လက်ဆန်း​​အဌလဂ်ခွင်ထဲက လက်ရိုး​​ဘာဝရှစ်ပါး​​

၁၀၈ နှစ် အဌလဂ်ခွင် တစ်ပတ်ြပည့်​​ဖို့​​အတွက် တနုဆိုတဲ့​​ ​​ေမွး​​ဖွား​​ြခင်း​​က စတင်တဲ့​​ လူ့​​ဘဝဟာ မရဏဆိုတဲ့​​ ​​ေသြခင်း​​တရား​​နဲ့​​အဆံုး​​သတ်ထား​​တယ် ဆို​​ေတာ့​​



ြကာ​​ေတာ့​​ြကာခဲ့​​ပါြပီ၊​ ဘယ်​​ေလာက်ြကာြပီလဲလို့​​​ေတာ့​​ မ​​ေရး​​ချင်​​ေတာ့​​ပါဘူး​​၊​ ​​ေဗဒင်ပညာ ကြကီး​​ခ​​ေကွး​​ စ​​ေရး​​တဲ့​​အချိန်တုန်း​​ကပဲ ဆိုြကပါစို့​​၊​ ​​ေဗဒင်ပညာကို ​​ေလ့​​လာချင်လွန်း​​လို့​​​ေကျး​​လက် ​​ေဆး​​ဆရာြကီး​​တစ်​​ေယာက်ဆီက အတုလဆရာ​​ေအာင်​​ေရး​​တဲ့​​ ပစ္စည်း​​​ေပျာက်ရှာ ငါဆရာ ဆိုတဲ့​​ ​​ေဗဒင်ကျမ်း​​စာအုပ်ြကီး​​ကို ခဏဌား​​ဖတ်ဖူး​​ပါတယ်။

စာအုပ်ြကီး​​က အထူြကီး​​ပဲ၊​ စာမျက်နှာ ၄၀၀ ​​ေကျာ်​​ေလာက်​​ေတာ့​​ ရှိမယ်ထင်တာပဲ၊​ အဲဒီတုန်း​​က စ​​ေလ့​​လာတဲ့​​အချိန်ဆို​​ေတာ့​​ ဖတ်ရမှတ်ရတာ​​ေတွက ဉာဏ်မမှီ​​ေအာင် ရှုတ်​​ေထွး​​လွန်း​​တာရယ်၊​ ဖတ်ြပီး​​ရင်လည်း​​ ြပန်​​ေပး​​ရမှာဆို​​ေတာ့​​ သ​​ေဘာ​​ေပါက်​​ေအာင် ဖတ်ဖို့​​ထက် စာမျက်နှာကုန်​​ေအာင်ဦး​​စား​​​ေပး​​ဖတ်ရတာ​​ေြကာင့်​​ရယ် သိတ်သ​​ေဘာ​​ေပါက်လှတယ် မရှိခဲ့​​ပါဘူး​​၊​ အခုလို ဆယ်စုနှစ်ချီြပီး​​ ြကာလာတဲ့​​အခါြက​​ေတာ့​​ ဖတ်ခဲ့​​သမျှ​​ေတွက ​​ေမ့​​​ေတ့​​​ေတ့​​ မှုန်ဝါး​​ဝါး​​ ြဖစ်ကုန်ပါ​​ေရာ့​​လား​​။

အဲဒီထဲမှာ ပညာရစရာ​​ေတွ​​ေရာ၊​ ဗဟုသုတြဖစ်စရာ​​ေတွ​​ေရာ ​​ေတာ်​​ေတာ်​​ေတာ့​​ပါသား​​ဗျ၊​ စာမျက်နှာကလည်း​​ များ​​လှတာကိုး​​။ မှတ်မိသ​​ေလာက်က​​ေတာ့​​ စာအုပ်​​ေခါင်း​​စဉ်ကို ဦး​​စား​​​ေပး​​​ေဖာ်ြပထား​​တဲ့​​ ဗျဉ်း​​သရ​​ေတွကို အဆင့်​​ဆင့်​​​ေဖာ်ြပီး​​ သူခိုး​​နာမည်​​ေဖာ်နည်း​​ အ​​ေသး​​စိတ်ပါတယ်ဗျာ၊​ ​​ေနာက်ြပီး​​​ေတာ့​​ လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်နဲ့​​ပတ်သက်တာ​​ေတွ ​​ေတာ်​​ေတာ်များ​​များ​​ တွက်နည်း​​​ေဟာနည်း​​​ေတွ ပါတယ်ဗျာ၊​ ဥပမာ - မဟာဘုတ်နဲ့​​ြဂိုလ်စား​​သက်​​ေရာက်ကို ​​ေလး​​ပိုင်း​​ပိုင်း​​​ေဟာတာတို့​​၊​ ကာလပုရိသမဟာဘုတ်ခွင်ချတာတို့​​စသြဖင့်​​ စသြဖင့်​​​ေပါ့​​ အများ​​ြကီး​​ပဲ၊​ ​​ေဗဒင်ပညာ​​ေလ့​​လာသူ​​ေတွအတွက် ဖတ်သင့်​​တဲ့​​ ​​ေရှး​​​ေဟာင်း​​ကျမ်း​​စာအုပ်တခုလို့​​​ေတာ့​​ ညွှန်း​​ချင်တယ်ဗျာ။

ထူး​​ထူး​​ြခား​​ြခား​​​ေလး​​ တခု​​ေတာ့​​ အခုထိမှတ်မိ​​ေသး​​တယ်ဗျ၊​ ဘာလို့​​လဲဆို​​ေတာ့​​ ကျ​​ေနာ်က ကိန်း​​ခန်း​​ထူး​​ထူး​​ြခား​​ြခား​​​ေလး​​​ေတွကို သ​​ေဘာကျလွန်း​​လို့​​ပါ၊​ အဲဒီနည်း​​​ေလး​​က လက်ရိုး​​​ေဗဒင်အ​​ေြခခံ ၁၂ ရာသီခွင်ထဲမှာ ​​ေမွး​​ချိန်​​ေပါ်မူတည် ချမှတ်ရတဲ့​​ ဘာဝ ၁၂ ပါး​​ကို လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်အ​​ေြခခံ အဌလဂ်ခွင်ထဲမှာ ထည့်​​သွင်း​​​ေဟာ​​ေြပာတဲ့​​နည်း​​​ေလး​​ပါ။

တနဂင်္​​​ေနွသား​​အတွက် အဌလဂ်ခွင်က ဒီလိုချတယ်​​ေပါ့​​ဗျာ၊​ ​​ေမွး​​နံတည်ရာဌာနက​​ေန ပရိဝါရ၊​ အာယုဆိုြပီး​​ လက်ယာရစ်လှည့်​​ချရတယ်။



ပစ္စည်း​​​ေပျာက်ရှာ ငါဆရာကျမ်း​​ထဲမှာက အဲဒီအဌလှည့်​​ခွင်ထဲမှာ ဘာဝ ၁၂ ပါး​​ကို ထည့်​​သွင်း​​​ေဟာ​​ေြပာတာဗျ၊​
လက်ဆန်း​​နည်း​​အရ ယူဆတဲ့​​အခါကျ​​ေတာ့​​ ​​ေမွး​​ချိန်အရ မယူ​​ေတာ့​​ပဲနဲ့​​​ေမွး​​နံအရပဲ ယူြပီး​​ ​​ေမွး​​နံတည်ရာဌာနက​​ေန လက်ယာရစ်လှည့်​​ချထား​​တာ​​ေပါ့​​။



ဒီ​​ေတာ့​​ လက်ရိုး​​​ေဗဒင် ၁၂ရာသီခွင်မှာ ဘာဝ ၁၂ပါး​​ရှိြပီး​​ တနုကစတယ် ဗျာယမှာဆံုး​​တယ် ၁၂ခွင်အတွက် ဘာဝ ၁၂ ပါး​​​ေပါ့​​။ အခု လက်ဆန်း​​​ေဗဒင် အဌလဂ်ခွင်မှာကျ​​ေတာ့​​ ၈ ဌာနပဲ ရှိလို့​​တနုကစြပီး​​ မရဏမှာဆံုး​​တယ်၊​ ကျန်တဲ့​​ သုဘ၊​ ကမ္မ၊​ လာဘ၊​ ဗျာယ ဆိုတဲ့​​ဘာဝ ၄ ခု မပါ​​ေတာ့​​ဘူး​​။

ဒီနည်း​​​ေလး​​အ​​ေပါ်မှာ ဆင်​​ေြခတက်မယ်ဆိုရင်လည်း​​ တက်လို့​​​ေတာ့​​ ရတာ​​ေပါ့​​ဗျာ၊​ တဖက်က လှည့်​​​ေတွး​​ြကည့်​​ရင်​​ေတာ့​​လဲ ၁၀၈ နှစ် အဌလဂ်ခွင် တစ်ပတ်ြပည့်​​ဖို့​​အတွက် တနုဆိုတဲ့​​ ​​ေမွး​​ဖွား​​ြခင်း​​က စတင်တဲ့​​ လူ့​​ဘဝဟာ မရဏဆိုတဲ့​​ ​​ေသြခင်း​​တရား​​နဲ့​​အဆံုး​​သတ်ထား​​တယ် ဆို​​ေတာ့​​ သဘာဝကျတယ်လို့​​လည်း​​ ​​ေြပာလို့​​ရပါတယ်။ ပရိဝါရအဌလဂ်ရှစ်ခွင်အယူအဆ၊​ ကာရကရှစ်ပါး​​အယူအဆ၊​ ဘာဝ ရှစ်ပါး​​အယူအဆ​​ေတွကို ​​ေပါင်း​​စပ်ြကည့်​​မယ်၊​ နှိုင်း​​ယှဉ်​​ေဝဖန်ြကည့်​​တတ်မယ် ဆိုရင်​​ေတာ့​​ သ​​ေဘာကျ​​ေလာက်တဲ့​​ အယူအဆသစ်တခုလည်း​​ ရလာနိုင်ပါတယ်ဗျာ။

အ​​ေဟာပိုင်း​​ကလား​​၊​ ဒါက​​ေတာ့​​ ဉာဏ်ကွန့်​​ြပီး​​ ​​ေတွး​​ြကည်၊​ ​​ေဟာြကည့်​​​ေပါ့​​ဗျာ။ တကယ်ပါ၊​ ဆရာစား​​ချန်ထား​​တယ်​​ေတာ့​​ မဟုတ်ပါဘူး​​၊​ နှစ်​​ေြတွကာြလှပီဆို​​ေတာ့​​ ဖတ်ခဲ့​​တုန်း​​က ​​ေဟာကွက်​​ေလး​​​ေတွလည်း​​ ​​ေမ့​​ကုန်ပါြပီ။ အတုလဆရာ​​ေအာင် တင်ြပခဲ့​​တဲ့​​ အယူအဆ​​ေပါ်မှာ စိတ်တိုင်း​​မကျရင်လည်း​​ လမ်း​​ရိုး​​​ေဟာင်း​​တွင် ဆင့်​​ကာထွင်ဆိုသလို ကိုယ့်​​အယူအဆ​​ေလး​​​ေတွ ထည့်​​သွင်း​​အသံုး​​ချြကည့်​​​ေပါ့​​။ ​​ေတွး​​တတ်ရင် ​​ေတွး​​တတ်သလို အယူအဆသစ် နည်း​​လမ်း​​အသစ်​​ေလး​​​ေတွ ​​ေပါ်လာမှာပါ။

​​ေဇယျာ​​ေမာင်

0 comments:

Post a Comment