မယံုဘူး​​ဆိုရင် ပုလင်း​​ကိုင်ြပီး​​ ​​ေဆာင့်​​ြကည့်​​လိုက်

မယံုဘူး​​ဆိုရင် ပုလင်း​​ကိုင် ြပီး​​ ​​ေဆာင့်​​ြကည့်​​လိုက်။ အြမှုပ်တစ်စီစီ ထွက်လာလိမ့်​​မယ်။ ပါး​​စပ်က လို့​​​ေတာ့​​ မထင်ပါနဲ့​​။ ပုလင်း​​ အဝ က​​ေနထွက်လာတာကို​​ေြပာတာပါ။ မယံုဘူး​​ဆိုတဲ့​​ သူများ​​ Gas ပါတဲ့​​ အချိုရည် ပုလင်း​​ကို ​​ေဆာင့်​​ြကည့်​​လိုက်​​ေပါ့​​။ လက်​​ေတွ့​​​ေလ့​​လာြကည့်​​ပါ။

သိပ္ပံပညာ ရဲ့​​အ​​ေြခခံဟာ လက်​​ေတွ့​​စမ်း​​သပ်တဲ့​​ ကိစ္စ (Experiment) ကို အမှီြပုြပီး​​​ေတာ့​​ ဒါက​​ေတာ့​​ ဒီ Theory မှန်တယ်ကွ။ ဒါက​​ေတာ့​​ မှား​​တယ်ကွ လို့​​ဆံုး​​ြဖတ်ြကတာကိုး​​။ ၁+၁=၂ ရရင် ၂+၂=၃ ရတယ်ကွ ။ ဟုတ်ပါ့​​မလား​​။ ​​ေပါက်ကရ မ​​ေရး​​နဲ့​​။ ၂+၂=၄ ဆိုတာ က​​ေလး​​အစ ​​ေခွး​​အဆံုး​​သိတယ်။ ခင်ဗျား​​ မှား​​​ေနြပီ။ ဟုတ်ကဲ့​​...Sequence & Series အရဆိုရင် ဟုတ်..ဟုတ်..ဟုတ် လို့​​​ေတာင် ​​ေအာ်​​ေနအံုး​​မယ်။


“တ​​ေစ္ဆ၊​ သရဲ ၊​ ဝိညာဉ်​​ေလာက ​​ေတွကို သိပ္ပံ သမား​​​ေတွ စမ်း​​သပ်လို့​​မရနိုင်ဘူး​​။“ “​​ေပါက်ကရ မဟုတ်တာ​​ေတွ လာမ​​ေြပာနဲ့​​။ ငါတို့​​စမ်း​​ချင်လွန်း​​လို့​​ ယား​​​ေနတာြကာြပီ။ ဘယ်လိုစမ်း​​ရမှန်း​​မသိလို့​​ြငိမ်​​ေနရတာ။ အခုြကည့်​​စမ်း​​ ။ မရတာကိုမှ သိပ်စမ်း​​ချင်တဲ့​​ ငါတို့​​လက်​​ေတွ့​​သမား​​တစ်ချို့​​​ေတာင်မှ အဲဒီ​​ေလာကသား​​​ေတွ တစ်ကယ်ရှိတယ် ဆိုတာကို ယံုြကည်လာြကြပီ။ “ ဟင်း​​...ဟင်း​​...ဟင်း​​...။ ​​ေကာင်း​​ပါ့​​ဗျား​​။“


အင်း​​၊​ အိုင်၊​ လက်ဖွဲ့​​၊​ ဓါတ်ရိုက်၊​ ဓါတ်ဆင်၊​ ြဂိုဟ်ရိုက်၊​ ြဂိုဟ်ဆင်၊​ လက္ခဏာ ၊​ ​​ေဗဒင်ကို သိပ္ပံပညာသမား​​ ​​ေတွ စမ်း​​သပ်လို့​​မရဘူး​​။ သီလ၊​ သမာဓိ၊​ သစ္စာ ​​ေတွနဲ့​​ဖွဲ့​​စည်း​​တည်​​ေဆာက်ထား​​တဲ့​​ အတတ်ပညာပိုင်း​​ကို ​​ေသာြကာ​​ေန့​​ညတိုင်း​​ Night Out ထွက်၊​ ဟိုလူနဲ့​​အိပ်၊​ ဒီလူနဲ့​​အိပ်၊​ ဟီရိဩပတ္တတရား​​ကင်း​​ြပီး​​ လူ​​ေရှ့​​သူ​​ေရှ့​​မ​​ေရှာင် Kiss ​​ေပး​​လား​​​ေပး​​ လုပ်​​ေနြကတဲ့​​ သီလမရှိ၊​ သမာဓိ မရှိ၊​ သစ္စာ ဆိုတာ ဘယ်နား​​​ေနမှန်း​​​ေတာင် မသိ၊​ ဂါရဝ​​ေတာစ၊​ နိဝါ​​ေတာစ ဆိုတဲ့​​ တရား​​​ေတွမသိ၊​ ​​ေမွး​​ထား​​တဲ့​​ အ​​ေဖ၊​အ​​ေမကို​​ေတာင်မှ လူ​​ေရှ့​​သူ​​ေရှ့​​မ​​ေရှာင် You Shut up လို့​​​ေအာ်လား​​ ​​ေငါက်လား​​ လုပ်​​ေနြကတဲ့​​ လူ​​ေတွစမ်း​​သပ်တိုင်း​​ မှန်ကန်ပါတယ်လို့​​​ေထာက်ခံြပ​​ေပး​​​ေနရမယ်ဆိုရင်​​ေတာ့​​ ရီ​​ေတာင် ရီချင်​​ေသး​​တယ်ဗျို့​​။


ြပဒါး​​​ေသ တစ်​​ေဆွဝ၊​ သံ​​ေသ တစ်ြပည်ဝ တဲ့​​ ။ ြကား​​​ေကာ ြကား​​ဖူး​​ရဲ့​​လား​​ လက်​​ေတွ့​​သမား​​​ေတွ။
“​​ေပါက်ကရလာမ​​ေြပာနဲ့​​။ ဒါ​​ေတွက ရာဇဝင်ထဲမှာ ..နား​​ထား​​စမ်း​​ပါ။ “
သက်​​ေသြပချက်မရှိ၊​ လက်​​ေတွ့​​ဆိုတာ ဘယ်နား​​လဲ ​​ေမး​​ချင်အံုး​​မယ် ထင်ပါ့​​။ ဟုတ်ကဲ့​​...အ​​ေမး​​ကို အ​​ေမး​​နဲ့​​ြပန်​​ေြဖရရင်​​ေတာ့​​ အခု​​ေခတ် က​​ေလး​​​ေတွကို ဗိုလ်ချုပ်​​ေအာင်ဆန်း​​ကို သိသလား​​လို့​​ ​​ေမး​​သလို ြဖစ်​​ေနပါအံုး​​မယ်။ ဗိုလ်ချုပ်​​ေတာ့​​ မသိဘူး​​။ ဗိုလ်သန်း​​​ေရွှ​​ေတာ့​​ သိတယ် ဦး​​ြကီး​​ လို့​​​ေြဖမှာ ြမင်​​ေယာင်​​ေန​​ေသး​​တယ်။ မီး​​အ​​ေနအထား​​၊​ ​​ေလအ​​ေနအထား​​ ​​ေတွကို အကဲခတ်၊​ သီလသမာဓိ လံုြခံု၊​ ဂါထာမန္တာန်​​ေတွ ရွတ်ဖတ်သရဇ္ဖယ် မှုနဲ့​​ အတှူ ြမင်ရ၊​ မြမင်ရ ပုဂ္ဂိုလ်​​ေတွ စွမ်း​​အား​​၊​ ြပဒါး​​ဝိဇ္ဇာ ၊​ ​​ေဆး​​ဝိဇ္ဇာ အကူအညီ​​ေတွနဲ့​​ ဖိုထိုး​​မှ ရလာတဲ့​​ အဂ္ဂိရတ် ​​ေရွှဓါတ်လံုး​​ ကို သိပ္ပံသမား​​​ေတွ စမ်း​​လို့​​မရဘူး​​။ တစ်ခုထပ်​​ေြပာလိုက်အံုး​​မယ်။ အဲဒီ ဓါတ်လံုး​​ဆိုတာမျိုး​​ဟာ သိပ္ပံသမား​​​ေတွ သတ်မှတ်ထား​​တဲ့​​ ြပဒါး​​၊​ ​​ေဘာ်၊​ ​​ေြကး​​၊​ သံ တို့​​နဲ့​​ပဲ လုပ်ထား​​တာ။ ယံု​​ေကာယံုြကရဲ့​​လား​​။ လက်​​ေတွ့​​​ေကာ ြကည့်​​ချင်​​ေသး​​တယ်ထင်ပါရဲ့​​။ ရှိတဲ့​​လူလက်ထဲမှာ သွား​​​ေတာင်း​​ြကည့်​​ြကဗျို့​​။ သိပ္ပံသမား​​​ေတွ အဲဒီလိုမျိုး​​ ​​ေြရွှဖစ် ​​ေအာင် ​​ေကာ လုပ်တတ်ြကပါ့​​မလား​​။ သိပ္ပံသမား​​​ေတွသိတာကိုလည်း​​ အဲဒီဘက်က ဝိဇ္ဇာသမား​​​ေတွက အဆတစ်ရာမက သိ​​ေသး​​တယ်။ ခင်ဗျား​​တို့​​သိတာ ြပဒါး​​၊​ သူတို့​​သိတာ ဓါတ်။ ​​ေပါက်ကရ​​ေလး​​ဆယ် သိတာမဟုတ်ဘူး​​။ ဂငယ်ဃြကီး​​ ၊​ နငယ်ဏြကီး​​ ဂဃနဏ ကိုသိတာ။


သိပ္ပံပညာဘက်မှာ မိုး​​မရွာတာကို ရွာ​​ေအာင် ၊​ မိုး​​ရွာ​​ေနတာကို မရွာနိုင်​​ေအာင် လုပ်နိုင်ပါ့​​မလား​​။ သက်​​ေသြပြကပါအံုး​​။
“​​ေပါက်ကရမ​​ေြပာနဲ့​​။ မင်း​​ မိုး​​မစိုချင်ရင် မိုး​​​ေပါ်တက်​​ေန။ မိုး​​ရွာမှ ပျိုး​​သာတာ။“
ဟုတ်ကဲ့​​.... ကျ​​ေနာ်တို့​​ ပညာရပ်ပိုင်း​​မှာ​​ေတာ့​​ ငါး​​ရံ့​​မင်း​​ပုရိတ် နဲ့​​ဆိုရင် မိုး​​ရွာ​​ေစပါတယ်။ မိုး​​တား​​ြခင်​​ေသး​​လား​​။ ရှင်ဥပဂုတ္တ ဆိုတာရှိ​​ေသး​​တယ်။ ဗုဒ္ဓြမတ်စွာ ြဖည့်​​ကျင့်​​ခဲ့​​တဲ့​​ ပါရမီ​​ေတာ်​​ေတွကို မွှန်း​​ထံုထား​​တဲ့​​ ပရိတ်​​ေတွ ၊​ ဂါထာ​​ေတာ်​​ေတွ သက်​​ေသ အ​​ေထာက်အထား​​ ​​ေြမာက်များ​​စွာနဲ့​​ ဒါ​​ေတွ၊​ဒီဟာ​​ေတွ ရွတ်လိုက်လို့​​​ေဟ့​​ ဆိုတဲ့​​သူ​​ေတွ အများ​​ြကီး​​။ ​​ေပါက်ကရ​​ေလး​​ဆယ် ၊​ ြကား​​ဖူး​​နား​​ဝ ဟုတ်မဟုတ် လက်​​ေတွ့​​စမ်း​​ြကည့်​​ြကပါ။


သိပ္ပံသမား​​​ေတွ မိုး​​ရွာတုန်း​​ မိုး​​ြကိုး​​ပစ်​​ေအာင် လုပ်တတ်ြကရဲ့​​လား​​​ေတာ့​​ မသိဘူး​​။ အဂင်္​ဝိဇ္ဖာပညာရပ်မှာ ကက်ကင်း​​ ဆိုတာ ရှိပါသတဲ့​​။ ကက်ကင်း​​ ဆိုတာ အမည် အစ နဲ့​​အမည် အဆံုး​​ကို ​​ေြပာင်း​​ြပန် ြပန်ြပီး​​ ြပုလုပ်တဲ့​​ ပညာရပ်။ သူများ​​ ကက်ကင်း​​ဆိုတိုင်း​​ ကိုယ်လိုက်ကင်း​​ လို့​​​ေတာ့​​ မရဘူး​​။ ဒူး​​ ​​ေနရာနဲ့​​ဒူး​​ ၊​ ​​ေတာ်​​ေနရာ နဲ့​​​ေတာ်​​ေပါ့​​။ ​​ေတာ်ြကာ ကိုယ့်​​နာမည် ကိုအုန်း​​တင် ကို ကက်ကင်း​​ရိုက်လိုက်လို့​​အင်တုန် ြဖစ်​​ေနအံုး​​မယ်။ အလိုလို​​ေနရင်း​​ ​​ေရ​​ေဆး​​ဇလား​​ြဖစ်သွား​​မယ်။ မိုး​​ြကိုး​​ြပစ်​​ေအာင် ငှက်​​ေပျာကို ​​ေဆာင်တဲ့​​။ ...“​​ေပါက်ကရလာ​​ေြပာမ​​ေနနဲ့​​။ မိုး​​ြကိုး​​ပစ်တာ သိပ္ပံသ​​ေဘာအရ လျှပ်စစ်စီး​​ဝင်လို့​​မိုး​​ြကိုး​​ပစ်တာ။ မိုး​​ြကိုး​​ြပစ်တာကို ထန်း​​လက်နဲ့​​ကာဆိုတာပဲ ရှိတယ်။ မိုး​​ြကိုး​​ြပစ်​​ေအာင် ငှက်​​ေပျာကို ​​ေဆာင်တဲ့​​။ ဘယ်ကြကား​​ဖူး​​နား​​ဝ​​ေတွ လာ​​ေရး​​​ေနတာလဲ။“
....ဟုတ်ကဲ့​​။ ခုနက ​​ေြပာခဲ့​​တဲ့​​ ကက်ကင်း​​ပါ ခင်ဗျ။ မိုး​​ြကိုး​​ နဲ့​​ငှက်​​ေပျာ၊​ ကက်ကင်း​​ ြဖစ်ပါတယ်။ မိုး​​ရွာ​​ေနတုန်း​​ အဲဒီငှက်​​ေပျာပင်ကို ကျင်း​​တူး​​ြပီး​​ ​​ေြပာင်း​​ြပန်စိုက်လိုက် ။ မိုး​​ြကိုး​​ြပစ်ချမလား​​ ၊​ မြပစ်ဘူး​​လား​​ ဆိုတာ ကို​​ေတာ့​​ ​​ေြပး​​နိုင်မှ စမ်း​​လို့​​သာ သတိ​​ေပး​​လိုက်ချင်ပါရဲ့​​။ လက်​​ေတွ့​​ြပပါအံုး​​ လက်​​ေတွ့​​သမား​​​ေတွရဲ့​​။ ငှက်​​ေပျာပင်ကို မိုး​​ရွာတုန်း​​ ​​ေဇာက်ထိုး​​စိုက်တာနဲ့​​ အဲဒီ ငှက်​​ေပျာပင် မိုး​​ြကိုး​​ြပစ်ခံရ​​ေရာလား​​။ Theory ​​ေလး​​ဘာ​​ေလး​​​ေတွ ထုတ်ြပီး​​ ​​ေလ့​​လာြကပါအံုး​​။


​​ေနာက် ကက်ကင်း​​တစ်ခု ထပ်​​ေြပာမယ်။ မယံုဘူး​​ဆိုရင် ပံုြကည့်​​လိုက်။ ဘာပံုရမလဲ ဆို​​ေတာ့​​ မီး​​​ေသွး​​။ “ဘယ်သူ့​​ကိုလဲ ။“ သ​​ေဘင်္​ာ ပင်ကို။ “ဘာြဖစ်သွား​​မှာ မို့​​လို့​​လဲ။ “ ဘာြဖစ်ရမှာတုန်း​​။ သ​​ေဘင်္​ာပင် ​​ေသ​​ေရာဗျာ။ “
ဟာ...ခင်ဗျား​​ ​​ေပါက်ကရ လာ​​ေြပာြပန်ြပီ။ မီး​​​ေသွး​​ပံုတာနဲ့​​သ​​ေဘင်္​ာပင်က ​​ေသ​​ေရာလား​​။“
မယံုဘူး​​လား​​။ မယံုရင် ပံုြကည့်​​​ေပါ့​​။ သ​​ေဘင်္​ာပင်​​ေတာ့​​ ​​ေသမှာမဟုတ်ဘူး​​။ သ​​ေဘင်္​ာပင်​​ေဘး​​မှာ မီး​​​ေသွး​​ပံုပဲြဖစ်လာမယ်။
“ခင်ဗျား​​ ​​ေတာ်​​ေတာ် အ​​ေနာက်သန်တာပဲ။ “
“အ​​ေနာက်​​ေတာ့​​ မသန်ပါရ​​ေစနဲ့​​ဗျား​​။ ဒီလို ရှိတယ်ဗျ။ အဲဒီလို ပံုမယ်ဆိုရင် အဂင်္​ဝိဇ္ဖာ နည်း​​အရ သ​​ေဘင်္​ာပင် ခိုက်ချိန် ဆိုတာ ရှိတယ် ။ အဲဒီအချိန်မှာ ပံုရတယ်။ အချိန်သိချင်ရင်​​ေတာ့​​ ​​ေလ့​​လာလိုက်ပါအံုး​​။ ​​ေပါက်ကရပညာ​​ေတာ့​​ မဟုတ်ဘူး​​။“


ကျုပ်တို့​​ပညာမှာ​​ေတာ့​​ ကင်း​​ ဆိုတဲ့​​ အ​​ေကာင်ကို ဘာမှ မတို့​​မထိဘဲ ​​ေသ​​ေအာင် သတ်နိုင်တယ်။ သိပ္ပံ၊​ လက်​​ေတွ့​​သမား​​​ေတွ​​ေကာ အဲဒီလို မတို့​​မထိပဲ သတ်နိုင်ပါ့​​မလား​​။
“ြကား​​ဖူး​​နား​​ဝ​​ေတွ မ​​ေြပာနဲ့​​။ သတ်တယ်ဆိုမှ​​ေတာ့​​ တစ်ခုခုလုပ်မှာ​​ေပါ့​​။ ခင်ဗျား​​ အဆိပ်နဲ့​​လှမ်း​​ပက်မှာ မဟုတ်လား​​။“
အဲဒီကင်း​​ကို လံုး​​ဝ မတို့​​၊​ မထိ၊​ မကိုင် ဘူး​​ဗျာ။ သံ​​ေချာင်း​​တစ်​​ေချာင်း​​ နဲ့​​​ေြကး​​ဖလား​​ ပဲ​​ေပး​​။ အဲဒီ သံ​​ေချာင်း​​နဲ့​​​ေြကး​​ဖလား​​ ကို တ​​ေဒါင်​​ေဒါင် နဲ့​​​ေခါက်​​ေနရင် အဲဒီကင်း​​ သံ​​ေချာင်း​​​ေခါက်သံလည်း​​ြကား​​​ေရာ ၁၀ မိနစ်မြကာဘူး​​၊​ ​​ေသပါ​​ေလ​​ေရာ။ မယံုဘူး​​လား​​ ။ စမ်း​​ြကည့်​​​ေပါ့​​ဗျာ။ သိပ္ပံ Theory အရ​​ေတာ့​​ အ​​ေြဖရှာဖို့​​မလွယ်ဘူး​​ ထင်တယ်​​ေနာ။ ညှင်း​​..ညှင်း​​...ညှင်း​​...


ရှိ​​ေသး​​တယ်ဗျို့​​။ ​​ေသခါနီး​​ ယင်​​ေကာင်ကို ြပာပံု​​ေပး​​ရင် ရှင်​​ေစသတည်း​​ လို့​​လုပ်လို့​​ရတယ်ဗျား​​။ ​​ေပါက်ကရလား​​​ေတာ့​​မသိဘူး​​။ မယံုဘူး​​လား​​ ။ ပံုြကည့်​​လိုက်ပါအံုး​​။ ​​ေနာက်တစ်​​ေခါက်​​ေလာက်။ ယင်​​ေကာင်ကို​​ေတာ့​​ အရိုး​​တစ်ြခား​​၊​ အသား​​တစ်ြခား​​ြဖစ်​​ေအာင် ရိုက်ြပီး​​​ေတာ့​​ မပံုနဲ့​​​ေနာ်။ ၂ ​​ေကာင်ရိုက်လိုက်။ ၁ ​​ေကာင်ကို ြပာပံုထဲ ထည့်​​ထား​​။ ​​ေနာက် ၁ ​​ေကာင်ကို ဒီအတိုင်း​​ထား​​။ ြပာပံုတဲ့​​အ​​ေကာင် ရှင်ပါ​​ေရာဗျာ။ လုပ်ြကပါအံုး​​ အရပ်ကတို့​​ရဲ့​​။ ြပာနဲ့​​ယင်​​ေကာင်ကို ဖုတ်သွင်း​​​ေနတယ်။ ဘယ်လို ရှင်း​​ြကမလဲ ။ ြကား​​ဖူး​​နား​​ဝ သိပ္ပံ သီအိုရီ​​ေလး​​​ေတွ ​​ေမ့​​ကုန်ြပီ ထင်ပါရဲ့​​။


Pepsi ပုလင်း​​ ၊​ Cocacola ပုလင်း​​ထဲကို Mint ၃ ၊​ ၄ ခု​​ေလာက် ထည့်​​လိုက်တာနဲ့​​အချိုရည်​​ေတွ ဖွာကနဲ ပျံတက်သွား​​တာကိုများ​​ ထူး​​ထူး​​ဆန်း​​ဆန်း​​ကို ြဖစ်လို့​​။ ဒီအတိုင်း​​လည်း​​ ထွက်ပါတယ်။ အချိုရည်​​ေတွ လျှံထွက်ပါတယ်။ မယံုဘူး​​လား​​ ။ မယံုဘူး​​ဆိုရင် ပုလင်း​​ကိုင် ြပီး​​ ​​ေဆာင့်​​ြကည့်​​လိုက်။ အြမှုပ်တစ်စီစီ ထွက်လာလိမ့်​​မယ်။ ပါး​​စပ်က လို့​​​ေတာ့​​ မထင်ပါနဲ့​​။ ပုလင်း​​ အဝ က​​ေနထွက်လာတာကို​​ေြပာတာပါ။ မယံုဘူး​​ဆိုတဲ့​​ သူများ​​ Gas ပါတဲ့​​ အချိုရည် ပုလင်း​​ကို ​​ေဆာင့်​​ြကည့်​​လိုက်​​ေပါ့​​။ လက်​​ေတွ့​​​ေလ့​​လာြကည့်​​ပါ။ “ဟား​​ဟား​​။ ဒါ​​ေလာက်​​ေတာ့​​ ငါလည်း​​ သိပါတယ်ကွ။“


အဲဒါ​​ေတွက လုပ်ရတာ ရှုပ်ပါတယ်။ ဒီလိုလုပ်။
တနဂင်္​​​ေနွအမည်ပိုင်ရှင်များ​​ - တနလင်္​ာ​​ေန့​​ နံနက် ၁ဝး​​၃၀ မှ ၁၂း​​ဝဝ ြကား​​ ထန်း​​ညက် (၇)လံုး​​ လှူ - ရ ပတ်တိတိ
တနလင်္​ာအမည်ပိုင်ရှင်များ​​ - စ​​ေန​​ေန့​​ နံနက် ၁ဝး​​၃၀ မှ ၁၂း​​ဝဝ ြကား​​ ​​ေပါက်​​ေပါက် ( ၅) ဆုပ်လှူ - ၅ ပတ်တိတိ
အဂင်္​ါအမည်ပိုင်ရှင်များ​​ - ​​ေသာြကာ​​ေန့​​ည ၁ဝး​​၃၀ မှ ၁၂း​​ဝဝ ြကား​​ ​​ေရသန့်​​ဂ ဗူး​​ လှူ - ၈ ပတ်တိတိ
ဗုဒ္ဓဟူး​​အမည်ပိုင်ရှင်များ​​ - တနဂင်္​​​ေနွ​​ေန့​​ နံနက် ၁ဝး​​၃၀ မှ ၁၂း​​ဝဝ ြကား​​ သြကား​​ ၆ ထုပ် လှူ - ၆ ပတ်တိတိ
ြကာသပ​​ေတး​​အမည်ပိုင်ရှင်များ​​ - ဗုဒ္ဓဟူး​​​ေန့​​ နံနက် ၁ဝး​​၃၀ မှ ၁၂း​​ဝဝ ြကား​​ ြကံ ၂ ​​ေချာင်း​​(သို့​​)ြကံရည်၂ခွက်လှူ - ၂ပတ်တိတိ
​​ေသာြကာအမည်ပိုင်ရှင်များ​​ - ​​ေသာြကာ​​ေန့​​ နံနက် ၁ဝး​​၃၀ မှ ၁၂း​​ဝဝ ြကား​​ လက်ဘက် ၄ ထုပ်လှူ - ၄ ပတ်တိတိ
စ​​ေန အမည်ပိုင်ရှင်များ​​ - အဂင်္​ါ​​ေန့​​ နံနက် ၁ဝး​​၃၀ မှ ၁၂း​​ဝဝ ြကား​​ အုန်း​​ရည် ၁ ခွက် လှူ - ၁ပတ်


လုပ်ြကည့်​​လိုက်စမ်း​​ပါ။ ဘာ​​ေတွ ြဖစ်လာမလဲဆိုတာ ။ လက်​​ေတွ့​​ရှိမှ သိချင်တဲ့​​ သူ​​ေတွ ၊​ ငါတို့​​က ဒါမျိုး​​ အယံုအြကည်မရှိ ဆိုတဲ့​​သူ​​ေတွ ။ ​​ေပါက်ကရ​​ေရး​​တာ​​ေတာ့​​မဟုတ်ဘူး​​။ စမ်း​​လုပ်ဖူး​​တယ် ရှိ​​ေအာင်လို့​​ပါ။


အဲဒါမှ ခက်​​ေသး​​တယ်ဆိုရင် အလွယ်ဆံုး​​ ​​ေပး​​လိုက်မယ်။ လွယ်သမှ သိပ်လွယ်သဗျား​​။ အဲဒါ​​ေလး​​မ​​ေြပာခင် ဆရာ့​​ရဲ့​​အာ​​ေဘာ်​​ေလး​​ ​​ေဖာ်ြပလိုက်ချင်​​ေသး​​တယ်။


ဆရာက ဘာ​​ေြပာသလဲဆိုရင် လူ​​ေတွပါး​​စပ်ဖျား​​ မှာ အကျင့်​​ပါ​​ေနတဲ့​​ မ​​ေကာင်း​​တဲ့​​ အနိဌာရံုစကား​​​ေတွဟာ ကိုယ့်​​ကို ဒုက္ခ​​ေပး​​မှန်း​​မသိဘဲ လိုလိုလား​​လား​​ နှစ်နှစ်ြခိုက်ြခိုက် အား​​ရပါး​​ရ ​​ေြပာ​​ေနြကတယ် လို့​​​ေြပာပါတယ်။
“ ဟာ..မင်း​​ကလည်း​​ ​​ေလာလိုက်တာ.. အသည်း​​အသန်ပဲ“
“ ဘယ်လို ြဖစ်​​ေနတာလဲဟယ်..နင်ကလည်း​​ အသည်း​​အသန်ပဲ“ အဲဒီလို အသည်း​​အသန်စကား​​​ေတွနဲ့​​အကျင့်​​ပါ​​ေနတဲ့​​ သူဟာ အသည်း​​အသန် ကို ြဖစ်​​ေရာတဲ့​​။
ြပည်ပမှာ​​ေတာ့​​ လူ​​ေြပာများ​​တဲ့​​စကား​​တစ်ခွန်း​​ ရှိ​​ေသး​​တယ်။ အဲဒီလိုမျိုး​​စကား​​က အဂင်္​လိပ်စကား​​ကို ဟိုမ​​ေရာက်ဒီမ​​ေရာက် ြဖစ်​​ေနတဲ့​​သူ​​ေတွပဲ ​​ေြပာတာများ​​ပါတယ်။ တတ်ကျွမ်း​​သွား​​တဲ့​​သူ​​ေတွ မ​​ေြပာပါဘူး​​။
“You know what I mean “ စကား​​က စမယ်မြကံ​​ေသး​​ဘူး​​။ အဲဒါက အရင်။ ဘာမှ မ​​ေြပာရ​​ေသး​​ဘဲနဲ့​​ဘယ်လို လုပ်သိနိုင်မှာလဲ။ ြမန်မာလို တိုက်ရိုက်ြပန်ရရင် ​​ေခတ်စား​​ခဲ့​​တဲ့​​ “ ဘယ်လို ​​ေြပာမလဲ​​ေပါ့​​​ေနာ်“ အဲဒါြကီး​​နဲ့​​သွား​​ဆက်စပ်​​ေနပါတယ်။ ဘယ်လို ​​ေြပာမလဲမသိရင်​​ေတာင် ​​ေြပာမ​​ေနနဲ့​​​ေတာ့​​။ စကား​​​ေနာက် တရား​​ပါတဲ့​​။ အဲဒီလို လူမျိုး​​​ေတွ ဟာ ြကီး​​ပွား​​ဖို့​​​ေနှး​​တယ်။ မြကီး​​ပွား​​နိုင်ဘူး​​။ ဘယ်လို လုပ်မလဲ။ ဘယ်လို ြကီး​​ပွား​​မလဲ။ အဲသလို ​​ေြပာ​​ေနသလို ြဖစ်​​ေနတာ မသိြကလို့​​ထင်ပါရဲ့​​။ဆရာ​​ေြပာတာမဟုတ်ဘူး​​။ ဒါက ကျ​​ေနာ်​​ေြပာတာ။


အလွယ်ဆံုး​​နည်း​​က​​ေတာ့​​ လက်​​ေတွ့​​ရှိမှ ယံုြကည်တဲ့​​သူ​​ေတွ အတွက် အရမ်း​​ကိုလွယ် ။ ​​ေတာ်​​ေတာ်ြကီး​​ကိုလွယ်ပါတယ်။ သိပ်မ​​ေြပာရပါဘူး​​ ။ စကား​​​ေလး​​ ၁ ခွန်း​​ကို မနက် ၃ ​​ေခါက် ည ၃ ​​ေခါက် ကို အိမ်​​ေရှ့​​မှာ ရွတ်​​ေပး​​ဖို့​​ပါပဲ။


“ ကျွန်​​ေတာ်၊​ ကျွန်မ ဆင်း​​ရဲ​​ေနပါြပီ။ မွဲ​​ေနပါြပီ ၊​ အတိဒုက္ခ​​ေရာက်​​ေနပါြပီ “


အဲဒါပါပဲ။ စမ်း​​ြကည့်​​ြကပါအံုး​​ ။ ၁ လအတွင်း​​ သိသိသာသာ ထူး​​ြခား​​လာပါလိမ့်​​မယ်။


“ဟာကွာ။ ​​ေပါက်တတ်ကရ ။ ​​ေပါက်ကရ​​ေတွ ငါက လုပ်ပါ့​​မလား​​ကွ....“







ပရိသတ်များ​​အား​​ ​​ေလး​​စား​​လျှက်
​​ေတး​​​ေအး​​ရိပ်

1 comments:

Post a Comment