ကျိမ်း​​​ေစာက် ဆုပ်ရင် ဘာြဖစ်မလဲ ????

လက်​​ေဆာင်ရတဲ့​​ ​​ေကျာက်စိမ်း​​ဆင်ရုပ်



စ​​ေန​​ေန့​​ မနက်ခင်း​​ ၁ဝး​​၂၂ ။

ဂျီ​​ေတာ့​​ခ်နဲ့​​အလ္လာဘ သလ္လာဘ ​​ေြပာ​​ေနတုန်း​​ သူငယ်ချင်း​​တစ်​​ေယာက် က ယြတာပစ္စည်း​​ တစ်ခု ကို လက်​​ေဆာင်ရလို့​​ ဒီပစ္စည်း​​ အဝင်​​ေကာင်း​​မ​​ေကာင်း​​ သိချင်လို့​​ အပူလာကပ်တာနဲ့​​...လက်​​ေဆာင်ပစ္စည်း​​ကို ​​ေမး​​ြကည့်​​​ေတာ့​​

“ ​​ေကျာက်စိမ်း​​ နဲ့​​ထုလုပ်ထား​​တဲ့​​ ဆင်ရုပ် ။ ” သူငယ်ချင်း​​က ​​ေသာြကာသား​​။ ​​ေသာြကာတိုင်ကို ထူြကည့်​​တဲ့​​အခါမှာ...

၃ (စိမ်း​​)

၄ (ဆင်ရုပ် )
---
၆ (​​ေမး​​သူ နံ )
---
၂ (​​ေကျာက်)



“ သူ့​​ကိုနိုင်လို ဆ ကို ခို ” ဆိုတဲ့​​ အဂင်္​ဝိဇ္ဖာ လကင်္​ာအရ ဆပွတ်ဆိုတဲ့​​ မူလ​​ေမွး​​နံ က​​ေန ၆ ခု​​ေြမာက် နံ ဟာ အဲဒီ မူလနံကို နိုင်​​ေစချင်ရင် အသံုး​​ြပုရတဲ့​​ နံမျိုး​​ လို့​​ မှတ်သား​​ဖူး​​ပါတယ်။ ယြတာ အ​​ေနနဲ့​​​ေပး​​တဲ့​​ဆင်ရုပ်က​​ေလး​​ ဟာ “သူ့​​ကို နိုင်လို ဆကိုခို ” ဆိုတဲ့​​ လကင်္​ာအရ ​​ေသာြကာကို ချုပ်ကိုင်နိုင်တဲ့​​ ဆပွတ်နံ တစ်ခုအ​​ေနနဲ့​​ ြမင်လိုက်ရြပန်ပါတယ်။

တစ်ခါ ​​ေကျာက်စိမ်း​​ ဟာ ​​ေသာြကာအတွက် သာစည်-ပင်း​​ယ ​​ေြပာင်း​​ြပန်ြဖစ်​​ေနတာကို ​​ေတွ့​​ရပါတယ်။ သာစည်ပင်း​​ယဆိုတာက ဒီလိုပါ..တနဂင်္​​​ေနွသား​​နဲ့​​ပဲ ဥပမာ​​ေပး​​ပါရ​​ေစ..

၅ (ပင်း​​)

၆ (သာ)
--
၁ တနဂင်္​​​ေနွ
--
၄ (ယ)

၃ (စည်)

ဒီတိုင်မှာဆိုရင် တနဂင်္​​​ေနွသား​​ အတွက် ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​​ေပး​​တဲ့​​ နံတွဲလို့​​​ေြပာရမဲ့​​ သာစည် ၊​ ပင်း​​ယ အတွဲ​​ေတွကို ြပထား​​ပါတယ်။ အဲဒီ အတွဲ​​ေတွဟာ အထက်က​​ေန ​​ေအာက်ကို ဆင်း​​သက်ရပါမယ်။ အဲဒါဟာ သာစည်ပင်း​​ယ အတည့်​​လို့​​​ေခါ်ပါတယ်။ အဲဒီလို မဟုတ်ဘဲ စည်သာ ၊​ ယပင်း​​ လို့​​​ေအာက်က​​ေန အ​​ေပါ်ကို တက်​​ေနရင်​​ေတာ့​​ တိုင်​​ေြပာင်း​​ြပန် ၊​ တိုင်​​ေဇာက်ထိုး​​လို့​​​ေခါ်ပါတယ်။

ဒါဆိုရင် ခုနက ​​ေကျာက်စိမ်း​​ဟာ ​​ေအာက်က​​ေန အ​​ေပါ်ကို တက်သွား​​တဲ့​​ အတွက် ​​ေြပာင်း​​ြပန်ြဖစ်​​ေနပါြပီ ။ ​​ေြပာင်း​​ြပန်ြဖစ်​​ေတာ့​​ ဘာြဖစ်တတ်သလဲ? ။
မူလအလယ်ချာကို ပျက်စီး​​​ေစတတ်ပါတယ်။ အဲဒီမှာ ​​ေကျာက်စိမ်း​​က ​​ေြပာင်း​​ြပန်တက်သွား​​​ေတာ့​​ အလယ်ချာ ြဖစ်တဲ့​​ ​​ေသာြကာကို ပျက်စီး​​​ေစတာကို တစ်ခါ ​​ေတွ့​​လိုက်ရြပန်ပါတယ်။

- ​​ေကျာက်စိမ်း​​ ဟာ ​​ေသာြကာအတွက် သာစည်-ပင်း​​ယ ​​ေြပာင်း​​ြပန်ဗျ...
- အဲဒီ​​ေတာ့​​...ဘာြဖစ်လာမလဲ

-ဆင် ၄ ဟူး​​ က ဆပွတ်။ သူ့​​ကို နိုင်လို ဆကိုခို တဲ့​​။ ဆပွတ်ရုပ်ကို လာ​​ေပး​​ထား​​တယ် ​​ေသာြကာကို နိုင်ြခင်လို့​​။ တစ်ခါ ​​ေကျာက်စိမ်း​​ဟာ ​​ေသာြကာအတွက် သာစည်-ပင်း​​ယ ​​ေြပာင်း​​ြပန် ....​​ေသာြကာကို ဆိုး​​ရွား​​​ေစတယ်......
- ဟား​​ဟား​​ ထင်ထား​​တဲ့​​ အတိုင်း​​ပဲ ။ အဲဒါကို ြပန် လှန်ချင်ရင် ဘယ်လို လုပ်သင့်​​လဲ

- ​​ေမတ္တာပို့​​​ေပါ့​​ ။
- ​​ေမတ္တာမရှိဘူး​​ ..ဟား​​ဟား​​။

- အခုလက်​​ေဆာင်ကို ​​ေပး​​တဲ့​​လူရဲ့​​အမည်ဟာ အဂင်္​ါအမည် မဟုတ်ရင် စ​​ေန အမည်ြဖစ်ရမယ်။
- မှန်လိုက်တာဗျာ ၂​​ေယာက်​​ေပါင်း​​​ေပး​​တာ။ အခုတွက်တာ ဘာနဲ့​​တွက်တာလဲ?

- စ​​ေန​​ေန့​​ ၁ဝး​​၂၂ ဆို​​ေတာ့​​ ​​ေဘာမ အခါ​​ေပါ့​​ ။ အဂင်္​ါတိုင်​​ေပါ့​​ဗျာ..။ အဲဒီအခါနဲ့​​တွက်တာ
- ဒီမှာက ၅း​​၂၂ ဗျ။


- ​​ေအာ်..​​ေသာရီ​​ေပါ့​​ ။ စ​​ေနအခါ​​ေပါ့​​ ။ ရပါတယ် .. ၂ခုစလံုး​​ နဲ့​​တွက်ြကည့်​​ရ​​ေအာင်။ ပညာရပ်က ဘယ်​​ေတာ့​​မှ မမှား​​​ေစရဘူး​​။ ဘယ်​​ေနရာက​​ေန​​ေမး​​​ေမး​​။ အဂင်္​ါတိုင်ကို ​​ေနာက်မှ တွက်ြပမယ် ။ စ​​ေနတိုင် -​​ေသာရီ အခါကို တွက်ြကစို့​​ ။

စ​​ေန​​ေန့​​ည​​ေန ၅း​​၂၂ ရဲ့​​အခါတိုင်ကို ထူြကည့်​​လိုက်. ​​ေသာရီတိုင်​​ေပါ့​​ ။

၄ (ဆင်) နဝင်း​​


---
၀ (စ​​ေန အခါတိုင်)
---
၃ (စိမ်း​​)
၆ (​​ေမး​​သူ) အခိုက်
၂ (​​ေကျာက်)

ြပီး​​ခဲ့​​တဲ့​​ ​​ေဆာင်း​​ပါး​​ မှာတုန်း​​က ​​ေစာလှ-​​ေလှဆန် လိုပါပဲ ...​​ေကျာက်စိမ်း​​ဟာ ​​ေမး​​​ေနတဲ့​​ အချိန် ၊​ စ​​ေန အခါတိုင်မှာ ြတိရန်း​​ နဲ့​​စတုရန်း​​ ​​ေနရာကို ​​ေရာက်​​ေနတာ​​ေတွ့​​ရြပန်ပါြပီ။ ဒါဆိုရင် စ​​ေနတိုင်ရဲ့​​ ြတိရန်း​​ နဲ့​​စတုရန်း​​ မှာ ရှိ​​ေနတဲ့​​ တနလင်္​ာ နဲ့​​အဂင်္​ါ (​​ေကျာက်စိမ်း​​) ဟာ စ​​ေနကို ြဖိုဖျက်​​ေစတဲ့​​ အမည်တွဲ အ​​ေနနဲ့​​​ေတွ့​​ရပါတယ်။
အ​​ေဝး​​ ြခ​​ေသင်္​့​​​ေဟာက် နဲ့​​အနီး​​ဆင်​​ေဝှ့​​ြပန် လို အ​​ေနအထား​​ လို့​​​ေခါ်ပါတယ်။

စ​​ေန နဲ့​​​ေသာြကာနဲ့​​က ဘာဆိုင်လို့​​လဲ ဆို​​ေတာ့​​
စ​​ေန ဟာ ​​ေသာြကာရဲ့​​ အညွန့်​​ြဖစ်တာက တစ်​​ေြကာင်း​​ ... အဋ္ဌလဂ်ခွင်အရ စ​​ေနဟာ ​​ေသာြကာက​​ေန စတင်​​ေရတွက်မယ်ဆိုရင် ၆ ခု​​ေြမာက် ဆပွတ် ၊​ ​​ေသာြကာြပီး​​ စ​​ေန မဟုတ်ပါဘူး​​။ အဋ္ဌလဂ်ခွင်ဆိုတာက​​ေတာ့​​ အရပ်မျက်နှာအလိုက် ြဂိုဟ်ခွင်​​ေတွ ​​ေနရာချထား​​တာကို ဆိုလိုပါတယ်။
​​ေသာြကာ၊​ တနဂင်္​​​ေနွ ၊​ တနလင်္​ာ၊​ အဂင်္​ါ ၊​ ဗုဒ္ဓဟူး​​ ၊​ စ​​ေန အဲသလို ​​ေရတွက်ရပါတယ်။ သတ်မှတ်ထား​​တဲ့​​ ပညတ်က​​ေတာ့​​
ပရိဝါယ ၊​ အာယု၊​ နာဂရ၊​ ဘုမ္နိ ၊​ ဂဟပတိ ၊​ ​​ေတဇ ဆိုတဲ့​​ အတိုင်း​​ ၆ခု​​ေြမာက် ​​ေတဇ ကို ြဖိုဖျက်​​ေနတာကို ​​ေတွ့​​ရပါတယ်။
ဘုန်း​​ကံ ကွယ်​​ေအာင် ​​ေပါ့​​။

- “ နင့်​​ကို ဘုန်း​​ကံကွယ်​​ေအာင် လက်​​ေဆာင်နဲ့​​လုပ်သလိုပဲ ” .. စကား​​လံုး​​အချို့​​ခုန်ဆင်း​​သွား​​ပါတယ်။ ..

တစ်ခါ စ​​ေနတိုင်ထိပ်မှာ နိမိတ်ြဖစ်တဲ့​​ အ​​ေြကာင်း​​အရာ တစ်ခု ြဖစ်တဲ့​​ ဆင်ရုပ် (ဗုဒ္ဓဟူး​​ ) ကို ြမင်ရြပန်ပါတယ်။ တိုင်ထိပ်ကို နဝင်း​​လို့​​လည်း​​ ​​ေခါ်ပါတယ်။
နဝင်း​​ ရဲ့​​ဆက်သွယ်ချက်ဟာ အခိုက်လို့​​ပညာရပ်မှာ ဆိုပါတယ်။ ဒါဆိုရင် နဝင်း​​ ဆင်ရုပ်ကို ြမင်လို့​​အခိုက်​​ေနရာကို ြကည့်​​လိုက်​​ေတာ့​​ ​​ေသာြကာ ကို ​​ေတွ့​​ရြပန်ပါတယ်။ ခိုက်​​ေနရာ မှာ ​​ေသာြကာ ရှိ​​ေန​​ေတာ့​​ အဲဒီ ​​ေသာြကာြကီး​​ ခိုက်​​ေနြပီ​​ေပါ့​​ ။ ​​ေမး​​တဲ့​​သူကလည်း​​ ​​ေသာြကာဆို​​ေတာ့​​ ...အဲဒီ​​ေမး​​တဲ့​​သူကိုယ်တိုင် ခိုက်​​ေနြပီ ။

- “ ​​ေကျာက်စိမ်း​​ ဆင်ရုပ်​​ေြကာင့်​​ နင် ခိုက်​​ေနြပီ ”
- ဟင်း​​ ...ဘယ်လို လုပ်ရပါ့​​မလဲ ...

- ငါတို့​​ပညာရပ်မှာ ြတိစတု နင်း​​ြကမ်း​​ ြပု ဆိုတဲ့​​ ယြတာ ရှိတယ် .. ​​ေစာလှ-​​ေလှဆန် သ​​ေဘာမျိုး​​ပဲ .. နင်း​​ြကမ်း​​ဆို​​ေတာ့​​ အခက်အလက်​​ေတွ ကို နင်း​​ရတာ​​ေပါ့​​ .. ဘုန်း​​ကံတက်​​ေအာင် . .အဆင်​​ေြပ​​ေအာင် ြပုတဲ့​​ ယြတာမျိုး​​​ေပါ့​​။. ြကံုတုန်း​​ ​​ေြပာလိုက်အံုး​​မယ်။ ငယ်ငယ်တုန်း​​က လူြကီး​​​ေတွ ​​ေြပာခဲ့​​တဲ့​​စကား​​။

“ စ​​ေလာင်း​​ ဖံုး​​ ၂ ချပ် တီး​​ ရင် ကျား​​ လာတယ် “ ဆိုတာကို ။ ​​ေရှး​​​ေခတ်တုန်း​​က စ​​ေလာင်း​​ဖုန်း​​ကို ​​ေြမသား​​ နဲ့​​လုပ်တာဆို​​ေတာ့​​ အြခင်း​​ြခင်း​​ တီး​​ခတ် မိရင် ကွဲကုန် မျာ စိုး​​လို့​​လူြကီး​​​ေတွက က​​ေလး​​​ေတွကို ကျား​​နဲ့​​​ေြခာက်တာ ...
ငါတို့​​ပညာမှာက အဲဒါတစ်ကယ် ရှိတာ... စ​​ေလာင်း​​ဖံုး​​ ၂ချပ်တီး​​ ရင် ကျား​​လာတယ်... ဘယ်လို လာလဲဆို​​ေတာ့​​ ... တနဂင်္​​​ေနွသား​​နဲ့​​ပဲ ြပမယ်..


၂ (ကျား​​)

---

---
၄ ( ​​ေလာင်း​​ )

၃ ( စ )

ဒါဟာ တနဂင်္​​​ေနွသား​​ တစ်ဦး​​ နင်း​​ြကမ်း​​ ယြတာကို ြပုလုပ်တဲ့​​အခါမှာ လုပ်​​ေဆာင်ရမဲ့​​ အစီအရင်​​ေပါ့​​..
တနဂင်္​​​ေနွသား​​ တစ်ဦး​​ဟာ နင်း​​ြကမ်း​​ ယြတာကို ြပုလုပ်​​ေတာ့​​မယ်ဆိုရင် အဂင်္​ါ နဲ့​​ဗုဒ္ဓဟူး​​ အခက်အရွက် ​​ေတွကို ​​ေြခမှာ နင်း​​ြပီး​​ အ​​ေဆာင်ပန်း​​ြဖစ်တဲ့​​ တနလင်္​ာနံ ပန်း​​ကို ကိုင်ြပီး​​ ထွက်ရမယ်လို့​​ပညာရပ်က ြပထား​​တာကိုး​​ ။
အဲဒါ​​ေြကာင့်​​ စ​​ေလာင်း​​ဖံုး​​ ၂ ချပ်တီး​​ရင် ကျား​​လာ တယ်ဆိုတာကို ဆရာအရှင်​​ေတွက ပညာရပ်တစ်ခုအ​​ေနနဲ့​​ချန်ရစ်ခဲ့​​တာ​​ေပါ့​​။

- အဲဒါ​​ေြကာင့်​​ ..နင် အိပ်တဲ့​​ အိပ်ရာ ​​ေြခရင်း​​မှာ ပဲ အဲဒီ ​​ေကျာက်စိမ်း​​ဆင်ရုပ်ကို အကင်္​ျီ တစ်ထည်ကို အခံထား​​ ြပီး​​ ထား​​ ထား​​လိုက်။ ​​ေဆာင်ပန်း​​က​​ေတာ့​​ ​​ေသာြကာသား​​ အတွက် အညွန့်​​နံ ပန်း​​ြဖစ်တဲ့​​ စ​​ေနနံ နှင်း​​ဆီပန်း​​ ရ ပွင့်​​ ကို ​​ေခါင်း​​ရင်း​​မှာ ထိုး​​ထား​​ရမယ်။
ဟာ..ခဏခဏ လဲ​​ေနရမှာ​​ေပါ့​​ ..
​​ေအာ် ..အဲဒါမှ ကိုယ်က သတိြပုမိ​​ေနမှာ​​ေပါ့​​... တစ်ပတ်တစ်ခါ နှင်း​​ဆီပန်း​​ လဲ​​ေပး​​​ေန​​ေတာ့​​ စိတ်လက်ြကည်လင်တာ​​ေပါ့​​ဗျာ..၊​။
အဲဒါဆိုရင်လည်း​​ ​​ေဒါင်း​​​ေမွှး​​ ရ ​​ေချာင်း​​ စိုက်ထား​​လိုက်မယ် .. ​​ေခါင်း​​ရင်း​​မှာ
​​ေကာင်း​​တာ​​ေပါ့​​ဗျာ ...​​ေဒါင်း​​ဆိုတာ အတိတ်နိမိတ်အရလည်း​​ ​​ေကာင်း​​တာပဲ ... အဲဒါလုပ်လိုက်​​ေပါ့​​ဗျား​​


၀ (​​ေဒါင်း​​​ေမွး​​ ရ ​​ေချာင်း​​)

--

--
၂ ​​ေကျာက်စိမ်း​​ဆင်

၁ အိပ်ရာ ​​ေြခရင်း​​

ဒါဆိုရင်...​​ေသာရီ အခါနဲ့​​တွက်ြပတာ ြပီး​​ြပီ..​​ေဘာမအခါနဲ့​​တွက်ြကည့်​​ရ​​ေအာင်... ​​ေဘာမ (အဂင်္​ါ) အခါတိုင်ကို တိုင်ထူြကည့်​​ရင်...

၀ နဝင်း​​
၄ ဆင်ရုပ် (အညွန့်​​)
၁ ဆပွတ်
--

--

၂ ​​ေကျာက်စိမ်း​​ (အခိုက်)


​​ေဘာမတိုင်
နဝင်း​​ ၊​ အခိုက် စဉ်း​​စား​​ချက်များ​​
​​ေဟာ.. ၂ ဆိုတဲ့​​ အခိုက်​​ေနရာမှာ ​​ေကျာက်စိမ်း​​ကို ​​ေတွ့​​ရြပီ ။ အခိုက်ကို ​​ေတွ့​​ရင် တွဲရမှာက နဝင်း​​ဆို​​ေတာ့​​ နဝင်း​​ကို လှမ်း​​ြကည့်​​လိုက် ။ စ​​ေန ကို​​ေတွ့​​ရမယ်.။ စ​​ေန ဟာ ​​ေသာြကာရဲ့​​အညွန့်​​ ၊​ ြပီး​​​ေတာ့​​ ​​ေသာြကာရဲ့​​ ​​ေတဇ လည်း​​ြဖစ်တယ်။ ဒါဆိုရင် နဝင်း​​မှာ ရှိတဲ့​​ ၊​ နဝင်း​​မှာ ​​ေရာက်​​ေနတဲ့​​ စ​​ေန ။ နဝင်း​​​ေရာက်တိုင်း​​ မ​​ေကာင်း​​နိုင်​​ေတာ့​​ဘူး​​ ။ ဘာလို့​​လဲ ဆို​​ေတာ့​​ အခိုက်မှာ ရှိတဲ့​​ ၂ (​​ေကျာက်စိမ်း​​) ကို ြမင်ြပီး​​ လှမ်း​​ြကည့်​​ရတဲ့​​ နဝင်း​​ ြဖစ်တာ​​ေြကာင့်​​ အဲဒီ စ​​ေနဟာ ဘယ်နည်း​​နဲ့​​မှ မ​​ေကာင်း​​​ေတာ့​​ဘူး​​ ။ စီး​​ပွား​​​ေရး​​ ၊​ ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​​ေရး​​ရာ အြဖာြဖာ၊​ ဘုန်း​​ကံ အစရှိတာ​​ေတွကို အခိုက်က​​ေန လှမ်း​​ြကည့်​​ရတာ ြဖစ်တာမို့​​လို့​​အဲဒီကိစ္စရပ်​​ေတွ မှာ သတိထား​​ရ​​ေတာ့​​မယ်။

တစ်ခါ စ​​ေန ပရိယာယ်အရ မိမိလက်​​ေအာက် ငယ်တဲ့​​သူ ၊​ ​​ေြခသွား​​ထိန်း​​ရ ြဂိုဟ်မိန်း​​မ ဆိုတဲ့​​ လကင်္​ာအရ စ​​ေနဟာ အမျိုး​​သမီး​​ ြဖစ်ရမယ်။
စစချင်း​​တုန်း​​က ​​ေြပာခဲ့​​တဲ့​​ ​​ေပး​​တဲ့​​လူဟာ စ​​ေန (သို့​​) အဂင်္​ါ အမည်ပါသူ ြဖစ်ရမယ်လို့​​ခန့်​​မှန်း​​တာက​​ေတာ့​​
- ခိုက်မှာ ရှိတဲ့​​ ၂လာ​​ေြကာင့်​​ နဝင်း​​ စ​​ေနကို လှမ်း​​​ေြပာတာက တစ်ခု
- ခိုက်မှာ ရှိတဲ့​​ ​​ေကျာက်စိမ်း​​ (တနလင်္​ာ) နဲ့​​ အညွန့်​​မှာရှိတဲ့​​ ဆင်ရုပ် (ဗုဒ္ဓဟူး​​​ေြကာင့်​​ ) အြမစ်အညွန့်​​တည့်​​​ေနတဲ့​​ အတွက် အဂင်္​ါကို ​​ေကာင်း​​​ေစတဲ့​​ သ​​ေဘာမျိုး​​ ​​ေတွ့​​တာ​​ေြကာင့်​​ အဂင်္​ါ ကို လှမ်း​​​ေြပာရတာ..

ဒါ​​ေြကာင့်​​ ဆင်ရုပ်​​ေပး​​သူဟာ စ​​ေန (သို့​​) အဂင်္​ါ လို့​​​ေြပာရတာ...။ စ​​ေန​​ေရာ ၊​ အဂင်္​ါ ​​ေရာ၂​​ေယာက်လံုး​​ ဆို​​ေတာ့​​ လည်း​​ ပညာအရ​​ေတာ့​​ တည့်​​​ေနတာပဲ လို့​​​ေြပာရမလို ြဖစ်​​ေနြပီ​​ေပါ့​​။ နဝင်း​​အခိုက်ကို ပဲ ဆက်​​ေြပာြပမယ်။

အခိုက်မှာ ရှိတဲ့​​ တနလင်္​ာ ဟာ ​​ေသာြကာအတွက် နာဂရ လို့​​​ေခါ်တဲ့​​ ြမို့​​ြပ​​ေကျး​​ရွာ ​​ေတွ နဲ့​​ပတ်သက်တာမျိုး​​ ြဖစ်တာ​​ေြကာင့်​​ ​​ေပး​​တဲ့​​သူဟာ ​​ေနရာဋ္ဌာနကို အ​​ေြကာင်း​​ြပုတဲ့​​ စကား​​​ေတွ ​​ေြပာဆိုရမယ်..ခိုက်တဲ့​​ စကား​​ ​​ေပါ့​​ .. ရှင်း​​​ေအာင်​​ေြပာရရင်​​ေတာ့​​ အခုလက်ရှိ​​ေနတဲ့​​ ​​ေနရာမှာ မ​​ေနနဲ့​​..တစ်ြခား​​နိုင်ငံကို​​ေြပာင်း​​ပါ..ဘာညာ​​ေပါ့​​..အဲဒီလို ​​ေနရာဋ္ဌာန ခိုက်​​ေစတဲ့​​ စကား​​​ေတွ ပါလာမယ်...လက်​​ေဆာင်​​ေပး​​ရင်း​​ ​​ေြပာတာမျိုး​​ ..လူြကံုပါး​​တာမျိုး​​​ေပါ့​​...

နဝင်း​​မှာ ရှိတဲ့​​ စ​​ေနကို ြပန်ြကည့်​​လိုက်အံုး​​ ..​​ေသာြကာနဲ့​​ဘာ​​ေတာ်လဲ...​​ေတာသူ ဆိုတဲ့​​ ဓါတ်ရန် ​​ေတာ်တယ်...ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ကိစ္စကို အ​​ေြကာင်း​​ြပုြပီး​​ ဒီလက်​​ေဆာင်ယြတာ အရုပ်ကို ​​ေပး​​တာ...

အခိုက်ကို ြပန်ြကည့်​​ ..၂ ကို ြမင်​​ေတာ့​​ ၂ပရိယာယ်အရ ဆိုရင် မိခင် (သို့​​) မိခင်ကဲ့​​သို့​​​ေန​​ေသာသူလို့​​ြမင်ြပန်တယ်။ ဒါ​​ေြကာင့်​​ ဒါဟာ မိသား​​စု အတွင်း​​က ​​ေပး​​တာ ြဖစ်ရမယ်...

- “ အင်း​​...ညီမနဲ့​​အ​​ေမလို ​​ေနတဲ့​​သူက ​​ေပး​​တာ ..”
- ဟိုက်ရှား​​ဘား​​....

အင်း​​ထပ်​​ေြပာမယ်...၂ခိုက်ကို ဆက်​​ေြပာရင်​​ေတာ့​​ အဲဒီ ပစ္စည်း​​ဟာ လွန်ခဲ့​​တဲ့​​ ၂ရက်က ​​ေပး​​တာ ြဖစ်ရမယ်..
- ဟား​​ဟား​​..မှား​​တယ် ..လွန်ခဲ့​​တဲ့​​ ၂ ပတ်က ​​ေပး​​တာဗျ..

..ဟင်း​​....လွဲတယ်ဗျာ...ကျွတ်ကျွတ်ကျွတ်..နည်း​​နည်း​​​ေလး​​ပဲလိုတယ်..
-အား​​မငယ်ပါနဲ့​​၂ ချင်း​​တူတာပဲ...ဆက်​​ေြပာ

” ​​ေဘာမတိုင်မှာ ဆပွတ်​​ေနရာမှာ ၁ ကို ​​ေတွ့​​လား​​...ဒါ​​ေြကာင့်​​ ၁ကို အကူအညီယူြပီး​​ ​​ေပး​​မယ်.. ဆိုလိုတာက​​ေတာ့​​ တနဂင်္​​​ေနွသား​​ မဟုတ်ရင် အ​​ေဖ ​​ေပါ့​​..အ​​ေဖလို ​​ေနတဲ့​​သူက​​ေန တစ်ဆင့်​​​ေပး​​တာ...”
..ဟဲဟဲ..အ​​ေဖက​​ေန တစ်ဆင့်​​ထည့်​​​ေပး​​လိုက်တာ...
- ဪ....

ဒီမှာတင်ပဲ ဂျီ​​ေတာ့​​ခ်က ချက်တင် လုပ်တာ​​ေလး​​​ေတွ ြပီး​​သွား​​ပါတယ်..




1 comments:

Post a Comment