၁၀၈ နှစ် အဌလဂ်ခွင် တစ်ပတ်ြပည့်ဖို့အတွက် တနုဆိုတဲ့ ေမွးဖွားြခင်းက စတင်တဲ့ လူ့ဘဝဟာ မရဏဆိုတဲ့ ေသြခင်းတရားနဲ့အဆံုးသတ်ထားတယ် ဆိုေတာ့
ြကာေတာ့ြကာခဲ့ပါြပီ၊ ဘယ်ေလာက်ြကာြပီလဲလို့ေတာ့ မေရးချင်ေတာ့ပါဘူး၊ ေဗဒင်ပညာ ကြကီးခေကွး စေရးတဲ့အချိန်တုန်းကပဲ ဆိုြကပါစို့၊ ေဗဒင်ပညာကို ေလ့လာချင်လွန်းလို့ေကျးလက် ေဆးဆရာြကီးတစ်ေယာက်ဆီက အတုလဆရာေအာင်ေရးတဲ့ ပစ္စည်းေပျာက်ရှာ ငါဆရာ ဆိုတဲ့ ေဗဒင်ကျမ်းစာအုပ်ြကီးကို ခဏဌားဖတ်ဖူးပါတယ်။
စာအုပ်ြကီးက အထူြကီးပဲ၊ စာမျက်နှာ ၄၀၀ ေကျာ်ေလာက်ေတာ့ ရှိမယ်ထင်တာပဲ၊ အဲဒီတုန်းက စေလ့လာတဲ့အချိန်ဆိုေတာ့ ဖတ်ရမှတ်ရတာေတွက ဉာဏ်မမှီေအာင် ရှုတ်ေထွးလွန်းတာရယ်၊ ဖတ်ြပီးရင်လည်း ြပန်ေပးရမှာဆိုေတာ့ သေဘာေပါက်ေအာင် ဖတ်ဖို့ထက် စာမျက်နှာကုန်ေအာင်ဦးစားေပးဖတ်ရတာေြကာင့်ရယ် သိတ်သေဘာေပါက်လှတယ် မရှိခဲ့ပါဘူး၊ အခုလို ဆယ်စုနှစ်ချီြပီး ြကာလာတဲ့အခါြကေတာ့ ဖတ်ခဲ့သမျှေတွက ေမ့ေတ့ေတ့ မှုန်ဝါးဝါး ြဖစ်ကုန်ပါေရာ့လား။
အဲဒီထဲမှာ ပညာရစရာေတွေရာ၊ ဗဟုသုတြဖစ်စရာေတွေရာ ေတာ်ေတာ်ေတာ့ပါသားဗျ၊ စာမျက်နှာကလည်း များလှတာကိုး။ မှတ်မိသေလာက်ကေတာ့ စာအုပ်ေခါင်းစဉ်ကို ဦးစားေပးေဖာ်ြပထားတဲ့ ဗျဉ်းသရေတွကို အဆင့်ဆင့်ေဖာ်ြပီး သူခိုးနာမည်ေဖာ်နည်း အေသးစိတ်ပါတယ်ဗျာ၊ ေနာက်ြပီးေတာ့ လက်ဆန်းေဗဒင်နဲ့ပတ်သက်တာေတွ ေတာ်ေတာ်များများ တွက်နည်းေဟာနည်းေတွ ပါတယ်ဗျာ၊ ဥပမာ - မဟာဘုတ်နဲ့ြဂိုလ်စားသက်ေရာက်ကို ေလးပိုင်းပိုင်းေဟာတာတို့၊ ကာလပုရိသမဟာဘုတ်ခွင်ချတာတို့စသြဖင့် စသြဖင့်ေပါ့ အများြကီးပဲ၊ ေဗဒင်ပညာေလ့လာသူေတွအတွက် ဖတ်သင့်တဲ့ ေရှးေဟာင်းကျမ်းစာအုပ်တခုလို့ေတာ့ ညွှန်းချင်တယ်ဗျာ။
ထူးထူးြခားြခားေလး တခုေတာ့ အခုထိမှတ်မိေသးတယ်ဗျ၊ ဘာလို့လဲဆိုေတာ့ ကျေနာ်က ကိန်းခန်းထူးထူးြခားြခားေလးေတွကို သေဘာကျလွန်းလို့ပါ၊ အဲဒီနည်းေလးက လက်ရိုးေဗဒင်အေြခခံ ၁၂ ရာသီခွင်ထဲမှာ ေမွးချိန်ေပါ်မူတည် ချမှတ်ရတဲ့ ဘာဝ ၁၂ ပါးကို လက်ဆန်းေဗဒင်အေြခခံ အဌလဂ်ခွင်ထဲမှာ ထည့်သွင်းေဟာေြပာတဲ့နည်းေလးပါ။
တနဂင်္ေနွသားအတွက် အဌလဂ်ခွင်က ဒီလိုချတယ်ေပါ့ဗျာ၊ ေမွးနံတည်ရာဌာနကေန ပရိဝါရ၊ အာယုဆိုြပီး လက်ယာရစ်လှည့်ချရတယ်။

ပစ္စည်းေပျာက်ရှာ ငါဆရာကျမ်းထဲမှာက အဲဒီအဌလှည့်ခွင်ထဲမှာ ဘာဝ ၁၂ ပါးကို ထည့်သွင်းေဟာေြပာတာဗျ၊
လက်ဆန်းနည်းအရ ယူဆတဲ့အခါကျေတာ့ ေမွးချိန်အရ မယူေတာ့ပဲနဲ့ေမွးနံအရပဲ ယူြပီး ေမွးနံတည်ရာဌာနကေန လက်ယာရစ်လှည့်ချထားတာေပါ့။

ဒီေတာ့ လက်ရိုးေဗဒင် ၁၂ရာသီခွင်မှာ ဘာဝ ၁၂ပါးရှိြပီး တနုကစတယ် ဗျာယမှာဆံုးတယ် ၁၂ခွင်အတွက် ဘာဝ ၁၂ ပါးေပါ့။ အခု လက်ဆန်းေဗဒင် အဌလဂ်ခွင်မှာကျေတာ့ ၈ ဌာနပဲ ရှိလို့တနုကစြပီး မရဏမှာဆံုးတယ်၊ ကျန်တဲ့ သုဘ၊ ကမ္မ၊ လာဘ၊ ဗျာယ ဆိုတဲ့ဘာဝ ၄ ခု မပါေတာ့ဘူး။
ဒီနည်းေလးအေပါ်မှာ ဆင်ေြခတက်မယ်ဆိုရင်လည်း တက်လို့ေတာ့ ရတာေပါ့ဗျာ၊ တဖက်က လှည့်ေတွးြကည့်ရင်ေတာ့လဲ ၁၀၈ နှစ် အဌလဂ်ခွင် တစ်ပတ်ြပည့်ဖို့အတွက် တနုဆိုတဲ့ ေမွးဖွားြခင်းက စတင်တဲ့ လူ့ဘဝဟာ မရဏဆိုတဲ့ ေသြခင်းတရားနဲ့အဆံုးသတ်ထားတယ် ဆိုေတာ့ သဘာဝကျတယ်လို့လည်း ေြပာလို့ရပါတယ်။ ပရိဝါရအဌလဂ်ရှစ်ခွင်အယူအဆ၊ ကာရကရှစ်ပါးအယူအဆ၊ ဘာဝ ရှစ်ပါးအယူအဆေတွကို ေပါင်းစပ်ြကည့်မယ်၊ နှိုင်းယှဉ်ေဝဖန်ြကည့်တတ်မယ် ဆိုရင်ေတာ့ သေဘာကျေလာက်တဲ့ အယူအဆသစ်တခုလည်း ရလာနိုင်ပါတယ်ဗျာ။
အေဟာပိုင်းကလား၊ ဒါကေတာ့ ဉာဏ်ကွန့်ြပီး ေတွးြကည်၊ ေဟာြကည့်ေပါ့ဗျာ။ တကယ်ပါ၊ ဆရာစားချန်ထားတယ်ေတာ့ မဟုတ်ပါဘူး၊ နှစ်ေြတွကာြလှပီဆိုေတာ့ ဖတ်ခဲ့တုန်းက ေဟာကွက်ေလးေတွလည်း ေမ့ကုန်ပါြပီ။ အတုလဆရာေအာင် တင်ြပခဲ့တဲ့ အယူအဆေပါ်မှာ စိတ်တိုင်းမကျရင်လည်း လမ်းရိုးေဟာင်းတွင် ဆင့်ကာထွင်ဆိုသလို ကိုယ့်အယူအဆေလးေတွ ထည့်သွင်းအသံုးချြကည့်ေပါ့။ ေတွးတတ်ရင် ေတွးတတ်သလို အယူအဆသစ် နည်းလမ်းအသစ်ေလးေတွ ေပါ်လာမှာပါ။
ေဇယျာေမာင်
0 comments:
Post a Comment