တိုင်ထိပ် - နာဂရ - ​​ေဇယျ နဲ့​​အဆာခံမယ်

တိုင်ထိပ် - နာဂရ - ​​ေဇယျ နဲ့​​အဆာခံမယ်




ဗျာ.. လက်​​ေြမှာက်ြပီး​​ အဆာခံထား​​တာ ြကာြပီ .. ..အခုထိလည်း​​ .. ဘာသတင်း​​မှ မြကား​​ရ​​ေသး​​ဘူး​​ ..ဟုတ်လား​​..​​ေရှ့​​​ေန​​ေြပာင်း​​​ေလ..အစိုး​​ရ ​​ေရှ့​​​ေနဆို​​ေတာ့​​ တစ်ခါတစ်​​ေလ သူတို့​​အလုပ်မလုပ်ရင် ြကာ​​ေန​​ေရာ.. အင်း​​..​​ေြပာင်း​​ြပီး​​သား​​ဆိုပါ​​ေတာ့​​.. ဒါနဲ့​​အလုပ်​​ေကာ အဆင်​​ေြပလား​​.. ဪ..ဟုတ်လား​​..ပုတီး​​လဲ​​ေန့​​တိုင်း​​ စိတ်တယ်​​ေပါ့​​.. ဘယ်လို ..ပဋ္ဌာန်း​​လည်း​​ ​​ေန့​​တိုင်း​​ ရွတ်တယ် ..အဓိဋ္ဌာန်နဲ့​​လား​​ ..ဪ ​​ေကာင်း​​တာ​​ေပါ့​​..ရတနာ ၃ ပါး​​ ဦး​​ထိပ်ထား​​တယ်​​ေပါ့​​..ဟဲဟဲ..ဘုရား​​ကို နား​​ပူနား​​ဆာတိုက်တာ​​ေတာ့​​ မဟုတ်​​ေလာက်ပါဘူး​​​ေနာ်..အင်း​​ လိုချင်​​ေတာ့​​လည်း​​ လုပ်ရမှာ​​ေပါ့​​ဗျာ.. ​​ေြပာ ခုနှစ် သက္ကရာဇ် .... တနလင်္​ာသား​​​ေပါ့​​ ပုတိဖွား​​....အင်း​​အင်း​​ ၃ဝထဲမှာဆို​​ေတာ့​​ ..ရာဟု သက်​​ေရာက်..
အခု ​​ေကာဇာက ၁၃၆၈ ဆို​​ေတာ့​​ တနလင်္​ာ​​ေဇယျ ။

​​ေအး​​ဗျာ...ခင်ဗျား​​ သိပ်မြကာခင် ကာလအတွင်း​​မှာ ထူး​​ြခား​​တဲ့​​ သတင်း​​ြကား​​ရ​​ေတာ့​​မယ်.. စိတ်ချမ်း​​သာ​​ေစရမဲ့​​သတင်း​​မျိုး​​လည်း​​ ြဖစ်မယ်။ ​​ေစာင့်​​သာြကည့်​​​ေပ​​ေရာ့​​ ဘုရား​​တရား​​သား​​ မ​​ေမ့​​မ​​ေလျာ့​​ လုပ်ထား​​..



၄၂ - ၂
၃၁ - ၅
၂၀ - ၁
၁၆ - ၄
၀၅ - ၀
၆၄ - ၃
၅၃ - ၆

သက်​​ေရာက်တိုင် - ​​ေကာဇာတိုင်

ယူဆချက်များ​​
တနလင်္​ာသား​​အတွက် ြမို့​​ြပ​​ေကျး​​ရွာ တည်​​ေဆာက်ြခင်း​​ဆိုတဲ့​​ ဟာကို ကိုယ်စား​​ြပုတဲ့​​ ဗုဒ္ဓဟူး​​ နာဂရ တိုင်ထိပ်မှာ မိတ်အ​​ေနနဲ့​​တည်​​ေနတယ်..အဲဒီ ဗုဒ္ဓဟူး​​ကို ​​ေကာဇာရဲ့​​​ေဇယျြဂိုဟ်ြဖစ်တဲ့​​ တနလင်္​ာ ၂ က လာကပ်ထား​​တယ်။ ြပီး​​​ေတာ့​​လည်း​​ နံမည်အဖျား​​လံုး​​ြဖစ်​​ေနတဲ့​​ ၄ ဟူး​​ဆို​​ေတာ့​​ စိတ်ချမ်း​​သာမယ်​​ေပါ့​​ဗျာ..

​​ေနာက်ြပီး​​ တန်း​​စီး​​ တိုင်ထိပ် တည့်​​​ေနတာဆို​​ေတာ့​​အညွန့်​​ြဖစ်တဲ့​​ အဂင်္​ါလည်း​​ ​​ေကာင်း​​သွား​​တယ် အညွန့်​​တစ်လူလူြဖစ်မယ်လို့​​ဆံုး​​ြဖတ်လို့​​ရတာ​​ေပါ့​​..တစ်ခါ အဲဒီအညွန့်​​ကို ​​ေကာဇာ လာဘ ၁ က လာကပ်ထား​​ြပန်ြပီ ။ ြပမှာ ရှိ​​ေနလို့​​အား​​စစ်ရင် အား​​မရှိဘူး​​ဆို​​ေပမဲ့​​..လာဘ အား​​က ရှိ​​ေနြပန်ပါ​​ေသး​​တယ်။

တစ်ခါ ဒဿာစား​​အရလည်း​​ ဗုဒ္ဓဟူး​​ဒဿာဟာ မ​​ေဝး​​​ေတာ့​​တဲ့​​ ကာလတစ်ခုမှာ ကျ​​ေရာက်​​ေတာ့​​မှမို့​​လည်း​​ အဲဒီ ကာလကိုပဲ အကျိုး​​​ေပး​​မဲ့​​ကာလအြဖစ် သတ်မှတ်လိုက်ပါ​​ေတာ့​​တယ် .. ​​ေတဇဋ္ဌာန အား​​ကို အဲဒီအချိန်တုန်း​​က ဆံုး​​ြဖတ်ခဲ့​​တုန်း​​ကမြကည့်​​ြဖစ်ခဲ့​​ပါဘူး​​ ..

ဆန်း​​ပညာရှင်များ​​က​​ေတာ့​​ ကျ​​ေနာ်ရဲ့​​ ဒီယူဆချက်​​ေတွကို ​​ေတွ့​​လို့​​ က​​ေတာ့​​ အသံုး​​မကျလိုက်တဲ့​​​ေကာင်လို့​​​ေြပာမှာ ​​ေသချာပါတယ်..
မူြကိုအဆင့်​​သာသာမှာပဲ ရှိပါ​​ေသး​​တယ်လို့​​​ေြပာပါရ​​ေစ ခင်ဗျာ..


0 comments:

Post a Comment