တ​​ေြကာ့​​ြပန် ၁၀ အတွဲနှင့်​​ ၁၃၇၀ (အပိုင်း​​ ၁)

ြကီး​​ြကီး​​ကျယ်ကျယ်ကွာ ဂဏန်း​​​ေလး​​ ရ လံုး​​နဲ့​​တိုင်း​​​ေရး​​ြပည်ရာ​​ေတွကို ​​ေလျှာက်​​ေရး​​​ေန​​ေသး​​တယ်၊​ ရ နဲ့​​စား​​တာပဲ ရနှစ်တစ်ြကိမ် အတူတူပဲ ြဖစ်​​ေနမှာ​​ေပါ့​​ ဒါဆို အရင်က ဘာလို့​​မြဖစ်လဲဟု ​​ေစာဒကတက်လိုပါက နမိတ်ြပ၍ အ​​ေြကာင်း​​ထင်သည်၊​ ဤအချိန်တွင် ဤသို့​​တတိုင်း​​ြပည်လံုး​​နှင့်​​ဆိုင်​​ေသာ အ​​ေြကာင်း​​နမိတ် ၁ဝတွဲ ြပခဲ့​​၍ ဤသို့​​ အကျိုး​​တရား​​များ​​ ြဖစ်​​ေပါ်ခဲ့​​ရသည်ဟု အ​​ေြဖ​​ေပး​​လိုပါတယ်။





ယခု စာ​​ေရး​​ချိန် ​​ေကာဇာသက္ကရာဇ် ၁၃၆၉ သည် ၈ ြဖစ်ကိန်း​​ ြဖစ်ပါတယ်။
ဇတ်​​ေြကာင်း​​ြပန်လွန်း​​သည်ဟု ဆိုချင်ကဆို၊​ ယမန်နှစ် ၂ဝဝရ ဧြပီလ ၃ ရက်​​ေန့​​ သြကင်္​န်မတိုင်ခင်က အိပ်မက်စာမျက်နှာတွင် ၈ ြဖစ်ကိန်း​​နှစ်ြကိုတင်​​ေဟာကိန်း​​ ထုတ်ခဲ့​​ပါသည်။ ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ မဟာဘုတ်​​ေဗဒင်မှ ြကိုတင်နမိတ်ြပခဲ့​​​ေသာ ၈၈၈၈ ကိန်း​​ဂဏန်း​​သည် မည်မျှမှန်ကန်သည်ကို ြဖစ်ခဲ့​​ြပီး​​ြပီြဖစ်​​ေသာ တိုင်း​​ြပည်အ​​ေြခအ​​ေနက သက်​​ေသြပခဲ့​​ြပီ ြဖစ်သည်။


အထွန်း​​အိမ် ၃ အဂင်္​ါနဲ့​​ပုတိအိမ် ၅ ြကာသာပ​​ေတး​​ (၃<+>၅) = ၈
ရာဇအိမ် ၂ တနလာနင်္​ဲ့​​သိုက်အိမ် ၆ ​​ေသာြကာ (၂<+>၆) = ၈
အဓိပတိအိမ် ၁ တနဂင်္​​​ေနွနဲ့​​မရဏအိမ် ၀ (၇)စ​​ေန (၁<+>၀) = ၈
ဘဂင်္​အိမ်ကိုယ်စား​​ြပု ၄ ဗုဒ္ဓဟူး​​ (၄<+>၄) = ၈

မည်သည့်​​အ​​ေြကာင်း​​တရား​​​ေြကာင့်​​ မည်သို့​​အကျိုး​​တရား​​ ြဖစ်လာမည်ကိုမူ အကျဉ်း​​ချုပ် ြပန်ရှင်း​​ရ​​ေသာ် သြကင်္​န်ပိတ်ရက် ၁၀ ဟု ​​ေြကညာချက် ထုတ်ြခင်း​​သည် အ​​ေြကာင်း​​တရား​​ နမိတ်ပံုြဖစ်ြပီး​​ အကျိုး​​ရလဒ်အား​​ြဖင့်​​ အဓိပတိအိမ်မှ တနဂင်္​​​ေနွ နှင့်​​ မရဏအိမ်မှ စ​​ေနတို့​​ အြပန်အလှန် တွန်း​​ကန်ဆွဲငင်​​ေတာ့​​သည်။ ၁ နှင့်​​ ၀(၇) သည် ​​ေတ​​ေဇာမီး​​ဓါတ်ကို ကိုယ်စား​​ြပု​​ေသာ်လည်း​​ အဓိပတိနှင့်​​ မရဏအတွဲ​​ေြကာင့်​​ အနိဌဖက်သို့​​ယိမ်း​​​ေတာ့​​သည်။ ထို့​​​ေြကာင့်​​ -

အဓိပတိက ဩဇာအာဏာ၊​ အြကီး​​အကဲ၊​ အများ​​အတွက် စိုး​​ရိမ်ပူပန်ြခင်း​​ စတဲ့​​ ပရိယာယ် ရှိသလို မရဏက ကပ်​​ေရာဂါ​​ေဝဒနာ၊​ ဆံုး​​ရှံုး​​ပျက်စီး​​ြခင်း​​၊​ ချုပ်ြငိမ်း​​ြခင်း​​နှင့်​​​ေမွး​​ဖွား​​ြခင်း​​ ပရိယာယ် ရှိပါတယ်။ တနဂင်္​​​ေနွ ၁ ဂဏန်း​​က ြပည်အဂင်္​ါ ပရိယာယ်အရ ရှင််ဘုရင်နှင့်​​ အုပ်ချုပ်​​ေရး​​ အာဏာပိုင် ၊​ စ​​ေန ၀ ဂဏန်း​​က သာမန်လုပ်သား​​ြပည်သူ ြဖစ်ပါတယ်။ ဒါ​​ေြကာင့်​​ တနဂင်္​​​ေနွ နဲ့​​အဓိပတိ ​​ေပါင်း​​စပ်မှု ( အုပ်ချုပ်​​ေရး​​အာဏာပိုင် + ဩဇာအာဏာစိတ်ြပင်း​​ြပမှု၊​ အများ​​အတွက် စိုး​​ရိမ်ပူပန်မှု) ၊​ စ​​ေနနဲ့​​မရဏ​​ေပါင်း​​စပ်မှု (သာမန် လုပ်သား​​ြပည်သူ + ကပ်​​ေရာဂါ၊​ မထင်မှတ်​​ေသာ ​​ေဘး​​အန္တရာယ်၊​ ဆံုး​​ရှံုး​​ပျက်စီး​​မှု၊​ သည်း​​ြငင်း​​မခံနိုင်မှု၊​ စိတ်​​ေပါက်ကွဲမှု)၊​ ဒီ​​ေပါင်း​​စပ်မှု နှစ်ခုဟာ အြပန်အလှန် ဆွဲငင်မှု တွန်း​​ကန်မှု လွှမ်း​​မိုး​​ချယ်လှယ်မှု ဓါတ်သ​​ေဘာ​​ေတွ ကိန်း​​​ေအာင်း​​စီး​​ဝင်ဖို့​​ အတွက် အ​​ေြကာင်း​​နမိတ် (၁၀)အတွဲက ြပ​​ေနပါြပီလို့​​- ြကိုတင်​​ေရး​​ခဲ့​​ပါတယ်။

အဲဒီ​​ေဆာင်း​​ပါး​​ထဲမှာပဲ - ​​ေရှ့​​​ေြပး​​နမိတ် (၁၀) အတွဲဟာ တစ်ဆယ်ကို ကိုယ်စား​​ြပုပါတယ်။ ၁၃၆၉ ယခုနှစ်ရဲ့​​မဟာဘုတ်အိမ် အြဖည့်​​ကိန်း​​က ၈ ဂဏန်း​​ြဖစ်ပါတယ်၊​ လာမယ့်​​ ၁၃၇၀ အြဖည့်​​ကိန်း​​က ၁၀ ဂဏန်း​​ြဖစ်ပါတယ်။ ဒါ​​ေြကာင့်​​ ယခုနှစ် (၁၀) အတွဲ အ​​ေြကာင်း​​တရား​​ နမိတ်ဟာ လာမယ့်​​ ၁၃၇၀ အြဖည့်​​ကိန်း​​ ၁၀ ဂဏန်း​​နဲ့​​ထပ်တူညီမှာမို့​​ လာမယ့်​​ ၁၃၇၀ နှစ် (၂၀၀၈ ဧြပီ ၁ရ မှ ၂၀၀၉ ဧြပီ ၁၇) ဆီကိုပါ အကျိုး​​တရား​​​ေတွက ဆက်စပ်သွား​​ပါလိမ့်​​မယ် လို့​​- လည်း​​ ​​ေရး​​ခဲ့​​ပါ​​ေသး​​တယ်။

ြကီး​​ြကီး​​ကျယ်ကျယ်ကွာ ဂဏန်း​​​ေလး​​ ရ လံုး​​နဲ့​​တိုင်း​​​ေရး​​ြပည်ရာ​​ေတွကို ​​ေလျှာက်​​ေရး​​​ေန​​ေသး​​တယ်၊​ ရ နဲ့​​စား​​တာပဲ ရနှစ်တစ်ြကိမ် အတူတူပဲ ြဖစ်​​ေနမှာ​​ေပါ့​​ ဒါဆို အရင်က ဘာလို့​​မြဖစ်လဲဟု ​​ေစာဒကတက်လိုပါက နမိတ်ြပ၍ အ​​ေြကာင်း​​ထင်သည်၊​ ဤအချိန်တွင် ဤသို့​​တတိုင်း​​ြပည်လံုး​​နှင့်​​ဆိုင်​​ေသာ အ​​ေြကာင်း​​နမိတ် ၁ဝတွဲ ြပခဲ့​​၍ ဤသို့​​ အကျိုး​​တရား​​များ​​ ြဖစ်​​ေပါ်ခဲ့​​ရသည်ဟု အ​​ေြဖ​​ေပး​​လိုပါတယ်။

ကဲ… ြပီး​​ခဲ့​​တာ​​ေတွ အကျိုး​​ဆက်အြဖစ် ၁၃ရဝမှာ ဘာ​​ေတွ ဆက်ြဖစ်မလဲ ​​ေလ့​​လာြကည့်​​ြကမယ်။ ​​ေအာက်မှာ ​​ေဖာ်ြပထား​​တာက ယခုလာမယ့်​​ သြကင်္​န်နှစ်ကူး​​ချိန်မှာ ​​ေြပာင်း​​လဲသွား​​မယ့်​​ ၁၃၇၀ မဟာဘုတ်ခွင် ြဖစ်ပါတယ်။


ြဂိုလ်​​ေတွကို ြပည်အဂင်္​ါ ပရိယာယ်နဲ့​​ဆွဲထုတ်ယူြပရမယ်ဆိုရင် -
တနဂင်္​​​ေနွ - ရှင်ဘုရင် (တချက်လွှတ်အာဏာအုပ်ချုပ်​​ေရး​​)
တနလာင် - မိဘုရား​​/ဘုရင်မ (လူထုပရိတ်သတ်ဆန္ဒကို အ​​ေလး​​ထား​​​ေသာ အုပ်ချုပ်​​ေရး​​)
အဂင်္​ါ - စစ်သူြကီး​​ (စစ်သည်ဗိုလ်ပါအင်အား​​ကို အား​​ကိုး​​သူ)
ဗုဒ္ဓဟူး​​ - အိမ်​​ေရှ့​​မင်း​​/သံတမန် ( ​​ေစ့​​စပ်မှု သံတမန်ကျင့်​​ထံုး​​ အသံုး​​ြပုသူ)
ြကာသာပ​​ေတး​​ - ဓမ္မ/ဥပ​​ေဒ (တရား​​မျှတမှုနှင့်​​ ဥပ​​ေဒလိုက်နာသူ)
​​ေသာြကာ - ကုန်သည်/အနုပညာရှင်
စ​​ေန - တိုင်း​​သူြပည်သား​​
ရာဟု - ​​ေထာင်ထား​​ြခား​​နား​​သူ

မဟာဘုတ်အိမ် (၇)ဌာန ပရိယာယ်

ပုတိ (အနိဌ) - ကိုယ်စိတ်နှစ်ြဖာ ပင်ပန်း​​ြခင်း​​၊​ ​​ေအာင်ြမင်မှုနည်း​​ြခင်း​​၊​ လှုပ်ရှား​​ရုန်း​​ကန်ရြခင်း​​၊​ မတင်မကျ ဒွိဟြဖစ်​​ေနြခင်း​​၊​ မ​​ေကာင်း​​သတင်း​​ ​​ေကျာ်​​ေဇာြခင်း​​၊​
ဘဂင်္​ (အနိဌ) - ​​ေရွ့​​လျား​​ပျက်ြပား​​ြခင်း​​၊​ ​​ေရာဂါ ​​ေဘး​​ရန်များ​​ြခင်း​​၊​ ထိတ်လန့်​​မှုများ​​ြခင်း​​၊​ အတိုက်အခံြဖင့်​​ ​​ေအာင်ြမင်ြခင်း​​
မရဏ (အနိဌ) - စိုး​​ရိမ်ပူပန်မှုများ​​ြခင်း​​၊​ ကိုယ်စိတ်နှစ်ြဖာ ပင်ပမ်း​​ဆင်း​​ရဲြခင်း​​၊​ ​​ေအာင်ြမင်မှု နည်း​​ြခင်း​​၊​ အနာ​​ေရာဂါ ထူ​​ေြပာြခင်း​​၊​ ​​ေဘး​​ရန်ကျ​​ေရာက်ြခင်း​​၊​ အြပီး​​တိုင် စွန့်​​လွှတ်ရြခင်း​​၊​
အထွန်း​​ (ဣဌ) - ထွန်း​​လင်း​​​ေတာက်ပြခင်း​​၊​ ​​ေအာင်ြမင်​​ေကျာ်​​ေဇာြခင်း​​၊​ ကိုယ်စိတ်နှစ်ြဖာ ချမ်း​​သာရြခင်း​​၊​
သိုက် (ဣဌ) - ​​ေအး​​ချမ်း​​သာယာြခင်း​​၊​ ဘာသာ​​ေရး​​ကို ​​ေလး​​စား​​ြခင်း​​၊​ အြကံအစည်ြကီး​​ြခင်း​​၊​ လူချစ်လူခင်များ​​ြခင်း​​၊​ ​​ေအာင်ြမင်ြခင်း​​
ရာဇ (ဣဌ) - ထက်ြမင်ြခင်း​​၊​ မင်း​​ကျွမ်း​​ဝင်ြခင်း​​၊​ လာဘ်​​ေပါများ​​ြခင်း​​၊​ လှုပ်ရှား​​ြခင်း​​၊​ ​​ေအာင်ြမင်မှုများ​​ြခင်း​​
အဓိပတိ (ဣဌ) - အြကီး​​အကဲြဖစ်ရြခင်း​​၊​ ဩဇာရှိြခင်း​​၊​ လူမှု​​ေရး​​အလုပ် များ​​စွာလုပ်ရြခင်း​​၊​ အများ​​အတွက် စိုး​​ရိမ်ပူပန်ရြခင်း​​၊​ လှုပ်ရှား​​ြခင်း​​

ကဲြကည့်​​ …
အထွန်း​​အိမ် ၄ ဗုဒ္ဓဟူး​​နဲ့​​ပုတိအိမ် ၆​​ေသာြကာ (၄<+>၆) = ၁၀
ရာဇအိမ် ၀(၇) စ​​ေနနဲ့​​သိုက်အိမ် ၃ အဂင်္​ါ (၀<+>၃) = ၁၀
အဓိပတိအိမ် ၂(ကိတ် ၉) တနလာနင်္​ဲ့​​မရဏအိမ် ၁ တနဂင်္​​​ေနွ(ရာဟု ၈) (၂<+>၁)= ၁၀
ဘဂင်္​အိမ်ကိုယ်စား​​ြပု ၅ ြကာသာပ​​ေတး​​ (၅<+>၅) = ၁၀

မဟာဘုတ်ခွင်တွင် ဘဂင်္​အိမ်သည် အထူး​​အ​​ေရး​​ြကီး​​သည်။ ထို့​​​ေြကာင့်​​ မဟာဘုတ်ခွင်ကို ဘဂင်္​အိမ်မှ စတင်၍ချသည်။ ဘဂင်္​အိမ်​​ေရာက် ၅ + ၅ သည် (ြမန် + မာ) ဟု ြကိုး​​ဆွဲနိုင်၍ ဤနှစ်သည် ြမန်မာနိုင်ငံအတွက် အ​​ေရး​​ြကီး​​​ေသာနှစ် အ​​ေြပာင်း​​အလဲနှစ် ြဖစ်မည်ဟု ဆိုနိုင်သည်။ ထို့​​အြပင် ၅ + ၅ သည် ြမန်မာ + ဥပ​​ေဒ ဟုလည်း​​ ​​ေြပာနိုင်ပါသည်။ (၁၃၆၉တွင် ၄ + ၄ ​​ေရွှဝါ​​ေရာင်လှုပ်ရှား​​မှု ြဖစ်ခဲ့​​ပါသည်) ။ ကတ္တုကာရက ြဖစ်​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ ြပုခဲ့​​ဖူး​​​ေသာ အလုပ်အ​​ေဟာင်း​​၊​ အြကိမ်ြကိမ်​​ေဆာင်ရွက်မှု၊​ မ​​ေမျှာ်လင့်​​​ေသာြဖစ်ရပ် စသည့်​​ အဓိပ္ပါယ်များ​​ သက်ဝင်ပါလိမ့်​​မယ်။


ဝဲယာတိုင်ခွဲြကည့်​​​ေသာ် သံတမန်သည် ြကား​​​ေနသူအြဖစ် ရှိ​​ေနြပီး​​ ဘုရင်မ၊​ြပည်သူ၊​ ဥပ​​ေဒ က လက်ယျာဘက်တွင် ရပ်တည်ြပီး​​ စစ်သူြကီး​​၊​ ဘုရင်၊​ ကုန်သည်/အနုပညာရှင်က လက်ဝဲဘက်တွင် ရပ်တည်​​ေနသည်ကို ​​ေတွ့​​ရမည်။ ထို့​​​ေြကာင့်​​ ဤနှစ်တွင် ြဂိုလ်ပရိယာယ်အတိုင်း​​ သူ့​​ဘက် ကိုယ့်​​ဘက် ရပ်တည်မှုကို လွန်ဆွဲြကမည်ဟု ဆိုနိုင်သည်။
ကိ်ုယ့်​​ဘက်ကို ပါလာ​​ေအာင် အြခား​​ဘက်မှသူကို စည်း​​ရံုး​​နိုင်ပါမှ ကိုယ့်​​ဘက်အင်အား​​ ပို​​ေကာင်း​​လာမည် မဟုတ်ပါလား​​။

၁ ရှင်ဘုရင်နှင့်​​၂ ဘုရင်မ ပက္ခသ​​ေဘာအရ အာဏာအုပ်ချုပ်​​ေရး​​နှင့်​​ လူထုဆန္ဒအုပ်ချုပ်​​ေရး​​တို့​​အား​​ြပိုင်မှု ရှိ​​ေနြပီး​​ မရဏ​​ေရာက် ၁ ရှင်ဘုရင် က အဓိပတိ​​ေရာက် ၂ ဘုရင်မကို အာခံဆန့်​​ကျင်​​ေသာ်ြငား​​လည်း​​ အဓိပတိ၏ အရှိန်အဝါကို လွန်ဆန်ရန် မလွယ်ကူပါ။ (၂ဝဝရ ​​ေရွှဝါ​​ေရာင်တွင် မရဏ​​ေရာက် ၀ စ​​ေန ၏ အာခံမှုသည် အဓိပတိ​​ေရာက် ၁ ရှင်ဘုရင်၏ ဖိနှိပ်မှုကို မလွန်ဆန်နိုင်ခဲ့​​သည်ကို ြပန်ြကည့်​​ပါ)
၁ ရှင်ဘုရင် အတွက် ၂ ဘုရင်မသည် သာမိကာရကြဖစ်၍ ၁ ရှင်ဘုရင်သည် မရဏတွင် ရပ်​​ေသာ်လည်း​​ အ​​ေြခအ​​ေန အဆိုး​​ဆံုး​​သို့​​​ေတာ့​​ မ​​ေရာက်နိုင်ပါ။
၂ ဘုရင်မအတွက် ၁ ရှင်ဘုရင်သည် အာလပ္ပနကာရကြဖစ်၍ ၂ ဘုရင်မသည် အဓိပတိတွင် ရပ်​​ေသာ်လည်း​​ ဆန္ဒဦး​​စီး​​မှု ပိုများ​​​ေန​​ေပသည်။

၀ ြပည်သူနှင့်​​ ၃ စစ်သူြကီး​​ ပက္ခသ​​ေဘာအရ ြပည်သူနှင့်​​ စစ်သူြကီး​​တို့​​အား​​ြပိုင်မှု ရှိ​​ေနြပီး​​ ယခုနှစ်တွင်မူ ြပည်သူသည် သိုက်တွင်ရှိ​​ေနြပီး​​ ရာဇရှိ စစ်သူြကီး​​အ​​ေပါ် လွှမ်း​​မိုး​​နိုင်​​ေလာက်​​ေအာင် အင်အား​​​ေကာင်း​​​ေနပါသည်။ ဘာသာတရား​​နှင့်​​ ြငိမ်း​​ချမ်း​​မှုကို လိုလား​​​ေသာ သိုက်သည် ဩဇာအာဏာြပင်း​​ြပမှုကို နှစ်သက်​​ေသာ ရာဇထက် အင်အား​​ပို​​ေကာင်း​​​ေလသည်။
၀ ြပည်သူအတွက် ၃ စစ်သူြကီး​​သည် ဩကာသကာရက ြဖစ်၍ ၀ ြပည်သူသည် သိုက်တွင်ရပ်၍ အား​​​ေကာင်း​​​ေနသလို ရာဇရှိ ၃ စစ်သူြကီး​​သည် ​​ေကာင်း​​မွန်​​ေသာ ပံ့​​ပိုး​​​ေထာက်ခံမှုကို ​​ေပး​​ရန် အလား​​အလား​​ များ​​​ေသာ်လည်း​​ ၀ အတွက် ၃ သည် ဘုမ္မိ​​ေလး​​ အြမင် ြဖစ်​​ေန၍ အနိဌသ​​ေဘာလည်း​​ သက်ဝင်နိုင်ပါသည်။
၃ စစ်သူြကီး​​အတွက် ၀ ြပည်သူသည် သမ္ပဒါနကာရကြဖစ်၍ ၃ စစ်သူြကီး​​သည် ရာဇတွင်ရပ်၍ အား​​​ေကာင်း​​​ေနသလို သိုက်ရှိ ၀ ြပည်သူသည် ၃ စစ်သူြကီး​​အား​​ အစုစပ်သ​​ေဘာအရ နှစ်စုနှစ်ဘက်ြဖစ်​​ေအာင် လွှမ်း​​မိုး​​ချယ်လှယ် ပါလိမ့်​​မည်။

၄ သည် အင်အား​​အ​​ေကာင်း​​ဆံုး​​ အထွန်း​​အိမ်သို့​​​ေရာက်ရှိ​​ေန​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ သံတမန် အသိုင်း​​အဝိုင်း​​၏ ဩဇာသက်​​ေရာက်မှုကို မည်သူမျှ လွန်ဆန်နိုင်မှု မရှိပဲ သ​​ေဘာတူ လက်ခံ​​ေဆာင်ရွက်​​ေပး​​ရ​​ေပလိမ့်​​မည်။ ၁၃၆၉ ဘဂင်္​​​ေရာက် ၄ အ​​ေြခအ​​ေနထက် လာမည့်​​ ၁၃ရဝတွင် အထွန်း​​​ေရာက် ၄ က ပိုမို​​ေအာင်ြမင်​​ေသာ သံတမန်စွမ်း​​ရည်များ​​ကို ထုတ်​​ေဖာ်ြပသ​​ေပလိမ့်​​မည်။
၆ (နိုင်ငံအတွက် အဓိကကျ​​ေသာ ​​ေသာြကာအမည်ရှင်) အတွက် ၄ သံတမန်သည် ကရဏကာရက အကူအညီြပု​​ေသာသ​​ေဘာအရ ၆ အမည်ရှင်အတွက် ၄ သံတမန်သည် ​​ေကာင်း​​ရာ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​ကို သမာသမတ်အ​​ေြခခံြဖင့်​​ (ဝဲယာတိုင်တွင် အလယ်ရပ်တည်ြခင်း​​) အကူအညီြပုမည်ဟု ယူဆရသည်။
၄ သံတမန်အတွက် ၆ ​​ေသာြကာအမည်ရှင်သည် ကရဏကာရက ြဖစ်​​ေန​​ေသာ်လည်း​​ ၆သည် ပုတိ(ဒွယ)အိမ်တွင် ရှိ​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ ​​ေမှာက်ချည်လှန်ချည် မလိမ့်​​တပတ်နည်း​​နာြဖင့်​​ ၄ သံတမန်ကို စည်း​​ရံုး​​သိမ်း​​သွင်း​​ရန် ြကိုး​​စား​​​ေပလိမ့်​​မည်။

တိုက်ဆိုင်စွာြဖင့်​​ပင် ယခု ၁၃၆၉ / ၁၃၇၀ ြပည့်​​နှစ်သည် ြမန်မာနိုင်ငံလွတ်လပ်​​ေရး​​ ရရှိ​​ေသာ အနှစ် ၆၀ ဒွါဒသဒိက စက်ဝိုင်း​​တစ်ပတ် ြပန်လည်လာ​​ေသာ အချိန်ကာလလည်း​​ ြဖစ်သည်။
အထူး​​သြဖင့်​​ ဤမဟာဘုတ်ခွင်သည် ဗုဒ္ဓဘုရား​​ရှင် ဖွား​​ြမင်​​ေသာ်မူ​​ေသာ မဟာဘုတ်နှင့်​​လည်း​​​ေကာင်း​​၊​ ၁၃၆၉သည် ဗုဒ္ဓဘုရား​​ရှင် သ​​ေန္ဓတည်​​ေတာ်မူ​​ေသာ မဟာဘုတ်နှင့်​​လည်း​​​ေကာင်း​​ တိုက်ဆိုင်​​ေန​​ေပသည်။ ထို့​​​ေြကာင့်​​ မသိြကလျှင်​​ေတွး​​ဆဦး​​ လကာင်၏ သ​​ေန္ဓတည်ကိန်း​​နှင့်​​ ဖွား​​​ေတာ်မူကိန်း​​အရ ဆက်စပ်​​ေတွး​​​ေတာမည် ဆိုပါက ပိုမိုစိတ်ဝင်စား​​ဖွယ်ရာ အ​​ေြဖများ​​ကို သင်ရလာ​​ေပလိမ့်​​မည် သို့​​မဟုတ် ဗုဒ္ဓဝင်ကို ြပန်လည်ဖတ်ရှုပါက ဆက်စပ်​​ေတွး​​​ေတာနိုင်ဖွယ် အချက်အလက်များ​​ ရလာ​​ေပမည်။
ကျွန်ုပ်အ​​ေနြဖင့်​​မူ ဤ​​ေနရာတွင် ထင်ြမင်ယူဆချက် အလံုး​​စံုကို အ​​ေြခအ​​ေန အ​​ေြကာင်း​​​ေြကာင်း​​​ေြကာင့်​​ တင်ြပလိုြခင်း​​ မရှိ​​ေသး​​သည်ကို စာဖတ်သူများ​​ နား​​လည်ပါလိမ့်​​မည်။

​​ေဇယျာ​​ေမာင်

အပိုင်း​​ ၂ တွင် အမည်ပညတ်ချက်များ​​ ဆက်သွယ်ချက်ကို တင်ဆက်​​ေပး​​ပါဦး​​မည်။

0 comments:

Post a Comment