အဘိဓမ္မာတရားေတာ် အရ ေသခါနီး ၊ စုတိစိတ် ကျခါနီး၌ ေပါ်ေသာ နိမိတ်၊ ငရဲနိမိတ်၊ နတ် ြပည်နိမိတ် တို့အား ေထရဝါဒ ပီသစွာ ေဆွးေနွးြကြပန်၏ ။
" ေဗဒင်၊ နက္ခတ်၊ အတိတ်နိမိတ်၊ တေဘာင် စသည်ကို ေကာတုဟလမဂင်္လာ ဟုေခါ်သည်။ ထိုေကာတုဟလမဂင်္လာကို ယံုြကည်ြခင်းသည် မိမိကိုယ်ကို အညံ့ဆံုး၊ အညစ်ဆံုးဥပါသကာထဲ ဆွဲချလိုက်ြခင်းနှင့် တူေပသည်။ "
ပိဋကတ် အိုးြခမ်းကွဲေလးများ မှ အထက်ပါအတိုင်း ေရးသားြကကုန်၏ ။ တစ်ဖန် ဒီပကင်္ရာြမတ်စွာဘုရားမှ ေနာင်ပွင့်မည့် ေဂါတမ ဘုရားရှင်အတွက် ဗျာဒိတ်ေတာ် ကို ဤသို့ ေပးသည်ဟု ေရးြကြပန်၏။
ဒီပကင်္ရာ ြမတ်စွာဘုရား ြကွလာေတာ်မူရန် "ရမ္မာ" ြမို့သူြမို့သားတို့ လမ်းြပင်် ေနြက သည်ကို ြမင်ရ၍ ေကာင်းကင်မှ ဆင်းသက်ကာ ေနရာတစ်ကွက်ကို ေတာင်းယူ ြပင်ဆင် ေနစဉ်် ရဟန္တာများနှင့် အတူ ဘုရားရှင် ြကွလာေတာ်မူေသာေြကာင့် ြပင်၍ မြပီးေသးေသာ ရွှံ့ညွှန်ေပါ်၌ မိမိကိုယ်ကို တံတားခင်း၍ ဘုရားရှင် ြဖတ်သွားရန် ေမှာက်စင်းေပးေလ၏ ။
ထိုအချိန်မှာပင် "သုမိတ္တာ" မည်ေသာ အမျိုးသမီးကလည်း ြကာပန်း ရှစ်စီး တွင် ငါးစီးကို ဘုရားရှင်အား လှုဒါန်းရန် ရေသ့၏ လက်သို့ ကမ်းလှမ်း၍ သံုးစီးကို မိမိကိုယ်တိုင် လှုဒါန်း ေလ၏။ ဘုရားရှင်သည် ထိုသူ၂ေယာက်၏ ေနာင်ေရး ေနာင်တာကို ဆင်ြခင်ေတာ်မူကာ ---
"ဤရေသ့သည် ေဂါတမဘုရား ြဖစ်လိမ့်မည်။ ဤ အမျိုးသမီးကား ပါရမီြဖည့်ဘက် ြဖစ်လိမ့်မည်။" ဟု ဗျာဒိတ်ေပးေတာ်မူသည်။
ဟူ၍ ကူးချြကြပန်ေလ၏ ။
ေဂါတမ ဘုရားရှင်မှ ေနာင်ပွင့်လတ္တံ့ ေသာအရိေမတ္တယျ ြမတ်စွာဘုရားသည် ဘုရားေလာင်းဘဝက (၁၆)သေခင်္ျ နှင့်ကမ္ဘာတစ်သိန်း ပါရမီြဖည့်ခဲ့ ရသည့် ဝီရိယဓိကဘုရားေလာင်းြဖစ်သည်။ ေဂါတမ ြမတ်စွာဘုရား လက်ထက််တွင် အဇိတဟူ၍ မထင်မရှားရဟန်းြဖစ်ခဲ့သည်။ ထိုအဇိကရဟန်းသည် ေနာင်အခါတွင် အရိေမတ္တယျ အမည်ြဖင့် ဘုရားအြဖစ်သို့ေရာက်လတ္တံ့ ဟူေသာ ဗျာဒိတ်ေတာ်အား ေရးသားြကြပန်၏။
ထိုမျှ သာ မကေသးေပ။
ပုဗ္ဗနိမိတ်(၅)ပါး ဟူ၍ ေရးသားြကပန်ေလ၏ ။
နတ်သား၊ နတ်သမီး တစ်ပါးပါး သက်တမ်းကုန်၍ စုေတေတာ့မည် ဆိုလျှင် လူ့တို့၏ အေရအတွက် (၇)ရက်ေြမာက်တွင် ပုဗ္ဗနိမိတ်(၅)ပါး ထင်လာသည်ဟု ဆိုြက၏
(က) ပဋိသေန္ဓအခါက ပန်ဆင်ခဲ့ေသာ ပန်းများ ညှိုးနွမ်းကုန်ြခင်း၊
(ခ) နတ်အဝတ်ပုဆိုးများ ညှိုးနွမ်းကုန်ြခင်း၊
(ဂ) ကိုယ်ခန္ဓာ၏ လက်ကတီးြကားမှ ေချွးများ ယိုထွက်လာြခင်း၊
(ဃ) ကိုယ်ေရာင်ကိုယ်ဝါ ေမှးမှိ်န်လာြခင်း၊
(င) နတ်များ၏ ေနရာတွင် တည်တည်တံ့တံ့ မေနနိုင် မထိုင်နိုင်ြဖစ်လာြခင်း ဟူ၍ နိမိတ် (၅) မျိုး ထင်သည်ဟု ဝမ်းသာအယ်လဲ သူ့ထက် ငါ သိသည်ဟူ၍ ကူးချြကြပန်ေလ၏
တစ်ဖန် မယ်ေတာ် မာယာ၏ ဝမ်းြကာတိုက်တွင် ပဋိသေန္ဓဝင်စားသြဖင့် အိပ်မက်ြမင်မက် ပံုမှ အစ ဘုရားပွင့်ချိန် အလယ် ၊ ပရိနိဗ္ဗာန် ြပုသည် အဆံုး နိမိတ်နှင့်ပတ်သက်သည်များြဖစ်သည့် ငလျှင်လှုပ်ြခင်း ၊ ပန်းနံ့သာ မိုး ရွာသွန်းြခင်း ၊ အလံုးစံုေသာ တူရိယာ တို့သည် မတီးမမှုတ်ဘဲ အလိုလို ြမည်ြခင်း ၊ ငရဲမီး များ ေခတ္တြငိမ်းသက်သွားြခင်း အစရှိသည့် (၃၂) ပါးေသာ ပုဗ္ဗနိမိတ် များ ၊ သူ အို ၊ သူနာ ၊ သူေသ ၊ ရဟန်း အစရှိသည့် နိမိတ် ြကီး (၄) ပါးအေြကာင်း ြမိန်ေရယှက်ေရ ေရးသားြကြပန်၏ ။
"တစ်ဖန် မဂင်္လာကို ယံုြကည်၍ ကံကို မယံုြကည်ဟူေသာ စတုတ္ထ အဂင်္ါ အရ ဥပါသကာ ဒွန်းစဏ္ဍား" ဟု ကူးချြကြပန်ေလ၏။ ထို့ေနာက် Gtalk တွင်လည်းေကာင်း ၊ Chat ခန်းထဲတွင်လည်း ေကာင်း သူငယ်ချင်း အေပါင်းအသင်း များနှင့် ကျူကျူေလးများ နှင့် ေတွ့ပါက ..
" မဂင်္လာပါ ၊ မဂင်္လာပါ ။
မဂင်္လာပါ သည်းေလး ၊ ချစ်ေလး " ဟု မဂင်္လာကို ဦးထိပ်ထားြကြပန်ေလ၏ ။
သူငယ်တန်း ကေလးေလး ဘဝမှ အစ ဆယ်တန်း တက္ကသိုလ် ဝင်ခွင့် ေြဖဆိုသည် အထိ နှုတ်ဆက်ခဲ့ဖူးေသာ
" မဂင်္လာပါ တပည့်တို့
မဂင်္လာပါ ဆရာ / ဆရာမ "
အစရှိေသာ နှုတ်ခွန်းဆက်သံများအား လျစ်လျူရှုကာ ြမန်မာြပည်မှ အနေန္တာ အနန္တ ဂိုဏ်းဝင် ဆရာ ၊ ဆရာမ များ နှင့် ပညာသင် ေကျာင်းသား ေကျာင်းသူေလးများအား ဒွန်းစဏ္ဍား ဥပါသကာ အြဖစ် တွန်း ပို့ြကေလကုန်၏ ။
တစ်ဖန် ဗုဒ္ဓဝါဒ နှင့် ြဗဟ္မဏဝါဒ ခွဲြခားနည်း ဟူ၍ ေရးြကြပန်ေလ၏
ကိေလသာ ကုန်ခမ်းေရး ၊ နည်းပါးေရး နဲ့ဆိုင်ရင် ဗုဒ္ဓဝါဒ ။
ကိေလသာ ကုန်ခမ်းေရး ၊ နည်းပါးေရး နဲ့မဆိုင်ရင် ြဗဟ္မဏဝါဒ။
ထိုကဲ့သို့ကိေသာသာ ကုန်ခမ်းေရး ဟူ၍ စာလံုးေလး ရိုက်တတ်ရန် အေြခခံြဖစ်သည့် " ၀ " လံုးေရးဆွဲတတ်ရန် ၊ ပညာတတ်ြကီး ြဖစ်ေစရန် ေချာ့တစ်ချည် ၊ ေြခာက်တစ်လှည့်ြဖင့် သင်ြကားေပးခဲ့သည့် မိဘ ၊ ဘိုးဘွား နှင့် ဆရာ သမား များ အား ကိေလသာ ကုန်ခမ်းေရး ၊ နည်းပါးေရး နှင့် လားလားမျှ မသက်ဆိုင်သည့် BSC ၊ BA ၊ PHD အစရှိသည့် ြဗဟ္မဏဝါဒ ပညာရပ်များအား ရိုက်သွင်းေပးခဲ့သူများ ဟူ၍ ညွှန်းဆိုသေယာင်ေယာင် ြဖစ်ေနေပေတာ့၏ ။
တစ်ဖန် မေသခင် ဗုဒ္ဓေဗဒင် ေမးသင့်သည် ဟူ၍လည်း ေရးသားြကြပန်၏ ။ တိပိဋကဓရ ဆရာေတာ် ဘုရားြကီး တစ်ပါးမှ မိန့်ြကားသည်ဟူ၍ပင် အေရးအသားထဲ ဆွဲထည့်လိုက်ြပန်ေသး၏။ ကျွန်ုပင် မျက်စိလည် သွားေတာ့၏။ ဗုဒ္ဓြမတ်စွာ ေဟာသည့် တရားေတာ်များထဲတွင် ဗုဒ္ဓ သည် ေဗဒင်ေဟာသည် ဟူ၍ ပါမည်ေတာ့ မဟုတ်ေချ။ ယခုေခတ် သူတို့ေရးသည့် ေခတ်တွင်မှ ဗုဒ္ဓေဗဒင် ေမးသင့်သည် ဟူ၍ ြဖစ်ေပါ်လာေတာ့၏ ။
လက်ညှိုးေပါင်းတစ်ေထာင်ြဖတ်ခဲ့ေသာ အဂင်္ုလိမာလ လူဆိုးြကီး ေမွးဖွားသည့်အချိန်တွင် တစ်တိုင်းြပည်လံုးရှိ ဓါး၊ လှံ၊ လက်နက်ေတွနှင့် ေကာသလမင်းြကီး၏ နန်းေတာ်ထဲရှိ ဓါးလှံလက်နက်များသည် အေရာင်တဝင်းဝင်း ေတာက်ြပီး၊ အသံမျိုးစံုမည်လာ၏ ဟူ၍လည်း ဇာတ်ြကီး (၁၀) ဘွဲ့တွင် ထည့်သွင်းေရးသားထားြပန်၏ ။
မိုးကုတ်ဆရာေတာ် ြဖစ်လာမည့် ကိုရင် ဝိမလ အသက် (၁၂) နှစ် အရွယ် တွင် သကင်္န်းကို ပျားစွဲသြဖင့် ေဂွးပင်ေတာရ ဆရာေတာ်ြကီး က " သာမေဏသည် ေနာင်အခါတွင် ဘုန်းကံ ြကီးမားေသာ အေကျာ်အေမာ် ဆရာေတာ် တစ်ပါး ြဖစ်လိမ့်မည်။ တပည့် ဒါယကာ ဒါယိကာမ အသိုက်အဝန်းြကီးမား၍ လူများစွာ၏ မှီခိုအားထားရာ ြဖစ်ေပလိမ့်မည်" ဟု နိမိတ်ဖတ်ေဟာြကားေတာ်မူ၏
တစ်ဖန် ရှင်ဝိမလ သက်ေတာ် (၂၀) ရှိေသာအခါ သကင်္န်းေပါ်တွင် ပျားစွဲြပန်သြဖင့် အမရပူရြမို့ ေအာင်ြခင်း ရှစ်ပါး ဆရာေတာ်ြကီး က ပုဗ္ဗနိမိတ် ဖတ်ေတာ်မူသည်မှာ " ယခုဘဝတွင်ပင် တရားထူး တရားြမတ်များ ကို ရရှိနိုင်ေသာ ပုဂ္ဂိုလ်ထူး ပုဂ္ဂိုလ်ြမတ် ြဖစ်ရလိမ့်မည်" ဟု ဖွင့်ဟမိန့်ဆိုေတာ် မူခဲ့ေလ၏ ဟူ၍ ေရးသားြက၏
ထို့ြပင် ေကာတုဟလ မဂင်္လာ ကို ယံုြကည်၍ တတိယ အဂင်္ါအရ ဥပါသကာ ဒွန်းစဏ္ဍား ြဖစ်၏ ။ အတိတ်ေကာင်း ၊ နိမိတ်ေကာင်း (ကိုယ်ဝန်ေဆာင် မိန်းမ ၊ ေရြပည့်ေသာ အိုး ၊ ေအာင်ပါေစ ၊ ချမ်းသာပါေစ စေသာ အသံများ ြကားလျှင် ) စသည်တို့ြဖင့် ေကာင်းကျိုးချမ်းသာ မဂင်္လာ ြဖစ်လတ္တံ့ ဟု အသိလိမ္မာ ဉာဏ်ပညာမရှိ သူတို့ေတွးေတာ ြကံဆအပ်သည့် ေကာတုဟလ (ေခါ်) ဒိဋ္ဌသုတ မဂင်္လာ ကို ေလးေလးနက်နက် ယံုြကည် စွဲလမ်း၏။ ထိုသူသည် သဒ္ဓါ မရှိြခင်းေြကာင့် သီလနှင့် ပညာလည်း မရှိေပ ဟု အိုးြခမ်းကွဲတို့မှ ကူးေရးြပန်ေလ၏ ။တစ်ဖန် မေသခင် ဗုဒ္ဓေဗဒင် ေမးသင့်သည် ဟူ၍လည်း ေရးသားြကြပန်၏ ။ တိပိဋကဓရ ဆရာေတာ် ဘုရားြကီး တစ်ပါးမှ မိန့်ြကားသည်ဟူ၍ပင် အေရးအသားထဲ ဆွဲထည့်လိုက်ြပန်ေသး၏။ ကျွန်ုပင် မျက်စိလည် သွားေတာ့၏။ ဗုဒ္ဓြမတ်စွာ ေဟာသည့် တရားေတာ်များထဲတွင် ဗုဒ္ဓ သည် ေဗဒင်ေဟာသည် ဟူ၍ ပါမည်ေတာ့ မဟုတ်ေချ။ ယခုေခတ် သူတို့ေရးသည့် ေခတ်တွင်မှ ဗုဒ္ဓေဗဒင် ေမးသင့်သည် ဟူ၍ ြဖစ်ေပါ်လာေတာ့၏ ။
လက်ညှိုးေပါင်းတစ်ေထာင်ြဖတ်ခဲ့ေသာ အဂင်္ုလိမာလ လူဆိုးြကီး ေမွးဖွားသည့်အချိန်တွင် တစ်တိုင်းြပည်လံုးရှိ ဓါး၊ လှံ၊ လက်နက်ေတွနှင့် ေကာသလမင်းြကီး၏ နန်းေတာ်ထဲရှိ ဓါးလှံလက်နက်များသည် အေရာင်တဝင်းဝင်း ေတာက်ြပီး၊ အသံမျိုးစံုမည်လာ၏ ဟူ၍လည်း ဇာတ်ြကီး (၁၀) ဘွဲ့တွင် ထည့်သွင်းေရးသားထားြပန်၏ ။
မိုးကုတ်ဆရာေတာ် ြဖစ်လာမည့် ကိုရင် ဝိမလ အသက် (၁၂) နှစ် အရွယ် တွင် သကင်္န်းကို ပျားစွဲသြဖင့် ေဂွးပင်ေတာရ ဆရာေတာ်ြကီး က " သာမေဏသည် ေနာင်အခါတွင် ဘုန်းကံ ြကီးမားေသာ အေကျာ်အေမာ် ဆရာေတာ် တစ်ပါး ြဖစ်လိမ့်မည်။ တပည့် ဒါယကာ ဒါယိကာမ အသိုက်အဝန်းြကီးမား၍ လူများစွာ၏ မှီခိုအားထားရာ ြဖစ်ေပလိမ့်မည်" ဟု နိမိတ်ဖတ်ေဟာြကားေတာ်မူ၏
တစ်ဖန် ရှင်ဝိမလ သက်ေတာ် (၂၀) ရှိေသာအခါ သကင်္န်းေပါ်တွင် ပျားစွဲြပန်သြဖင့် အမရပူရြမို့ ေအာင်ြခင်း ရှစ်ပါး ဆရာေတာ်ြကီး က ပုဗ္ဗနိမိတ် ဖတ်ေတာ်မူသည်မှာ " ယခုဘဝတွင်ပင် တရားထူး တရားြမတ်များ ကို ရရှိနိုင်ေသာ ပုဂ္ဂိုလ်ထူး ပုဂ္ဂိုလ်ြမတ် ြဖစ်ရလိမ့်မည်" ဟု ဖွင့်ဟမိန့်ဆိုေတာ် မူခဲ့ေလ၏ ဟူ၍ ေရးသားြက၏
ကံကံ၏ အကျိုးကိုသာ ယံုြကည်ရန် ၊ ေဗဒင် ၊ လက္ခဏာ ၊ နက္ခတ် ၊ အတိတ် ၊ နိမိတ် များအား မယံုသင့်ဟု ဆိုကာ အဘိဓမ္မာတရားေတာ် အရ ေသခါနီး ၊ စုတိစိတ်ကျခါနီး၌ ေပါ်ေသာ နိမိတ်၊ ငရဲနိမိတ်၊ နတ် ြပည်နိမိတ် တို့အား ေထရဝါဒ ပီသစွာ ေဆွးေနွးြကြပန်၏ ။
Bar Counter တွင် သူတစ်ပါးအား ယစ်မူးေစသည့် အရက်ေသစာများ ငှဲ့ေပးသည့် သူမှလည်း အတိတ်နိမိတ် ေဗဒင် များ ဘုရားေဟာတွင် မပါေြကာင်း နှင့် သုရာေမယျရ အပါအဝင် ငါးပါးသီလ အေြကာင်းေဆွးေနွးြကြပန်၏ ။
ြဂိုဟ် ၊ နက္ခတ် ၊အတိတ် ၊ အိပ်မက်များ ယံုပါက ေထရဝါဒ ဗုဒ္ဓဘာသာမဟုတ် ဟူ၍ ေရးသားြကကာ
- ဘုရားရှင် ဘုရားပွင့်ခါနီး ြမင်မက်ခဲ့ေသာ အိပ်မက်အေြကာင်း
- ဘုရားရှင် ေြဖရှင်းေပးခဲ့ရေသာ ေကာသလ အိပ်မက် (၁၆) ချက် အေြကာင်း
တို့ကိုလည်း စာဖတ်သူအေပါင်းတို့အား ရှင်းြပြကြပန်ေလ၏ ။
ထိုစာကို ဖတ်ရေသာ စာဖတ်သူအေပါင်းတို့မှာလည်း အရူးဘံုေြမှာက် လူမိုက်အားေပး လုပ်ြက ရင်း ဆရာေတာ် များအား ေစာ်ကားြပီးရင်း ေစာ်ကားရင်း အကုသိုလ် အား အခမဲ့ အလုအယက် ဝယ်ယူြကြပန်၏ ။ အချို့စာေရးသူများကား သံဃာ့ေဗဒက ကံထိုက်ေနေသာ နအဖ ထံတွင် ဝန်ထမ်းေနေသာ ရုရှ နိုင်ငံေရာက် ပိဋကတ် အိုးြခမ်းကွဲများ ၊ ေနြပည်ေတာ်မှ ေရးသားသည်ဟု ဂုဏ်ယူဝင့်ြကွားစွာြဖင့် ေအာ်ဟစ်ကာ သံဃာ့ေဗဒက ကံထိုက်ေနေသာ နအဖ ထံတွင် ဝင်ေရာက်လုပ်ကိုင်ေနေသာ ဝန်ထမ်းများ ြဖစ်ြကေလကုန်၏ ။
သံဃာ့ေဗဒက ကံထိုက်ေနေသာ နအဖ လက်ေအာက်တွင် လုပ်ေနသြဖင့် ဘာအြပစ်ရှိသနည်း ။ အထက်အမိန့်အရ ခိုင်းသြဖင့် စိတ်မပါေသာ်ြငား ေရးသားေပးြခင်း ၊ဖမ်းဆီးေပးြခင်း ၊ရိုက်နှက်ြခင်း ြပုလုပ်၏ ။ ဥပမာ အေနြဖင့် သင်၏ ချစ်ဇနီးမှ သင့်အား " ကိုကိုေရ ... ဟိုမီးေလးကို ဘာအကာ အကွယ်မှ မရှိဘဲ ကိုင်လိုက်ပါလား" ဟု ခိုင်းလာေသာ်ြငားအံ့ ။ သင်ကိုယ်တိုင်က မကိုင်ချင်ေသာ်ြငား ညအိပ်ရာဝင်လျှင် ဇနီးမှ ေပါင် နှစ်ေချာင်းစိထားမည် စိုးသြဖင့် (ြခိမ်းေြခာက်သည်ကို ေြကာက်ြခင်း) မီး ကို ကိုင်ရေချမည်။ ကိုယ်တိုင်က မကိုင်ချင်ေသာ်လည်း ချစ်ဇနီး ကိုင်ခိုင်းသြဖင့် ကိုင်လိုက်ရြခင်း ြဖစ်ေသာ်ြငား အပူဒဏ်ကိုေတာ့ ခံစားရမည်သာ ြဖစ်မည်။ ထို့ေြကာင့် အနဖ လက်ေအာက် တွင် တာဝန်ထမ်းေဆာင်ေနေသာ အစိုးရဝန်ထမ်းများ အားလံုး (အားလံုး) သည် ကံြကီးထိုက်ေနသူများ ြဖစ်ေချ၏ ။
ထို့အတွက်ေြကာင့် ကပ် ဆိုက်ြကရကုန်ေတာ့၏ ။ သာသနာ ညစ်နွမ်းေတာ့မည် ဆိုပါက (သို့) ညစ်နွမ်းေြကာင်း ြပုသူတို့ များလာပါက်၊ ထိပ်ဆံုး အုပ်ချုပ်သူမှ စကာ တိုင်းသူြပည်သားများ အကျင့် သီလေဖာက်ြပန်ကာ ကိုယ် ကျင့်တရားများ ယုတ်မာ ပျက်စီးလာြက၏ ထိုကဲ့သို့ေသာ လူများအား သုတ်သင်ရန် နှင့် ကျန်သူများအား သတိေပးရန်အတွက် ကပ်ေဆး ေလ့ရှိ၏။
ကပ်ေဆး ဆိုသည်ကား ကပ်ြကီးသံုးပါး (ေရာဂါေဘး၊ စစ်မက်ေဘး နှင့် အစာေရစာ ငတ်မွတ် ေခါင်းပါးြခင်း ေဘး) ဆိုက်ကပ်ြပီး လူအများ အတံုးအရံုး ေသဆံုးြကရ၏။ ဂျပန်ေခတ်၌ စစ်မက်ေဘး၊ အငတ်ေဘးနှင့် ပလိပ်ေရာဂါေဘး ၃ခုစလံုး ကျေရာက်ခဲ့ေလ၏ ။ အလိုေတာ်ရိများ ေြခချင်းလိမ်ကာ သံဃာေတာ်များကိုလည်း ပါးရိုက်နားရိုက် ေစာ်ကားခဲ့ဖူးေသာ သမိုင်းသက်ေသများ ရှိခဲ့၏။
ယခုေခတ်တွင် ထို ကဲ့သို့ေသာ အလိုေတာ်ရိများ ၊ ပူးေပါင်းပါဝင် အားေပး အားေြမှာက်ြပုသူများ အားလံုး ကံြကီးထိုက်ေနသူများ ြဖစ်သြဖင့် ထိုသူတို့အား ေြမှာက်ေပးေနသူများ ၊ ဆက်ေရးပါ .. အားေပးေနပါတယ် ဟု ေရးသားေနသူများ အားလံုး ..ဆင်ြခင်သင့်ေပ၏။
ကပ်ြကီး ၃ ပါး ရန် မှ ကင်းေဝးေစရန် ရတန သုတ္တန်ကို လည်း ရွတ်ဖတ်သင့်၏ ။ လက်နက်ေဘး (နျူကလိယား ) တစ်ခု ကျန်ေနသြဖင့် ေဘးလွတ်ရာသို့ ြကိုတင် ေရှာင်ရှားရန်လည်း တိုက်တွန်းလိုက်ရေပေတာ့၏ ။
0 comments:
Post a Comment