သုနက္ခတ္တံ သုမဂင်္​လံ & Applied Esoteric Astrology ၃

အချို့​​​ေတွက ​​ေလာကီပညာကို ဘုရား​​မ​​ေဟာဘူး​​ ဆိုြပီး​​ လူတတ်လုပ်ြပီး​​ ပယ်ချင်ြကပါတယ်။ အဲဒီလို ဖင်ပိတ်ြပီး​​ အြငင်း​​သန်တဲ့​​ လူ​​ေတွအတွက် ​​ေလာကီပညာ​​ေတွရဲ့​​တန်ခိုး​​သတ္တိ ြကီး​​မား​​ပံုကို ' ​​ေလာကဝိသယ အစိ​​ေန္တယျ ' ဆိုြပီး​​​ေတာ့​​ ဘုရား​​ရှင်​​ေဟာြကား​​ခဲ့​​တာ မသိ​​ေသး​​လို့​​ြဖစ်ပါလိမ့်​​မယ်။



ဥပမာ ​​ေြပာရမယ်ဆိုရင်​​ေတာ့​​

​​ေကာင်း​​ြမတ်တဲ့​​ သုနက္ခတံ ​​ေရာင်ြခည်​​ေတွ ြဖာ​​ေနတဲ့​​ အချိန် ၊​ မန္တာန်ရွတ်တဲ့​​အတွက် ရတနာ ​​ေရွှမိုး​​ ၊​ ​​ေငွမိုး​​ ရွာသွန်း​​တဲ့​​အ​​ေြကာင်း​​ စူဠ​​ေသဌိ ဇာတ်ာ်​​ေမှာ ပါရှိပါတယ်။ ဒါကို ​​ေထာက်ြကည့်​​ရင် နက္ခတ်​​ေကာင်း​​မိ​​ေအာင် ​​ေရွး​​တာဟာ အဒိပ္ပာယ်မရှိတဲ့​​ အပို အလုပ်​​ေတွ မဟုတ်ပါဘူး​​။

ဒုနက္ခတ္တံမှာ ​​ေမွး​​ဖွား​​တဲ့​​ သက်ရှိလူ​​ေတွအဖို့​​ြဖစ်​​ေစ၊​ အစီအရင်ြပုမိလို့​​ြဖစ်​​ေစ ။ ဒုမဂင်္​လံြဖစ်​​ေစတတ်တဲ့​​ ကံရဲ့​​ ဓာတ်အရှိန်ကို အခွင့်​​သာ​​ေစပါတယ်။

ဥပမာ​​ေပး​​ရမယ်ဆိုရင်​​ေတာ့​​

ယုတ်ညံ့​​တဲ့​​ ဒုနက္ခတံ ​​ေရာင်ြခည်​​ေတွ ြဖာ​​ေနခိုက်မှာ ​​ေမွး​​ဖွား​​​ေတာ်မူခဲ့​​လို့​​ဘုရား​​အ​​ေလာင်း​​​ေတာ်ဟာ ​​ေစာရနက္ခတ် မိသွား​​တာ​​ေြကာင့်​​ သူခိုး​​ြကီး​​ ြဖစ်ခဲ့​​ရတယ်လို့​​ကဏ​​ေဝရ ဇာတ်​​ေတာ်မှာ ပါရှိပါတယ်။

ဒါကို ​​ေထာက်ထား​​ြပီး​​​ေတာ့​​ ဏ္ဍဋ္ဌ ဆိုတဲ့​​ ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​ြဖစ်​​ေစမဲ့​​ အစီအရင် ြပုတဲ့​​အခါ သုမဂင်္​လံ ြဖစ်​​ေအာင် သုနက္ခတ္တံ ကို မိ​​ေအာင် ​​ေရွး​​တာဟာ အဓိပ္ပာယ်မရှိတဲ့​​ အလုပ် ၊​ အပို အလုပ်လုပ်​​ေနတာ မဟုတ်ပါဘူး​​။

​​ေန၊​ လ ၊​ ြဂိုဟ်၊​ နက္ခတ်တာရာ၊​ ရာသီစက်ဝန်း​​ နဲ့​​ တကွ ကမ္ဘာ​​ေြမြကီး​​ရဲ့​​ဟိတ် တန်ခိုး​​​ေတွ ဟာ ကမ္ဘာ​​ေြမ​​ေပါ်မှာ မှီတင်း​​​ေနထိုင်ြကတဲ့​​ သတ္တဝါ အနန္တ တို့​​ရဲ့​​ သဏ္ဍာန်ရှိ ၊​ ပဥ္စမဟာဘုတ် ကို ြပုြပင်နိုင်စွမ်း​​ရှိပါတယ်။ ပထဝီ၊​ အာ​​ေပါ၊​ ဝါ​​ေယာ၊​ အာကာသ​​ေလာက၊​ အာကာသတို့​​ကို သတ်မှတ်ြကပါတယ် လို့​​နက္ခတ်ကျမ်း​​​ေတွမှာ ​​ေရး​​သား​​ထား​​ပါတယ်။

နက္ခတ်​​ေဗဒင် ဆရာတစ်ဦး​​ဟာ..
- ဂဏိတ​​ေဗဒင် အတတ်နဲ့​​ ဖွား​​ မူလဇာတာ၊​ ြပဿနာ (သို့​​) အစီအရင် ြပုမဲ့​​ မဂင်္​လာအခါ ဇာတာ တွက်တတ်ရပါတယ်
- ဖလိတ​​ေဗဒင် အတတ်နဲ့​​အဲဒီ ဇာတာ​​ေတွ ရဲ့​​ သုဘာ သုဘ ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​ ဆိုး​​ြပစ်​​ေတွကို အချိန်ကာလ ပိုင်း​​ြခား​​ြပီး​​ ​​ေဟာတတ်ရပါတယ်။
​​ေဝဒဥပ​​ေဒသ နဲ့​​အညီ တွက်ချက်မှု နဲ့​​​ေဟာကိန်း​​​ေတွကို ​​ေဟာ​​ေြပာြပီး​​ြပီဆိုရင်​​ေတာ့​​ ​​ေဟာ​​ေြပာမှု အပိုင်း​​ ြပီး​​ဆံုး​​ပါြပီ။

အ​​ေကာင်း​​​ေဟာဖို့​​ြကံုတဲ့​​အခါမှာ ​​ေကာင်း​​သည်ထက်​​ေကာင်း​​​ေအာင် ၊​ မ​​ေကာင်း​​​ေဟာဖို့​​ြကံုတဲ့​​အခါမှာ မ​​ေကာင်း​​တာကို ​​ေကာင်း​​လာ​​ေအာင် ပ​​ေယာဂ သမ္ပတ္တိ နဲ့​​အား​​ထုတ်​​ေပး​​ရပါတယ်။ ဒါဟာ အစီအရင်ပိုင်း​​ ၊​ ယြတာသျှန္တိ လို့​​​ေခါ်တဲ့​​ ​​ေလာကီပညာရပ်​​ေတွအတွက် နက္ခတ်တ္တ​​ေရာင်ြခည် အစီအရင်လို့​​​ေခါ်ဆိုင်ပါတယ်။

အချို့​​​ေတွက ​​ေလာကီပညာကို ဘုရား​​မ​​ေဟာဘူး​​ ဆိုြပီး​​ လူတတ်လုပ်ြပီး​​ ပယ်ချင်ြကပါတယ်။
အဲဒီလို ဖင်ပိတ်ြပီး​​ အြငင်း​​သန်တဲ့​​ လူ​​ေတွအတွက် ​​ေလာကီပညာ​​ေတွရဲ့​​တန်ခိုး​​သတ္တိ ြကီး​​မား​​ပံုကို ' ​​ေလာကဝိသယ အစိ​​ေန္တယျ ' ဆိုြပီး​​​ေတာ့​​ ဘုရား​​ရှင်​​ေဟာြကား​​ခဲ့​​တာ မသိ​​ေသး​​လို့​​ြဖစ်ပါလိမ့်​​မယ်။

ဒီအစီအရင်​​ေတွဟာ သံဟိတာ ​​ေဝဒင်အတတ်​​ေတွမျာ အကျွမ်း​​ဝင်ပါတယ်။ အဲဒီအဆင့်​​ကို ​​ေတာ့​​ ​​ေဗဒင်ဆရာတိုင်း​​ မ​​ေရာက်ြကဘူး​​။ မ​​ေရာက်တာလဲ အြပစ်​​ေြပာလို့​​မရပါဘူး​​။

ဂဏိတ နဲ့​​ဖလိတ ​​ေရာြပွမ်း​​ြပီး​​​ေတာ့​​ ကမ္ဘာ​​ေလာကြကီး​​ ၊​ တိုင်း​​နိုင်ငံ အသီး​​သီး​​​ေတွရဲ့​​ နိုင်ငံ​​ေရး​​အ​​ေဟာ၊​ ​​ေနအ​​ေစက်အ​​ေြပာက်​​ေတွကို ြကည့်​​ြပီး​​ ဆန်​​ေရစပါး​​ ​​ေပါမလား​​၊​ ရှား​​မလား​​၊​ ​​ေလာဓာတ် အလင်း​​အမျိုး​​မျိုး​​ကို နိမိတ်ဖတ်တဲ့​​ အ​​ေဟာ​​ေတွ၊​
​​ေနြကတ်၊​ လြကတ်၊​ ဆင်ြကန်၊​ ြမင်း​​ြကန် ၊​ ရတနာ စိစစ်​​ေရး​​ အတတ်၊​ အဂင်္​ဝိဇ္ဖာ စတာ​​ေတွဟာ ဂဏိတ နဲ့​​ဖလိတတို့​​ထက် ​​ေြမာက်များ​​စွာ ကျယ်ဝန်း​​ ၊​ လိုက်လို့​​မကုန်နိုင်ပါဘူး​​။ အဲဒီ​​ေလာက် ထူး​​​ေထွ နက်နဲ ၊​ ကျယ်ြပန့်​​ြပီး​​​ေတာ့​​အ့​​ဖွယ် အြဖာြဖာနဲ့​​ြပည့်​​စံုတဲ့​​
ဂမ္ဘီရ သိပ္ပ ြဖစ်လို့​​ပါပဲ။

အစီအရင်​​ေတွနဲ့​​ပတ်သက်ြပီး​​ အ​​ေနာက်တိုင်း​​အယူအဆ​​ေတွမှာ ဘာ​​ေြပာသလဲဆိုရင် အစီအရင်​​ေြတွပုလုပ်တဲ့​​ ဟိတ်တန်ခိုး​​ဆိုတာ နက္ခတ်ဆီက ရတာမဟုတ်ပါဘူး​​တဲ့​​ ။ ြဂိုဟ်နက္ခတ်ကို ​​ေစာင့်​​​ေရှာက်တဲ့​​ နတ်ကို ပူ​​ေဇာ်ပသမှ သူတို့​​ဆီက ရတယ်ဆိုြပီး​​ တစ်ချို့​​အ​​ေနာက်တိုင်း​​သား​​​ေတွ က ယံုြကည်ြကပါတယ်။ ြပီး​​​ေတာ့​​ အဲဒီ ြဂိုဟ်​​ေတွရဲ့​​ဂဏန်း​​တန်ဖိုး​​ကို သတ်မှတ်ြပီး​​​ေတာ့​​ ဘယ်လို​​ေပါင်း​​​ေပါင်း​​ အ​​ေြဖတစ်ခုတည်း​​ ထွက်တဲ့​​ သချင်ာညီ စတုဂံအင်း​​​ေတွ ကိုလည်း​​ ယံုြကည်ြကပါတယ်။ ​​ေသာြကာြဂိုဟ်ရဲ့​​ဂဏန်း​​တန်ဖိုး​​ကို ၁၇၅ ထား​​ြပီး​​ (၇) ကွက် စတုဂံအင်း​​ အ​​ေနနဲ့​​ဆင်ယူထား​​​ေလ့​​ရှိပါတယ်။

ြဂိုဟ်တိုင်း​​ ၊​ ြဂိုဟ်တိုင်း​​ကို ဒီပံုစံမျိုး​​နဲ့​​ သချင်ာညီအင်း​​​ေတွ ဖန်တီး​​ထား​​ြကပါတယ်။ အဲဒီလိုမျိုး​​ စိတ်က​​ေန တစ်ကယ်မရှိတာကို ရှိအြဖစ် ဖန်တီး​​ ယူတာကို (Quasi Intellegent Thought Creation ) လို့​​​ေခါ်ပါတယ်။

ြမန်မာမှုအ​​ေနနဲ့​​က​​ေတာ့​​ သူတို့​​လို သချင်ာညီ စတုဂံအင်း​​မျိုး​​ မရှိဘူး​​လား​​ဆို​​ေတာ့​​ အများ​​ြကီး​​ရှိပါတယ်။ သူတို့​​ထက်​​ေတာင် ပို တယ်လို့​​ ​​ေြပာရမှာပါ။ အ​​ေနာက်နိုင်ငံသား​​​ေတွ ဂဏန်း​​တန်ဖိုး​​ ၁၅ ထား​​ြပီး​​ ​​ေရး​​ဆွဲတဲ့​​ သံုး​​ကွက် စတုဂံ (စ​​ေနအင်း​​) ဆိုရင် ြမန်မာ့​​​ေရှး​​​ေဟာင်း​​ 'စမ္ပါနဝအင်း​​' နဲ့​​အတူတူပါပဲ။ ဂဏန်း​​တန်ဖိုး​​ ၃၄ ထား​​တဲ့​​ ​​ေလး​​ကွက်စတုဂံ (ြကာသပ​​ေတး​​) အင်း​​ဆိုရင် ​​ေတာ့​​ ြမန်မာ့​​​ေရှး​​​ေဟာင်း​​ 'အဘယဇာတကအင်း​​' နဲ့​​အတူတူပါပဲ။

ဇာတိဆိုတဲ့​​ ဘဝရလာတဲ့​​အခါမှာ ဒီဇာတာရှင်ဟာ ​​ေဘး​​မဲ့​​ပါ​​ေစဆိုတဲ့​​ ​​ေစတနာနဲ့​​ထန်း​​ဖူး​​ဇာတာမှာ ပတ်​​ေရး​​ရတဲ့​​
' အစြကိုး​​ြကာ ၊​ ဆယ့်​​​ေြခာက်ခါတည့်​​ ၊​ ဟသင်္​ာကိုး​​ြဖစ် ၊​ ​​ေြခာက်ြဖစ်ကား​​ခို ' အစချီတဲ့​​ ၁၃၆ ဘဝ၊​ အန္တရာယ်တစ်စိ ၊​ ​​ေဘး​​မရှိတဲ့​​ မုနိြမတ်​​ေလာင်း​​ ြဖစ်​​ေတာ်​​ေပါင်း​​ ဘုရား​​ရှိခိုး​​ဟာ လည်း​​ ထူး​​ြခား​​လှတဲ့​​ အင်း​​တစ်ခုပါပဲ။

ဘယ်လို​​ေပါင်း​​​ေပါင်း​​ ၃၄ရတဲ့​​ အ​​ေနာက်တိုင်း​​က အင်း​​​ေတွဟာ နည်း​​​ေပါင်း​​ ၅၀ မ​​ေကျာ်ပါဘူး​​။ အဘယဇာတက အင်း​​ဆိုတဲ့​​ ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ အင်း​​က​​ေတာ့​​ ၅၂ နည်း​​ရှိပါတယ်။ အဲဒါ​​ေြကာင့်​​ ြမန်မာ့​​ အံ့​​ဖွယ် စတုဂံအင်း​​ရယ် လို့​​ဆိုြပီး​​ ​​ေတာ့​​ ဂုဏ်ယူြပီး​​ ​​ေြပာ​​ေလ့​​ရှိပါတယ်။

အ​​ေနာက်တိုင်း​​သား​​​ေတွ ြဂိုဟ်​​ေစာင့်​​နတ်ကို ပူ​​ေဇာ်ပသ တန်ခိုး​​ခံတဲ့​​ပု့​​က​​ေတာ့​​ ြမန်မာ​​ေတွ ဘုရား​​ကိုး​​ဆူ ကပ်ြပီး​​ ဆု​​ေတာင်း​​ပံုနဲ့​​တစ်သ​​ေဘာတည်း​​ ၊​ တစ်​​ေထရာတည်း​​ပါပဲ။

ဒါ​​ေပမဲ့​​ သူတို့​​စီရင်တဲ့​​ အင်း​​​ေတွဟာ ြမန်မာ့​​ အဘယဇာတကအင်း​​ တို့​​၊​ ခုနက​​ေြပာခဲ့​​တဲ့​​ ဗုဒ္ဓကို ပူ​​ေဇာ်ြပီး​​ ဆွဲတဲ့​​ အင်း​​​ေတွနဲ့​​​ေတာ့​​ ဘယ်တူနိုင်ပါ့​​မလဲ။ မရှိတဲ့​​ ဟာကို အရှိလုပ်ြပီး​​ ပူ​​ေဇာ်တာနဲ့​​ အရှိကို အရှိအတိုင်း​​ ပူ​​ေဇာ်တာ ဘယ်တူပါ့​​မတုန်း​​။

​​ေအာင်ြမင်မှု​​ေတွ အတွင် လူသာလျှင်ပဓာန ၊​ အဓိကလို့​​​ေြပာချင်တဲ့​​သူများ​​ အတွက်
'​​ေလာကီပညာ၊​ အင်း​​အိုင်မန္တန်၊​ အတန်တန်ကို ၊​ စီရင်ရာဝယ်၊​ ကံဉာဏ်ဝီရိယ ၊​ သံုး​​ဌာန နှင့်​​ သီလြမဲစွာ ၊​ သစ္စာဂတိ ၊​ အမှန်ရှိ၍ ......'

ဆိုရာမှာ လူသာပဓာန ဆိတာ​​ေတာ့​​ မှန်ပါတယ်။ ဒါ​​ေပမဲ့​​ 'လုပ်နည်း​​ကျကျ' လို့​​ထပ်ြပီး​​ ဆက်ထား​​တာကို သိတဲ့​​လူ​​ေတွ သိပ်မရှိြကပါဘူး​​။ လူ​​ေတာ်​​ေပမဲ့​​ လုပ်နည်း​​မကျရင် မစွမ်း​​ဘူး​​လို့​​ဆိုပါတယ်။ ငပိဖုတ်တာ​​ေလး​​ နဲ့​​ ထပ်ြပီး​​ ဥပမာ ​​ေပး​​ပါရ​​ေစ။

အဲဒီ လုပ်နည်း​​ကျကျ ဆိုတဲ့​​ ​​ေနရာမှာ  ဆရာမပါရင် ဆိုတာက​​ေတာ့​​ နက္ခတ်၊​ သုနက္ခတ်တံ သုမဂင်္​လံ အခရာ အဓိက​​ေသာ့​​ချက် ြဖစ်ပါတယ်လို့​​။ ဘယ်လို ဆရာမပါရင်လည်း​​ ဆို​​ေတာ့​​

' ဆရာမြပ ငပိဖုတ်​​ေတာင် နည်း​​မကျ' ဆိုတဲ့​​ စကား​​တစ်ခွန်း​​ကို ​​ေြပာရင်း​​


သုနက္ခတ်တံ သုမဂင်္​လံ နိုင်ြကပါ​​ေစ ​​ေသာဝ်

---------

ဆရာမိုး​​တား​​ဦး​​ထွန်း​​ရှိန် ၏ ​​ေဆာင်း​​ပါး​​အား​​ ြပန်လည်​​ေဖာ်ကျူး​​ပါသည်။ ဆရာ့​​ဆရာြကီး​​များ​​၏ ဉာဏ်ပညာအား​​ တစ်စိတ်တစ်ပိုင်း​​မျှသာ ​​ေဖာ်ကျူး​​ထား​​ြခင်း​​ ြဖစ်ပါသည်။

ပိုမိုြပည့်​​စံု​​ေသာ အင်း​​အ​​ေြကာင်း​​အရာများ​​အား​​ အင်တာနက်​​ေပါ်တွင် ြမန်မာဘာသာအြပင် အြခား​​ဘာသာများ​​ြဖင့်​​လည်း​​ ဖတ်ရှုနိုင်ပါသည်။ စာ​​ေတွ့​​ြဖင့်​​သာမက လက်​​ေတွ့​​တွင်လည်း​​ ြဖစ်​​ေြမာက်​​ေအာင် ြကိုး​​ပမ်း​​အား​​ထုတ်ြကပါကုန်...။

 link မှတစ်ဆင့်​​ လာ​​ေရာက်အား​​​ေပး​​ ဖတ်ရှုသူများ​​ကို အထူး​​​ေကျး​​ဇူး​​တင်ပါသည် ။



0 comments:

Post a Comment