပ်​​ေနြကပါြပီး​​ အ​​ေန္တာ အ​​ေြကာင်း​​ကို ဖွင့်​​ဆိုထား​​တဲ့​​ ​​ေဆာင်း​​ပါး​​တစ်ပုဒ်ပါပဲ။ အခုလတ်တ​​ေလာ ြဖစ်ပျက်​​ေနတာနဲ့​​တိုက်ဆိုင်စစ်​​ေဆး​​နိုင်ပါတယ်။

ဓာတ်​​ေတွရဲ့​​တန်ခို.း​​အာနု​​ေဘာ် ​​ေတွဟာ ဘယ်​​ေလာက်အထိ တာသွား​​သလဲဆိုရင် ြမတ်စွာဘုရား​​ ​​ေဟာြကား​​​ေတာ်မူခဲ့​​တဲ့​​ အဘိဓမ္မာ ​​ေဒသနာ​​ေတာ်မှာ ဓာတ် (၁၈) ပါး​​ အ​​ေြကာင်း​​ကို ​​ေဟာ​​ေြပာထား​​ပါတယ်။ အကျဉ်း​​ချံုး​​လိုက်ရင်​​ေတာ့​​ သိသာဏက နဲ့​​အဝိဉာဏက ဆိုတဲ့​​ ၂မျိုး​​ပဲ ရပါတယ်။ သက်ရှိဓာတ် နဲ့​​သက်မဲ့​​ ဓာတ် လို့​​ဆိုလိုပါတယ်။ အဲဒီ ဓာတ် ၂ မျိုး​​လံုး​​ဟာ တန်ခိုး​​​ေတ​​ေဇာ အာနု​​ေဘာ် ရှိပါတယ်။

အဲဒီ တန်ခိုး​​​ေတ​​ေဇာ အာနု​​ေဘာ်​​ေတွ​​ေြကာင့်​​ ဓာတ်​​ေတွ အြခင်း​​ြခင်း​​ ခိုက်တာ​​ေတွ ရှိပါတယ်။ ဓာတ်ခိုက်တယ်လို့​​​ေြပာရမှာပါ။
ဘယ်လို ဓာတ်ိုက်သလဲ ဆို​​ေတာ့​​

သက်ရှိဓာတ် ရဲ့​​တန်ခိုး​​​ေတ​​ေဇာ အာနု​​ေဘာ် အရှိန်အဝါ ဟာ သက်ရှိ​​ေတွကို​​ေရာ၊​ သက်မဲ့​​​ေတွကိုပါ ထိခိုက်​​ေစနိုင်ပါတယ်။

ြမန်မာ့​​နည်း​​ြမန်မာ့​​ဟန် နဲ့​​ ဥပမာ ​​ေပး​​ရမယ်ဆိုရင်​​ေတာ့​​ ဘုရား​​​ေလာင်း​​ဟာ တစ်စံုတစ်​​ေယာက်​​ေသာသူကို ရှိခိုး​​လိုက်မယ် ဆိုရင် အဲဒီ ရှိခိုး​​ခံရတဲ့​​သူမှာ ဦး​​​ေခါင်း​​ ရှစ်စိပ်ကွဲ တယ် ဆိုတာ ကျမ်း​​​ေတွမှာ ပါရှိပါတယ်။ ဒါ​​ေြကာင့်​​ သိဒ္ဓတ္ထမ်ငး​​သား​​ က​​ေလး​​ဘဝတုန်း​​က ​​ေဒဝီလ ရ​​ေသ့​​ြကီး​​ကို မကန်​​ေတာ့​​ဘဲ အဲဒီ ရ​​ေသ့​​ြကီး​​ရဲ့​​ဦး​​​ေခါင်း​​​ေပါ်တက်ရပ်ပါတယ်။ ဒါဟာ သက်ရှိဓာတ်​​ေတွဟာ သက်ရှိ​​ေတွကို ဘယ်လို ဓာတ်ခိ်ုက်မှုရှိသလဲ ဆိုတာပါ။
ဘုရား​​​ေလာင်း​​ ဒုက္ခ​​ေရာက်ရင် သက်မဲ့​​ြဖစ်တဲ့​​ သိြကား​​မင်း​​ရဲ့​​ြမ​​ေကျာက်ဖျာဟာ တင်း​​မာ တယ်ဆိုတာ ဟာ သက်ရှိဓာတ်​​ေတွဟာ သက်မဲ့​​ ဓာတ်​​ေတွကို ဘယ်လို ခိုက်သလဲ ဆိုတဲ့​​ အ​​ေြဖ​​ေတွပါပဲ။

သိပ္ပံနည်း​​အရ ​​ေြပာြကည့်​​ရ​​ေအာင် ။
လူ့​​ခန္ဓာကိုယ်ထဲမှာ ဆဲလ်​​ေတွ ရှိတယ်။ ဦး​​​ေဏှာက်ရှိတယ်။ အဲဒီ ဆဲလ်​​ေတွကို ြဖတ်​​ေတာက်ြပစ်လိုက်တယ်ဆိုပါစို့​​။ တစ်နည်း​​​ေြပာရရင် လက်ကို ဓား​​ရှတယ်ဆိုပါစို့​​။ ဆဲလ်​​ေတွ ​​ေသသွား​​တဲ့​​ အတွက် ၊​ အ​​ေရြပား​​ ​​ေပါက်ြပဲ သွား​​တဲ့​​ အတွက် ​​ေသွး​​​ေထွက်လာမယ်။ နာတာ၊​ ကျင်တာ​​ေတွကို ဦး​​​ေဏှာက်က ခံစား​​သိရှိလာရပါလိမ့်​​မယ်။ ဒါဟာ သက်ရှိက သက်ရှိ​​ေတွကို ခိုက်​​ေစတဲ့​​ ဓတ်သ​​ေဘာမျိုး​​ပါ။
သက်ရှိက သက်မဲ့​​ကို ခိုက်​​ေစတဲ့​​သ​​ေဘာက​​ေတာ့​​ လူတစ်​​ေယာက် Angry ြဖစ်တဲ့​​အချိန်မှာ သူကန်​​ေကျာက်လိုက်တဲ့​​ အရှိန်​​ေြကာင့်​​ စား​​ပွဲခံုြဖစ်​​ေစ၊​ ​​ေကျာက်ခဲြဖစ်​​ေစ၊​ အချိုရည် Can ဗူး​​ြဖစ်​​ေစ ကျိုး​​ပဲ့​​ထွက်သွား​​တာ၊​ လွင့်​​စဉ်ထွက်သွား​​တာ ​​ေတွပါပဲ။

သက်မဲ့​​ရဲ့​​ဓာတ်အရှိန်ဟာ သက်မဲ့​​ ၊​ သက်ရှိ ၂မျိုး​​လံုကို ဓတ်ခိုက်​​ေစနိုင်ပါတယ်။
စမ်း​​ြကည့်​​ြကပါအံုး​​၊​ ဒီတစ်​​ေခါက်​​ေတာ့​​ ဥသျှစ်ပင် ​​ေပါ့​​ ။ ဟဲဟဲ ။ အဲဒီ ဥသျှစ်ပင်က ဥသျှစ်သီး​​ အစိမ်း​​ တစ်လံုး​​ကို ယူြပီး​​ မီး​​သာ အံုး​​ထား​​လိုက်ပါ။ ​​ေနာက်​​ေနာင် အဲဒီ အပင်က သီး​​သမျှ ဥသျှစ်သီး​​​ေတွဟာ အခွံ​​ေတွကွဲအက်ကုန်တာချည်း​​ပဲ ြဖစ်ပါလိမ့်​​မယ်။
တစ်ခါ အဲဒီလို ကွဲ​​ေနတဲ့​​ အသီး​​ကိုပဲ ရွှံ့​​ပုပ်​​ေရထဲမှာ စိမ်ထား​​ြကည့်​​လိုက်ပါ။ ​​ေနာက်​​ေနာင် အဲဒီ အပင်က သီး​​သမျှ ဥသျှစ်သီး​​​ေတွဟာ အခွံ မကွဲမအက်ြက​​ေတာ့​​ြပန်ပါဘူး​​။ ဒါဟာ သာဓက တစ်ခုပါပဲ။ သက်မဲ့​​က သက်မဲ့​​ ကို ခိုက်​​ေစတဲ့​​ ဓာတ်သ​​ေဘာ။

တစ်ခါ သက်မဲ့​​က သက်ရှိကို ခိုက်​​ေစတဲ့​​သ​​ေဘာက​​ေတာ့​​ ​​ေငွထုပ်နဲ့​​စမ်း​​သပ်ြကည့်​​ရင် ရပါတယ်။ ကျမ်း​​မှာ ​​ေဖာ်ြပထား​​တာက​​ေတာ့​​ `​​ေသာမနဿီ´ လို့​​အမည်မှည့်​​ထား​​တဲ့​​ စိတ်ရင်း​​သ​​ေဘာထား​​ အင်မတန်​​ေကာင်း​​တဲ့​​ ယက်ကန်း​​သည် သူဆင်း​​ရဲ မ​​ေလး​​ရဲ့​​ယက်ကန်း​​စင် ​​ေြခရင်း​​မှာ အဲဒီ ​​ေငွထုပ်ကို ြမှုပ်လိုက်ပါတယ်။ အဲဒီ​​ေတာ့​​ အဲဒီ သူဆင်း​​ရဲမ​​ေလး​​ဟာ မျက်နှာပိုြပီး​​ရွှင်လန်း​​လာြပီး​​ မာန်မာန ​​ေထာင်လွှား​​တာကို ြကံု​​ေတွ့​​ရပါတယ်။ ြမှုပ်ထား​​တဲ့​​ ​​ေငွထုပ်ကို ြပန်ယူထား​​လိုက်​​ေတာ့​​မှ မူလအတိုင်း​​ စိတ်ရင်း​​သ​​ေဘာ​​ေကာင်း​​တဲ့​​ သူဆင်း​​ရဲမ​​ေလး​​ ဘဝကို ြပန်​​ေရာက်သွား​​ပါသတဲ့​​။

သိပ္ပံနည်း​​အရ ​​ေြပာရမယ်ဆိုရင်
သက်မဲ့​​က သက်မဲ့​​ ကို ခိုက်​​ေစတဲ့​​ ဓာတ်သ​​ေဘာကို ​​ေြပာရရင်​​ေတာ့​​ သံကို သံဖျက် ၊​ သံ​​ေချး​​တက် လို့​​ပဲ ​​ေြပာရပါမယ်။
Iron နဲ့​​Ironoxide ထိတွ့​​တဲ့​​ အခါမှာ သံဟာ ပျက်သုဉ်း​​ရြခင်း​​ကို ​​ေရာက်ရှိရပါတယ်။
သက်မဲ့​​က သက်ရှိကို ခိုက်​​ေစတဲ့​​ သ​​ေဘာက​​ေတာ့​​ Electricity လို့​​ ​​ေခါ်တဲ့​​ Cuirrent ကို ပဲ ​​ေြပာရပါမယ်။ Voltage အား​​ ၂၃၀ ​​ေလာက်ရှိတဲ့​​ ဓာတ်ြကိုး​​ကို ကိုင်မိရင်​​ေတာ့​​ ဓာတ်လိုက်ခံရြပီး​​ အခန့်​​မသင့်​​ရင် အသက်ဆံုး​​ရွှံာုး​​မှာပါပဲ။

အဲဒီ​​ေတာ့​​ ဓာတ်ဓာတ်ချင်း​​ ဘယ်လို ကူး​​စက်သွား​​သလဲ ဆိုတာ ထပ်စဉ်း​​စား​​စရာ ​​ေပါ်လာြပန်ပါတယ်။
ဓာတ်ဓာတ်ချင်း​​ ထိခိုက်ရတဲ့​​ အ​​ေြကာင်း​​၊​ ဘယ်နည်း​​ဘယ်ပံု ကူး​​စက်ြကပါလိမ့်​​လို့​​ စသ်း​​စား​​တဲ့​​အခါမှာ​​ေတာ့​​ ဉာဏ်ပညာ နံု့​​နဲ သူ​​ေတွ အ​​ေနနဲ့​​​ေစ့​​​ေစ့​​​ေတွး​​​ေပမဲ့​​ ​​ေရး​​​ေရး​​​ေလး​​ပဲ​​ေပါ်ယံု​​ေလာက်ပဲ ရှိမှာပါ။

ကမ္ဘာ​​ေြမ​​ေပါ်မှာ ရှိတဲ့​​ သက်ရှိ၊​ သက်မဲ့​​ ​​ေတွရဲ့​​ဓာ်ခိုက်ြခင်း​​ ၊​ ရွှင်လန်း​​လာြခင်း​​၊​ ညှိုး​​နွး​​မ်သား​​ြခင်း​​ ဆိုတာ​​ေလာက်က​​ေတာ့​​ ြမင်နိုင်ပါတယ်။
​​ေန ၊​ လ တို့​​နဲ့​​အတူ နက္ခတ်တာရာ ၊​ အဝိဉာဏက ဓာတ်အရှိန်ဆိုတာ​​ေတွဟာ သိပ်ြပီး​​ နူး​​ညံ့​​သိမ်​​ေမွ့​​လွန်း​​တာ​​ေြကာင့်​​ ဉာဏ်နံု့​​နည်း​​တဲ့​​သူ​​ေတွ မြမင်နိုင်ပါဘူး​​။
အဲဒါ​​ေတွကို ဘယ်သူ​​ေြတွမင်နိုင်သလဲဆို​​ေတာ့​​ အဌကစက္ခု၊​ ဒိဗ္ဗစက္ခု ဉာဏ်အြမင်ရှိတဲ့​​ ​​ေရှး​​ရ​​ေသ့​​ြမတ် သူ​​ေတာ်စင်​​ေတွသာ တပ်အပ်​​ေသချာ ြမင်နိုင်စွမ်း​​ရှိ​​ေတာ်မူြကပါတယ်။

ဒါဆိုရင် ဆရာတစ်ဦး​​ြပုတဲ့​​ အစီအရင်ဟာ အဲဒီ အစီအရင် အြပုခံရသူထံကို ဘယ်လို ​​ေရာက်သွား​​ပါသလဲ လို့​​​ေမး​​စရာထွက်လာပါတယ်။
အဲဒါအတွက်က​​ေတာ့​​ ​​ေမတ္တာပို့​​သလိုမျိုး​​ပါပဲ။ ​​ေမတ္တာရဲ့​​တန်ခိုး​​အရှိန်ကို ြဖန့်​​ြပီး​​ ပို့​​တဲ့​​သူက အပို့​​ခံရသူထံ ​​ေရာက်​​ေအာင် ​​ေစလွှတ်သလိုမျိုး​​။ အင်း​​အိုင်၊​ ခါး​​လှည့်​​၊​ လက်ဖွဲ့​​၊​ မန္တန် မန္တရား​​ နဲ့​​စီရင်တယ်ဆိုရင်လည်း​​ အဲဒီ ဓာတ်​​ေတွရဲ့​​ တန်ခိုး​​အရှိန်အဝါ​​ေတွကို စိတ်နဲ့​​ ​​ေစလွှတ်လိုက်တာပါပဲ။

ဘယ်လို​​ေြကာင့်​​ ​​ေရာက်သွား​​ြပီး​​ ဘယ်လိုမျိုး​​ ထိခိုက်တာလဲ။ (ထိခိုက်တယ်၊​ ဓာတ်ခိုက်တယ် ဆိုတာကို အခု​​ေရး​​တဲ့​​​ေဆာင်း​​ပါး​​မှာ ထိ​​ေတွ့​​တဲ့​​သ​​ေဘာ လို့​​မှတ်ယူြကပါ)။
တစ်ဦး​​ြပုတဲ့​​ အစီအရင်ဟာ တစ်ဦး​​ထံ​​ေရာက်တဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​ အရင်း​​မှာ ​​ေြကး​​နန်း​​ြကိုး​​မပါ။ GPRS မပါ။ Telephone မပါဘာဘူး​​။ ​​ေြမဆက်ြခင်း​​၊​ ​​ေရဆက်ြခင်း​​၊​ ​​ေလဆက်ြခင်း​​ ​​ေတွ ​​ေြကာင့်​​ ​​ေရာက်သွား​​တာပါြပ။
ဓာတ်ဖို ၊​ ဓာတ်မ၊​ အပူ အ​​ေအး​​၊​ ​​ေြမနဲ့​​​ေလ၊​ မီး​​နဲ့​​​ေရ ​​ေတွရဲ့​​ဓာတ်သ​​ေဘာ သဘာဝ​​ေတွကို ြကံစည်နိုင်ရင် သဝိညာဏက၊​ အဝိညာဏက ​​ေတွကို ဆတ်ဆတ်တုန်​​ေအာင် ထိခိုက်​​ေစပါလိမ့်​​မယ်။ အလိုရှိတာ​​ေတွလဲ ဧကန်ြဖစ်နိုင်တယ်လို့​​မှတ်ယူနိုင်ပါတယ်။

လွန်ခဲ့​​တဲ့​​ နှစ်​​ေပါင်း​​ ၃​​ေထာင်​​ေလာက်က Assyrian လူမျိုး​​​ေတွ နဲ့​​Babylonian လူမျိုး​​​ေတွရဲ့​​​ေခတ်ဦး​​မှာ နက္ခတ်​​ေဗဒ မပါဝင်​​ေသး​​ဘူး​​လို့​​ယူဆရြပီး​​ ​​ေနာက်ပိုင်း​​ကျ​​ေတာ့​​မှသာ အာကာသ သျှတ္တရပညာ​​ေတွ ​​ေပါ်ထွက်လာတဲ့​​အခါမှာ နက္ခတ်ဆိုတာ ​​ေခတ်စား​​လာပါတယ်။

ြမန်မာြပည်မှာ ဘယ်အချိန်​​ေလာက်ကစြပီး​​ နက္ခတ် ​​ေခတ်စား​​လာခဲ့​​သလဲဆိုရင်​​ေတာ့​​ ဗုဒ္ဓြမတ်စွာ ပွင့်​​​ေတာ်မူြပီး​​ ဘုရား​​​ေဟာ သုတ်​​ေတာ်လာ တစ်ခုြဖစ်တဲ့​​ ဟပုဗ္ဗဏှသုတ် လာ (သုနက္ခတံ သုမဂင်္​လံ) ကျမ်း​​ဂဂန်အလို အရ ​​ေကာင်း​​ြမတ်​​ေသာ နက္ခတ်သည် ​​ေကာင်း​​ြမတ်​​ေသာ မဂင်္​လာတည်း​​ လို့​​သက်ဝင်ယံုလာြကတဲ့​​ အချိ်ကစြပီး​​ ​​ေခတ်စား​​လာခဲ့​​ ဟန် ရှိပါတယ်။

တစ်ချို့​​က ​​ေြပာြကမှာပါ။ `သုစရိုက်တရား​​​ေတွ ကျင့်​​တဲ့​​ ​​ေန့​​၊​ အခါ​​ေတွဟာ ​​ေကာင်း​​​ေသာ နက္ခတ်၊​ ​​ေကာင်း​​​ေသာ မဂင်္​လာချည်း​​ပါပဲ လို့​​ ဆိုြကပါ​​ေသး​​တယ်။ ြမတ်တဲ့​​ သုစရိုက်တရား​​ အကျင့်​​​ေတွ ကျင့်​​သူ​​ေတွ အဖို့​​က​​ေတာ့​​ သုနက္ခတ္တံ ချင်တံ ၊​ မတံချင်​​ေန ပါ။ အချိန်မ​​ေရွး​​ သုမဂင်္​လံ ချည်း​​ြဖစ်​​ေနတယ်ဆိုတာ ြငင်း​​စရာ မလိုပါဘူး​​။
ဒါ​​ေပမဲ့​​ ​​ေမွး​​ဖွား​​လာတဲ့​​ သက်ရှိလူသား​​ အဖို့​​ြဖစ်​​ေစ၊​ အစီအရင်ြပုဖို့​​ြဖစ်​​ေစ၊​ သုနက္ခတ္တံကို လိ်ုအပ်ပါတယ်။ ဒါမှသာ သုမဂင်္​လံ ြဖစ်​​ေစတတတ်တဲ့​​ ကံရဲ့​​ ဓာတ်အရှိန်ကို အခွင့်​​သာ​​ေပး​​ပါတယ်။

ဥပမာ​​ေြပာရရင်.....

(ဆက်ရန်)


ဆရာမိုး​​တား​​ဦး​​ထွန်း​​ရှိန် ၏ ​​ေဆာင်း​​ပါး​​အား​​ ြပန်လည်​​ေဖာ်ကျူး​​ပါသည်

0 comments:

Post a Comment