သင်တို့​​​ေြပာသည့်​​ ယြတာ နှင့်​​ ကျွန်ုပ်၏ စကား​​

စကား​​ြကီး​​စကား​​ကျယ်မဆို ။ ခပ်ရှင်း​​ရှင်း​​သာ ​​ေြပာမည်။ သင်တို့​​ တတ်သည့်​​ပညာြဖင့်​​ တစ်​​ေန့​​လျှင် လူတစ်​​ေယာက်မျှအား​​ ​​ေကာင်း​​မှုကုသိုလ်ြပု​​ေပး​​ပါ ဟု ​​ေြပာဖူး​​ပါ​​ေလစ၊​



" ဟ - ​​ေခွး​​​ေတွ ၊​ ​​ေခွး​​​ေတွ . . ငါ့​​ကို လာဆွဲ​​ေနြကတယ်။ ​​ေမာင်း​​​ေပး​​ြကပါ ၊​ နှင်ထုတ်​​ေပး​​ြကပါ "

အရှင်​​ေသာဏမ​​ေထရ်၏ ဖခင် ဦး​​ပဥ္ဇင်း​​ြကီး​​သည် လူ့​​ဘဝမှ မုဆိုး​​အလုပ်ြဖင့်​​ အသက်​​ေမွး​​သူ ြဖစ်ခဲ့​​ ၍ ​​ေသခါနီး​​အချိန်၌ မရဏာသ​​ေန္န​​ေဇာ ကျ​​ေရာက်လာသြဖင့်​​ က​​ေယာင်ကတမ်း​​ ​​ေြပာလာ၏။ သား​​ြဖစ်သူ အရှင်​​ေသာဏ​​ေထရ်မှာ ပိဋကတ် တတ်ကျွမ်း​​ယံုသာမက ရဟန္တာလည်း​​ ြဖစ်သြဖင့်​​ " ငါ့​​အ​​ေဖ လား​​ရာဂတိ မ​​ေကာင်း​​နိုင်ဘူး​​ ြဖစ်​​ေတာ့​​မယ်" ဟု သိသြဖင့်​​ ကိုရင်များ​​ကို ​​ေတာရ​​ေကျာင်း​​ဝန်း​​ကျင်ရှိ ​​ေတာပန်း​​​ေတာင်ပန်း​​များ​​ အြမန်ခူး​​​ေစကာ ဘုရား​​ရင်ြပင်​​ေပါ်ရှိ ပန်း​​တင်ခံု၌ တင်ထား​​​ေစြပီး​​ ဦး​​ပဥ္ဖင်း​​ြကီး​​အား​​ ဘုရား​​ရင်ြပင်​​ေပါ်သို့​​ ယူ​​ေဆာင်​​ေစလျက် -

" ဦး​​ပဥ္ဖင်း​​ြကီး​​ ၊​ ဒီမှာ ဦး​​ပဥ္ဖင်း​​ြကီး​​ အတွက် ဘုရား​​ကို ပန်း​​လှူ​​ေပး​​ထား​​ပါတယ်။ အာရံုြပု ၊​ အာရံုြပု"

ဟု ​​ေြပာ​​ေပး​​လိုက်​​ေသာခါ ခဏအြကာ၌ ဦး​​ပဥ္ဖင်း​​ြကီး​​က -

"ငါ့​​သား​​​ေရ ၊​ မင်း​​ရဲ့​​မိ​​ေထွး​​ နတ်သမီး​​​ေတွ လာ​​ေနတယ်ကွ၊​ ​​ေနရာ​​ေပး​​ပါဟ . . ​​ေနရာ​​ေပး​​ပါဟ " ဟု ​​ေြပာဆိုြပီး​​ အသက်ထွက်သွား​​​ေတာ့​​သည်။

အနံ့​​အာရံု မချုပ်မှီ ဘုရား​​ပန်း​​ကပ်၊​ ပန်း​​အနံ့​​​ေပး​​ြပီး​​ အာရံုြပု​​ေစြခင်း​​၊​ အြမင်အာရံုမချုပ်မှီ ဘုရား​​ရင်ြပင်​​ေပါ်သို့​​ ယူ​​ေဆာင်​​ေစလျှက်ဘုရား​​ဂုဏ်​​ေတာ် ပွား​​များ​​​ေစြခင်း​​၊​ အြကား​​အာရံု မချုပ်မှီ အနီး​​ပတ်ဝန်း​​ကျင်မှ သရဏဂံု နှင့်​​တစ်ကွ ဂုဏ်​​ေတာ်များ​​ ရွတ်ဖတ်​​ေပး​​ြခင်း​​များ​​ သည်ကား​​ ​​ေကာင်း​​ရာ ဂတိ ​​ေသချာ​​ေပါက် ​​ေရာက်​​ေစရန်အတွက် နံ​​ေဘး​​မှ လူများ​​က ​​ေကျး​​ဇူး​​ြပု​​ေပး​​လိုက်ြခင်း​​ပင်။ သတ္တမ​​ေဇာ အကျိုး​​​ေပး​​​ေကာင်း​​​ေစရန် ြပုမူ​​ေပး​​လိုက်ြခင်း​​ပင်။ နတ်ြပည်သို့​​​ေရာက်ရှိ​​ေအာင်​​ေဆာင်ြကဉ်း​​​ေပး​​လိုက်ြခင်း​​ ြဖစ်၏ ။ ဤကား​​ ယြတာဆိုသည့်​​အရာအား​​ အရိပ်အြမွက်နား​​လည်​​ေစရန် ကံ၊​ ကံ၏ အကျိုး​​တရား​​ (သတ္တမ​​ေဇာ) ြဖင့်​​ ဥပမာ ြပဆိုလိုက်ြခင်း​​ြဖစ်၏ ။


အရှင်​​ေသာဏမ​​ေထရ်၏ ဖခင် ဦး​​ပဥ္ဇင်း​​ြကီး​​ သည် ဘဝတစ်သက်တာ ြပုလုပ်ခဲ့​​​ေသာ မုဆိုး​​အလုပ် အာစိဏ္ဏကံ အကုသိုလ်​​ေြကာင့်​​ ထိုအကုသိုလ်ကံမှ ဘဝဆိုး​​၊​ ဂတိဆိုး​​သို့​​ မလွဲမ​​ေသွ ​​ေရာက်ရဦး​​မည်ြဖစ်သည်။ သံသရာမကုန်သ​​ေရွ့​​၊​ နိဗ္ဗာန်မ​​ေရာက်မှီ စပ်ြကား​​ကာလအထိ ထိုကုသိုလ်၊​ အကုသိုလ်များ​​ကား​​ အကျိုး​​​ေပး​​​ေနဦး​​မည်သာတည်း​​။

လူဆိုသည်ကား​​ ပုထုဇဉ် ြဖစ်​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ လက်ရှိဘဝ ၊​ မျက်​​ေမှာက်ဘဝ ချမ်း​​သာြခင်း​​အား​​ ပိုမိုစိတ်ဝင်စား​​၏ ။

မျက်​​ေမှာက်ဘဝ ချမ်း​​သာ​​ေရး​​အတွက် ဘုရား​​တည်ြက၏ ။ သံဃာ့​​​ေဗဒကကံ၊​ သံဃာသင်း​​ခွဲသည့်​​ကံ ထိုက်​​ေနသည့်​​ ၊​ သရဏဂံု ၂ ပါး​​သာတည်သည့်​​ ပုဂ္ဂိုလ်မျိုး​​ ြဖစ်​​ေနပါက ယြတာ​​ေြခသည်ြဖစ်​​ေစ ၊​ ကုသိုလ်​​ေကာင်း​​မှု လိုချင်သည့်​​အတွက်ြဖစ်​​ေစ ၊​ မည်သို့​​ ပင်ြဖစ်​​ေစကာမူ ​​ေဇာ​​ေစတနာ ထက်သန်စိတ်ြဖင့်​​ လုပ်​​ေဆာင်​​ေသာ်ြငား​​
ကုသိုလ်အကျိုး​​အား​​ ရမည်မဟုတ်​​ေပ။ အ​​ေဟာသိကံ ြဖစ်သွား​​၏။

အချို့​​ ပုဂ္ဂိုလ်များ​​မှ အကုသိုလ်ကံ ဆိုသည်မှာ ယခုဘဝ တွင် တား​​နိုင်သည့်​​တိုင်​​ေအာင် ​​ေနာင်လာမည့်​​ ဘဝများ​​တွင် ခံရဦး​​မည် ြဖစ်သြဖင့်​​ မည်သည့်​​အတွက်​​ေြကာင့်​​ အချိန်အကုန်ခံြပီး​​ ယြတာလုပ်သင့်​​ပါသနည်း​​ ဟု အ​​ေြပာြကီး​​ြက၏ ။ ထိုသူများ​​အား​​ ယြတာဆိုသည်ကို မည်သို့​​ နား​​လည် ထား​​သနည်း​​ဟု ြပန်လည် ​​ေမး​​ြမန်း​​ရမည် ။

ယြတာ​​ေချသည်ကို ​​ေရှး​​ပညာရှင်များ​​ မှ -
" ကုသိုလ်မပါ​​ေသာ ယြတာ​​ေချြခင်း​​ သည် ဓာတ်ရိုက် ၊​ ဓာတ်ဆင်ြခင်း​​သာ ြဖစ်သည်" ဟူ၍
မိန့်​​ ြကား​​ခဲ့​​၏။ ကံြမင့်​​ ၊​ ကံပွင့်​​ အစီအရင်အား​​ ၁၃၇၀ ခုနှစ်အတွင်း​​ တင်ဆက်ခဲ့​​သည်။ ြမတ်စွာဘုရား​​ရှင်၏ အဆံုး​​အမြဖစ်သည့်​​ ဒါန ၊​ သီလ ၊​ဘာဝနာ အ​​ေြကာင်း​​တရား​​များ​​ နှင့်​​ ပတ်သက်သည်များ​​ကိုသာ အြကံဉာဏ်​​ေပး​​ ​​ေရး​​သား​​ခဲ့​​၏ ။ ဘုရား​​ရှင်အား​​ တုန်ခိုက်​​ေအာင် ​​ေရမသပ္ပာယ်ခိုင်း​​ ၊​ မီး​​ခိုး​​မှိုင်း​​လည်း​​ မတိုက်ခိုင်း​​ခဲ့​​ ။ ကိုယ်လုပ်မှ ကိုယ်ရသည့်​​ လုပ်အား​​ဒါန ကုသိုလ်များ​​၊​ ​​ေရစစ် ၊​ ​​ေဆး​​ ၊​ ​​ေကျာင်း​​ ၊​အ​​ေဟာင်း​​ြပင် အစရှိသည့်​​ ကုသိုလ်ကံပွင့်​​​ေစသည့်​​ အစီအရင်များ​​အား​​ ပညာပိုင်း​​ဆိုင်ရာနှင့်​​ တိုက်ဆိုင်စစ်​​ေဆး​​ြပီး​​ ဆရာများ​​၏ ဩဝါဒအတိုင်း​​ ပညာဒါနြပု၏ ။ စာရှုသူများ​​ တိုက်ဆိုင် စစ်​​ေဆး​​နိုင်၏။ ဤဝက်ဘ်ဆိုဒ်တွင် ဗုဒ္ဓြမတ်စွာဘုရား​​၏ မျက်​​ေမှာက်ဘဝ ြကီး​​ပွား​​ချမ်း​​သာ​​ေရး​​ လမ်း​​​ေြကာင်း​​မှ ​​ေသွဖည်ြပီး​​ အြကံဉာဏ်များ​​ ​​ေပး​​ခဲ့​​​ေသာ် လာ​​ေရာက် ​​ေြပာဆိုနိုင်၏ ။


အာရိုက်စား​​သူများ​​ ၊​ ဓမ္မာ​​ေသာကအင်း​​ဝရာဇာ သိယံုမျှြဖင့်​​ အချစ်​​ေရး​​​ေဟာတတ်ြပီဟု ​​ေြကွး​​​ေြကာ်​​ေနသူများ​​ ၊​ ​​ေန့​​နံသိယံုြဖင့်​​ ဟာသ​​ေဗဒင်အြဖစ် ပညာရပ်အား​​ အ​​ေပျာ်သ​​ေဘာတင်ဆက်​​ေပး​​​ေနသည့်​​ ပုဂ္ဂိုလ်များ​​​ေြကာင့်​​ နက်ရှိုင်း​​လှသည့်​​ ပညာရပ်များ​​ အထင်​​ေသး​​ဖွယ်ရာ ြဖစ်ကုန်​​ေတာ့​​၏ ။


အခါ​​ေပး​​ပညာရှင်များ​​သည် များ​​​ေသာအား​​ြဖင့်​​ ဗုဒ္ဓဘာသာဝင်ြဖစ်သည့်​​ အား​​​ေလျာ်စွား​​ ဗုဒ္ဓအဆံုး​​အမတိုင်း​​ ​​ေနထိုင်သည့်​​အြပင် ၃၈ ြဖာ မဂင်္​လာတရား​​​ေတာ် အတိုင်း​​ ကျင့်​​ြကံရ​​ေသး​​သည်။ ထဲထဲဝင်ဝင် မ​​ေလ့​​လာဘဲ အ​​ေပါ်ယံ အာပလာ ဆရာများ​​အား​​ ြမင်ယံုြဖင့်​​ မဆံုး​​ြဖတ်စ​​ေကာင်း​​။

အခါ​​ေပး​​ဆရာြဖစ်သူမှ လမ်း​​ညွှန်ြပသ​​ေပး​​မှု​​ေြကာင့်​​ ​​ေကာင်း​​မှုကုသိုလ် (ယြတာဟု အများ​​​ေြပာဆို​​ေနသည့်​​အရာ) လုပ်ရင်း​​ြဖင့်​​ ြဖစ်လိုသည့်​​ အရာများ​​ (ပထမ ​​ေဇာ​​ေစတနာ အား​​နည်း​​မှု​​ေြကာင့်​​) ယခုဘဝတွင် မရရှိခဲ့​​​ေသာ်လည်း​​ နိဗ္ဗာန်မရမှီ စပ်ြကား​​အထိ ထိုကုသိုလ်များ​​ အကျိုး​​​ေပး​​​ေနအံုး​​မည်။ ဘာသာတရား​​​ေမ့​​​ေလျာ့​​​ေနသူအား​​ ကုသိုလ်​​ေကာင်း​​မှုလုပ်ကိုင်​​ေစြခင်း​​သည် အြပစ်မဟုတ် ။ ထိုသို့​​ ကုသိုလ်​​ေကာင်း​​မှု ြပုလုပ်ရန် တား​​ြမစ်​​ေနသူများ​​သာ အြပစ်ရမည်ြဖစ်သည်။

ဘာသာတရား​​​ေမ့​​​ေလျာ့​​​ေနသူအား​​ ဘုရား​​ရိပ်တရား​​ရိပ်တွင် တံြမက်လှည်း​​သည့်​​ ကုသိုလ်​​ေကာင်း​​မှုများ​​ အား​​ ြပုလုပ်​​ေစလိုက်​​ေသာအခါ (ယြတာဟု အများ​​​ေြပာဆို​​ေနသည့်​​အရာ) ြပုလုပ်သူအ​​ေနြဖင့်​​ ပထမ အစတွင် ြဖစ်ချင်သည့်​​ အဓိပတိပစ္စည်း​​ (​​ေဇာြဖင့်​​ ) လုပ်ကိုင်​​ေနြခင်း​​​ေြကာင့်​​ သန္တာန်တွင် ကုသိုလ်စိတ် နည်း​​ချင် နည်း​​ ၊​ ရှိချင်မှ ရှိ​​ေပလိမ့်​​မည်။ သို့​​​ေသာ် ကိစ္စအဝဝ ြပီး​​စီး​​သည့်​​အခါ ဘုရား​​ရိပ်တရား​​ရိပ်တည်း​​ဟူ​​ေသာ ​​ေအး​​ြမသည့်​​ အရိပ်အာဝါသသို့​​​ေရာက်​​ေနြခင်း​​​ေြကာင့်​​ " ဪ . . ငါ ​​ေရာက်တုန်း​​ ကုသိုလ်​​ေကာင်း​​မှု​​ေလး​​ လုပ်လိုက်အံုး​​မှ . . " ဆိုသည့်​​ ကုသိုလ်စိတ်ြဖစ်​​ေပါ်လာခဲ့​​သည် ရှိ​​ေသာ် . . . . များ​​စွာအကျိုး​​ရှိပါသည် ။ ထို့​​​ေြကာင့်​​ ဘုရား​​တွင် ယြတာ လုပ်ခိုင်း​​သည် မှာ အ​​ေြကာင်း​​မဲ့​​ မဟုတ် . တစ်ဖက်လှည့်​​ဟုဆိုလျှင်လည်း​​ ​​ေြပာနိုင်၏။

(ဘုရား​​တွင် အမှိုက်ပွ​​ေစသည့်​​ ယြတာများ​​အား​​ မ​​ေြပာလိုပါ ။ ဥပမာ သဲအိုး​​​ေပါ်တွင် ပန်း​​စိုက်ြပီး​​ ဘယ်​​ေဒါင့်​​ရှိ ​​ေရသပ္ပာယ်ရာ ​​ေနရာတွင် ထား​​ခဲ့​​ဆိုသည့်​​ ယြတာမျိုး​​ ။ ထို သဲအိုး​​အား​​ လာလည်း​​မသိမ်း​​ . . သဲများ​​လည်း​​ ​​ေရသပ္ပာယ်ရာ ​​ေနရာတွင် ြပန့်​​ကျဲလျှက် ရုပ်ဆိုး​​လှသည်။)

သင့်​​၏ မသင့်​​၏ ​​ေတွး​​​ေခါ်ြခင်း​​လည်း​​မရှိ ၊​ ဗဟုသုတ အြကား​​အြမင်မရှိလည်း​​မရှိဘဲ အများ​​​ေြပာသမျှ ဟုတ်နိုး​​ ၊​ ဟုတ်နိုး​​ြဖင့်​​ ​​ေြပာသမျှ အကုန်​​ေလျှာက်လုပ်​​ေန့​​ သည့်​​ လူ့​​ဗာလ များ​​ ၊​ အထူး​​သြဖင့်​​ ချမ်း​​သာလိုသည့်​​ ၊​ ြကီး​​ပွား​​လိုသည့်​​ ၊​ ​​ေလာဘ​​ေဇာတိုက်​​ေနသည့်​​ သူများ​​ ​​ေြကာင့်​​ အယူမှား​​ကာ တစ်လွဲတစ်​​ေချာ်ြဖစ်လာရသည်။ စစ်မှန်သည့်​​ အတိုင်ပင်ခံ ဆရာများ​​နှင့်​​ လား​​လား​​မျှ မသက်ဆိုင် ။ ခံယူသူနှင့်​​သာ သက်ဆိုင်၏။

" အစ်ကို . . . ဘုရား​​ပံု​​ေတာ် ၊​ ဓာတ်​​ေတာ် ၊​​ေရာင်​​ေတာ် လွှတ်တာ ပူ​​ေဇာ်မလား​​ ၊​ ​​ေဆာင်ထား​​ရင် ​​ေကာင်း​​တယ်၊​ ပို့​​​ေပး​​ရမလား​​" ဟု အစချီကာ အ​​ေဆာင်စိတ်ဝင်စား​​သူများ​​၊​ တန်ခိုး​​ြကီး​​ဘုရား​​ စိတ်ဝင်စား​​သူများ​​ အား​​ ဓာတ်ပံုပို့​​ရင်း​​ မည်သည့်​​​ေနရာမှဟု IP မှတ်သား​​​ေနြကသည့်​​ ပုဂ္ဂိုလ်များ​​ ၊​ ​​ေထရဝါဒ သာသနာ ဟု အစချီကာ ဘာသာတရား​​ မြဖစ်ညစ်ကျယ်နှင့်​​ ​​ေတွး​​​ေခါ်မှု ၊​ ကျင့်​​ြကံအား​​ထုတ်မှု တစ်စိုး​​တစ်စိမျှ မရှိပါဘဲ ကျမ်း​​စာအုပ်ထဲမှ အလွတ်ကူး​​ချ​​ေနသည့်​​ ဘုရား​​ြဖစ်မည့်​​ ပညာ​​ေတာ်သင် အုတ်နီခဲ​​ေလး​​များ​​ သည် ပညာရပ်နှင့်​​ ဘာသာတရား​​အား​​ ခုတံုး​​လုပ်ကာ မိတ်​​ေဆွဖွဲ့​​ရင်း​​ မီဒီယာအား​​ မာလ်တီ မီဒီယာြဖင့်​​ တိုက်ခိုက် အသံုး​​ချသူများ​​လည်း​​ ရှိ၏ ။

ပညာရပ်အား​​ ဒိဋ္ဌိဟု ဆိုချင်သူများ​​ ဒုနှင့်​​​ေဒး​​ ။ သို့​​ရာတွင် မိမိတို့​​သင်ြကား​​​ေနသည့်​​ ​​ေလာကီ အတတ်ပညာများ​​ြဖစ်သည့်​​ ဒီဂရီဘွဲ့​​များ​​တွင် ရှာ​​ေြဖွကည့်​​ပါ။ ​​ေလာကီ ၊​ ​​ေလာကုတ် အကျိုး​​စီး​​ပွား​​အတွက် ဒါန ၊​ သီလ၊​ ဘာဝနာ ဆိုသည်များ​​ ြပုလုပ်ရမည်ဟု မည်သည့်​​ ဒီဂရီဘွဲ့​​ တွင်မှ သင်ြကား​​ြပသြခင်း​​ မရှိ​​ေပ။ ​​ေဗဒင်ပညာရပ် တွင်သာ ရှိ၏ ။ စကား​​ြကီး​​စကား​​ကျယ်မဆို ။ ခပ်ရှင်း​​ရှင်း​​သာ ​​ေြပာမည်။ သင်တို့​​ တတ်သည့်​​ပညာြဖင့်​​ တစ်​​ေန့​​လျှင် လူတစ်​​ေယာက်မျှအား​​ ​​ေကာင်း​​မှုကုသိုလ်ြပု​​ေပး​​ပါ ဟု ၊​စိုး​​ရိမ်ထိတ်လန့်​​ ပူ​​ေဆွး​​​ေနသူ၊​ ​​ေသာက​​ေရာက်​​ေနသူအား​​ အပူအပင်​​ေလျာ့​​သွား​​​ေစရန် ​​ေြပာဖူး​​ ၊​ ကူညီဖူး​​ပါစ ။

ဓမ္မတရား​​​ေဟာြကား​​သူ သူ​​ေတာ်စင်များ​​ သာလျှင် ဓမ္မအား​​ ြဖန့်​​ြဖူး​​​ေနသူများ​​ မဟုတ်​​ေပ။ အရက်သမား​​ ခိုင်း​​သြဖင့်​​ ကုသိုလ်​​ေကာင်း​​မှု လုပ်​​ေနသူမှာကား​​ ကုသိုလ်တရား​​များ​​ ရ​​ေနမည်သာ။ အရက်သမား​​​ေြပာသြဖင့်​​ ကုသိုလ်လုပ်​​ေနရ​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ ထိုကုသိုလ်လုပ်သူအား​​ ကုသိုလ်မရ​​ေစဘဲ အကုသိုလ်ရ​​ေစဟု မရှိ။ ထို့​​အတူ အခါ​​ေပး​​ဆရာလည်း​​ ထိုနည်း​​လည်း​​​ေကာင်း​​ပင် ။ မှန်မှန်ကန်ကန် လမ်း​​ညွှန်နိုင်​​ေသာ အခါ​​ေပး​​ဆရာများ​​ကိုသာ ​​ေရွး​​ချယ်မှုရှိပါ​​ေစ။

ြမတ်စွာဘုရား​​ မှ ပစ္စည်း​​ဥစ္စာ ချမ်း​​သာြခင်ပါလျှင် ယြတာလည်း​​ ​​ေချတတ်ရမည်ဟု မ​​ေဟာြကား​​ခဲ့​​သည်မှာ အမှန်ပင်ြဖစ်၏ ။ သို့​​ရာတွင် သမ္ပဒါတရား​​​ေလး​​ပါး​​ နှင့်​​ ြပည့်​​စံု​​ေအာင် ​​ေနထိုင်ပါက ချမ်း​​သာလိမ့်​​မည်ဟု ​​ေဟာြကား​​ခဲ့​​၏ ။

ထိုသမ္ပဒါတရား​​​ေလး​​ပါး​​ အား​​ ​​ေဗဒင်ပညာ၏ ​​ေဟာ​​ေြပာသည့်​​အတတ်ပညာ နှင့်​​ ​​ေရာယှက်လိုက်ြပီး​​ လိုက်နာ​​ေစရန် ၊​ ြပုလုပ်​​ေစရန် အြကံဉာဏ်​​ေပး​​လိုက်​​ေသာအခါ တွင် . . လူအများ​​ ​​ေြပာဆို​​ေနသည့်​​ အစီအရင် . . ယြတာများ​​အြဖစ် ​​ေြပာင်း​​လဲကုန်​​ေလ​​ေတာ့​​သတည်း​​ . . ။


​​ေတး​​​ေအး​​ရိပ်

0 comments:

Post a Comment