ဤခရီး​​ နီး​​သလား​​

ကျ​​ေနာ့်​​သ​​ေဘာအရ ​​ေြပာရရင် လူတစ်​​ေယာက် ကံ​​ေကာင်း​​ဖို့​​ပဲြဖစ်ြဖစ် ကံဆိုး​​ဖို့​​ပဲြဖစ်ြဖစ် အချိန်ကာလ ဆံုမှတ်တခုဆီကို တြဖည်း​​ြဖည်း​​ ချဉ်း​​ကပ်လာတာမျိုး​​လို့​​​ေြပာချင်ပါတယ်။




ကို​​ေတး​​​ေအး​​ရိပ်က ဥဩြမည်သံ အချိန်မှန် ဧကံမသွား​​ရ ဆိုတဲ့​​ ခရီး​​သွား​​​ေရှာင်ရန် နည်း​​ကို တင်ြပ​​ေပး​​တာကို ကျ​​ေနာ့်​​အ​​ေနနဲ့​​ြဖည့်​​စွတ်​​ေပး​​တဲ့​​သ​​ေဘာပါ။ လက်ဆန်း​​ ​​ေဗဒင်ပညာမှာ နည်း​​တစ်ခုတည်း​​နဲ့​​ြပည့်​​စံုတဲ့​​အ​​ေြဖကို ​​ေပး​​နိုင်တယ်လို့​​ဘယ် လက်ဆန်း​​ဆရာကမှ ယံုြကည်ထား​​မှာ မဟုတ်တာ​​ေြကာင့်​​ အသံုး​​ဝင်မယ့်​​ နည်း​​လမ်း​​​ေလး​​​ေတွ တင်ြပ​​ေပး​​တာပါ။

​​ေရဗူး​​နဲ့​​ဖိနပ်မပါ ​​ေနွခါမှသိ၊​ ဒါနနဲ့​​သီလမပါ ​​ေသခါမှသိ ဆိုတဲ့​​ ဆိုရိုး​​စကား​​က သံသရာ ခရီး​​သည်​​ေတွအတွက် ​​ေကာင်း​​မွန်တဲ့​​ ​​ေဆာင်ပုဒ်ပါ။ ဆိုလိုတာက သွား​​မယ့်​​ခရီး​​အတွက် လိုအပ်တဲ့​​ ြကိုတင်ြပင်ဆင်မှု​​ေတွ လုပ်ထား​​နိုင်မှ ခရီး​​လမ်း​​မှာ ြကံုရမယ့်​​ အခက်အခဲ​​ေတွကို ​​ေြဖရှင်း​​နိုင်မယ် မဟုတ်လား​​။ ဆိုပါစို့​​နိုင်ငံြခား​​ခရီး​​ကို သွား​​ချင်တယ်ဆိုရင် ပတ်စ်ပို့​​၊​ စပွန်ဆာ၊​ ဗီဇာ၊​ ​​ေငွ​​ေြကး​​၊​ ဘာသာစကား​​၊​ သွား​​မယ့်​​​ေဒသ ဗဟုသုတ စတာ​​ေတွ ြပည့်​​စံုမှ ခရီး​​လမ်း​​က ​​ေြဖာင့်​​မှာ​​ေပါ့​​။ တြမို့​​တရွာ ​​ေြပာင်း​​ချင်တယ်ဆိုရင်လည်း​​ ​​ေဆွမျိုး​​ညာတိ မိတ်​​ေဆွသဂင်္​ဟ၊​ သက်​​ေမွး​​ပညာ၊​ ​​ေငွရင်း​​​ေငွနှီး​​၊​ ြမို့​​ရွာအ​​ေြခအ​​ေန စတာ​​ေတွကို ချိန်ဆတွက်ချက် ရပါမယ်။

တဖက်မှာလဲ ​​ေနရာဌာန ​​ေြပာင်း​​​ေရွ့​​လို့​​​ေကာင်း​​မ​​ေကာင်း​​၊​ ခရီး​​ယာယီ ​​ေကာင်း​​မ​​ေကာင်း​​ ဆိုတဲ့​​ ကံ​​ေတွကလည်း​​ မီး​​စိမ်း​​ြပ​​ေနတဲ့​​ဆိုရင် အ​​ေပါ်က​​ေြပာတဲ့​​ အချက်​​ေတွလည်း​​ ထစ်​​ေနခိုက်​​ေန တာ မရှိပဲ ​​ေအာင်ြမင်တတ်ပါတယ်။ ​​ေနရာသစ်မှာလည်း​​ အဆင်​​ေြပ တတ်ပါတယ်။ မီး​​နီြပ ​​ေနရင်​​ေတာ့​​ ခရီး​​ထွက်ဖို့​​အခက်အခဲြဖစ်​​ေန ထစ်​​ေနတာမျိုး​​ ဒါမှမဟုတ် ခရီး​​ထွက်သွား​​ နိုင်​​ေပမယ့်​​ ​​ေနရာသစ်မှာ အခက်အခဲြဖစ် ထင်သလိုမြဖစ်တာမျိုး​​ ြဖစ်တတ် ပါတယ်။

​​ေယျဘုယျ တွက်ချက်မှုဟာ ​​ေယျဘုယျ အ​​ေြဖမျိုး​​ပဲ ​​ေပး​​နိုင်ပါတယ်၊​ ​​ေယျဘုယျ တွက်ချက်မှုနဲ့​​ တစ်ဦး​​ချင်း​​စီ သီး​​သန့်​​တွက်ချက်မှုဟာ မတူဘူး​​ဆိုတာကို​​ေတာ့​​ သတိြပုဖို့​​လိုပါမယ်။ ဒီ​​ေနရာမှာ ကျ​​ေနာ့်​​အ​​ေနနဲ့​​​ေယျဘုကျ တွက်နည်း​​တချို့​​ကိုပဲ မိတ်ဆက်​​ေပး​​နိုင်ပါမယ်။ ​​ေလ့​​လာ ြကည့်​​ပါ အသံုး​​ဝင်ပါလိမ့်​​မယ်။ မြပည့်​​စံုဖူး​​ မလံု​​ေလာက်ဖူး​​ထင်ရင် ထင်သ​​ေလာက်လဲ မမှန်ပါဘူး​​ကွာလို့​​ဝါး​​လံုး​​ရှည်နဲ့​​ရမ်း​​သလိုမျိုး​​ မ​​ေြပာခင်မှာ ကျွမ်း​​ကျင်တဲ့​​ ပညာရှင်ဆီမှာ လိုအပ်တဲ့​​ အြကံဉာဏ်ကို ​​ေတာင်း​​ြကပါ။

​​ေအာက်​​ေဖါ်ြပပါနည်း​​​ေတွကို အသံုး​​ြပုချင်ရင် ကျ​​ေနာ်​​ေရး​​ထား​​တဲ့​​ ​​ေဗဒင်ပညာ နိဒါန်း​​ ​​ေခါင်း​​စဉ် ​​ေအာက်က လက်ဆန်း​​​ေဗဒင် ၃ အဌလဂ်ခွင် ကို အရင်ဖတ်ပါ။

(၁) ခရီး​​သုဉ်း​​ စန်း​​သုဉ်း​​

​​ေရာက်သက်ကိုတည်ပါ၊​ ၈ နဲ့​​စား​​ပါ၊​ အြကွင်း​​ကို အ​​ေရှ့​​အရပ် (တနလာ​​ေထင်္​ာင့်​​) ကစြပီး​​ လက်ဝဲရစ် နာရီ​​ေြပာင်း​​ြပန်ကဲ့​​သို့​​ လှည့်​​ပတ်​​ေရတွက်ပါ၊​ အြကွင်း​​ကျရာ အရပ်​​ေထာင့်​​ကို ညအိပ်ည​​ေန ​​ေရှာင်ပါ၊​ ထို​​ေန့​​နံအစာကို ​​ေရှာင်ပါ၊​ ခရီး​​သံုး​​ စန်း​​သုဉ်း​​တဲ့​​အတွက် ထိုအရပ်သို့​​မသွား​​​ေကာင်း​​ ထိုအစာကို မစား​​​ေကာင်း​​လို့​​ဆိုပါတယ်။

၁ ြကွင်း​​ - အ​​ေရှ့​​အရပ်၊​ တနလာနင်္​ံြမို့​​
၂ ြကွင်း​​ - အ​​ေရှ့​​​ေြမာက် အရပ်၊​ တနဂင်္​​​ေနွနံြမို့​​
၃ ြကွင်း​​ - ​​ေြမာက် အရပ်၊​ ​​ေသာြကာနံြမို့​​
၄ ြကွင်း​​ - အ​​ေနာက်​​ေြမာက် အရပ် ၊​ ရာဟုနံြမို့​​
၅ ြကွင်း​​ - အ​​ေနာက် အရပ် ၊​ ြကာသာပ​​ေတး​​နံြမို့​​
၆ ြကွင်း​​ - အ​​ေနာက်​​ေတာင် အရပ် ၊​ စ​​ေနနံြမို့​​
ရ ြကွင်း​​ - ​​ေတာင် အရပ် ၊​ ဗုဒ္ဓဟူး​​နံြမို့​​
၀ ြကွင်း​​ - အ​​ေရှ့​​​ေတာင် အရပ် ၊​ အဂင်္​ါနံြမို့​​

(၂) နမန္တာသချင်ိုင်း​​အရပ်

​​ေရာက်ဆဲ ​​ေကာဇာသက္ကရာဇ်ကို တည်ပါ၊​ ၅၃ ​​ေပါင်း​​ပါ၊​ မိမိ ​​ေရာက်သက်ကို ထပ်​​ေပါင်း​​ပါ၊​ ​​ေပါင်း​​ရကိန်း​​ကို ၈ နဲ့​​စား​​ပါ၊​ အြကွင်း​​ကို အ​​ေနာက်​​ေတာင် အရပ် (စ​​ေန​​ေထာင့်​​) က​​ေန လက်ယာရစ် နာရီလှည့်​​သကဲ့​​သို့​​လှည့်​​ပတ်​​ေရတွက်ပါ၊​ အြကွင်း​​ တူရာအရပ်သို့​​ခရီး​​ယာယီ မသွား​​​ေကာင်း​​ အိမ်ယာမ​​ေရွ့​​​ေကာင်း​​ပါ။ ဥပမာ - ၁ ြကွင်း​​ရင် အ​​ေနာက်​​ေတာင်အရပ် စ​​ေနနံြမို့​​၊​ ၂ ြကွင်း​​ရင် အ​​ေနာက်အရပ် ြကာသာပ​​ေတး​​နံြမို့​​ကို မသွား​​​ေကာင်း​​ပါ။

(၃) ဒီနှစ်မှာ ဘယ်အရပ်ကို သွား​​မလဲ

​​ေရာက်သက်ကိုတည်ပါ၊​ သွား​​မယ့်​​ အရပ်​​ေထာင့်​​ ြဂိုလ်သက်ကို ​​ေပါင်း​​ပါ ၊​ ​​ေပါင်း​​ကိန်း​​ကို ၈ နဲ့​​စား​​ပါ။ အြကွင်း​​ကို ​​ေအာက်မှာ ​​ေဖာ်ြပထား​​ပါတယ်။
၁ ြကွင်း​​ အရပ်- ပူ​​ေဇာ်ချီး​​​ေြမှာက်မှု ခံရမယ်
၂ ြကွင်း​​ အရပ် - အြကံမ​​ေအာင် ဆင်း​​ရဲမယ်
၃ ြကွင်း​​ အရပ် - အရာခပ်သိမ်း​​ ​​ေအာင်ြမင်မယ်
၄ ြကွင်း​​ အရပ် - စကား​​ြငင်း​​ခုန် ​​ေြပာရမယ်
၅ ြကွင်း​​ အရပ် - လာဘ်လာဘ ရမယ်
၆ ြကွင်း​​ အရပ် - ကျမ်း​​မာ​​ေရး​​မ​​ေကာင်း​​ နာဖျား​​မယ်
ရ ြကွင်း​​ အရပ် - သူခိုး​​ဓါး​​ြပရန် ြကံုတတ်တယ်
၀ ြကွင်း​​ အရပ် - ခရီး​​သုဉ်း​​ စန်း​​သုဉ်း​​လို့​​​ေမွး​​ဇာတိကို ြပန်မ​​ေရာက်နိုင်​​ေတာ့​​ပါ၊​ ဇာတာ ​​ေကာင်း​​ရင် ရပ်​​ေဝး​​မှာ အ​​ေြခချ ​​ေနထိုင်ရမယ်၊​ ဇာတာညံ့​​ရင် မရဏ​​ေဘး​​ ​​ေသကိန်း​​ြကံုမယ်။

(၄) ခုနှစ်ရက်မှာ တစ်ရက်​​ေတာ့​​ ကိုယ့်​​အတွက်ရှိတယ်

ကံြမင့်​​ချိန်မှာ အ​​ေရး​​ြကီး​​လုပ်ငန်း​​များ​​ စတင်ပါ၊​ ခရီး​​စတင်ပါ၊​ ကိုယ်နှုတ်စိတ် ​​ေကာင်း​​စွာ ​​ေဆာက်တည်ပါ၊​ ရတနာသံုး​​ပါး​​ ဆည်း​​ကပ်ပါ။
တနဂင်္​​​ေနွသား​​ - အဂင်္​ါ​​ေန့​​၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံြမင့်​​ချိန်)
တနလာသင်္​ား​​ - ဗုဒ္ဓဟူး​​​ေန့​​ ၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံြမင့်​​ချိန်)
အဂင်္​ါသား​​ - ြကာသာပ​​ေတး​​​ေန့​​ ၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံြမင့်​​ချိန်)
ဗုဒ္ဓဟူး​​သား​​ - ​​ေသာြကာ​​ေန့​​ ၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံြမင့်​​ချိန်)
ြကာသာပ​​ေတး​​​ေန့​​- စ​​ေန​​ေန့​​ ၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံြမင့်​​ချိန်)
​​ေသာြကာ​​ေန့​​- တနဂင်္​​​ေနွ​​ေန့​​ ၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံြမင့်​​ချိန်)
စ​​ေန​​ေန့​​- ၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံြမင့်​​ချိန်)

ကံနိမ့်​​ချိန်မှာ အ​​ေရး​​ြကီး​​လုပ်ငန်း​​များ​​ ​​ေရှာင်ပါ၊​ ခရီး​​မစတင်ပါနဲ့​​၊​ ​​ေလာဘ ​​ေဒါသ ​​ေမာဟ မာန ​​ေလျာ့​​ချပါ၊​ ရတနာသံုး​​ပါး​​ ဆည်း​​ကပ်ပါ။
တနဂင်္​​​ေနွသား​​ - ြကာသပ​​ေတး​​​ေန့​​၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံနိမ့်​​ချိန်)
တနလာသင်္​ား​​ - ​​ေသာြကာ​​ေန့​​၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံနိမ့်​​ချိန်)
အဂင်္​ါသား​​ - စ​​ေန​​ေန့​​၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံနိမ့်​​ချိန်)
ဗုဒ္ဓဟူး​​သား​​ - တနဂင်္​​​ေနွ​​ေန့​​၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံနိမ့်​​ချိန်)
ြကာသာပ​​ေတး​​သား​​ - တနလာ​​ေနင်္​့​​၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံနိမ့်​​ချိန်)
​​ေသာြကာသား​​ - အဂင်္​ါ​​ေန့​​၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံနိမ့်​​ချိန်)
စ​​ေနသား​​ - ဗုဒ္ဓဟူး​​​ေန့​​၁ဝနာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ (ကံနိမ့်​​ချိန်)

(၅) ရာဟုကာလ

​​ေကာင်း​​ြမတ်​​ေသာ မဂင်္​လာကိစ္စရပ် မှန်သမျှ ရာဟုကာလအတွင်း​​ မြပုလုပ်သင့်​​ပါ။
တနဂင်္​​​ေနွ​​ေန့​​- ၄ နာရီခွဲမှ ၆ နာရီ
တနလာ​​ေနင်္​့​​- ရ နာရီခွဲမှ ၉ နာရီ
အဂင်္​ါ​​ေန့​​- ၃ နာရီမှ ၄နာရီခွဲ
ဗုဒ္ဓဟူး​​​ေန့​​- ၁၂ နာရီမှ ၁နာရီခွဲ
ြကာသာပ​​ေတး​​​ေန့​​- ၁ နာရီခွဲမှ ၃ နာရီ
​​ေသာြကာ​​ေန့​​- ၁၀ နာရီခွဲမှ ၁၂ နာရီ
စ​​ေန​​ေန့​​- ၉ နာရီမှ ၁၀ နာရီခွဲ

(၆) ဗုဒ္ဓသာသာဝင်များ​​ဟာ တူ​​ေသာအကျိုး​​ ​​ေပး​​တယ်လို့​​ ယံုြကည်ြကပါတယ်။ ခရီး​​လမ်း​​ ​​ေြဖာင့်​​ချင်သူများ​​ အ​​ေနနဲ့​​သံဃာ​​ေတာ်များ​​ နဲ့​​သက်ြကီး​​ဝါြကီး​​ ပုဂ္ဂိုလ်များ​​ကို ထီး​​ ဖိနပ် ခရီး​​ စရိတ် လှူဒါန်း​​ပါ၊​ တံတား​​ြပင် လမ်း​​ခင်း​​ရန် အလှူ​​ေငွ ထည့်​​​ေပး​​ပါ၊​ ငှက်လွှတ် ငါး​​လွှတ်​​ေပး​​ပါ ၊​ သွား​​လမ်း​​ သာလို့​​ြပန်လမ်း​​​ေြဖာင့်​​ြကပါလိမ့်​​မယ်။

ကျ​​ေနာ့်​​သ​​ေဘာအရ ​​ေြပာရရင် လူတစ်​​ေယာက် ကံ​​ေကာင်း​​ဖို့​​ပဲြဖစ်ြဖစ် ကံဆိုး​​ဖို့​​ပဲြဖစ်ြဖစ် အချိန်ကာလ ဆံုမှတ်တခုဆီကို တြဖည်း​​ြဖည်း​​ ချဉ်း​​ကပ်လာတာမျိုး​​လို့​​​ေြပာချင်ပါတယ်။ ဆိုလိုချင်တာက ​​ေရာက်သက်တခုမှာ ကံ​​ေကာင်း​​​ေနရင် ​​ေန့​​အရ အချိန်အရ ကံနိမ့်​​ချိန်မှာ ြကီး​​ြကီး​​မား​​မား​​ အြကပ်အတည်း​​ မြကံုနိုင်ပါဘူး​​၊​ အသက်အရ လအရ ​​ေန့​​အရ ကံနိမ့်​​ချိန် အဲဒါ​​ေတွ စု​​ေပါင်း​​တိုက်ဆိုင်ချိန်မှာ မသွား​​သင့်​​တဲ့​​ အရပ် မလုပ်သင့်​​တဲ့​​ အလုပ်ကို သွား​​လာ လုပ်ကိုင်မိမှသာ ဒုက္ခြကံုရမှာပါ။ ကံ​​ေကာင်း​​ဖို့​​ကလည်း​​ ဒီသ​​ေဘာတရား​​ အတိုင်း​​ပါပဲ။


0 comments:

Post a Comment