*no astrological jargon*
ေဗဒင်ကို မယံုသူသည် မီးမကိုင်ဖူးေသာ သူငယ်သာ ြဖစ်၏
စစ်မှန်ေသာ ေဗဒင်ပညာရပ်၏ အဓိက ေသာ့ချက်သည် ကံြကမ္မာကို ဖတ်ရန် ြဖစ်သည်။
ကံြကမ္မာကို ဖတ်ေသာအခါ ြဖစ်တတ်ေသာ သေဘာကို ခန့်မှန်းြခင်းသာ ြဖစ်သည်။ မိုးေလဝသ ခန့်မှန်းမှုလိုပင် ြဖစ်ြပီးေသာ သေကင်္တများကို ြကည့်လျက် ြဖစ်နိုင်သည်များကိုြကံဆြခင်း ြဖစ်သည်။ မိုးေလဝသဆိုင်ရာအား ခန့်မှန်းနိုင်ရန်အတွက် မိုးေလဝသြဂိုဟ်တုမှ ရိုက်ကူးေပးေသာ ဓာတ်ပံုများကို တွက်ချက်လျှက် ြဖစ်နိုင်ေချများကို ခန့်မှန်းသည်။ ထို့အတူ ေဗဒင်ဆရာသည် အြခားေသာ ဇာတာများတွင် ြဖစ်ပျက်ခဲ့သည်များကို ေလ့လာထားလျက် ဇာတာရှင်တစ်ဦးကို ေကာင်းဆိုးြဖစ်ပျက် စသည်တို့ကို ြကိုတင်ခန့်မှန်းချက်သာြဖစ်သည်။
မိုးေလဝသ ခန့်မှန်းမှုကို ယံုြကည်သလို ေဗဒင် ပညာကို ယံုရသည်။ သို့ေသာ် မိုးေလဝသ ခန့်မှန်းမှုထက် ပိုမို မယံုြကည်သင့်။ ပညာသည် သေကင်္တပညာသာ ြဖစ်သည်။ အရာအားလံုး သေကင်္တြဖင့် ဆံုးြဖတ်ြကသည်။ လူတစ်ဦး ရယ်ေနေသာအခါ ထိုသူသည်ေပျာ်ေနသည်ဟု ဆိုနိုင်သည်။ သို့ရာတွင် သူသည် ြကိတ်ငိုငိုချင် ငိုနိုင်သည်။ ထို့အတူ ငိုေနသူကိုလည်း သေကင်္တ သေဘာအရ ေြပာနိုင်သည်။ အတတ်ပညာများစွာသည် သေကင်္တ သေဘာကို ေလ့လာြခင်းသာ ြဖစ်သည်။ ထို့ေြကာင့် ေဗဒင်ပညာသည် သေကင်္တြဖင့်ေဟာေြပာေသာ ပညာရပ်တစ်ခုသာ ြဖစ်သည်။
ေဗဒင်ကို မယံုသူသည် မီးမကိုင်ဖူးေသာ သူငယ်သာ ြဖစ်၏ ။ ထို့အတူ ေဗဒင်ကို ကိုးကွယ်သူသည် ကိုယ့်ကိုယ်ကို အ, အ ြဖစ်ေြကာင်းေခါင်းငံု့သူ ြဖစ်သည်။ အြခားေသာ အတတ်ပညာကို ယံုသလို ဤ ပညာရပ်ကို လက်ခံသင့်သည်။ ဘာသာ တစ်ခုကဲ့သို့ ကိုးကွယ်မှု မလုပ်သင့် ။ ဘာသာတရားသည် သေကင်္တလွန် ပညာရပ် ြဖစ်သည်။ သေကင်္တလွန် ပညာရပ်ဆိုေသာ်လည်း သေကင်္တြဖင့် ေလ့လာရသည်။သေကင်္တကို မေဖျာက်နိုင်သမျှ သေကင်္တလွန် အရသာကို မခံစားရ။
ေဗဒင်ကို မယံုဘူး ြငင်းသူသည် ေဗဒင်ကို နတ်ဘုရားတစ်ခုလို လက်ခံထားေသာေြကာင့် ြဖစ်မည်။ ေဗဒင်ကို ယံုလျှင် ကိုးကွယ်စရာတစ်ခုကို ယံုလိုက်သလို ထင်သည်။ ေဗဒင်သည် ခန့်မှန်းေရး ပညာတစ်ရပ်သာ ြဖစ်သည်။ နာရီသံ၏ တစ်ချက်တီးရင် တစ်နာရီ ၊နှစ်ချက်တီးရင် နှစ်နာရီ မှတ်သားမှုကဲ့သို့မှတ်ထားေသာ ပညာသာ ြဖစ်သည်။ ေဗဒင်မယံုဘူး ြငင်းဆန်သူသည် ယံုလွန်းေနေသာေြကာင့်ြဖစ်မည်။ သူသည် ေဗဒင်ကို ကိုးကွယ်စရာ အားကိုးစရာ တစ်ခုလို ေတွးထားေသာေြကာင့် ဆိုြခင်းြဖစ်မည်။
ယေန့အထိ မှတ်တမ်းတင်ထားေသာ နှစ်, လ , ရက် များသည် အဘယ်ပညာြဖင့် မှတ်တမ်းထားခဲ့သနည်း ။ ေဆးပညာြဖင့် ထားခဲ့သေလာ။ဘာသာေရး အသိြဖင့် ထားခဲ့သေလာ ။ ယေန့အထိ စွန့်လွှတ်မရေသးေသာ ေန့ရက်များသည် ေဗဒင်ပညာရပ်ေြကာင့်သာ ြဖစ်သည်။တစ်ဦး တစ်ေယာက် ၊ အြကီး အငယ် ခွဲြခားဖို့ဘယ်ပညာြဖင့် မှတ်သားမည်နည်း ။ ယခုအခါ ေန့တွက်ြခင်းသည် ဘာမှ မဟုတ်ေတာ့ေသာ်လည်းေရှးအခါ အဘယ်မျှ အဖိုးတန်ေလသနည်း ။ ဤပညာြဖင့် လူသားကို အဘယ်မျှ အကျိုးြပုခဲ့သနည်း ။
ဤ ေဗဒင် ပညာြဖင့် ကင်းေသာ လူသားဟု မရှိေလာက်ေအာင်ပင်။ သို့ေသာ် အချို့သည် ယံုသူများ အစွန်း ေရာက်သလို အစွန်းေရာက်သည်။ ေဗဒင်ပညာသည် သူေတာင်းစား ပညာေလာက် ဆိုြကသည်။ လူလိမ် မျက်လှည့်ပညာေလာက် ထင်ြကသည်။ အချို့သူတို့၏ အလွဲသံုးစား လုပ်မှုေြကာင့် ြဖစ်သြဖင့် အကျယ်အကျယ် ဘယ်သူမှ အေရးယူမဆိုြက။ သို့ေသာ်လည်း ပညာရပ်ကို အထင်ေသးြခင်းသည်လူသားဘဝ ဆုတ်ယုတ်ေြကာင်းသာ ြဖစ်သည်။
လူအများသည် ေဗဒင်ပညာကို ယံုလွန်းသြဖင့် အမှားများ ြဖစ်ြကသည်။ ေဗဒင်ကို ဘာသာေရးထက်ပင် ယံုြကသည်။ ေဗဒင်သည် ခန့်မှန်းပညာမှန်း မသိ။ အတတ်ေဟာ နတ်ေဟာ ဆိုင်းဘုတ်များ ေအာက်တွင် ဝပ်တွားရိုကျိုးြကသည်။ ဘာသာေရး ဆရာတစ်ဦးကဲ့သို့ေဗဒင်ဆရာကို ယံုသည်။ ကိုးကွယ်သည်။ ယင်းအချက်သည် စဉ်းစားစရာ ြဖစ်သည်။ မိုးေလဝသ ခန့်မှန်းသူ ၊ အတတ်ေြပာသူ တို့ကိုမရှိခိုးေသာ်လည်း ၊ မိမိအိမ်ေဆာက်လုပ်သူကို မရှိခိုးေသာ်လည်း ေဗဒင်ဆရာကို ရှိခိုးြကသည်။
ေဗဒင်ဆရာသည်သာမန် အတတ်ပညာရှင် တစ်ဦး သာ ြဖစ်သည်။ အတတ်ပညာရှင်တိုင်းကို ကိုးကွယ်မှု မလုပ်ဘဲ ေဗဒင်ဆရာကိုမှ ကိုးကွယ်ချင်ြကသည်။ ေဗဒင်ဆရာသည် သာမန် ဆရာတစ်ဦးသာ ြဖစ်သည်။ သာမန်ထက် ပိုမိုေသာ ေလးစားမှု ကိုးကွယ်မှု မလုပ်သင့် ။ သာမန်ထက် ပိုလွန်းသူများေြကာင့် အများ အြမင်ကပ်လာြကသည် ထင်သည်။ ေဗဒင်ဆရာသည် အနာဂတ်ကို ဆုပ်ကိုင်နိုင်ဖို့အနီးကပ်ြကည့်နိုင်ဖို့ြကိုးပမ်းသူသာ ြဖစ်သည်။သို့ေသာ် ေဗဒင်ဆရာသည် သာမန် လူများ မကူညီနိုင်သည်ကို ကူညီနိုင်သည်။ အကယ်၍ ယင်းဆရာ၏ အကူအညီြဖင့် ေအာင်ြမင်ခဲ့ဖူးသူသည် ယင်းဆရာကို ေကျးဇူးရှင် တစ်ဦးအြဖစ် ကိုးကွယ်ေပလိမ့်မည်။ ၎င်းကအစ အဆင့်ဆင့် အားကိုးသူ ကိုးကွယ်သူများ များလာတတ်သည်။
ယင်းသို့ေသာ ကိစ္စသည် ကာယကံရှင်များသာ သိနိုင်ြကသည်။ အြပင်ြမင် သူများ မသိနိုင်ြက။ အြပင်ြမင်ြဖင့် ြကည့်လျှင် နတ်တစ်ပါးကို ကိုးကွယ်သည် ထင်မည်။ ထိုသူကလည်း သူတို့အား နတ်တစ်ပါးလို မြဖစ်နိုင်သည်များကို ြဖစ်လာေအာင် လုပ်ေပးထားေသာေြကာင့် ြဖစ်မည်။ဆရာတပည့် အဘယ်မျှ ေကျးဇူးရှိသည်ကို အြပင်သူများ နားမလည်နိုင်ြကေချ။ လူသည် မိမိြပဿနာကို ေြဖရှင်းေပးသူကို ေကျးဇူးတင်သည်။ဆရာတစ်ဦးက ကယ်တင်ဖူးခဲ့ပါက ထိုဆရာအား ေကျးဇူးတင်ထိုက် မထိုက် စဉ်းစားေဝဖန်ြကည့်သင့်သည်။
သမာသမတ်ကျေသာ ယံုြကည်မှုရှိဖို့လိုသည်။ မိမိကို ကူညီဖူးသူတိုင်းကို ေကျးဇူးတင်တတ်ေသာ်လည်း ေဗဒင်ဆရာကို အဘယ်ေြကာင့်ကိုးကွယ်ေလာက်ေအာင် အားကိုးသနည်း ။ ထင်ရှားပါသည်။ ထိုေဗဒင်ဆရာသည် အများမကူညီနိုင်သည်ကို ကူညီထားေသာေြကာင့်သာြဖစ်သည်။ တိုက်ဆိုင်မှုြဖစ်ေစ ၊ စွမ်းလို့ြဖစ်ေစ ၊ ြပဿနာ ေအာင်ြမင်ဖို့သာ လိုသည်။ လူသည် တစ်ခါယံုပါက အြမဲတမ်း ယံုတတ်သြဖင့်အားနည်းသည်။ ထို့ေြကာင့် တစ်ြကိမ်မှန်ေသာ ဆရာကို အြမဲတမ်း မှန်မည်ဟု ယံုသည်။
ေဗဒင်ပညာကို ယံုေသာအခါ အတတ်ပညာကို အေြခခံေသာ ဆရာကို ယံုသင့်သည်။ အချို့သည် အတတ်ပညာကို အေြခမခံဘဲ အကျင့်လိုလို၊ အစွဲလိုလို ၊ အြကားအြငမ်ရလိုလိုြဖင့် ေဟာေြပာြကသည်။ လက်ခံသင့် - မသင့် မိမိ၏ လူသားဂုဏ်ကို စဉ်းစားသင့်သည်။ မိမိကို အတတ်ေဟာေသာ်လည်းြဖစ်တတ်ေသာ သေဘာက်ို ေြပာြပသြဖင့် တိုက်ဆိုင်မှု အြဖစ်သာ ယံုပါ။ နတ်ပူးေြပာြခင်းဟု မယံုပါနှင့် ။ တစ်ချက်မှန်လိုက်ြပီဆိုလျှင် အားလံုး ယံုလိုက်သည်။ လူသည် အသည်းငယ်သည်။ တစ်ချက်မှန်ရံုြဖင့် ရင်ထဲက ယံုကေလး ေသသည်။ ေနာက်ထပ် ေတာင့်ခံ မထားနိုင်။
မိန်းမသားသည် ပိုမို အသည်းငယ်သည်။ တိတိ ကျကျ မှန်ဖို့ပင် မလို။ ရှပ်ထိလျှင်ပင် ေသသည်။ " ငါ့သမီး ေသာကေရာက်ေနတာပဲ" ဆိုလိုက်ရံုြဖင့် မှန်လိုက်တာဆရာ စသြဖင့် တံခါးပွင့်သွားသည်။ စကားအားလံုး ပွင့်ထွက်လာသည်။ ယုန်လိုက်ဖမ်းဖူး သူများသိြကသည်။ ယုန်သည် အသည်းငယ်သည်။သူ့ကို မှန်ေအာင် ပစ်ဖို့ပင် မလို ။ အရာဝတ္ထု ြကီးြကီးြဖင့် သူ့ေဘးတွင် အသံကျယ်ကျယ် ြမည်လိုက်ဖို့ပဲ လိုသည်။ ထိုအခါ သူသည် ဆက်မေြပးနိုင်ေတာ့။လဲကျသွားတတ်သည်။ ထို့အတူ လူသား၏ မိမိတို့ရင်ထဲက ယံုြကည်မှု ယုန်ေလးသည် ေတာလိုက်မုဆိုး ေဗဒင်ဆရာ၏ ပါးစပ်သရမ်းမှုကိုပင်မခံနိုင်။ ရှပ်မှန်ရံုြဖင့် လဲကျသည်။
ေဗဒင်ကို အတတ်ပညာ တစ်ခုအြဖစ်သာ ယံုြကည်ြပီး ကိုးကွယ်စရာ တစ်ခုအြဖစ် မယံုဖို့လိုအပ်သည်။ ေဗဒင်ပညာနှင့် ဆက်စပ်ြပီး အြခားေသာ ဘိုးေတာ်များ ၊ မယ်ေတာ်များ အစွဲများ ကို စဉ်းစဉ်းစားစား ယံုသင့်သည်။ အတုက ပိုမိုအေရာင်ေတာက်သြဖင့် အတုအစစ်ခွဲြခားရခက်သည်။ အစစ်ထက် အတုကိုပင် ေရွးချယ်မိမည်။
ေစတနာြကီးေသာ ဆရာက အဘယ်သို့လည်ပင်း ညှစ်ေတာင်းမည်နည်း ။ ထို့အတူ ပညာမာန်ြကီးေသာ ဆရာက အဘယ်သို့အလကား ေဟာမည်နည်း။
အတိုင်းအတာေတာ့ ရှိသင့်သည်။ ဤပညာသည် အသက်ေမွးဝမ်းေြကာင်း ပညာရပ် တစ်ခု ြဖစ်သည်။ စီးပွားေရးလုပ်ငန်းတစ်ခုဟု မဖွင့်ဆိုြက။ေရှးဆရာများသည် မိမိ ေနြဖစ်၊ စားြဖစ်ေအာင်သာ ရပ်တည်ြကသည်။ ေတာင်းြကသည်။ ယခုေခတ်တွင် ဆရာများသည် လုပ်ငန်းတစ်ခု အြဖစ်သေဘာထားြကသည်။ လုပ်ငန်းသေဘာ တွက်လျှင် အြမတ်များမှသာ အဆင်ေြပသည်။ အဆင်ေြပာေအင် ေတာင်းေတာ့မည် ြဖစ်သည်။ေရှးေခတ်တွင် ဆန်တစ်ြပည် ေငွတစ်မတ်သည် ထိုက်တန်ေသာ ေပးဆပ်မှု ြဖစ်သည်။ ဆန်တစ်ြပည် ေဈးသာသာသည် ြပည့်စံုေသာထိုက်တန်ေသာ တန်ဖိုးပင် ြဖစ်သည်။
အြခားေသာ ကုန်ပစ္စည်းသာ သတ်မှတ်ြကသည်။ ဝယ်ယူေသာအခါ ေဈးဆစ်ြကသည်။ ေဗဒင်တွက်ေသာအခါ ေဈးမဆစ်ြက။ အချို့ ေဈးဆစ်ေသာ်လည်းေတာင်းပန်ေနမှုသာ ြဖစ်သည်။ ေဗဒင်ပညာသည် လူတိုင်း အားကိုးေလာက်ေသာ ေဟာကွက်များ ရှိသည်။ ထို့ေြကာင့်လည်း လူများ ေဗဒင်ကိုေဆွးစွဲစွဲေနသည်။ ေဗဒင်မယံုသူသည် ယံုေလာက်ေသာ ေဟာကွက်နှင့် မြကံုေသးေသာေြကာင့် ြဖစ်နိုင်သည်။ ယံုမိေသာအခါ အရာရာကိုပင်စွဲြမဲတတ်သည်။ စိတ်စွဲသည့် အထိဆိုပါက အစွန်းေရာက်နိုင်သည်။
ေဗဒင်ကို အစာတစ်ခုလို သံုးေဆာင်ရသည်။ မိမိ အသက်ရှင်ဖို့အတွက် အေထာက်အကူအြဖစ် အစာကို စားသည်။ မိမိြပဿနာ အဆင်ေြပဖို့အတွက်မိမိ အနာဂတ်ကို ပိုင်ဆိုင်နိုင်ဖို့အတွက် ေတာင်ေဝှးတစ်ခု လုပ်ြခင်းသာ ြဖစ်သည်။ ေဗဒင်သည် အတိတ်ကို ေဖာ်ထုတ်ဖို့ေပါက်တူးတစ်လက်သာ ြဖစ်သည်။လူသားကို ဒူးေထာက်ေစမည့် ြခိမ်းေြခာက်မှု မရှိ။ နှာေခါင်းရှံု့စရာ ညစ်ပတ်ေသာ ပညာလည်း မဟုတ်။ ေဗဒင်သည် ေဗဒင်သာ ြဖစ်သည်။နတ် မဟုတ် ။ ဇာတ်လည်း မဟုတ်။
ဤ ပညာြဖင့် မြမင်နိုင်ေသာ အတိတ်ကို ေရးေတးေတး ြမင်ရသည်။ မြကံစီနိုင်ေသာ အနာဂတ်ကို ြကိုတင်ပိုင်ဆိုင်ထားနိုင်သည်။
ဘဝသည်ပံုစံခွက်ထဲက ကုန်ြကမ်းတစ်ခု ြဖစ်သည်။ သို့ေသာ် အထိုက်အေလျာက် ြပင်နိုင်သည်။ လူသည် လူနှင့် တူမည်။ ေနပံု ထိုင်ပံု သွားပံု လာပံုခွဲမရေအာင် တူသည်။ စဉ်းစားပံု တူသည် ။ လုပ်ေဆာင်ပံု တူသည်။ အကျိုးေပးပံု တူသည်။ အရာအားလံုး တူသည်။ သို့ေသာ် တူမေယာင်ြဖင့်ကွဲေနေသာ ရာလည်း မေရတွက်နိုင်။ အြပင်ပန်း ြကည့်လျှင် အမွှာ နှစ်ဦး တူသည် ထင်သည်။ ေသချာ ေစ့ေစ့ ြကည့်ေသာအခါ ြခားနားချက်များများလာသည် ။ ထို့အတူ လူသည် အေြခခံချင်း တူေသာ်လည်း အရာရာ ြခားနားေနသည်။
စရိုက်၊ ေနပံုထိုင်ပံု တို့သည် တစ်ဦး နှင့် ယှဉ်လျှင် ကွဲေနသည်။ အြခားသတ္တဝါနှင့် ယှင်လျှင်ေတာ့ လူလူချင်း တူသည်။ လူလူချင်း ယှဉ်ေသာအခါ တစ်ဦးနှင့် တစ်ဦးသည် စဉ်းစားပံုချင်း မတူ၊ အကျိုးေပးချင်း မတူ။ မတူသည်ကို ေဗဒင်ပညာြဖင့် သက်ေသြပဖို့ြကိုးပမ်းြကသည်။ လူတိုင်းေမွးချိန် ၊ ေမွးေနရာများ မတူသြဖင့် များစွာ ကွဲေလသည်။ အမွှာ အချင်းချင်းပင် မတူသည်ကို ေဗဒင်ပညာက သက်ေသြပေပမည်။ တစ်ဦးက အချိုြကိုက်လျှင် ေနာက်တစ်ဦးက အချဉ်ြကိုက်ေနတတ်သည်။ ဘဝသည် အေကာင်းအဆိုး ေြခနှစ်ဘက်ေပါ် လမ်းေလျှာက်ေနသည်။ေြခတစ်ဘက် က ေကာင်းေနပါက ေနာက်တစ်ဖက်က ဆိုးသည်။ ရံခါ ေြခတစ်ဖက်ြဖင့် ြကာြကာရပ်ရသည်။ အေကာင်းေပါ် ြကာြကာ ရပ်ပါကေကာင်းကျိုးေပးသည်။ အဆိုးေပါ် ြကာြကာရပ်ပါက ဆိုးသည်။
မိမိတို့ေြခနှစ်ဘက်သည် ကံြကမ္မာပင် ြဖစ်သည်။ လူတိုင်း ေကာင်းေသာ ဘက်တွင် ြကာြကာရပ်ချင်သည်။ ေကာင်းေသာ ဘက်တွင် ြကာြကာ ရပ်နိုင်ေအာင် ဘာလုပ်သင့်သည်ကို ေဗဒင်ဆရာက ညွှန်ြပေပမည်။ ဆိုးေသာဘက်က လွတ်ေအာင် ေရှာင်နည်းကိုလည်း သင်ေပးလိမ့်မည်။ သင်သည် ရဲရဲေလျှာက်လိုက်ပါ။ မိမိ နင်းထားေသာ အဆိုးသည် ေနာက်တစ်လှမ်းတွင် အေကာင်းြဖစ်သွားမှာ ြဖစ်သည်။ ခံစားေနရေသာ ဒုက္ခကို အရှံုးမေပးပါနှင့်။ ေနာက်တစ်ခါ ရှုြကည့်ပါ ။ ေမွးပျံ့ေသာ ရနံ့ကို ခံစားရမည်ြဖစ်သည်။
ထို့ြပင် မိမိ ပိုင်ဆိုင်ထားေသာ နာမည် ၊ ဂုဏ်၊ စည်းစိမ်သည် ေနာက်တစ်လှမ်းတွင် ဖုန်မှုန့်ြဖစ်သွားချင် ြဖစ်သွားမည်။ ေလာင်ကျွမ်းသွားေသာ အခိုးအေငွ့နှင့် အတူ ေပျာက်သွားမည်။ မိမိ ရပ်ထားေသာ ေြခလှမ်းက ေကာင်းေနရင် ေနာက်တစ်လှမ်းအတွက် စဉ်းစားပါ။ အဆိုးမြဖစ်ေအာင် မိမိေြခကို ညွှန်ြကားပါ။ ကိုယ့်ကံြကမ္မာ ကိုယ့်ေြခေပါ်တွင် တည်ရှိသည်။ ဘယ်သူမှ ချုပ်ကိ်ုင်ထားသည်မဟုတ် ။ ေဗဒင်ဆရာသည် မိမိကို ြကိုးကိုင်ထားသည်မဟုတ်။ လမ်းညွှန်မှုသာ ေပးနိုင်မည်။ ကိုယ့်ြကိုးကိုယ်ဆွဲ ကပွဲဆင်ေနြခင်းပင် ြဖစ်သည်။
ေဒါက်တာ အရှင် ဉာဏဂ္ဂ
0 comments:
Post a Comment