ဝိဇ္ဇာကို လိပ်စာမ​​ေမး​​နဲ့​​(၃)

*This article contains astrological jargon *
ဘုရား​​​ေရ . . .
ဒါဆိုရင် ​​ေဗဒင်အချုပ်မဟာဘုတ်ဆိုတာ အကျယ်က​​ေန အကျဉ်း​​ြပန်ချုပ်ထား​​တဲ့​​သ​​ေဘာ၊​ ဋီကာ က​​ေန သံခိတ်သ​​ေဘာ​​ေပါ့​​၊​



ဒင်​​ေဒါင်ဘဲလ် ဒင်​​ေဒါင်ဘဲလ် ဒင်​​ေဒါင့်​​ဒင်​​ေဒါင့်​​ဘဲလ်
ဒင်​​ေဒါင်ဘဲလ် ဒင်​​ေဒါင်ဘဲလ် ဒင်​​ေဒါင့်​​ဒင်​​ေဒါင့်​​ဘဲလ်
ဒါဒါ့​​ဒါ့​​ဒါ့​​ဒါ . . . ဒါဒါ့​​ဒါ့​​ဒါ့​​ဒါ….. ဒါ့​​ဒါ့​​ဒါ့​​ဒါ့​​ဒါ


ဟိုက်. . . ​​ေသာက်ပလုပ်တုပ် . . .
ဆန်တာက​​ေလာ့​​ဘိုး​​ဘိုး​​ြကီး​​ပါလား​​ . . . အဲ​​ေလ လက်ဆန်း​​ဝိဇ္ဇာြကီး​​ပါလား​​

ဟဲဟဲ . . . လန်း​​တယ်မဟုတ်လား​​
ရာသီမသိ ပန်း​​နဲ့​​ညှိတဲ့​​. . . အဲ​​ေလ အဝတ်အစား​​နဲ့​​ညှိ​​ေပါ့​​ကွာ . . .
ခရစ်စမတ်ရာသီနဲ့​​အညီ . . . ဆန်တာက​​ေလာ့​​ဝတ်စံုချုပ်ဝတ်လာတာကွ


လန်း​​တယ်ဗျာ . . . သယ်ရင်း​​က အ​​ေကာင်း​​စား​​​ေလး​​ လန်း​​တယ်ဗျာ . . . လန်း​​တယ်

ဟီး​​ဟီး​​ . . . မင်း​​နဲ့​​​ေပါင်း​​မှပဲ ငါလည်း​​ လူငယ်​​ေလး​​တစ်ဦး​​ပါလို့​​​ေြပာရမလို ြဖစ်​​ေနြပီ
​​ေကာင်း​​တယ် . . . ​​ေကာင်း​​တယ်. . . အနာဂါတ်ဆိုတာ လူငယ်​​ေတွ လက်ထဲမှာရှိတာ . . .


ဆိုလိုဂမ်ကလည်း​​ လန်း​​တယ်ဗျာ . . . ဒါ​​ေပမယ့်​​ . . . လူငယ်​​ေတွက သူတို့​​​ေခတ်ကို သူတို့​​တာဝန် မခံနိုင်ရင်​​ေတာ့​​ . . . . အနာဂါတ်က ​​ေပျာက်​​ေသာလမ်း​​မှာ စမ်း​​တဝါး​​ဝါး​​ ြဖစ်လိမ့်​​မယ်​​ေနာ်

​​ေအး​​ကွ . . . မင်း​​​ေြပာတယ်လည်း​​ ဟုတ်တုတ်တုတ်ပဲ . . . မျိုး​​ဆက်ဆိုတာ သစ်ပင်မှာပဲြဖစ်ြဖစ် တိရိစ္ဆာန်မှာပဲြဖစ်ြဖစ် . . . လူမှာပဲြဖစ်ြဖစ် . . . တစ်ဆက်ြပီး​​တစ်ဆက် မျိုး​​ဆက်အဆင့်​​အတန်း​​ ပိုြပီး​​ ြမင့်​​ြမင့်​​လာဖို့​​လိုတယ်ကွ . . . မိဘလက်ထက်ကထက် သား​​သမီး​​လက်ထက်မှာ ပိုြမင့်​​မား​​လာဖို့​​လိုတယ် . . . ဆရာလက်ထက်ကထက် တပည့်​​လက်ထက်မှာ ပိုြပီး​​ ​​ေတာ်တတ်လာဖို့​​လိုတယ်

ဒါ​​ေပမယ့်​​ . . . အတ္တဟိတ ပရဟိတမျှတဖို့​​​ေတာ့​​ လိုလိမ့်​​မယ်​​ေနာ် ကိုယ်ကျိုး​​​ေရှ့​​ရှုတဲ့​​စိတ်နဲ့​​အ​​ေြကာက်တရား​​ြကီး​​စိုး​​တဲ့​​စိတ်​​ေတွကို အ​​ေြခခံြပီး​​ ြမင့်​​မား​​တိုး​​တက်ဖို့​​လုပ်​​ေနြကြပီဆိုရင်​​ေတာ့​​ ကိုယ့်​​မျိုး​​ဆက်ကို သင်း​​သတ်သလို ြဖစ်​​ေနမှာအမှန်ပဲ

အင်း​​ . . . ဖရီး​​ဒမ်း​​အစ်စ် နဲဗား​​ဖရီး​​​ေပါ့​​ကွာ . . . မင်း​​​ေြပာသလို တို့​​တိုင်း​​ြပည်အနာဂါတ်က မှုန်ဝါး​​ဝါး​​ြဖစ်​​ေနြပီထင်ပါရဲ့​​. . . ငါလည်း​​ ဝိဇ္ဇာတန်ခိုး​​နဲ့​​​ေြမလျှိုး​​မိုး​​ပျံြပီး​​ ကမ္ဘာပတ်ြကည့်​​ခဲ့​​တာ သူများ​​​ေတွက ြဂိုလ်တုဒံုး​​ပျံ​​ေခတ်၊​ ငါတို့​​​ေြရွှပည်ြကီး​​က လှည်း​​​ေခတ်​​ေလှ​​ေခတ် ​​ေတာ်​​ေတာ်ကို ကွာသွား​​ြပီကွ

အာ . . . ဝိဇ္ဇာြကီး​​ကလည်း​​ဗျာ . . . လူ​​ေယာင်​​ေဆာင်ြပီး​​ လူ​​ေြတွကား​​ထဲလိုက်သွား​​ြကည့်​​ရင် ပိုြပီး​​ နက်နက်ရှိုင်း​​ရှိုင်း​​ သိလာမှာ​​ေပါ့​​ဗျာ . . .

ငါ့​​​ေကာင်ရာ . . . ဘယ်​​ေနပါ့​​မလဲ
ငါလည်း​​ ြမန်မာြပည်က ပတ်စ်ပို့​​စ်အနီ​​ေရာင်ကိုင်ြပီး​​ ကမ္ဘာပတ်ြကည့်​​တာ​​ေပါ့​​ကွာ
​​ေြပာရတာ အား​​မရှိပါဘူး​​ကွာ . . . ြမန်မာပတ်စ်ပို့​​စ်ဆိုတာနဲ့​​တရား​​ခွင်​​ေရှ့​​​ေရာက်သွား​​တဲ့​​ တရား​​ခံလိုပါပဲကွာ . . . စုတ်ြပတ်သတ်​​ေန​​ေအာင် မျက်နှာငယ်ရပါတယ် . . . တကယ်ပါ


​​ေတာ်ပီဗျာ . . . ညစ်​​ေနရတဲ့​​ြကား​​တဲ့​​ ဝိဇ္ဇာြကီး​​က ကျ​​ေနာ့်​​ကို အဲဒီဘက်ပဲ ​​ေခါ်​​ေခါ်သွား​​တယ်

မင်း​​​ေခါ်သွား​​လို့​​ငါကလိုက်​​ေနရတာပါကွာ . . . ငါလည်း​​ မ​​ေြပာချင်လှပါဘူး​​

ကဲ . . . ဒါဆိုဆိုင်တာပဲ​​ေြပာ​​ေတာ့​​ဗျာ

​​ေအး​​ . . . ​​ေအး​​ . . . တို့​​နဲ့​​ဆိုင်တာပဲ​​ေြပာမယ် . . .
ဒီ​​ေန့​​​ေြပာြပမယ့်​​အ​​ေြကာင်း​​က​​ေတာ့​​ မင်း​​စိတ်ဝင်စား​​မှာပါကွာ


လက်ဆန်း​​ဝိဇ္ဇာြကီး​​ ​​ေြပာြပတာ​​ေတွက စိတ်ဝင်စား​​ဖို့​​​ေကာင်း​​ပါတယ်၊​ ကျ​​ေနာ်မ​​ေတွး​​ဖူး​​တာ​​ေတွ ​​ေတွး​​ြပစဉ်း​​စား​​ြပ ဆက်စပ်ြပတာ ပညာ​​ေတွ တိုး​​တာ​​ေပါ့​​

ဒီလိုကွ . . .
ဆန်း​​​ေဗဒင်မှာ ဆန်း​​ဂိုဏ်း​​နဲ့​​အညီ သီကံုး​​ဖွဲ့​​ဆိုတာ​​ေတွရှိတယ်ကွ၊​ ဣဌ ဆန်း​​ဂိုဏ်း​​နဲ့​​ညီ​​ေအာင် ဖွဲ့​​သီထား​​တဲ့​​ ဂါထာ​​ေတွ ပညတ်ချက်​​ေတွက ပိုြပီး​​​ေကာင်း​​ကျိုး​​ချမ်း​​သာ ြပည့်​​စံု​​ေစတယ်လို့​​ဆိုတယ်ကွ၊​ ဒါ​​ေြကာင့်​​ ​​ေရှး​​ပညာရှင်ြကီး​​​ေတွက ဂါထာ​​ေတွကို ဆန်း​​ဂိုဏ်း​​နဲ့​​အညီ သီကံုး​​တယ်၊​ အမည်ပညတ်ချက်​​ေတွကိုလည်း​​ ဆန်း​​ဂိုဏ်း​​နဲ့​​အညီ ​​ေပး​​တယ်​​ေလကွာ


အင်း​​ . . . နည်း​​နည်း​​ပါး​​ပါး​​​ေတာ့​​ ​​ေလ့​​လာဖူး​​ပါတယ်၊​ စုတ်ဥပါဒ်​​ေရွး​​တာမျိုး​​ကို ​​ေြပာတာမဟုတ်လား​​

​​ေအး​​ . . . ဟုတ်တယ် ဟုတ်တယ်
ဒါတင်မက​​ေသး​​ဘူး​​ကွ . . . အာယုစန်း​​​ေဗဒင်မှာလည်း​​ အာယုစန်း​​က ဘယ်ရာသီ ဘယ်ဘာဝကို ​​ေရာက်​​ေနရင် ဇာတာရှင်အတွက် ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​လား​​ ဆိုး​​ကျိုး​​လား​​ စုတ်လား​​ ဥပါဒ်လား​​ဆိုပီး​​ ​​ေရွး​​ချယ်ရာမှာလည်း​​ သံုး​​​ေသး​​တယ်ကွ


​​ေနာက်ြပီး​​ . . . ​​ေန့​​တ​​ေန့​​ကို အခါ​​ေပး​​ဖို့​​အ​​ေကာင်း​​အဆိုး​​​ေရွး​​ရင်လည်း​​ သံုး​​တယ်မဟုတ်လား​​

သိတ်မှန်တာ​​ေပါ့​​ကွာ . . . မင်း​​က ​​ေတာ်​​ေတာ်​​ေလး​​ကို ​​ေလ့​​လာထား​​တာပဲ၊​ ဒါဆိုရင် အဲဒီလကာ​​ေလင်္​း​​ ငါ့​​ကို ရွတ်ြပြပီး​​ ရှင်း​​ြပစမ်း​​ပါကွာ

သီ . . . ကံုး​​ . . . ြပည့်​​ . . . ​​ေအာင် . . . လ . . . တန် . . . ​​ေဆာင်
တနဂင်္​​​ေနွဆိုရင် သီ၊​ တနလာဆိုရင် ကံုး​​ . . . အဲလို အစဉ်လိုက်​​ေပါင်း​​ကိန်း​​​ေတွကို သက်ဆိုင်ရာ ကျတဲ့​​ နက္ခတ်နဲ့​​​ေပါင်း​​ြပီး​​ စုတ် ဥပါဒ် ​​ေရွး​​​ေပး​​တာ​​ေပါ့​​ . . .
ဥပမာ . . . တနဂင်္​​​ေနွ ​​ေန့​​မှာ နက္ခတ် ၁၅ လံုး​​ ကျတယ်ဆိုရင် အဲဒီနက္ခတ်လံုး​​​ေရကို တနဂင်္​​​ေနွအတွက် သီဆိုတဲ့​​ ၆​​ေပါင်း​​ရင် ရလာဒ်က ၂၁ရမယ်၊​ ရလာဒ် ၂၁ ကို ရ နဲ့​​စား​​ရင် သုညြကွင်း​​တဲ့​​အတွက် ဝရစုတ် ြမင့်​​ြမတ်မယ် ြကံတိုင်း​​​ေအာင်လို့​​​ေဆာင်တိုင်း​​​ေြမာက်မယ်။

လန်း​​တယ်ကွာ . . . ငါ့​​​ေကာင်က​​ေတာ့​​ ဘာမှသာမြဖစ်တာ ​​ေရာသမ​​ေမွှ အကုန်လံုး​​​ေတာ့​​ တီး​​မိ​​ေခါက်မိရှိသား​​ပဲ

ဟဲဟဲ . . . လူအထင်ြကီး​​​ေအာင် ဟိုနည်း​​နည်း​​ ဒီစပ်စပ်​​ေလ့​​လာထား​​တာ​​ေလ

အင်း​​ . . . ဟုတ်ပါပီကွာ
ဒါဆိုရင် . . . အဲဒီလကာ​​ေလင်္​း​​ဘယ်လိုြဖစ်လာလဲ၊​ ရှင်း​​စမ်း​​ပါဦး​​


အာ . . . ဝိဇ္ဇာြကီး​​ကလဲဗျာ၊​ ရှင်း​​​ေနတာကို ဘာထပ်ရှင်း​​ခိုင်း​​​ေနတာလဲ
စာအုပ်ထဲမှာ ဒီလိုပဲ ြပထား​​တာ ဒီအတိုင်း​​ပဲ ယူသံုး​​ယံု​​ေပါ့​​ဗျ။

မင်း​​တို့​​နဲ့​​​ေတာ့​​ ခက်​​ေတာ့​​တာပဲ၊​ စာအုပ်ထဲကကို မထွက်​​ေတာ့​​ဘူး​​
ပညာကို စာအုပ်ကွယ်ထား​​တာ မင်း​​မြကား​​ဖူး​​ဘူး​​လား​​


သိရင်လည်း​​ ရှင်း​​ြပစမ်း​​ပါကွာ၊​ ​​ေဝ့​​ဝိုက်မ​​ေနပါနဲ့​​​ေခါင်း​​စား​​လွန်း​​လို့​​ပါ။

မင်း​​ အဂင်္​ဝိဇ္ဇာတိုင်​​ေတွမှာ မင်း​​ကုသဆိုတဲ့​​ အထက်သံုး​​လံုး​​၊​ ​​ေစတိယဆိုတဲ့​​ ​​ေအာက်သံုး​​လံုး​​ကို သိတယ်မဟုတ်လား​​၊​
​​ေအး​​ . . . အဲဒီ မင်း​​ကုသတို့​​​ေစတိယတို့​​ကို အင်း​​ဝိဇ္ဇာပညာမှာ မိတ်အင်း​​ ရန်အင်း​​​ေတွ စီရင်တဲ့​​အခါမှာ ဆိုင်ရာ​​ေန့​​သား​​အလိုက် အသံုး​​ချတာကွ၊​ ဆိုလိုတာက လက်ဆန်း​​ပညာဟာ လက်ရိုး​​နက္ခတ်ပညာ​​ေတွ၊​ ဂမ္ဘီရဝိဇ္ဇာဓရ ပညာ​​ေတွနဲ့​​ဆက်နွယ်​​ေနတယ်ဆိုတာကို သိ​​ေစချင်လို့​​မင်း​​ကို ရှင်း​​ြပ​​ေနတာကွ


အင်း​​ . . . ဆက်စမ်း​​ပါဦး​​ဗျ၊​ စိတ်ဝင်စား​​ဖို့​​ပို​​ေကာင်း​​လာြပီ

အထက်ြဂိုလ်ြဖစ်ြဖစ် ​​ေအာက်ြဂိုလ်ြဖစ်ြဖစ် စီရင်တတ်ရင် ဣဌြဖစ်နိုင်သလို အနိဌလည်း​​ ြဖစ်နိုင်တယ်​​ေပါ့​​ကွာ . . .

ဒါဆိုရင် . . . နည်း​​နည်း​​သိထား​​တာ ပို​​ေဘး​​ထွက်ဆိုး​​ကျိုး​​များ​​တယ်ဆိုတာ မှန်​​ေနြပီ​​ေပါ့​​၊​ ဂဃနဏ မသိပဲ ဆရာအမည်ခံရင်​​ေတာ့​​ ရရက်သား​​သမီး​​​ေတွ ပိုဒုက္ခများ​​နိုင်တာပဲ။

မင်း​​တို့​​အဆင့်​​က​​ေတာ့​​ ဒီအ​​ေြခခံ​​ေတွ သ​​ေဘာ​​ေပါက်ပီး​​သား​​ပါကွာ၊​ သိတ်လည်း​​စိုး​​ရိမ်မ​​ေနပါနဲ့​​
​​ေစာ​​ေစာက သီကံုး​​ြပည့်​​​ေအာင်လတန်​​ေဆာင်ကိစ္စ ြပန်ဆက်ရမယ်ဆိုရင် . . . တနဂင်္​​​ေနွကို သီ ဘာလို့​​​ေပါင်း​​သလဲ၊​ တနလာဆင်္​ိုရင် ကံုး​​ ဘာလို့​​​ေပါင်း​​သလဲ ဆိုတာ စဉ်း​​စား​​တတ်ရမယ်ကွ။

ကဲ . . . ြကည့်​​
တနဂင်္​​​ေနွရဲ အထက်သံုး​​လံုး​​က ြကာသာပ​​ေတး​​၊​ တနလာင်၊​ ​​ေသာြကာ (၅+၂+၆) = ၁၃
တနလာရင်္​ဲ့​​အထက်သံုး​​လံုး​​က ​​ေသာြကာ၊​ အဂင်္​ါ၊​ စ​​ေန (၆+၃+၇) = ၁၆
အဂင်္​ါရဲ့​​အထက်သံုး​​လံုး​​က စ​​ေန၊​ ဗုဒ္ဓဟူး​​၊​ တနဂင်္​​​ေနွ (၇+၄+၁) = ၁၂
ဗုဒ္ဓဟူး​​ရဲ့​​အထက်သံုး​​လံုး​​က တနဂင်္​​​ေနွ၊​ ြကာသာပ​​ေတး​​၊​ တနလာင် (၁+၅+၂) = ၈
ြကာသာပ​​ေတး​​ရဲ့​​အထက်သံုး​​လံုး​​က တနလာင်၊​ ​​ေသာြကာ၊​ အဂင်္​ါ ( ၂+၆+၃) = ၁၁
​​ေသာြကာရဲ့​​အထက်သံုး​​လံုး​​က အဂင်္​ါ၊​ စ​​ေန၊​ ဗုဒ္ဓဟူး​​ ( ၃+၇+၄) = ၁၄
စ​​ေနရဲ့​​အထက်သံုး​​လံုး​​က ဗုဒ္ဓဟူး​​၊​ တနဂင်္​​​ေနွ၊​ ြကာသာပ​​ေတး​​ (၄+၁+၅) = ၁၀

ဒီ​​ေတာ့​​ . . .
အဲဒီ​​ေပါင်း​​ရကိန်း​​​ေတွကို ​​ေန့​​ခုနှစ်​​ေန့​​နဲ့​​ြပန်စား​​ြကည့်​​လိုက်ကွာ . . . ဒါဆိုရင်
သီ . . . ကံုး​​ . . . ြပည့်​​ . . . ​​ေအာင် . . . လ . . . တန် . . . ​​ေဆာင်
၆ . . . ၂ . . . ၅ . . . ၁ . . . ၄ . . . ၀ . . . ၃ . . . ဆိုြပီး​​ အြကွင်း​​​ေတွ ရမယ်​​ေပါ့​​ကွာ


ဟာ . . . တယ်ဟုတ်ပါလား​​ဗျ . . . ကျ​​ေနာ် ဒါမျိုး​​ တခါမှ မစဉ်း​​စား​​မိဘူး​​
. . . လက်ဆန်း​​ဝိဇ္ဇာြကီး​​က ​​ေရလည် လန်း​​တယ်ဗျာ

မင်း​​​ေြပာလိုက်ရင် ဒီလိုချည်း​​ပဲ၊​ ကျ​​ေနာ်ဒါမျိုး​​ တခါမှ မစဉ်း​​စား​​မိပါဘူး​​၊​ ဒီလိုမျိုး​​ တခါမှ မ​​ေတွး​​မိပါဘူး​​နဲ့​​အဲဒီပံုစံခွက်ထဲကကို မထွက်​​ေတာ့​​ဘူး​​။

ဟီး​​ . . ဟီး​​

ဟီး​​ဟီး​​ ဟဲဟဲ လုပ်မ​​ေနနဲ့​​၊​ ထပ်​​ေြပာလိုက်ဦး​​မယ်
အဲဒီ . . . သီကံုး​​ြပည့်​​​ေအာင် လတန်​​ေဆာင်ဆိုတာ သူြကီး​​ပွဲ​​ေအာင်လံထူစစ်ဆိုတဲ့​​
မဟာဘုတ်ကိန်း​​ဖွဲ့​​စည်း​​ပံုပဲ . . . ​​ေသ​​ေသြခာြခာ မှတ်ထား​​​ေပ​​ေတာ့​​


ဘုရား​​​ေရ . . .
ဒါဆိုရင် ​​ေဗဒင်အချုပ်မဟာဘုတ်ဆိုတာ အကျယ်က​​ေန အကျဉ်း​​ြပန်ချုပ်ထား​​တဲ့​​သ​​ေဘာ၊​ ဋီကာ က​​ေန သံခိတ်သ​​ေဘာ​​ေပါ့​​၊​ ​​ေကျနပ်တယ်ဗျာ၊​ လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်ဆိုရင် အထင်​​ေသး​​ချင်​​ေနြကတာ ​​ေကာင်း​​ကင်ြဂိုလ်သွား​​နက္ခတ်​​ေဗဒင်နဲ့​​ဆက်စပ်​​ေနတာ သိရလို့​​ဂုဏ်ယူမိတယ်ဗျာ၊​

​​ေကျး​​ဇူး​​တင်တယ်ဆိုရင်​​ေတာ့​​ ငါချြပတဲ့​​အ​​ေတွး​​ကို ဆက်​​ေတွး​​ဖို့​​မ​​ေမ့​​နဲ့​​​ေပါ့​​ကွာ၊​ အကျိုး​​အ​​ေြကာင်း​​ ဆီ​​ေလျှာ်မှုရှိတဲ့​​ ​​ေတွး​​​ေခါ်မှု​​ေတွ ရှင်သန်​​ေနမှ ပညာရပ်ဆိုတာ မျိုး​​ဆက်အလိုက် တိုး​​တက်လာမှာ​​ေပါ့​​ကွ

ဒီ​​ေန့​​​ေတာ့​​ ဒီ​​ေလာက်ပဲကွာ . . . ငါလည်း​​ အဓိဌာန်ဝင်ရဦး​​မယ်
သွား​​ပ​​ေဟ့​​ . . . သီကံုး​​ြပည့်​​​ေအာင်လတန်​​ေဆာင်၊​ ​​ေနာင်ဆိုသည်ကား​​ြမအလား​​
မသိသူ​​ေကျာ်သွား​​ သိသူ​​ေဖာ်စား​​၊​ ​​ေဗဒင်​​ေဟာမလား​​ ဒန်တန့်​​ဒန်


​​ေဇယျာ​​ေမာင်


0 comments:

Post a Comment