သု​​ေတသန ြပုသူများ​​အတွက် ​​ေတွ့​​ရှိချက်များ​​

အစား​​အ​​ေသာက် သု​​ေတသန၊​ အြမစ်အညွန့်​​သု​​ေတသန ၊​ တ​​ေဘာင် သု​​ေတသန



အစား​​အ​​ေသာက် သု​​ေတသန
၂၀ ရက် ြကာသပ​​ေတး​​​ေန့​​ည​​ေန ၊​ ၂း​​၅၈ မိနစ် ​​ေပါ့​​ ။ အလုပ်ထဲက​​ေန Google Mail နဲ့​​ သူငယ်ချင်း​​​ေတွကို အလုပ်ရှင် အလစ်မှာ လုပ်​​ေနကျ ြဖစ်တဲ့​​ Chatting ဝင်​​ေနတုန်း​​ သူငယ်ချင်း​​က ထမင်း​​စား​​​ေတာ့​​မယ်ဆို​​ေတာ့​​ Post-it note မှာ စ​​ေန္ဒြတိုင်ကို ​​ေထာင်ြပီး​​​ေတာ့​​ လှမ်း​​​ေြပာလိုက်ပါတယ်။

​​ေတး​​ - ဟဲဟဲ ။ အခုစား​​မဲ့​​ အထဲမှာ ဥ​​ေြကာ်​​ေလး​​များ​​ မပါဘူး​​လား​​ ?
သူဇာ - ဥ​​ေြကာ်​​ေတာ့​​မဟုတ်ဘူး​​။ ဘဲဥ ဆား​​ငံသုတ် ​​ေလး​​ လုပ်စား​​မလား​​လို့​​။

​​ေတး​​ - ​​ေအာ်..ဟီး​​ သိပါဝူး​​။
သူဇာ - မိုး​​​ေတွ ရွာ​​ေနလို့​​​ေလ။ အြပင်ထွက်ဝယ်ရမှာ မြဖစ်တာနဲ့​​အဲဒါ​​ေလး​​ လုပ်စား​​မလား​​လို့​​။ ရှင်း​​ြပပါအံုး​​ ။ အဲဒီဥ​​ေြကာ်က ဘယ်လိုတွက်ချက်လိုက်တာလဲ ။

​​ေတး​​- သူဇာက အစား​​အ​​ေသာက်အ​​ေြကာင်း​​ ​​ေြပာတဲ့​​အချိန်ဟာ ၃နာရီထိုး​​ဖို့​​၂ မိနစ်လိုတယ်​​ေလ။ အဲဒါ အဂင်္​ဝိဇ္ဖာ အခါတိုင်အရ​​ေတာ့​​ စ​​ေြန္ဒ (တနလင်္​ာ) အခါ​​ေပါ့​​ ။ စ​​ေန္ဒြအခါမှာ အစား​​အ​​ေသာက်လို့​​​ေခါ်တဲ့​​ ​​ေသာြကာ (၆) ဟာ တိုင်ထိပ် နဝင်း​​မှာ ရှိတယ်​​ေလ။ ပညာပိုင်း​​မှာက နဝင်း​​အ​​ေြကာင်း​​​ေြပာရင် အခိုက်ကို လှမ်း​​ြကည့်​​ရမယ်လို့​​အဆိုရှိတယ်​​ေလ။ တစ်နည်း​​ ​​ေြပာရရင်​​ေတာ့​​ နဝင်း​​နဲ့​​အခိုက် ဆက်သွယ် ချက်လို့​​​ေခါ်တာ​​ေပါ့​​။
အဲဒါ​​ေြကာင့်​​ အခိုက်မှာ ရှိတဲ့​​ တနဂင်္​​​ေနွကို လှမ်း​​​ေြပာလိုက်တာ​​ေလ။

၆ အစား​​အ​​ေသာက်


၂ စ​​ေြန္ဒ (တနလင်္​ာ အချိန်)

၁ တနဂင်္​​​ေနွနံ အစား​​အစာ


နဝင်း​​ နှင့်​​ အခိုက် ဆက်သွယ်ချက်


သူဇာ - ​​ေအာ်...တနဂင်္​​​ေနွ ကိုလှမ်း​​​ေြပာတာက​​ေတာ့​​ ထား​​ပါ​​ေတာ့​​ ။ ဘာ​​ေြကာင့်​​ ဥ​​ေြကာ်လို့​​တပ်အပ်ြကီး​​ ​​ေြပာရတာလဲ။
​​ေတး​​ - ဒါက​​ေတာ့​​ မိတ်ရန် ၊​ ဓါတ် ၊​ ဥဒါသိန် ​​ေတွ ၊​ ပညတ်ယူဆချက်​​ေတွကို စဉ်း​​စား​​ြပီး​​​ေြပာလိုက်တာပါ။
တနဂင်္​​​ေနွဟာ မီး​​ဓါတ်​​ေလ။ မီး​​ခဲ ဓါတ်​​ေပါ့​​။ အစိုင်အခဲ သ​​ေဘာဆိုပါ​​ေတာ့​​။ မီး​​ဆို​​ေတာ့​​ ​​ေပါ့​​ပါး​​တဲ့​​သ​​ေဘာ ။ အဲဒါကို စဉ်း​​စား​​ြပီး​​​ေတာ့​​ တနဂင်္​​​ေနွ အသား​​ကလည်း​​ ရှား​​တာဆို​​ေတာ့​​ ဥ​​ေြကာ်လို့​​​ေြပာလိုက်တာပါ။

တစ်​​ေအာင့်​​ခန့်​​ြကာ​​ေသာ်......

သူဇာ - ကဲ ..​​ေယာကျာ်း​​​ေတာ့​​ ချိုင့်​​ ဆွဲြပီး​​ ဆိုင်ထွက်သွား​​​ေလရဲ့​​။ ဘာဟင်း​​ဝယ်လာမယ်လို့​​ထင်လဲ။
​​ေတး​​ - ဟမ်..ခုနက​​ေတာ့​​ ဘဲဥ ဆား​​သုတ် စား​​မလို့​​ဆို....

သူဇာ - မိုး​​တိတ်သွား​​လို့​​ ​​ေလ...
​​ေတး​​ - ​​ေအာ်.. ဂလိုလား​​။ ဒါဆိုရင်​​ေတာ့​​ ခုနကဟာဘဲ ြပန်​​ေြပာရမှာပဲ ။ တနဂင်္​​​ေနွနံ ပါတဲ့​​ အစား​​အစာ ​​ေပါ့​​ . ဟဲဟဲ။

သူဇာ - အခု ဒီကအချိန်က ၉း​​ဝ၂ မိနစ် ည ဘက်​​ေရာက်​​ေနြပီ။ ြကာသပ​​ေတး​​​ေန့​​ဆို​​ေတာ့​​......
​​ေတး​​ - ရပါတယ်။ အဲဒီမှာ ​​ေနတဲ့​​ အချိန်နဲ့​​တွက်ချင်သပဆိုရင်လည်း​​ ြဖစ်တယ်။ ပညာက ဘယ်အချိန်တွက်တွက် ၊​ ဘယ်​​ေနရာတွက်တွက် မမှန်ဘူး​​ဆိုတာမရှိဘူး​​။ တွက်ချက်သူရဲ့​​ဉာဏ်အား​​ ၊​ ချင့်​​ချိန်အား​​ ။ အ​​ေတွ့​​အြကံု​​ေတွနဲ့​​ပဲဆိုင်တယ်။ ကဲ အခု အဲဒီက နာရီအရဆို​​ေတာ့​​ သူရဇ္ဖ အချိန်​​ေပါ့​​ ။ တနဂင်္​​​ေနွ (၁) တိုင်ထူလိုက်​​ေလ....

သူဇာ - အင်း​​ ထူြပီး​​ြပီ။ ြကာသပ​​ေတး​​ (၅) က တိုင်ဦး​​မှာဆို​​ေတာ့​​ ြကာသပ​​ေတး​​နံပါတဲ့​​ အစား​​အ​​ေသာက်ြဖစ်နိုင်တယ်။
​​ေတး​​- ​​ေအာ်.....နိမိတ်ကို ြကည့်​​ရမယ်​​ေလ။ အစား​​အ​​ေသာက်ြဖစ်တဲ့​​ ​​ေသာြကာ (၆) အ​​ေြကာင်း​​ကို ​​ေြပာတာဆို​​ေတာ့​​ ၆ ဘယ်မှာ ရှိလဲဆိုတာကို ြကည့်​​​ေလ။

သူဇာ - ၆ က ဆပွတ်မှာ ​​ေရာက်​​ေနတယ်။ အဲဒီ​​ေတာ့​​ ???
​​ေတး​​ - ဟီး​​ ဆပွတ်​​ေရာက်​​ေန​​ေတာ့​​ တွက်တတ်ဘူး​​ ဟ....။

သူဇာ - ြဖစ်ရမယ်။ ဟွန်း​​ ။
​​ေတး​​ - ဟဲဟဲ အြကံထုတ်​​ေနတာပါ။ မ​​ေဟာတတ်ရင် မိတ်ရန် ခွဲ​​ေဟာတဲ့​​ ။ ဆပွတ်​​ေရာက်​​ေနတဲ့​​ဟာကို ကျ​​ေနာ်က​​ေတာ့​​ ဓါတ်တိုင်​​ေထာင်ြပီး​​​ေြပာမယ်။ ဓါတ်တိုင်​​ေထာင်လိုက်​​ေလ။

သူဇာ - ဘာလို့​​ဓါတ်တိုင်​​ေထာင်တာလဲ ။ မီး​​မလာလို့​​လား​​ ...ဟီး​​ဟီး​​
​​ေတး​​- မီး​​မလာ​​ေတာ့​​ လွမ်း​​တာ​​ေပါ့​​ ကွယ်။ ​​ေဆး​​​ေပး​​ မီး​​ယူ ဆိုတာ ြကား​​ဖူး​​တယ်မဟုတ်လား​​ ။ အဲဒါက ဘာ​​ေြပာလဲဆို​​ေတာ့​​ ဦး​​ကို ​​ေဆး​​​ေပး​​ ြပီး​​ြပီတဲ့​​ ။ မီး​​ကို ယူပါ​​ေတာ့​​လို့​​​ေြပာတာ ။ ဟား​​..ဟား​​...

သူဇာ - ဘာမဆိုင် ညာမဆိုင် ။ လက်ပံပင်ကို ချိုင် ​​ေနြပန်ြပီ။
​​ေတး​​ - ကဲ ....ဓါတ်တိုင်​​ေထာင်လိုက် ။ တနဂင်္​​​ေနွ ရဲ့​​ဓါတ်ဖက်ကျတဲ့​​ စ​​ေနတိုင် (၀) ကို ထူလိုက်​​ေလ။ ခုနက တနဂင်္​​​ေနွ တိုင်ရဲ့​​​ေဘး​​မှာ ထူလိုက်​​ေလ။

သူဇာ - အို​​ေက .. ထူလိုက်ြပီ။
​​ေတး​​ - အင်း​​ ..​​ေသာြကာအ​​ေြကာင်း​​ ြဖစ်တဲ့​​ အစား​​အ​​ေသာက်အ​​ေြကာင်း​​ကို ​​ေြပာတာဆို​​ေတာ့​​ ​​ေသာြကာ ရှိ​​ေနတဲ့​​ ဆပွတ်ကို စ​​ေနတိုင်ကို ြကည့်​​။ ဘာ​​ေတွ့​​လဲ။

သူဇာ - ၅ ​​ေတွ့​​တယ် ။ ြကာသပ​​ေတး​​
​​ေတး​​- ဟဲဟဲ အဲဒါ အ​​ေြဖပဲ ။ ြကာသပ​​ေတး​​ နံ ပါတဲ့​​ အစား​​အ​​ေသာက်ြဖစ်မယ်။

သူဇာ - အင်း​​...ဘဲတို့​​။ဖား​​တို့​​ြဖစ်မလား​​ ။ ဖား​​သား​​က ​​ေယာကျာ်း​​က မစား​​ဘူး​​ ။ မှိုတို့​​ ဘာတို့​​ြဖစ်နိုင်တယ်။
​​ေတး​​- ဒီလို ထပ်ခွဲမယ်​​ေလ။ ြကာသပ​​ေတး​​ ဆိုတာ သူ့​​ရဲ့​​သ​​ေဘာက ​​ေြမ​​ေပျာ့​​ ။ အဲဒီ​​ေတာ့​​ ​​ေရသတ္တဝါ မြဖစ်နိုင်ဘူး​​။ ​​ေကျာက်​​ေြမမှာ မ​​ေနတဲ့​​ အ​​ေကာင်။ ​​ေြမ​​ေပျာ့​​မှာ ​​ေနတဲ့​​ အ​​ေကာင်တို့​​၊​ စား​​စရာတို့​​ြဖစ်မယ်။ ဘဲလည်း​​ မြဖစ်နိုင်ဘူး​​ ။ ဘဲက ​​ေရထဲမှာ ​​ေရာ ၊​ ကုန်း​​​ေပါ်​​ေရာ ​​ေနတာဆို​​ေတာ့​​ .....

သူဇာ - အ​​ေြဖက ထွက်မလာ​​ေသး​​ပါလား​​။
​​ေတး​​ - နီး​​စပ်​​ေနပါြပီး​​။ ​​ေနာက်ဆံုး​​ အ​​ေနနဲ့​​ဆံုး​​ြဖတ်ဖို့​​ တိုင်တစ်တိုင် ထပ်​​ေထာင်မယ်။ ဒီတိုင်က​​ေတာ့​​ မိတ်တိုင်လို့​​​ေခါ်တယ်။ ကဲ...တနဂင်္​​​ေနွရဲ့​​ မိတ်ြဖစ်တဲ့​​ ြကာသပ​​ေတး​​ (​​ေအာင်-ပ ) တိုင်ကို ထူလိုက်။
မူလတိုင် ၊​ ြပီး​​​ေတာ့​​ ဓါတ်တိုင်၊​ မိတ်တိုင် ကို စဉ်း​​စား​​ဆံုး​​ြဖတ်​​ေနတာ ။ အဲဒီ​​ေတာ့​​ ခုနက ဓါတ်တိုင်​​ေဘး​​မှာ ြကာသပ​​ေတး​​တိုင် ကို ထူလိုက်။

သူဇာ - အင်း​​ ြပီး​​ြပီ ။ ဆက်​​ေြပာပါအံုး​​။
​​ေတး​​- အဲဒီ​​ေတာ့​​ ပထမဆံုး​​ထူခဲ့​​တဲ့​​ တနဂင်္​​​ေနွတိုင်မှာ အစား​​အ​​ေသာက် ကို ​​ေြပာခဲ့​​တာဆို​​ေတာ့​​ အစား​​အ​​ေသာက် ပရိယာယ် (၆) ​​ေသာြကာ ကို ြကည့်​​ခဲ့​​​ေတာ့​​ ဆပွတ်​​ေနရာ ။ အဲဒီဆပွတ်​​ေနရာကိုပဲ အခု မိတ်တိုင်မှာ ထပ်ြကည့်​​ ။ ဘာ​​ေတွ့​​လဲ ။

သူဇာ - အင်း​​ အဂင်္​ါ (၃) ​​ေတွ့​​တယ်။
​​ေတး​​ - ​​ေသချာြပီ​​ေပါ့​​ ။ အဂင်္​ါလည်း​​ ပါမယ်။ ဆပွတ်​​ေနရာ​​ေတွ အား​​လံုး​​ကို ြကည့်​​ရင် ၆ ၊​ ၅ ၊​ ၃ ဆိုတာ​​ေတွ့​​တယ်ဟုတ်။ ၆ က အစား​​အ​​ေသာက်ကို ​​ေြပာတာဆိုတဲ့​​အတွက် ၅ နဲ့​​၃ ပဲ ကျန်​​ေတာ့​​တယ်။ ပုဇွန်ြဖစ်နိုင်​​ေချ ရှိသွား​​ြပီ။ ဟဲဟဲ..

သူဇာ - ခုနက​​ေြပာ​​ေတာ့​​ ​​ေြမ​​ေပျာ့​​မှာ ​​ေနတဲ့​​ အ​​ေကာင် ၊​ စား​​စရာဆို...
​​ေတး​​ - အဲ. ဟုတ်ပါ့​​ . .ဒါဆိုရင် ပုဇွန် မဟုတ်​​ေတာ့​​ဘူး​​ ။ တစ်ြခား​​ဟာ ​​ေြပာ ဟီး​​ဟီး​​...

သူဇာ- အဂင်္​ါ ဟာ ပရိယာယ်အရ အစိမ်း​​​ေရာင် ၊​ မီး​​ခဲ ဆို​​ေတာ့​​ ြကာသပ​​ေတး​​နံ ြဖစ်တဲ့​​ ပန်း​​ပွင့်​​​ေြကာ် ြဖစ်နိုင်မလား​​ ။ အစိမ်း​​​ေရာင်​​ေလ။ သူလည်း​​ ​​ေြမ​​ေပျာ့​​မှာ ​​ေပါက်တာပဲ။

​​ေတး​​- ဟုတ်ပါ့​​။ ြဖစ်နိုင်တယ်။ ဒါ​​ေပမဲ့​​၅ နဲ့​​၃ ဆို​​ေတာ့​​ ပုဇွန်ဆိုတာ ဟုတ်တုတ်တုတ် ြဖစ်​​ေနတယ်။ ဒါ​​ေပမဲ့​​သတ်မှတ်ချက်လည်း​​ ​​ေြမ​​ေပျာ့​​မှာ ​​ေနတာ ဆို​​ေတာ့​​ သူလည်း​​မဟုတ်ဘူး​​။ ပန်း​​ပွင့်​​​ေြကာ် ကလည်း​​ ၅ ၂ ြဖစ်​​ေန​​ေတာ့​​ ​​ေြပာတတ်​​ေတာ့​​ဘူး​​။

​​ေအာက်မှာ တိုင်ကို ြပထား​​ပါတယ်။ ...





သူဇာ - ​​ေခါင်း​​ရှုပ်ခံမ​​ေနနဲ့​​။ ​​ေယာကျာ်း​​ြပန်လာမှ ြကည့်​​ရတာ​​ေပါ့​​။
​​ေတး​​ - ​​ေကာင်း​​ပါ​​ေလ့​​ဗျား​​။

ကွမ်း​​တစ်ယာညက်ခန့်​​ြကာ​​ေသာ် ....

သူဇာ - ဟဲဟဲ .. .ငါတို့​​ကွ။ ဘယ်​​ေလာက်​​ေတာ်လဲ....
​​ေတး​​- ဘာကို​​ေြပာတာလဲ ။

သူဇာ - ​​ေယာက်ျား​​ြပန်လာြပီ​​ေလ။ အစိမ်း​​​ေြကာ် ပါလာတယ်...
​​ေတး​​ - ဟာ...အစိမ်း​​​ေြကာ် .. .ဟုတ်လား​​။ ....ဟီး​​ ပထမဆံုး​​​ေြပာခဲ့​​ တဲ့​​ တနဂင်္​​​ေနွ နဲ့​​စတဲ့​​ ဟာ​​ေလး​​ ဥ​​ေြကာ် နဲ့​​လွဲသွား​​တာ​​ေပါ့​​ဗျာ...

သူဇာ - မလွဲပါဘူး​​ မှန်ပါတယ်။ ခန့်​​မှန်း​​တာပဲ ..ဒီ​​ေလာက်​​ေတာ့​​ ရှိမှာ​​ေပါ့​​။ တနဂင်္​​​ေနွ တူတယ်​​ေလ။ ြပီး​​​ေတာ့​​ သူဇာ ​​ေတွး​​တာလည်း​​ မှန်တယ်။ ြကာသပ​​ေတး​​ နံ ၊​ အစိမ်း​​​ေရာင် ဆိုတာ​​ေလ။ ပန်း​​ပွင့်​​​ေြကာ် ။ အစိမ်း​​​ေြကာ် တူသား​​ပဲ...။
​​ေတး​​ - မိုက်တယ်ဟ....ကိုယ်လိုရာ ကိုယ်ဆွဲ​​ေတွး​​တာ ..ဟိ

သူဇာ - အဂင်္​ဝိဇ္ဖာ ဆိုတာ တစ်ကယ် တတ်ကျွမ်း​​လို့​​ဆရာတစ်ဆူြဖစ်သွား​​ရင် အြကား​​အြမင်ရသလိုပဲ လို့​​​ေြပာသံြကား​​ဖူး​​တယ်။
​​ေတး​​ - ဟုတ်ပါ့​​ ...အခု​​ေတာ့​​ ကျ​​ေနာ်လည်း​​ မ​​ေနာမယ ြဖစ်​​ေနြပီ ​​ေလ။ မ​​ေနာ (အာယံု) ကို မရလို့​​ မ​​ေနာမရ။ :p
ဒါနဲ့​​​ေန့​​လည်က ​​ေြပာတဲ့​​ နက္ခတ် သင်တန်း​​​ေလး​​ ဘ​​ေလာ့​​မှာ တင်လိုက်မယ်။

သူဇာ - အယ်...မလုပ်နဲ့​​​ေလ.။ ဒါက ကို​​ေတး​​ အတွက် သီး​​သန့်​​အ​​ေနနဲ့​​သင်​​ေပး​​တာ။ အခု​​ေတာင် ​​ေခါင်း​​ြကိမ်း​​​ေနတယ်။ ​​ေတာ်ြကာ အဲဒီပညာ​​ေတွကို လူယုတ်မာ​​ေတွ က မဟုတ်တဲ့​​ ​​ေနရာမှာ အသံုး​​ချသွား​​ြမှဖင့်​​။

​​ေတး​​ - အဲသလို မျိုး​​​ေတာ့​​ မဟုတ်​​ေလာက်ပါဘူး​​။ ဒီလိုသာ ပညာ​​ေတွ ကို မ​​ေဖာ်ထုတ်ရင် ပညာရပ်​​ေတွ ကွယ်​​ေပျာက်သွား​​မှာ​​ေပါ့​​ဗျာ။
သူဇာ - အမယ်​​ေလး​​....​​ေရှး​​က ပညာရှိ​​ေတွက ​​ေရှ့​​​ေရး​​ကို ​​ေတွး​​ြကည့်​​ရင် ​​ေြပး​​ြကည့်​​တာထက် ပိုသိတယ်။ ဒါ​​ေြကာင့်​​ ပညာ​​ေတွကို ဖွက်တန်ဖွက် ။ ထိုက်တဲ့​​သူနဲ့​​မှ ရ​​ေစလို့​​ဆု​​ေတာင်း​​ထား​​တာ​​ေတွ လုပ်တာ​​ေပါ့​​။

အြမစ်အညွန့်​​သု​​ေတသန

​​ေတး​​- ဟုတ်ပါ့​​ဗျာ ။ ြကား​​မိတယ်မဟုတ်လား​​ ။ မန္တ​​ေလး​​ ​​ေတာင်​​ေပါ်မှာ တနဂင်္​​​ေနွသား​​ တစ်​​ေယာက်က တရုပ်စကား​​ပန်း​​​ေတွကို ​​ေတာင်​​ေပါ်က​​ေန ြကဲချတယ်ဆိုတာ​​ေလ။ သူရွတ်တဲ့​​ စကား​​ကလည်း​​ ြကက်သီး​​ထစရာ ြကီး​​ဗျာ။
သူဇာ - ဟုတ်ပါ့​​ ။ ဒီလိုမျိုး​​ ယြတာလုပ်လို့​​က​​ေတာ့​​ လုပ်တဲ့​​သူ ခံ​​ေလ။ အခုပဲြကည့်​​ ။ လက်ကျိုး​​သွား​​ြပီတဲ့​​။

​​ေတး​​ - သူဇာ​​ေြပာသလို ပဲ ။ အခါ​​ေပး​​ဆရာ​​ေတွဟာ ပညာကို အလွဲသံုး​​စား​​ လုပ်တာကိုး​​ ။ အဲဒီအခါ​​ေပး​​ဆရာက ြကာသပ​​ေတး​​ ပရိယာယ်​​ေတွကို ဆိုး​​​ေစတဲ့​​ အစီရင်​​ေပး​​တဲ့​​ ယြတာ​​ေလ။ ဒါ​​ေပမဲ့​​ လုပ်တဲ့​​သူက တနဂင်္​​​ေနွသား​​ ြဖစ်​​ေနတာကို ​​ေမ့​​​ေနသလား​​မသိဘူး​​။ တနဂင်္​​​ေနွသား​​ ကို အြမစ် ၊​ အညွန့်​​ယြတာ ​​ေပး​​တာမျိုး​​ ြဖစ်သွား​​တယ်။ တနဂင်္​​​ေနွ ရဲ့​​အြမစ်က စ​​ေန ၊​ အညွန့်​​က တနလင်္​ာ ။ တရုပ်စကား​​ ​​ေလ။ ပန်း​​ကတာ့​​ အများ​​ဆိုင်ဆို​​ေတာ့​​ ပယ်တယ်​​ေလ။

အြမစ်အညွန့်​​ယြတာဆိုတာ တင်လှူရတဲ့​​ အရာ ၊​ ကပ်လှူ ရတဲ့​​ အရာ​​ေလ ။ စွန့်​​ြပစ် တဲ့​​ ယြတာမျိုး​​မှ မဟုတ်တာ။
အခု သူလုပ်ပံုက ​​ေတာင်​​ေပါ်က​​ေန ြကဲချတယ်ဆိုပဲ ။ အစီအရင်ြပုတယ်​​ေပါ့​​ဗျာ။ ရွတ်ဆိုတဲ့​​ စကား​​ကို အသာထား​​လိုက်အံုး​​ ။ ​​ေတာင်​​ေပါ်က​​ေန ြကဲချ​​ေတာ့​​ တရုပ်စကား​​ပန်း​​​ေတွ ​​ေလအ​​ေဝ့​​မှာ အဲဒီ အစီအရင် ြပုတဲ့​​ ပန်း​​​ေတွက ​​ေရာက်ချင်တဲ့​​​ေနရာ ​​ေရာက်မယ်။ လူသွား​​လမ်း​​ ​​ေပါ်၊​ အိမ်သာနား​​ ၊​ အစရှိသြဖင့်​​ ​​ေပါ့​​ ။ လူသွား​​လမ်း​​​ေပါ် ကျ​​ေတာ့​​ လူ​​ေတွက နင်း​​​ေချမိတာ​​ေတွ ၊​ ကား​​လမ်း​​​ေပါ်​​ေရာက်ရင် ကား​​ြကိတ်တာ​​ေတွ ြဖစ်မှာ​​ေပါ့​​ ။ ကိုယ်ြပုတဲ့​​ ယြတာကို ​​ေချသလို ၊​ နင်း​​သလို ြဖစ်သွား​​ြပီ။


​​ေနာက်ြပီး​​​ေတာ့​​ ​​ေတာင်​​ေပါ်က​​ေန ​​ေတာင်​​ေအာက်ကို ြကဲချတယ်ဆိုတာဟာ အြမစ်အညွန့်​​​ေဇာက်ထိုး​​ သ​​ေဘာကို သက်​​ေရာက်သွား​​တယ်ဗျာ။ အဲဒီ​​ေတာ့​​ တနဂင်္​​​ေနွသား​​ဟာ ယြတာခိုက်ြပီး​​​ေတာ့​​ စတုရန်း​​​ေနရာမှာ ရှိတဲ့​​ ၄ ကို သွား​​ထိ​​ေတာ့​​ လက်ကို ခိုက်သွား​​တာ​​ေပါ့​​ ။ စတုရန်း​​ဆိုတာက ရုပ်​​ေသာ်လည်း​​​ေကာင်း​​ ၊​ စိတ်​​ေသာ်လည်း​​​ေကာင်း​​ ထိခိုက်တဲ့​​ ​​ေနရာလို့​​ဆိုတာကိုး​​ ။
စကင်္​ာပူကိုပဲ ​​ေြပး​​ြပီး​​ ​​ေရှာင်​​ေနသလား​​ ၊​ ​​ေဆး​​ကု​​ေနသလား​​​ေတာ့​​ မသိဘူး​​။ ြကား​​​ေတာင်မြကား​​ရ​​ေတာ့​​ဘူး​​။
တ​​ေဘာင်သု​​ေတသန

​​ေနာက်ြပီး​​​ေတာ့​​ တ​​ေဘာင်​​ေတွ ဘာ​​ေတွ ထွက်​​ေနတာ ြကား​​​ေနရတယ်။ အဲဒီတ​​ေဘာင်ဟာ ဟိုး​​တစ်ခါ မိုး​​​ေတွ အသည်း​​အသန် ရွာတဲ့​​အချိန် တုန်း​​က ထွက်ခဲ့​​တာ​​ေပါ့​​။ ဘ​​ေလာ့​​ ​​ေလာကမှာ မိုး​​အ​​ေြကာင်း​​ Tag လုပ်တာ မှတ်မိ​​ေသး​​လား​​ ။ `မိုး​​​ေတွရွာရင်` ဆိုတာ​​ေလ။

သူဇာ - အဲ သိတယ်။ ​​ေရး​​​ေတာင်​​ေရး​​ဖူး​​တယ် အဲဒီအ​​ေြကာင်း​​ ။
​​ေတး​​ - ဟုတ်ပ ။ အဲဒီအချိန်တုန်း​​က ထွက်တဲ့​​ တ​​ေဘာင် ဟာ အခု ြကား​​ရတဲ့​​ တ​​ေဘာင်နဲ့​​တစ်လွဲြဖစ်​​ေနတယ်။ ြပီး​​​ေတာ့​​ လည်း​​ တ​​ေဘာင်ဟာ ကာရံကိုက်သလို တစ်မင်သက်သက် လုပ်ထား​​တာြကီး​​လို ြဖစ်​​ေနတယ်။ အခုပါတဲ့​​ တ​​ေဘာင်က ြမုပ်တာ​​ေတွ​​ေရာ ၊​ ြပုတ်တာ​​ေတွ​​ေရာ ၊​ ဆီထွက်တာ​​ေရာ ၊​ တက်တာ​​ေရာ ၊​ စံု​​ေနတာပဲ။

တ​​ေဘာင် ၃ ခု ထွက်​​ေနတယ်။

၁- ရန်ကုန် အုတ်ပံု ၊​ မန္တ​​ေလး​​ ြပာပံု
အဲဒီ တ​​ေဘာင်ဟာ Sunami လာတုန်း​​က ​​ေြမငလျင်လှုပ်တုန်း​​က ထွက်​​ေပါ်လာခဲ့​​တဲ့​​ တ​​ေဘာင်။
သူ့​​ရဲ့​​ရှင်း​​လင်း​​ချက်ကို ဉာဏ်မှီသ​​ေလာက် ရှင်း​​ထား​​တာ​​ေလး​​ ရှိတယ်။
ဒီပို့​​စ်မှာ ရှိတယ်။ Link က​​ေတာ့​​
အတိတ်၊​ နိမိတ် ၊​ တ​​ေဘာင် ၊​ စနည်း​​

၂- ရန်ကုန် ​​ေရြကီး​​ ၊​ မန္တ​​ေလး​​ ​​ေရြမုပ် ၊​ ​​ေနြပည်​​ေတာ် xxxx
ဒီ တ​​ေဘာင်ဟာ ဂျူလိုင် လ​​ေလာက်တုန်း​​က ထွက်ခဲ့​​တဲ့​​တ​​ေဘာင်ပါ။ Post မှာ​​ေတာ့​​ မ​​ေဖာ်ြပထား​​ပါ။ တ​​ေဘာင်တစ်ခု ထွက်တယ်ဆိုတာကိုပဲ ​​ေရး​​ထား​​ပါတယ်။
အြမစ်အညွန့်​​မိုး​​
ဒီတ​​ေဘာင် အတွက်က​​ေတာ့​​ ရန်ကုန်လည်း​​ ​​ေရြကီး​​ ြပီး​​ပါြပီ။ မန္တ​​ေလး​​ ​​ေရြမုပ်ဆို​​ေတာ့​​ မန္တ​​ေလး​​မှာ ​​ေနာက်တစ်​​ေခါက် မိုး​​သည်း​​ထန်စွာရွာြပီး​​ ​​ေရြမုပ်ဖို့​​ကျန်ပါတယ်။ (တစ်ကယ်လို့​​ဂျူလိုင်လတုန်း​​က ရွာခဲ့​​တဲ့​​ မိုး​​​ေတွ ​​ေြကာင့်​​ ရန်ကုန်​​ေရာ ၊​ မန္တ​​ေလး​​​ေရာ ြမုပ်ခဲ့​​ြပီး​​ပါြပီ လို့​​ယူဆရင်​​ေတာ့​​ အခုြဖစ်​​ေနတဲ့​​ အြဖစ်အပျက်​​ေတွကို တိုက်ဆိုင်စစ်​​ေဆး​​လိုက်ရင် ​​ေနြပည်​​ေတာ် xxx ဆိုတဲ့​​ တစ်ခု ကျန်ပါတယ်။) ကျ​​ေနာ့်​​အယူအဆက​​ေတာ့​​ လတ်တ​​ေလာ အြဖစ်အပျက်​​ေတွနဲ့​​အတူ ရန်ကုန် ​​ေရြကီး​​သွား​​တဲ့​​အတွက် မန္တ​​ေလး​​ ​​ေရြမုပ်ဆိုတာ တစ်ခု လိုပါ​​ေသး​​တယ်။ အဲဒါြပီး​​ရင်​​ေတာ့​​ ​​ေနြပည်​​ေတာ် ဆိုတာြကီး​​ လာပါမယ်။ အယူအဆမှား​​ခဲ့​​ရင်လည်း​​ ဉာဏ်နည်း​​တဲ့​​ သူလို့​​ပဲ မှတ်ယူပါ။

၃ - ရန်ကုန် ​​ေရြမုပ် ၊​ xxxx ြပုတ် ၊​ ြကက်ဆူဆီထွက် xxxx တက်
ဆိုြပီး​​ မိတ္ထီလာ သား​​ဆိုတဲ့​​ တစ်​​ေယာက်က ​​ေြပာတဲ့​​ တ​​ေဘာင် ။ ရန်ကုန်မှာ မြကား​​မိဘူး​​ ။ ကျ​​ေနာ်သိတဲ့​​ အသိုင်း​​အဝိုင်း​​က ​​ေြပာတာပါ။
ကဲထား​​လိုက်ပါ။ ရန်ကုန် ​​ေရြမုပ်ြပီ။ xxx လည်း​​ ြပုတ်ပါြပီတဲ့​​ ။ ြကက်ဆူဆီထွက် ဆို​​ေတာ့​​ ြကက်ဆူက ၂ သီး​​စား​​ပါ။ တစ်နှစ်ကို ၂ ​​ေခါက် ဆီထွက်မယ်​​ေပါ့​​ ။ ဆီ ၂​​ေခါက် ထွက်​​ေတာ့​​ xxxx တက်တာ ၂ ​​ေခါက်ြဖစ်မှာလား​​ ။ အဲဒီလိုမျိုး​​လည်း​​ မဟုတ်​​ေလာက်ဘူး​​ ။ စဉ်း​​စား​​တာပါ။
ဒီ ​​ေနာက်ဆံုး​​ တ​​ေဘာင်က​​ေတာ့​​ မျက်စိလည် သွား​​တဲ့​​အတွက် တ​​ေဘာင် အ​​ေကာက်ကျွမ်း​​တဲ့​​ သူ​​ေတွကို ​​ေမး​​ြကည့်​​ပါအံုး​​မယ်။

ပညာအယူအဆပိုင်း​​ကို တင်ြပြခင်း​​သာ ြဖစ်ပါတယ်။

​​ေတး​​​ေအး​​ရိပ်
တရား​​ကို ​​ေစာင့်​​​ေရှာက်သူအား​​ တရား​​မှ ြပန်လည်​​ေစာင့်​​​ေရှာက်၏

0 comments:

Post a Comment