အနာဂတ်အား​​ ဆုပ်ကိုင်နိုင်ရန် အတိတ်အား​​ ​​ေပွ့​​ဖက်ြခင်း​​

*no astrological jargon*
​​ေဗဒင်ကို မယံုသူသည် မီး​​မကိုင်ဖူး​​​ေသာ သူငယ်သာ ြဖစ်၏




စစ်မှန်​​ေသာ ​​ေဗဒင်ပညာရပ်၏ အဓိက ​​ေသာ့​​ချက်သည် ကံြကမ္မာကို ဖတ်ရန် ြဖစ်သည်။

ကံြကမ္မာကို ဖတ်​​ေသာအခါ ြဖစ်တတ်​​ေသာ သ​​ေဘာကို ခန့်​​မှန်း​​ြခင်း​​သာ ြဖစ်သည်။ မိုး​​​ေလဝသ ခန့်​​မှန်း​​မှုလိုပင် ြဖစ်ြပီး​​​ေသာ သ​​ေကင်္​တများ​​ကို ြကည့်​​လျက် ြဖစ်နိုင်သည်များ​​ကိုြကံဆြခင်း​​ ြဖစ်သည်။ မိုး​​​ေလဝသဆိုင်ရာအား​​ ခန့်​​မှန်း​​နိုင်ရန်အတွက် မိုး​​​ေလဝသြဂိုဟ်တုမှ ရိုက်ကူး​​​ေပး​​​ေသာ ဓာတ်ပံုများ​​ကို တွက်ချက်လျှက် ြဖစ်နိုင်​​ေချများ​​ကို ခန့်​​မှန်း​​သည်။ ထို့​​အတူ ​​ေဗဒင်ဆရာသည် အြခား​​​ေသာ ဇာတာများ​​တွင် ြဖစ်ပျက်ခဲ့​​သည်များ​​ကို ​​ေလ့​​လာထား​​လျက် ဇာတာရှင်တစ်ဦး​​ကို ​​ေကာင်း​​ဆိုး​​ြဖစ်ပျက် စသည်တို့​​ကို ြကိုတင်ခန့်​​မှန်း​​ချက်သာြဖစ်သည်။


မိုး​​​ေလဝသ ခန့်​​မှန်း​​မှုကို ယံုြကည်သလို ​​ေဗဒင် ပညာကို ယံုရသည်။ သို့​​​ေသာ် မိုး​​​ေလဝသ ခန့်​​မှန်း​​မှုထက် ပိုမို မယံုြကည်သင့်​​။ ပညာသည် သ​​ေကင်္​တပညာသာ ြဖစ်သည်။ အရာအား​​လံုး​​ သ​​ေကင်္​တြဖင့်​​ ဆံုး​​ြဖတ်ြကသည်။ လူတစ်ဦး​​ ရယ်​​ေန​​ေသာအခါ ထိုသူသည်​​ေပျာ်​​ေနသည်ဟု ဆိုနိုင်သည်။ သို့​​ရာတွင် သူသည် ြကိတ်ငိုငိုချင် ငိုနိုင်သည်။ ထို့​​အတူ ငို​​ေနသူကိုလည်း​​ သ​​ေကင်္​တ သ​​ေဘာအရ ​​ေြပာနိုင်သည်။ အတတ်ပညာများ​​စွာသည် သ​​ေကင်္​တ သ​​ေဘာကို ​​ေလ့​​လာြခင်း​​သာ ြဖစ်သည်။ ထို့​​​ေြကာင့်​​ ​​ေဗဒင်ပညာသည် သ​​ေကင်္​တြဖင့်​​​ေဟာ​​ေြပာ​​ေသာ ပညာရပ်တစ်ခုသာ ြဖစ်သည်။

​​ေဗဒင်ကို မယံုသူသည် မီး​​မကိုင်ဖူး​​​ေသာ သူငယ်သာ ြဖစ်၏ ။ ထို့​​အတူ ​​ေဗဒင်ကို ကိုး​​ကွယ်သူသည် ကိုယ့်​​ကိုယ်ကို အ, အ ြဖစ်​​ေြကာင်း​​​ေခါင်း​​ငံု့​​သူ ြဖစ်သည်။ အြခား​​​ေသာ အတတ်ပညာကို ယံုသလို ဤ ပညာရပ်ကို လက်ခံသင့်​​သည်။ ဘာသာ တစ်ခုကဲ့​​သို့​​ ကိုး​​ကွယ်မှု မလုပ်သင့်​​ ။ ဘာသာတရား​​သည် သ​​ေကင်္​တလွန် ပညာရပ် ြဖစ်သည်။ သ​​ေကင်္​တလွန် ပညာရပ်ဆို​​ေသာ်လည်း​​ သ​​ေကင်္​တြဖင့်​​ ​​ေလ့​​လာရသည်။သ​​ေကင်္​တကို မ​​ေဖျာက်နိုင်သမျှ သ​​ေကင်္​တလွန် အရသာကို မခံစား​​ရ။

​​ေဗဒင်ကို မယံုဘူး​​ ြငင်း​​သူသည် ​​ေဗဒင်ကို နတ်ဘုရား​​တစ်ခုလို လက်ခံထား​​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ ြဖစ်မည်။ ​​ေဗဒင်ကို ယံုလျှင် ကိုး​​ကွယ်စရာတစ်ခုကို ယံုလိုက်သလို ထင်သည်။ ​​ေဗဒင်သည် ခန့်​​မှန်း​​​ေရး​​ ပညာတစ်ရပ်သာ ြဖစ်သည်။ နာရီသံ၏ တစ်ချက်တီး​​ရင် တစ်နာရီ ၊​နှစ်ချက်တီး​​ရင် နှစ်နာရီ မှတ်သား​​မှုကဲ့​​သို့​​မှတ်ထား​​​ေသာ ပညာသာ ြဖစ်သည်။ ​​ေဗဒင်မယံုဘူး​​ ြငင်း​​ဆန်သူသည် ယံုလွန်း​​​ေန​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ြဖစ်မည်။ သူသည် ​​ေဗဒင်ကို ကိုး​​ကွယ်စရာ အား​​ကိုး​​စရာ တစ်ခုလို ​​ေတွး​​ထား​​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ ဆိုြခင်း​​ြဖစ်မည်။

ယ​​ေန့​​အထိ မှတ်တမ်း​​တင်ထား​​​ေသာ နှစ်, လ , ရက် များ​​သည် အဘယ်ပညာြဖင့်​​ မှတ်တမ်း​​ထား​​ခဲ့​​သနည်း​​ ။ ​​ေဆး​​ပညာြဖင့်​​ ထား​​ခဲ့​​သ​​ေလာ။ဘာသာ​​ေရး​​ အသိြဖင့်​​ ထား​​ခဲ့​​သ​​ေလာ ။ ယ​​ေန့​​အထိ စွန့်​​လွှတ်မရ​​ေသး​​​ေသာ ​​ေန့​​ရက်များ​​သည် ​​ေဗဒင်ပညာရပ်​​ေြကာင့်​​သာ ြဖစ်သည်။တစ်ဦး​​ တစ်​​ေယာက် ၊​ အြကီး​​ အငယ် ခွဲြခား​​ဖို့​​ဘယ်ပညာြဖင့်​​ မှတ်သား​​မည်နည်း​​ ။ ယခုအခါ ​​ေန့​​တွက်ြခင်း​​သည် ဘာမှ မဟုတ်​​ေတာ့​​​ေသာ်လည်း​​​ေရှး​​အခါ အဘယ်မျှ အဖိုး​​တန်​​ေလသနည်း​​ ။ ဤပညာြဖင့်​​ လူသား​​ကို အဘယ်မျှ အကျိုး​​ြပုခဲ့​​သနည်း​​ ။

ဤ ​​ေဗဒင် ပညာြဖင့်​​ ကင်း​​​ေသာ လူသား​​ဟု မရှိ​​ေလာက်​​ေအာင်ပင်။ သို့​​​ေသာ် အချို့​​သည် ယံုသူများ​​ အစွန်း​​ ​​ေရာက်သလို အစွန်း​​​ေရာက်သည်။ ​​ေဗဒင်ပညာသည် သူ​​ေတာင်း​​စား​​ ပညာ​​ေလာက် ဆိုြကသည်။ လူလိမ် မျက်လှည့်​​ပညာ​​ေလာက် ထင်ြကသည်။ အချို့​​သူတို့​​၏ အလွဲသံုး​​စား​​ လုပ်မှု​​ေြကာင့်​​ ြဖစ်သြဖင့်​​ အကျယ်အကျယ် ဘယ်သူမှ အ​​ေရး​​ယူမဆိုြက။ သို့​​​ေသာ်လည်း​​ ပညာရပ်ကို အထင်​​ေသး​​ြခင်း​​သည်လူသား​​ဘဝ ဆုတ်ယုတ်​​ေြကာင်း​​သာ ြဖစ်သည်။

လူအများ​​သည် ​​ေဗဒင်ပညာကို ယံုလွန်း​​သြဖင့်​​ အမှား​​များ​​ ြဖစ်ြကသည်။ ​​ေဗဒင်ကို ဘာသာ​​ေရး​​ထက်ပင် ယံုြကသည်။ ​​ေဗဒင်သည် ခန့်​​မှန်း​​ပညာမှန်း​​ မသိ။ အတတ်​​ေဟာ နတ်​​ေဟာ ဆိုင်း​​ဘုတ်များ​​ ​​ေအာက်တွင် ဝပ်တွား​​ရိုကျိုး​​ြကသည်။ ဘာသာ​​ေရး​​ ဆရာတစ်ဦး​​ကဲ့​​သို့​​​ေဗဒင်ဆရာကို ယံုသည်။ ကိုး​​ကွယ်သည်။ ယင်း​​အချက်သည် စဉ်း​​စား​​စရာ ြဖစ်သည်။ မိုး​​​ေလဝသ ခန့်​​မှန်း​​သူ ၊​ အတတ်​​ေြပာသူ တို့​​ကိုမရှိခိုး​​​ေသာ်လည်း​​ ၊​ မိမိအိမ်​​ေဆာက်လုပ်သူကို မရှိခိုး​​​ေသာ်လည်း​​ ​​ေဗဒင်ဆရာကို ရှိခိုး​​ြကသည်။

​​ေဗဒင်ဆရာသည်သာမန် အတတ်ပညာရှင် တစ်ဦး​​ သာ ြဖစ်သည်။ အတတ်ပညာရှင်တိုင်း​​ကို ကိုး​​ကွယ်မှု မလုပ်ဘဲ ​​ေဗဒင်ဆရာကိုမှ ကိုး​​ကွယ်ချင်ြကသည်။ ​​ေဗဒင်ဆရာသည် သာမန် ဆရာတစ်ဦး​​သာ ြဖစ်သည်။ သာမန်ထက် ပိုမို​​ေသာ ​​ေလး​​စား​​မှု ကိုး​​ကွယ်မှု မလုပ်သင့်​​ ။ သာမန်ထက် ပိုလွန်း​​သူများ​​​ေြကာင့်​​ အများ​​ အြမင်ကပ်လာြကသည် ထင်သည်။ ​​ေဗဒင်ဆရာသည် အနာဂတ်ကို ဆုပ်ကိုင်နိုင်ဖို့​​အနီး​​ကပ်ြကည့်​​နိုင်ဖို့​​ြကိုး​​ပမ်း​​သူသာ ြဖစ်သည်။သို့​​​ေသာ် ​​ေဗဒင်ဆရာသည် သာမန် လူများ​​ မကူညီနိုင်သည်ကို ကူညီနိုင်သည်။ အကယ်၍ ယင်း​​ဆရာ၏ အကူအညီြဖင့်​​ ​​ေအာင်ြမင်ခဲ့​​ဖူး​​သူသည် ယင်း​​ဆရာကို ​​ေကျး​​ဇူး​​ရှင် တစ်ဦး​​အြဖစ် ကိုး​​ကွယ်​​ေပလိမ့်​​မည်။ ၎င်း​ကအစ အဆင့်​​ဆင့်​​ အား​​ကိုး​​သူ ကိုး​​ကွယ်သူများ​​ များ​​လာတတ်သည်။

ယင်း​​သို့​​​ေသာ ကိစ္စသည် ကာယကံရှင်များ​​သာ သိနိုင်ြကသည်။ အြပင်ြမင် သူများ​​ မသိနိုင်ြက။ အြပင်ြမင်ြဖင့်​​ ြကည့်​​လျှင် နတ်တစ်ပါး​​ကို ကိုး​​ကွယ်သည် ထင်မည်။ ထိုသူကလည်း​​ သူတို့​​အား​​ နတ်တစ်ပါး​​လို မြဖစ်နိုင်သည်များ​​ကို ြဖစ်လာ​​ေအာင် လုပ်​​ေပး​​ထား​​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ ြဖစ်မည်။ဆရာတပည့်​​ အဘယ်မျှ ​​ေကျး​​ဇူး​​ရှိသည်ကို အြပင်သူများ​​ နား​​မလည်နိုင်ြက​​ေချ။ လူသည် မိမိြပဿနာကို ​​ေြဖရှင်း​​​ေပး​​သူကို ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်သည်။ဆရာတစ်ဦး​​က ကယ်တင်ဖူး​​ခဲ့​​ပါက ထိုဆရာအား​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်ထိုက် မထိုက် စဉ်း​​စား​​​ေဝဖန်ြကည့်​​သင့်​​သည်။

သမာသမတ်ကျ​​ေသာ ယံုြကည်မှုရှိဖို့​​လိုသည်။ မိမိကို ကူညီဖူး​​သူတိုင်း​​ကို ​​ေကျး​​ဇူး​​တင်တတ်​​ေသာ်လည်း​​ ​​ေဗဒင်ဆရာကို အဘယ်​​ေြကာင့်​​ကိုး​​ကွယ်​​ေလာက်​​ေအာင် အား​​ကိုး​​သနည်း​​ ။ ထင်ရှား​​ပါသည်။ ထို​​ေဗဒင်ဆရာသည် အများ​​မကူညီနိုင်သည်ကို ကူညီထား​​​ေသာ​​ေြကာင့်​​သာြဖစ်သည်။ တိုက်ဆိုင်မှုြဖစ်​​ေစ ၊​ စွမ်း​​လို့​​ြဖစ်​​ေစ ၊​ ြပဿနာ ​​ေအာင်ြမင်ဖို့​​သာ လိုသည်။ လူသည် တစ်ခါယံုပါက အြမဲတမ်း​​ ယံုတတ်သြဖင့်​​အား​​နည်း​​သည်။ ထို့​​​ေြကာင့်​​ တစ်ြကိမ်မှန်​​ေသာ ဆရာကို အြမဲတမ်း​​ မှန်မည်ဟု ယံုသည်။

​​ေဗဒင်ပညာကို ယံု​​ေသာအခါ အတတ်ပညာကို အ​​ေြခခံ​​ေသာ ဆရာကို ယံုသင့်​​သည်။ အချို့​​သည် အတတ်ပညာကို အ​​ေြခမခံဘဲ အကျင့်​​လိုလို၊​ အစွဲလိုလို ၊​ အြကား​​အြငမ်ရလိုလိုြဖင့်​​ ​​ေဟာ​​ေြပာြကသည်။ လက်ခံသင့်​​ - မသင့်​​ မိမိ၏ လူသား​​ဂုဏ်ကို စဉ်း​​စား​​သင့်​​သည်။ မိမိကို အတတ်​​ေဟာ​​ေသာ်လည်း​​ြဖစ်တတ်​​ေသာ သ​​ေဘာက်ို ​​ေြပာြပသြဖင့်​​ တိုက်ဆိုင်မှု အြဖစ်သာ ယံုပါ။ နတ်ပူး​​​ေြပာြခင်း​​ဟု မယံုပါနှင့်​​ ။ တစ်ချက်မှန်လိုက်ြပီဆိုလျှင် အား​​လံုး​​ ယံုလိုက်သည်။ လူသည် အသည်း​​ငယ်သည်။ တစ်ချက်မှန်ရံုြဖင့်​​ ရင်ထဲက ယံုက​​ေလး​​ ​​ေသသည်။ ​​ေနာက်ထပ် ​​ေတာင့်​​ခံ မထား​​နိုင်။

မိန်း​​မသား​​သည် ပိုမို အသည်း​​ငယ်သည်။ တိတိ ကျကျ မှန်ဖို့​​ပင် မလို။ ရှပ်ထိလျှင်ပင် ​​ေသသည်။ " ငါ့​​သမီး​​ ​​ေသာက​​ေရာက်​​ေနတာပဲ" ဆိုလိုက်ရံုြဖင့်​​ မှန်လိုက်တာဆရာ စသြဖင့်​​ တံခါး​​ပွင့်​​သွား​​သည်။ စကား​​အား​​လံုး​​ ပွင့်​​ထွက်လာသည်။ ယုန်လိုက်ဖမ်း​​ဖူး​​ သူများ​​သိြကသည်။ ယုန်သည် အသည်း​​ငယ်သည်။သူ့​​ကို မှန်​​ေအာင် ပစ်ဖို့​​ပင် မလို ။ အရာဝတ္ထု ြကီး​​ြကီး​​ြဖင့်​​ သူ့​​​ေဘး​​တွင် အသံကျယ်ကျယ် ြမည်လိုက်ဖို့​​ပဲ လိုသည်။ ထိုအခါ သူသည် ဆက်မ​​ေြပး​​နိုင်​​ေတာ့​​။လဲကျသွား​​တတ်သည်။ ထို့​​အတူ လူသား​​၏ မိမိတို့​​ရင်ထဲက ယံုြကည်မှု ယုန်​​ေလး​​သည် ​​ေတာလိုက်မုဆိုး​​ ​​ေဗဒင်ဆရာ၏ ပါး​​စပ်သရမ်း​​မှုကိုပင်မခံနိုင်။ ရှပ်မှန်ရံုြဖင့်​​ လဲကျသည်။

​​ေဗဒင်ကို အတတ်ပညာ တစ်ခုအြဖစ်သာ ယံုြကည်ြပီး​​ ကိုး​​ကွယ်စရာ တစ်ခုအြဖစ် မယံုဖို့​​လိုအပ်သည်။ ​​ေဗဒင်ပညာနှင့်​​ ဆက်စပ်ြပီး​​ အြခား​​​ေသာ ဘိုး​​​ေတာ်များ​​ ၊​ မယ်​​ေတာ်များ​​ အစွဲများ​​ ကို စဉ်း​​စဉ်း​​စား​​စား​​ ယံုသင့်​​သည်။ အတုက ပိုမိုအ​​ေရာင်​​ေတာက်သြဖင့်​​ အတုအစစ်ခွဲြခား​​ရခက်သည်။ အစစ်ထက် အတုကိုပင် ​​ေရွး​​ချယ်မိမည်။

​​ေစတနာြကီး​​​ေသာ ဆရာက အဘယ်သို့​​လည်ပင်း​​ ညှစ်​​ေတာင်း​​မည်နည်း​​ ။ ထို့​​အတူ ပညာမာန်ြကီး​​​ေသာ ဆရာက အဘယ်သို့​​အလကား​​ ​​ေဟာမည်နည်း​​။

အတိုင်း​​အတာ​​ေတာ့​​ ရှိသင့်​​သည်။ ဤပညာသည် အသက်​​ေမွး​​ဝမ်း​​​ေြကာင်း​​ ပညာရပ် တစ်ခု ြဖစ်သည်။ စီး​​ပွား​​​ေရး​​လုပ်ငန်း​​တစ်ခုဟု မဖွင့်​​ဆိုြက။​​ေရှး​​ဆရာများ​​သည် မိမိ ​​ေနြဖစ်၊​ စား​​ြဖစ်​​ေအာင်သာ ရပ်တည်ြကသည်။ ​​ေတာင်း​​ြကသည်။ ယခု​​ေခတ်တွင် ဆရာများ​​သည် လုပ်ငန်း​​တစ်ခု အြဖစ်သ​​ေဘာထား​​ြကသည်။ လုပ်ငန်း​​သ​​ေဘာ တွက်လျှင် အြမတ်များ​​မှသာ အဆင်​​ေြပသည်။ အဆင်​​ေြပာ​​ေအင် ​​ေတာင်း​​​ေတာ့​​မည် ြဖစ်သည်။​​ေရှး​​​ေခတ်တွင် ဆန်တစ်ြပည် ​​ေငွတစ်မတ်သည် ထိုက်တန်​​ေသာ ​​ေပး​​ဆပ်မှု ြဖစ်သည်။ ဆန်တစ်ြပည် ​​ေဈး​​သာသာသည် ြပည့်​​စံု​​ေသာထိုက်တန်​​ေသာ တန်ဖိုး​​ပင် ြဖစ်သည်။

အြခား​​​ေသာ ကုန်ပစ္စည်း​​သာ သတ်မှတ်ြကသည်။ ဝယ်ယူ​​ေသာအခါ ​​ေဈး​​ဆစ်ြကသည်။ ​​ေဗဒင်တွက်​​ေသာအခါ ​​ေဈး​​မဆစ်ြက။ အချို့​​ ​​ေဈး​​ဆစ်​​ေသာ်လည်း​​​ေတာင်း​​ပန်​​ေနမှုသာ ြဖစ်သည်။ ​​ေဗဒင်ပညာသည် လူတိုင်း​​ အား​​ကိုး​​​ေလာက်​​ေသာ ​​ေဟာကွက်များ​​ ရှိသည်။ ထို့​​​ေြကာင့်​​လည်း​​ လူများ​​ ​​ေဗဒင်ကို​​ေဆွး​​စွဲစွဲ​​ေနသည်။ ​​ေဗဒင်မယံုသူသည် ယံု​​ေလာက်​​ေသာ ​​ေဟာကွက်နှင့်​​ မြကံု​​ေသး​​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ ြဖစ်နိုင်သည်။ ယံုမိ​​ေသာအခါ အရာရာကိုပင်စွဲြမဲတတ်သည်။ စိတ်စွဲသည့်​​ အထိဆိုပါက အစွန်း​​​ေရာက်နိုင်သည်။

​​ေဗဒင်ကို အစာတစ်ခုလို သံုး​​​ေဆာင်ရသည်။ မိမိ အသက်ရှင်ဖို့​​အတွက် အ​​ေထာက်အကူအြဖစ် အစာကို စား​​သည်။ မိမိြပဿနာ အဆင်​​ေြပဖို့​​အတွက်မိမိ အနာဂတ်ကို ပိုင်ဆိုင်နိုင်ဖို့​​အတွက် ​​ေတာင်​​ေဝှး​​တစ်ခု လုပ်ြခင်း​​သာ ြဖစ်သည်။ ​​ေဗဒင်သည် အတိတ်ကို ​​ေဖာ်ထုတ်ဖို့​​​ေပါက်တူး​​တစ်လက်သာ ြဖစ်သည်။လူသား​​ကို ဒူး​​​ေထာက်​​ေစမည့်​​ ြခိမ်း​​​ေြခာက်မှု မရှိ။ နှာ​​ေခါင်း​​ရှံု့​​စရာ ညစ်ပတ်​​ေသာ ပညာလည်း​​ မဟုတ်။ ​​ေဗဒင်သည် ​​ေဗဒင်သာ ြဖစ်သည်။နတ် မဟုတ် ။ ဇာတ်လည်း​​ မဟုတ်။

ဤ ပညာြဖင့်​​ မြမင်နိုင်​​ေသာ အတိတ်ကို ​​ေရး​​​ေတး​​​ေတး​​ ြမင်ရသည်။ မြကံစီနိုင်​​ေသာ အနာဂတ်ကို ြကိုတင်ပိုင်ဆိုင်ထား​​နိုင်သည်။

ဘဝသည်ပံုစံခွက်ထဲက ကုန်ြကမ်း​​တစ်ခု ြဖစ်သည်။ သို့​​​ေသာ် အထိုက်အ​​ေလျာက် ြပင်နိုင်သည်။ လူသည် လူနှင့်​​ တူမည်။ ​​ေနပံု ထိုင်ပံု သွား​​ပံု လာပံုခွဲမရ​​ေအာင် တူသည်။ စဉ်း​​စား​​ပံု တူသည် ။ လုပ်​​ေဆာင်ပံု တူသည်။ အကျိုး​​​ေပး​​ပံု တူသည်။ အရာအား​​လံုး​​ တူသည်။ သို့​​​ေသာ် တူမ​​ေယာင်ြဖင့်​​ကွဲ​​ေန​​ေသာ ရာလည်း​​ မ​​ေရတွက်နိုင်။ အြပင်ပန်း​​ ြကည့်​​လျှင် အမွှာ နှစ်ဦး​​ တူသည် ထင်သည်။ ​​ေသချာ ​​ေစ့​​​ေစ့​​ ြကည့်​​​ေသာအခါ ြခား​​နား​​ချက်များ​​များ​​လာသည် ။ ထို့​​အတူ လူသည် အ​​ေြခခံချင်း​​ တူ​​ေသာ်လည်း​​ အရာရာ ြခား​​နား​​​ေနသည်။

စရိုက်၊​ ​​ေနပံုထိုင်ပံု တို့​​သည် တစ်ဦး​​ နှင့်​​ ယှဉ်လျှင် ကွဲ​​ေနသည်။ အြခား​​သတ္တဝါနှင့်​​ ယှင်လျှင်​​ေတာ့​​ လူလူချင်း​​ တူသည်။ လူလူချင်း​​ ယှဉ်​​ေသာအခါ တစ်ဦး​​နှင့်​​ တစ်ဦး​​သည် စဉ်း​​စား​​ပံုချင်း​​ မတူ၊​ အကျိုး​​​ေပး​​ချင်း​​ မတူ။ မတူသည်ကို ​​ေဗဒင်ပညာြဖင့်​​ သက်​​ေသြပဖို့​​ြကိုး​​ပမ်း​​ြကသည်။ လူတိုင်း​​​ေမွး​​ချိန် ၊​ ​​ေမွး​​​ေနရာများ​​ မတူသြဖင့်​​ များ​​စွာ ကွဲ​​ေလသည်။ အမွှာ အချင်း​​ချင်း​​ပင် မတူသည်ကို ​​ေဗဒင်ပညာက သက်​​ေသြပ​​ေပမည်။ တစ်ဦး​​က အချိုြကိုက်လျှင် ​​ေနာက်တစ်ဦး​​က အချဉ်ြကိုက်​​ေနတတ်သည်။ ဘဝသည် အ​​ေကာင်း​​အဆိုး​​ ​​ေြခနှစ်ဘက်​​ေပါ် လမ်း​​​ေလျှာက်​​ေနသည်။​​ေြခတစ်ဘက် က ​​ေကာင်း​​​ေနပါက ​​ေနာက်တစ်ဖက်က ဆိုး​​သည်။ ရံခါ ​​ေြခတစ်ဖက်ြဖင့်​​ ြကာြကာရပ်ရသည်။ အ​​ေကာင်း​​​ေပါ် ြကာြကာ ရပ်ပါက​​ေကာင်း​​ကျိုး​​​ေပး​​သည်။ အဆိုး​​​ေပါ် ြကာြကာရပ်ပါက ဆိုး​​သည်။

မိမိတို့​​​ေြခနှစ်ဘက်သည် ကံြကမ္မာပင် ြဖစ်သည်။ လူတိုင်း​​ ​​ေကာင်း​​​ေသာ ဘက်တွင် ြကာြကာရပ်ချင်သည်။ ​​ေကာင်း​​​ေသာ ဘက်တွင် ြကာြကာ ရပ်နိုင်​​ေအာင် ဘာလုပ်သင့်​​သည်ကို ​​ေဗဒင်ဆရာက ညွှန်ြပ​​ေပမည်။ ဆိုး​​​ေသာဘက်က လွတ်​​ေအာင် ​​ေရှာင်နည်း​​ကိုလည်း​​ သင်​​ေပး​​လိမ့်​​မည်။ သင်သည် ရဲရဲ​​ေလျှာက်လိုက်ပါ။ မိမိ နင်း​​ထား​​​ေသာ အဆိုး​​သည် ​​ေနာက်တစ်လှမ်း​​တွင် အ​​ေကာင်း​​ြဖစ်သွား​​မှာ ြဖစ်သည်။ ခံစား​​​ေနရ​​ေသာ ဒုက္ခကို အရှံုး​​မ​​ေပး​​ပါနှင့်​​။ ​​ေနာက်တစ်ခါ ရှုြကည့်​​ပါ ။ ​​ေမွး​​ပျံ့​​​ေသာ ရနံ့​​ကို ခံစား​​ရမည်ြဖစ်သည်။

ထို့​​ြပင် မိမိ ပိုင်ဆိုင်ထား​​​ေသာ နာမည် ၊​ ဂုဏ်၊​ စည်း​​စိမ်သည် ​​ေနာက်တစ်လှမ်း​​တွင် ဖုန်မှုန့်​​ြဖစ်သွား​​ချင် ြဖစ်သွား​​မည်။ ​​ေလာင်ကျွမ်း​​သွား​​​ေသာ အခိုး​​အ​​ေငွ့​​နှင့်​​ အတူ ​​ေပျာက်သွား​​မည်။ မိမိ ရပ်ထား​​​ေသာ ​​ေြခလှမ်း​​က ​​ေကာင်း​​​ေနရင် ​​ေနာက်တစ်လှမ်း​​အတွက် စဉ်း​​စား​​ပါ။ အဆိုး​​မြဖစ်​​ေအာင် မိမိ​​ေြခကို ညွှန်ြကား​​ပါ။ ကိုယ့်​​ကံြကမ္မာ ကိုယ့်​​​ေြခ​​ေပါ်တွင် တည်ရှိသည်။ ဘယ်သူမှ ချုပ်ကိ်ုင်ထား​​သည်မဟုတ် ။ ​​ေဗဒင်ဆရာသည် မိမိကို ြကိုး​​ကိုင်ထား​​သည်မဟုတ်။ လမ်း​​ညွှန်မှုသာ ​​ေပး​​နိုင်မည်။ ကိုယ့်​​ြကိုး​​ကိုယ်ဆွဲ ကပွဲဆင်​​ေနြခင်း​​ပင် ြဖစ်သည်။

​​ေဒါက်တာ အရှင် ဉာဏဂ္ဂ


0 comments:

Post a Comment