မုန်တိုင်း​​လွန်​​ေသာ် (Beyond Cyclone)

အထက်ပါ အ​​ေြကာင်း​​တရား​​များ​​​ေြကာင့်​​ ၆၀(၀၆)တွဲ အကျိုး​​တရား​​သည် မုန်တိုင်း​​ြပီး​​​ေနာက် ဆက်လက်ြဖစ်လာလိမ့်​​မည်ဟု မိမိ ​​ေဟာကိန်း​​ ထုတ်လိုသည်။ အဘယ်​​ေြကာင့်​​ဆို​​ေသာ ​​ေကာဇာ မဟာဘုတ်ကိန်း​​ကို မလွန်ဆန်နိုင် ​​ေသာ​​ေြကာင့်​​တည်း​​။



သံဃာရတနာများ​​ ြပည့်​​ဝမ်း​​မီး​​​ေတာက်၍ လမ်း​​​ေပါ်​​ေလျှာက်ြပီး​​ တို့​​​ေမတ္တာစွမ်း​​ ကမ္ဘာလွှမ်း​​ ြငိမ်း​​ချမ်း​​ြကပါ​​ေစဟု ဆု​​ေတာင်း​​​ေမတ္တာ ပို့​​သစဉ် မိစ္ဆာစစ်တပ်၏ ရက်စက်မှု​​ေြကာင့်​​ ၂ဝဝရ စက်တင်ဘာတွင် သံဃာ့​​​ေသွး​​ ​​ေြမကျခဲ့​​သည်။

သာသနာ့​​သမိုင်း​​၏ အဆိုး​​ဝါး​​ဆံုး​​ ြဖစ်ရပ်ြကီး​​၏ ​​ေနာက်ပိုင်း​​တွင် -

နိုင်ငံအနှံ့​​ ထူး​​ြခား​​ြဖစ်စဉ် မီး​​​ေလာင်မှုများ​​ ြဖစ်ခဲ့​​သည်။
ထူး​​ြခား​​ြဖစ်စဉ် မီး​​​ေလာင်မှုများ​​မှာ -
(၁) ရတနာပံု မန္တ​​ေလး​​​ေဈး​​ြကီး​​ အြကီး​​အကျယ် မီး​​​ေလာင်ြခင်း​​
(၂) ​​ေရွှတိဂံုဘုရား​​၌ ကိုယ်ကိုယ်ကိုယ် မီး​​ရှို့​​သတ်​​ေသြခင်း​​
(၃) ရန်ကုန် လှိုင်သာယာ မီး​​​ေလာင်ြခင်း​​

မီး​​​ေလာင်ြခင်း​​သည် ဓါတ်​​ေလး​​ပါး​​ သ​​ေဘာအရ ​​ေတ​​ေဇာဓါတ်ြဖစ်သည်။
ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ ​​ေဗဒင်ပညာတွင် ​​ေတ​​ေဇာဓါတ်သည် တနဂင်္​​​ေနွ နှင့်​​ စ​​ေန တို့​​ပူး​​တွဲမှ ဓါတ်သဘာဝ ြပည့်​​စံုသည်။
မီး​​​ေလာင်ြခင်း​​သည် ပထမ မီး​​​ေတာက်အဆင့်​​မှ စတင်၍ မီး​​ခဲအဆင့်​​၌ ချုပ်ြငိမ်း​​သည်။
ထို့​​​ေြကာင့်​​ ​​ေတ​​ေဇာဓါတ်တိုင်တွဲကို စ​​ေန မီး​​​ေတာက်ဓါတ်ြဖင့်​​ စတင်၍ တနဂင်္​​​ေနွ မီး​​ခဲဓါတ်ြဖင့်​​ အဆံုး​​သတ် ထူြကည့်​​သည်။

၄ ၅ ရတနာပံု၊​ ​​ေရွှတိဂံု ဘုရား​​ ၊​ လှိုင်သာယာ
၁ ၂
၅ ၆
၀ ၁ မူလ ​​ေတ​​ေဇာဓါတ် (မီး​​​ေလာင်ြခင်း​​)
၃ ၄
၆ ၀
၂ ၃

အဂင်္​ဝိဇ္ဖာ ဓါတ်တိုင်တွင် ထိပ်ဆံုး​​​ေနရာကို ပဥ္စပွတ် နဝင်း​​ဟု ​​ေခါ်သည်။
တိုင်တွင် နဝင်း​​သည် အင်အား​​ အြကီး​​ဆံုး​​ြဖစ်၍ ​​ေကာင်း​​သည်ြဖစ်​​ေစ ဆိုး​​သည်ြဖစ်​​ေစ ြဖစ်ကို ြဖစ်ရမည်ဟု ြပဌာန်း​​ချက် ရှိသည်။
အထက်ပါ ​​ေတ​​ေဇာဓါတ်တွဲ တိုင်အရ နဝင်း​​ရှိ ၄၅တွဲသည် ြဖစ်ရမည်ဟု ြပဌာန်း​​ချက် အတိုင်း​​ ြဖစ်ကို ြဖစ်ခဲ့​​သည်။
ထို့​​​ေြကာင့်​​ ဤ​​ေတ​​ေဇာတိုင်သည် ပကတိ(ြဖစ်ရိုး​​ြဖစ်စဉ်) မဟုတ်​​ေတာ့​​ပဲ ဝိကတိ (ထူး​​ြခား​​ြဖစ်စဉ်) အြဖစ်သို့​​ ​​ေရာက်သည်။
တနည်း​​အား​​ြဖင့်​​ နမိတ်မှန်သည်၊​ အခါမှန်သည်၊​ တိုင်မှန်သည်၊​ ထို့​​​ေြကာင့်​​ ဤတိုင်​​ေပါ်တွင် အ​​ေြခခံ၍ ​​ေနာက်ဆက်တွဲ ြဖစ်စဉ်များ​​ကို ြကိုတင် တွက်ချက်နိုင်သည်။

၄ ၅ ရတနာပံု၊​ ​​ေရွှတိဂံု ဘုရား​​ ၊​ လှိုင်သာယာ
၁ ၂
၅ ၆
၀ ၁ မူလ ​​ေတ​​ေဇာ မီး​​ဓါတ် (မီး​​​ေလာင်ြခင်း​​)
၃ ၄ ဓါတ်​​ေလး​​ပါး​​ အစဉ်အရ ​​ေနာက်တစ်ဆင့်​​ တက်မည့်​​ဓါတ်
၆ ၀
၂ ၃

ဓါတ်​​ေလး​​ပါး​​ကို အကျဉ်း​​ချုပ်ြပ​​ေသာ ​​ေအာင်လံထူစစ်သူြကီး​​ပွဲ (၁၄၀၃၆၂၅) လကာတင်္​ွင် ​​ေတ​​ေဇာဓါတ်တွဲတိုင် မှန်ခဲ့​​ြပီြဖစ်၍ ​​ေနာက်တစ်ဆင့်​​ တက်မည့်​​ ဓါတ်တွဲမှာ ဝါ​​ေယာ ​​ေလဓါတ် ၄၃တွဲ ြဖစ်လာသည်။

၃၄ (၄၃) တွဲ တည်ရှိရာ ​​ေနရာသည် စတုရန်း​​ (ရုပ်နှင့်​​စိတ်ကို ထိခိုက်ဒဏ်ရာရ​​ေအာင် လုပ်နိုင်စွမ်း​​ရှိ​​ေသာ အတိုက်ဓါတ်) ြဖစ်သည်။
ထို့​​အြပင် နဝင်း​​ရှိ ၄၅တွဲ မှန်ခဲ့​​ြပီြဖစ်၍ စတုရန်း​​ရှိ ၃၄ (၄၃) တွဲကို အသက်ဝင်​​ေအာင် တွန်း​​ပို့​​​ေပး​​နိုင်သလို (ပင်း​​ယ ဆက်သွယ်ချက်)၊​ အခိုက်အြမစ်ရှိ ၆၀ (၀၆) တွဲကိုလည်း​​ (နဝင်း​​အခိုက် ဆက်သွယ်ချက်) အသက်ဝင်​​ေစနိုင်သည်။

​​ေလဓါတ်တွင် ရာဟုသည် မုန်တိုင်း​​ကို ကိုယ်စား​​ြပု၍ အဂင်္​ါသည် ​​ေလညှင်း​​ကို ကိုယ်စား​​ြပု​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ ရာဟု ဦး​​စီး​​ဓါတ်တိုင်တွဲကို ထူြခင်း​​ ြဖစ်သည်။

၁ ၀ ဧရာဝတီ (မုန်တိုင်း​​ဖျက်စီး​​ြခင်း​​၏ ဗဟိုချက်မ)
၅ ၄
၂ ၁
၄ ၃ မူလ ဝါ​​ေယာ ​​ေလဓါတ် (မုန်တိုင်း​​တိုက်ခတ်ြခင်း​​)
၀ ၆ အနာဂါတ်တွင် ဆက်လက် ြဖစ်​​ေပါ်မည့်​​ အကျိုး​​တရား​​
၃ ၂
၆ ၅

အထက်ပါ ဝါ​​ေယာ ​​ေလဓါတ်တွဲ တိုင်အရ နဝင်း​​ရှိ ၁၀ တွဲသည် ြဖစ်ရမည်ဟု ြပဌာန်း​​ချက် အတိုင်း​​ ြဖစ်ကို ြဖစ်ခဲ့​​သည်။
ထို့​​​ေြကာင့်​​ ဤဝါ​​ေယာတိုင်သည် ပကတိ(ြဖစ်ရိုး​​ြဖစ်စဉ်) မဟုတ်​​ေတာ့​​ပဲ ဝိကတိ (ထူး​​ြခား​​ြဖစ်စဉ်) အြဖစ်သို့​​ ​​ေရာက်သည်။

တနည်း​​အား​​ြဖင့်​​ နမိတ်မှန်သည်၊​ အခါမှန်သည်၊​ တိုင်မှန်သည်၊​ ထို့​​​ေြကာင့်​​ ဤ ဝါ​​ေယာတိုင် ​​ေပါ်တွင် အ​​ေြခခံ၍ (အလား​​တူ ​​ေတ​​ေဇာဓါတ်တိုင်တွဲ​​ေပါ်တွင် အ​​ေြခခံ၍) ​​ေနာက်ဆက်တွဲ ြဖစ်စဉ်များ​​ကို ြကိုတင် တွက်ချက်နိုင်သည်။

ထို့​​​ေြကာင့်​​ ဝါ​​ေယာတိုင် နဝင်း​​ရှိ ၁၀ တွဲ မှန်ခဲ့​​ြပီြဖစ်၍ စတုရန်း​​ရှိ ၀၆ (၆၀) တွဲကို အသက်ဝင်​​ေအာင် (ပင်း​​ယ ဆက်သွယ်ချက်) တွန်း​​ပို့​​​ေပး​​​ေတာ့​​မည်လား​​၊​ အလား​​တူ ပထမ ြပခဲ့​​​ေသာ ​​ေတ​​ေဇာတိုင် နဝင်း​​ရှိ ၄၅တွဲ မှန်ခဲ့​​ြပီြဖစ်၍ အခိုက်အြမစ်ရှိ ၆၀ (၀၆) တွဲကိုလည်း​​ (နဝင်း​​အခိုက် ဆက်သွယ်ချက်) အသက်ဝင်​​ေအာင် တွန်း​​ပို့​​​ေပး​​​ေတာ့​​မည်လား​​၊​ စဉ်း​​စား​​စရာ ြဖစ်လာသည်။

၁၀ ြဖစ်ကိန်း​​ြဖင့်​​ ဖွဲ့​​စည်း​​ထား​​​ေသာ ၁၃၇၀ ယခုနှစ် ​​ေကာဇာ မဟာဘုတ်ကို ြပန်လည် ြကည့်​​ရှု​​ေသာ် -


ဝါ​​ေယာ ​​ေလဓါတ်တွဲ၏ ရာဟု မုန်တိုင်း​​ဓါတ် (၄) ၏ လွှမ်း​​မိုး​​ချယ်လှယ်မှုကို ပက္ခအိမ်ရှိ ​​ေသာြကာ (၆) က နာခံရမည်၊​ အဂင်္​ါ ​​ေလညှင်း​​ဓါတ် (၃)၏ လွှမ်း​​မိုး​​ချယ်လှယ်မှုကို ပက္ခအိမ်ရှိ စ​​ေန(၀) က နာခံရမည်ဟု ြပဌာန်း​​ထား​​သည်ကို ​​ေတွ့​​ရသည်။

ထို့​​​ေြကာင့်​​ အထက်ပါ အ​​ေြကာင်း​​တရား​​များ​​​ေြကာင့်​​ ၆၀(၀၆)တွဲ အကျိုး​​တရား​​သည် မုန်တိုင်း​​ြပီး​​​ေနာက် ဆက်လက်ြဖစ်လာလိမ့်​​မည်ဟု မိမိ ​​ေဟာကိန်း​​ ထုတ်လိုသည်။ အဘယ်​​ေြကာင့်​​ဆို​​ေသာ ​​ေကာဇာ မဟာဘုတ်ကိန်း​​ကို မလွန်ဆန်နိုင် ​​ေသာ​​ေြကာင့်​​တည်း​​။

၆၀(၀၆) တွဲသည် ​​ေတ​​ေဇာတိုင်၌ စတုရန်း​​ (ရုပ်နှင့်​​စိတ် ထိခိုက်ဒဏ်ရာ ရနိုင်​​ေသာ ​​ေနရာ) တွင် လည်း​​​ေကာင်း​​၊​ အြမစ်အခိုက် ( ထွက်​​ေပါက်မရ​​ေအာင် ပျက်စီး​​ြခင်း​​) တွင် လည်း​​​ေကာင်း​​ တည်ရှိ​​ေနသည်။ ဝါ​​ေယာတိုင်၌ စတုရန်း​​ (ရုပ်နှင့်​​စိတ် ထိခိုက်ဒဏ်ရာ ရနိုင်​​ေသာ ​​ေနရာ) တွင် တည်ရှိ​​ေနြပန်သည်။

ထို့​​​ေြကာင့်​​ ၆၀ (၀၆) တွဲသည် ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​မရနိုင်ပဲ ဆိုး​​ကျိုး​​ကိုသာ ခံစား​​ရမည်ဟု ​​ေြပာနိုင်သည်။

​​ေကာင်း​​ြပီ၊​ အား​​လံုး​​ သိချင် ​​ေနြကြပီ။ ၆၀ (၀၆) ဘာလဲ၊​ ဘယ်လဲ၊​ ဘယ်သူလဲ။

၁။ ​​ေသာြကာ (၆) သည် တိုက်ဆိုင်စွာြဖင့်​​ မင်း​​တရား​​ြကီး​​ အမည် ြဖစ်​​ေနသည်။

၂။ စ​​ေန (၀) သည် တိုက်ဆိုင်စွာြဖင့်​​ နန်း​​စိုက်ရာ ြမို့​​​ေတာ်အမည် ြဖစ်​​ေနသည်။

၃။ ၆၀ တွဲသည် အပါဒါန ကာရက ြဖစ်၍ ​​ေသာြကာနံသည် ပယ်ရှား​​ြခင်း​​၊​ ​​ေရွ့​​ ရှား​​ြခင်း​​၊​ စွန့်​​လွှတ်ခံရြခင်း​​၊​ ထွက်ခွာရြခင်း​​ဟု အဓိပ္ပါယ်ရှိသည်။
၆၀ တွဲသည် ရန်ဓါတ်တွဲြဖစ်၍ မိတ်သ​​ေဘာမဟုတ် ရန်သ​​ေဘာြဖင့်​​သာ ဆိုး​​ကျိုး​​​ေပး​​လိမ့်​​မည်။

၄။ ၀၆ တွဲသည် ကမ္မကာရက ြဖစ်၍ စ​​ေနနံသည် ပူပင်​​ေသာကများ​​ြခင်း​​ အမှုအခင်း​​ ရှုတ်​​ေထွး​​ြခင်း​​၊​ ဘုမ္မိ (သချို င်င်္​း​​) သ​​ေဘာအရ စိတ်နှင့်​​ရုပ် ​​ေသဆံုး​​ြခင်း​​၊​ ဆံုး​​ရှံုး​​ြခင်း​​၊​ အ​​ေြခအ​​ေန အသစ်သို့​​​ေြပာင်း​​ြခင်း​​ဟု အဓိပ္ပါယ်ရှိသည်။
၇၆ တွဲသည် ဓါတ်ရန်တွဲြဖစ်၍ မိတ်သ​​ေဘာမဟုတ် ရန်သ​​ေဘာြဖင့်​​သာ ဆိုး​​ကျိုး​​​ေပး​​လိမ့်​​မည်။

၅။ ​​ေလဓါတ် ဝါ​​ေယာတိုင်တွင် ​​ေသာြကာ (၆)သည် စတုရန်း​​ခိုက် နှင့်​​ ြတိရန်း​​ခိုက် ခိုက်နှစ်ချက်ြဖင့်​​ အထွက်အပျက် ြပ​​ေနသည်။

ထို့​​အြပင် ​​ေသာြကာနံသား​​၏ မူလတိုင်ကို ထူြကည့်​​​ေသာအခါ ​​ေအာက်ပါအတိုင်း​​ ြဖစ်လာသည်။

၃ အဂင်္​ါ ​​ေလညှင်း​​ဓါတ်ဖို

၄ ရာဟု မုန်တိုင်း​​ဓါတ်မ
၆ (​​ေသာြကာနံသား​​)




ထို့​​​ေြကာင့်​​ တိုင်ထိပ် ပဥ္စပွတ်နဝင်း​​ အဂင်္​ါ ၃ နှင့်​​ ဆပွတ်ရှိ ရာဟု ၄ (၃၄ ဝါ​​ေယာ ​​ေလဓါတ်တွဲ အဆိုး​​အား​​​ေြကာင့်​​ ) ၏ ​​ေပါင်း​​စပ်အား​​သည် အလည်အချာရှိ ​​ေသာြကာနံကို ထိခိုက်ပျက်စီး​​ ​​ေစသည်ဟု အဂင်္​ဝိဇ္ဇာကျမ်း​​က ပဥ္စပွတ် ဆပွတ် ပညာခန်း​​ (ဂဋ္ဌုန်ပုန်း​​ခိုက် ပုတ်သင်ကိုက်) ြဖင့်​​ ြပခဲ့​​​ေလသည်။

(ဤစာပိုဒ်သည် ြဖည့်​​စွတ်ချက်သာြဖစ်၍ ​​ေကျာ်ဖတ်လိုက ဖတ်နိုင်သည်။


အ​​ေန္တာ ၊​ ဂ​​ေဗ္ဘ၊​ စ​​ေရ ၊​ ဝံ​​ေသ ဓာတ်မိတ်​​ေပဟု ပညာခန်း​​လာ လကင်္​ာရှိ၏
- ၁၀ မီး​​ဓါတ်တွဲ (မီး​​​ေလာင်ြခင်း​​) -
- ၃၈ ​​ေလဓါတ်တွဲ (မုန်တိုင်း​​တိုက်ြခင်း​​)
- ၄၆ ​​ေရဓါတ်တွဲ (မုန်တိုင်း​​​ေနာက်ဆက်တွဲ အြဖစ် ​​ေရလွှမ်း​​မိုး​​ြခင်း​​) တို့​​သည် ြဖစ်ခဲ့​​ြပီး​​​ေလြပီ။
- ၂၅ ​​ေြမဓါတ်တွဲ သည် ဓါတ်​​ေလး​​ပါး​​တွင် မြဖစ်​​ေသး​​​ေသာ ကျန်ရှိ​​ေန​​ေသး​​သည့်​​ ​​ေနာက်ဆံုး​​ ဓါတ်ြဖစ်သည်။
​​ေြမဓါတ်တွဲအရ ​​ေြမငလျင်​​ေကာ လှုပ်ဦး​​မည်​​ေလာ စဉ်း​​စား​​စရာ ြဖစ်​​ေနသည်။)


​​ေလာကီယြတာများ​​ြဖင့်​​ ၁၊​ ၂၊​ ၃၊​ ၄၊​ ၅ တို့​​ကို ​​ေကျာ်လွှား​​နိုင်မည်​​ေလာဟု ​​ေမး​​စရာ ရှိလိမ့်​​မည်။

- အထွဋ်အြမတ်ဆံုး​​​ေသာ ​​ေရွှတိဂံု​​ေစတီ​​ေတာ်​​ေပါ်မှာ သံဃာ့​​​ေသွး​​​ေြမကျ​​ေအာင် လုပ်တာ
- သာသနိက ​​ေကျာင်း​​​ေတာ်များ​​ကို ပိတ်ပင်တား​​ဆီး​​တာ၊​ ဗုဒ္ဓရုပ်ပွား​​​ေတာ်​​ေတွကို ဖျက်စီး​​ပစ်တာ
- ရဟန်း​​​ေတာ်​​ေတွကို သတ်ြဖတ်ြခင်း​​၊​ နှိပ်စက်ြခင်း​​၊​ ​​ေထာင်သွင်း​​အကျဉ်း​​ချြခင်း​​​ေတွ လုပ်တာ
- ရဟန်း​​​ေတာ်​​ေတွကို ပစ္စည်း​​​ေလး​​ပါး​​ (​​ေကျာင်း​​​ေဆး​​ဆွမ်း​​သဃင်္​န်း​​) မရ​​ေအာင် လုပ်တာ
- ရဟန်း​​​ေတာ်​​ေတွကို အကျိုး​​မဲ့​​ြဖစ်​​ေအာင် လုပ်တာ - ရဟန်း​​​ေတာ်​​ေတွ ​​ေနရာမရ​​ေအာင်လုပ်တာ
- ရဟန်း​​​ေတာ်​​ေတွကို ဆဲ​​ေရး​​တာ၊​ ြခိမ်း​​​ေြခာက်တာ
- ရဟန်း​​​ေတာ် အချင်း​​ချင်း​​ ကွဲြပား​​သွား​​​ေအာင်လုပ်တာ
- ဘုရား​​ရဲ့​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​မဲ့​​ကို ​​ေြပာတာ
- တရား​​ရဲ့​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​မဲ့​​ကို ​​ေြပာတာ
- သံဃာရဲ့​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​မဲ့​​ကို ​​ေြပာတာ

ဤြပစ်မှု​​ေတွအရ ရတနာသံုး​​ပါး​​ စိမ်​​ေရသင့်​​ြခင်း​​ကို ခံရပါလိမ့်​​မည်။

ဝဋ်မှာအြမဲ၊​ ငရဲမှာအပဟု ဆိုရိုး​​စကား​​အရ - ဤြပစ်မှုြကီး​​များ​​သည် ဝဋ်​​ေရာ ငရဲပါ အကျံုး​​ဝင်​​ေသာ အကုသိုလ်ကံြကီး​​များ​​ ြဖစ်ပါသည်။

ဤ အကုသိုလ်ကံြကီး​​များ​​ကို အဘယ်အရာများ​​နှင့်​​ ​​ေချဖျက်လို့​​ရနိုင်ပါမည်နည်း​​။


“​​ေယ ဓမ္မာ ​​ေဟတုပ္ပဘဝါ” အြကင် အ​​ေြကာင်း​​တရား​​တို့​​သည် အကျိုး​​တရား​​ ရှိကုန်၏

​​ေဇယျာ​​ေမာင်

မှတ်ချက်။ ၁၀ ြဖစ်ကိန်း​​ (တနည်း​​အား​​ြဖင့်​​ ၁၀ သို့​​မဟုတ် ၀၁) နှင့်​​ ပတ်သက်၍ ကျွန်ုပ်နှင့်​​ ​​ေတး​​​ေအး​​ရိပ်တို့​​မှ ၂ဝဝရ ဧြပီလတွင် ြကိုတင်​​ေဟာကိန်း​​ထုတ် ​​ေရး​​သား​​ခဲ့​​ပါသည်။ ထိုအ​​ေြကာင်း​​ခံ ၁၀ ြဖစ်ကိန်း​​သည် ယခုထိ အကျိုး​​တရား​​ ဆက်သွယ်​​ေနဆဲ ြဖစ်သည်ကို ယခု ​​ေဆာင်း​​ပါး​​ပါ ​​ေတ​​ေဇာဓါတ်တိုင်တွဲ နှင့်​​ ​​ေအာက်တွင် ​​ေရး​​ခဲ့​​ြပီး​​​ေသာ ​​ေဆာင်း​​ပါး​​များ​​က သက်​​ေသထူ​​ေနပါသည်။

ြမန်မာနှစ်သစ် ​​ေကာဇာသက္ကရာဇ်နှင့်​​ ခုနှစ်ရက်သား​​သမီး​​(၂)

နှစ်သစ်ကူး​​လို့​​၁၀ ဂဏန်း​​ကို ရှာ​​ေဖွ အပိုင်း​​ ၂

0 comments:

Post a Comment