​​ေြကွသွား​​​ေသာ ြကယ်များ​​ အစား​​ြပန်မရနိုင်ပါ




*This article contains astrological jargon*
အကိုြကီး​​ မင်း​​သိက္ခင် အား​​လံုး​​ကို စွန့်​​ခွါသွား​​ြပီ




နိုင်ငံ​​ေကျာ် တစ်​​ေခတ်မှာမှ တစ်​​ေယာက်ပါ။ ဘက်စံုစွယ်စံု စာ​​ေရး​​ဆရာတစ်​​ေယာက် ရယ်ပါ။ ြမန်မာ့​​စာ​​ေပ​​ေလာကမှာ တမူထူး​​ြခား​​လို့​​ ဘယ်သူနဲ့​​မှ မတူ​​ေအာင် ဖန်တီး​​ ​​ေရး​​သား​​နိုင်ြပီး​​ စာ​​ေပရသာ အသွင်သစ်ကို ဆန်း​​သစ်ခဲ့​​သလို ​​ေဗဒင်​​ေလာကမှာလည်း​​ သူ​​ေခတ်မှာ သူ့​​အသွင့်​​ သူ့​​မူနဲ့​​​ေပး​​ခဲ့​​တဲ့​​ နာမည်​​ေတွ။ သူ​​ေရး​​ခဲ့​​တဲ့​​ စာ​​ေပ​​ေတွက အသွင်တမူ ထူး​​လို့​​သူ့​​​ေြကာင့်​​ ​​ေအာင်ြမင်သွား​​သူ​​ေတွ ချမ်း​​သား​​သွား​​သူ​​ေတွက ဒုနဲ့​​​ေဒး​​ပါ။ သူ က ရုပ်ဝထ္ထု ပစ္စည်း​​ကိုလည်း​​ မမက်၊​ မာနလည်း​​ကင်း​​ လို့​​ ပကာသန နဲ့​​ အ​​ေဝး​​ဆံုး​​မှာ ​​ေနတဲ့​​ ပုဂ္ဂိုလ်တစ်ဦး​​ ြဖစ်ပါတယ်။

အကိုြကီး​​ မင်း​​သိက္ခဟင်္​ာ လူအ​​ေတာ်များ​​များ​​ကို ထမင်း​​အိုး​​​ေလး​​​ေတွ တည်​​ေပး​​ခဲ့​​တာပါ၊​ သူ့​​ဘုန်း​​သူ့​​ကံ​​ေြကာင့်​​ သူ့​​တပည့်​​​ေတွကို ​​ေဟာခမ်း​​ဖွင့်​​လို့​​ ဆိုင်း​​ဘုတ် တင်​​ေပး​​လိုက်တာနဲ့​​ ပရိတ်သတ်​​ေတွ အဲဒီဆိုင်ဘုတ် ဧကံသ ​​ေခါင်း​​စည်း​​​ေအာက်ကို ​​ေရာက်လာြကရတာပါဘဲ။ အံ့​​ဘွယ်ပါဘဲ။

သူရဲ့​​​ေရး​​ဟန် ၊​ ဖန်တီး​​ဟန် ​​ေတွကလည်း​​ အသွင်တမူ ထူး​​​ေနသ​​ေလာက် ဂန္ဓဝင်​​ေြမာက်လှပါ​​ေပတယ်။ သူ့​​ ဝထ္ထုကို ဖတ်​​ေနသူကို ရုပ်ရှင်း​​သွား​​ြကည့်​​ဘို့​​ ​​ေခါ်တာ​​ေတာင် စာအုပ်ကိုချြပီး​​ လိုက်မသွား​​နိုင်ြကပါဘူး​​၊​ တစ်​​ေခတ်မှာမှ တစ်​​ေယာက်ဆိုတစ်​​ေယာက်ပါဘဲ။

(၂)

အကိုြကီး​​နဲ့​​စ​​ေတွ့​​ခဲ့​​စဉ်က ​​ေရွှဘုန်း​​ပွင့်​​ ဘုရား​​မှာပါ။ ည​​ေနတိုင်း​​လိုလို လာပါတယ်။ အဲဒီတံုး​​က ဘုရား​​ဝင်ထဲမှာပဲ အကိုြကီး​​ရဲ့​​ တပည့်​​ ဆရာ ​​ေကျာ်စိုး​​ဟန် ရှိ​​ေနတယ် ။

အကိုြကီး​​က ပိတ်စိမ်း​​ပါး​​ပါး​​ အြဖူနဲ့​​ပုဆိုး​​အကွက်ြကီး​​ကို အြမဲဝတ်​​ေလ့​​ရှိြပီး​​ လက်မှာ နဝရတ်လက်စွပ်ကို ဝတ်ထား​​တယ်။ ည​​ေနတိုင်း​​ သူရဲ့​​ဒဿန​​ေတွကို ​​ေြပာ​​ေလ့​​ရှိ​​ေတာ့​​ စာ​​ေရး​​သူလည်း​​ အကိုြကီး​​လာမဲ့​​ည​​ေနတိုင်း​​လို ဘုရား​​ကို ​​ေရာက်ပါတယ် ။ သူနဲ့​​မလှမ်း​​မကမ်း​​မှာဘဲ စာ​​ေရး​​သူက ထိုင်​​ေလ့​​ရှိတယ်။

တစ်​​ေန့​​သူက​​ေြပာတယ် ။ သူက ြကာသပ​​ေတး​​ထွန်း​​​ေတာ့​​ စာစ​​ေရး​​ရင် ြကာသပ​​ေတး​​​ေန့​​မှာ စ​​ေရး​​​ေြကာင်း​​၊​ ဝထ္ထု ​​ေခါင်း​​စည်း​​​ေတွကိုလည်း​​ ြကာသပ​​ေတး​​နာမ်​​ေြတွဖစ်တဲ့​​ပ-ဖ-ဗ-ဘ-မ နာမ်​​ေတွကို ထိပ်မှာ အများ​​ဆံုး​​ သံုး​​တာ​​ေတွ။ ြကာသပ​​ေတး​​နာမ် မသံုး​​မိတဲ့​​ ဝထ္ထု​​ေတွမှာ ြပသနာရှိလာသလို အဲဒီ ဝတ္ထုမ​​ေပါက်ဘူး​​တဲ့​​။ အကိုြကီး​​ မင်း​​သိက္ခင် က ဘာမဆို အဓိပါယ်ရှိရှိ လုပ်တတ်ပါလား​​လို့​​ အဲဒီတံုး​​ကတည်း​​က မှတ်ချက်ချမိခဲ့​​မိပါတယ်။

တ​​ေန့​​စာ​​ေရး​​သူ ထံုစံအတိုင်း​​မဟုတ်ဘဲ သူ​​ေဘး​​နား​​ ဝင်ထိုင်မိ်​​ေတာ့​​ သူက

“ ခင်ဗျား​​က ပညာရှင် ပဲ ၊​ စာ​​ေရး​​ပါလား​​ ဆရာြဖစ်မယ်။ စာ​​ေရး​​ရင် ​​ေဗဒင် ပညာနဲ့​​ ပါတ်သက်တာ​​ေတွ ​​ေရး​​ပါ” တဲ့​​ စာ​​ေရး​​သူက ဒီအထိ​​ေတာ့​​ ဘာမှ မအံ့​​ဩမိ​​ေသး​​ပါဘူး​​။ ​​ေနာက်ထပ် ​​ေြပာလိုက်​​ေတာ့​​မှ စိတ်ဝင်း​​မိသလို အံ့​​အား​​သင့်​​မိတယ်။..

“ခင်ဗျား​​ မြကာခင် နိုင်ငံြခား​​ သွား​​ရလိမ့်​​မယ် “

ဆိုလိုက်​​ေတာ့​​ မှ စာ​​ေရး​​သူက

“ ဟုတ်ပါ့​​မလား​​အကိုြကီး​​ရာ “ လို့​​ဆိုလိုက်မိ​​ေတာ့​​.

"​​ေအး​​ဟုတ်ပါ့​​မလား​​ ဆိုမှ ပို​​ေသချာသွား​​ြပီ ။ သတင်း​​မကျွတ်ဘူး​​"

လို့​​ထပ်​​ေြပာြပန်ပါ​​ေရာ ။ စာ​​ေရး​​သူက အဲဒီတံုး​​က စာ​​ေရး​​ဘို့​​ စိတ်ကူး​​ထဲ​​ေတာင် လံုး​​ဝမရှိခဲ့​​ပါဘူး​​။ သူရဲ့​​​ေဟာကိန်း​​ အတိုင်း​​ ​​ေနာက် ၁၆ နှစ် ၁ရ နှစ်​​ေလာက်ြကာမှ စာ​​ေရး​​ခဲ့​​သလို နက္ခတ်​​ေဗဒင်နဲ့​​ ပါတ်သက်တာ​​ေတွကိုဘဲ ဆရာဒဂုန်ရဲ့​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​​ေြကာင့်​​ ​​ေဝဒမှာ ပင်တိုင်စာ​​ေရး​​ဆရာြဖစ်ခဲ့​​သလို အဲဒီကစ တစ်ြခား​​ မဂ္ဂဇင်း​​၊​ ဂျာနယ်​​ေတွအထိ ကူး​​စက်သွား​​ခဲ့​​တာပါဘ၊​ဲ

အကိုြကီး​​မင်း​​သိက္ခင် က လာမည့်​​၁ရနှစ် မှာ လူတစ်​​ေယာက် ဘာြဖစ်လာမယ်ဆိုတာကို ြကို​​ေဟာ​​ေပး​​ထား​​ခဲ့​​သလို ​​ေဗဒင်ရဲ့​​တန်း​​ဘိုး​​ဆိုတာကလည်း​​ အချိန်အတိုင်း​​
အတာ နှစ်​​ေတွ ၊​ လ​​ေတွ ၊​ ဘယ်​​ေလာက် ြကို​​ေဟာထား​​တဲ့​​ အ​​ေပါ်မှာသာ စံထား​​အပ်တယ်မဟုတ်ပါလား​​?

အဲဒီတံုး​​က

"အကိုြကီး​​ ဘာလို့​​ဒီ​​ေန့​​ကျွန်​​ေတာ့​​ကို ​​ေဟာကိန်း​​​ေတွကို မ​​ေမး​​ဘဲထုတ်​​ေပး​​​ေနတာလဲ. ဘာမှ ​​ေမွး​​သက္ကရာဇ်​​ေတွ ဘာ​​ေတွမ​​ေမး​​ဘဲ စာ​​ေရး​​ဆရာြဖစ်မယ် ဆရာြဖစ်မယ်.နိုင်ငံြခား​​ မြကာခင်သွား​​ရမယ်လို့​​ ​​ေြပာရတာလဲ " .. ဆိုလိုက်​​ေတာ့​​ သူက

"အရာရာတိုင်း​​က ပါတ်ဝန်း​​ကျင်မှာ ရှိ​​ေနတတ်ပါတယ်. ပါတ်ဝန်း​​ကျင်ကို ​​ေလ့​​လာတတ်ရင်? စူး​​စမ်း​​တတ်ရင်၊​ ပါတ်ကျင်အ​​ေပါ် သတိရှိ​​ေနရင် အရာရာတိုင်း​​ကို အဲဒီပါတ်ဝန်း​​ကျင်း​​က ရရှိ​​ေစနိုင်တယ် ၊​ တရား​​တာ​​ေတွလည်း​​ ပါတ်ဝန်း​​ကျင် မှာပဲ ရှိ​​ေနသလို ၊​ မတရား​​တာ​​ေတွကလည်း​​ ပါတ်ဝန်း​​ကျင်မှာဘဲ ရှိ​​ေနတတ်တယ်။ ဗုဒ္ဓြမတ်စွာ​​ေသာ်မှ နန်း​​​ေတာ်ရဲ့​​ြပင်ပထွက်လို့​​ပါတ်ဝန်း​​ကျင်က နိမိတ်ြကီး​​​ေလး​​ပါး​​ကို ြမင်လို့​​​ေတာထွက် တရား​​ကျင့်​​ခဲ့​​တာပဲ​​ေလ။ ဒါ​​ေြကာင့်​​ ယူတတ်ရင် ပါတ်ဝန်ကျင်း​​က ရရှိနိုင်တဲ့​​ တရား​​​ေတွ ၊​ ပညာ​​ေတွက လူသား​​​ေတွအတွက် ယူလို့​​မကုန်နိုင်စရာပါပဲ " လို့​​​ေြပာြပီး​​

အ​​ေြကွး​​မထား​​ပါဘူး​​ ချက်ချင်း​​ပဲ .. သူဘာ​​ေြကာင့်​​ ​​ေြပာရတယ်ဆိုတာကို ရှင်း​​ြပခဲ့​​ပါတယ်..

" ခင်ဗျား​​က ဒီကိုလာ​​ေနတာ ြကာပါြပီ ။ ခင်ဗျား​​က အြမဲ ကျွန်​​ေတာ်နဲ့​​ခပ်လှမ်း​​လှမ်း​​မှာပဲ တစ်​​ေစာင်း​​ထိုင်​​ေနတတ်သလို ခင်ဗျား​​ လာတိုင်း​​လည်း​​ အဲဒီ​​ေနရာက လွတ်​​ေနတတ်တယ်​​ေလ။ ဒါ​​ေပမဲ့​​ဒီ​​ေန့​​လည်း​​ ခင်း​​ဗျား​​ထိုင်​​ေနကျ ​​ေနရာက လွတ်​​ေနရဲ့​​သား​​နဲ့​​ ခင်း​​ဗျား​​က ကျွန်​​ေတာ်နဲ့​​ လာြပီး​​ယှဉ်ထိုင်တယ်၊​ ထိုင်လိုက်တာကလည်း​​ အရင်ထိုင်​​ေနကျ ပံုစံမဟုတ်​​ေတာ့​​ဘူး​​ ဂုရုဆရာ တစ်ဆူလို ထိုင်တယ်။ ခင်း​​ဗျား​​ ထိုင်တာကို သတိထား​​မိလို့​​အချိန်ကိုသံုး​​သပ်လိုက်​​ေတာ့​​ ဂုရုအချိန် ြကာသပ​​ေတး​​အခါလည်း​​ြဖစ်၊​ တနလာသင်္​ား​​လည်း​​ြဖစ် ၊​ နာမည်ကြကာသပ​​ေတး​​နံ နဲ့​​လည်း​​ မှည့်​​ထား​​တာရယ် ၊​ အား​​လံုး​​ကိုသံုး​​သပ်ြပီး​​​ေကာက်ချက်ချလိုက်တာပါဘဲ။ "

" အဓိက က ခင်း​​ဗျား​​က ထိုင်​​ေနကျ မဟုတ်တဲ့​​ ကျွန်​​ေတာ့​​​ေဘး​​မှာ ယှဉ်ြပီး​​ ဂုရု ကရိုဏ်း​​ နဲ့​​ဝင်ထိုင်လိုက်တာကို သတိ ထား​​မိလိုက်လို့​​ ဒီ​​ေအ​​ေြဖကို ထုတ်လိုက်တာဘဲ။ ယ္ခုအချိန်မှာ​​ေတာ့​​ ဒါ​​ေလး​​နဲ့​​များ​​ ဒီလို ​​ေဟာ​​ေြပာလို့​​ ရနိုင်လား​​လို့​​ထင်ရ​​ေလာက်ပါတယ်။ ဒါ​​ေပမဲ့​​​ေစာင့်​​ြကည့်​​ရမှာက ခင်ဗျား​​ တာဝန်ဘဲ​​ေနာ် "

လို့​​စိတ်ရှည်လက်ရှည်ရှင်း​​ြပရင်း​​က..မှာလိုက်ပါ​​ေသး​​တယ်..

" တ​​ေန့​​မှန်သွား​​ရင်​​ေတာ့​​ အဲဒါ ြမန်မာ့​​​ေဗဒင်လို့​​ မှတ်သား​​မိဘို့​​​ေတာ့​​မ​​ေမ့​​နဲ့​​​ေနာ်တဲ့​​ "

အကိုြကီး​​ မင်း​​သိက္ခကင်္​ သူ​​ေြပာြပီး​​တဲ့​​ စကား​​တိုင်း​​အ​​ေပါ် သူဘက်က ​​ေမး​​လာရင် အ​​ေြဖ​​ေပး​​ဘို့​​ အသင့်​​ရှိြပီး​​သား​​ပါ ။ အဲဒီအချိန်မှာ စာ​​ေရး​​သူက နိုင်ငံြခား​​ကိစ္စကို ဘာလို့​​ ​​ေဟာလည်း​​ဆိုတာကို သိချင်​​ေပမဲ့​​အား​​နာလို့​​မ​​ေမး​​ချင်ပါဘူး​​၊​ ဒီအချိန်မှာဘဲ..

" ခင်ဗျား​​က နိုင်ငံြခား​​ကိစ္စ ကို ပိုစိတ်ဝင်စား​​မယ်၊​ ပိုသိချင်​​ေနမှာပါ "

ဆိုြပီး​​သူ ဒီလိုရှင်း​​ြပလိုက်တယ်...

" ​​ေစာ​​ေစာက ​​ေြပာခဲ့​​သလိုဘဲ အရာရာတိုင်း​​က မိမိ ပါတ်ဝန်း​​ကျင်မှာဘဲ ရှိတယ် ၊​ တန်း​​ဘိုး​​ မြဖတ်နိုင်တဲ့​​ အရာ​​ေတွကလဲ မိမိပါတ်ဝန်း​​ကျင်မှာဘဲ ရှိ​​ေနတတ်သလို တန်ဘိုး​​မဲ့​​တဲ့​​ အရာ​​ေတွကလည်း​​ ဒီပါတ်ဝန်ကျင်း​​မှာဘဲ ရှိ​​ေနတတ်ြကတာပါဘဲ။ အလှပဆံုး​​နဲ့​​အကျည်း​​တန်ဆံုး​​​ေတွကလည်း​​ဒီပါတ်ဝန်း​​ကျင်မှာဘဲရှိ​​ေနတာမျိုး​​ပါ ။ သိပ္ပံလည်း​​ ပါတ်ဝန်း​​ကျင်မှာဘဲ ရှိ​​ေနသလို ဝိဇ္ဖာပညာ​​ေတွလည်း​​ ပါတ်ဝန်း​​ကျင်မှာဘဲ ရှိ​​ေနတယ်။ အိုင်း​​စတိုင်း​​က​​ေတာင် သူရဲ့​​သီအိုရီကို ပါတ်ဝန်ကျင်ကို စူး​​စမ်း​​​ေလ့​​လာလို့​​ရရှိခဲ့​​တာပါ "

ဆိုြပီး​​ စာ​​ေရး​​သူကို နိုင်ငံြခား​​ မြကာခင်သွား​​ရမယ် ဆိုတာကို ဘာ​​ေြကာင့်​​ ​​ေြပာရတယ်ဆိုတာကိုဆက်ရှင်း​​ြပခဲ့​​ပါတယ်။

" ခင်း​​ဗျား​​ ဒီအ​​ေရှ့​​ကို မ​​ေရာက်ခင် ​​ေြခလှမ်း​​၅ လှမ်း​​အလိုမှာ ခင်ဗျား​​ အြဖစ်ပျက် တစ်ခုကိုြကံု လိုက်တယ်၊​ အဲတာ ခင်း​​ဗျား​​က သတိမထား​​မိ​​ေပမဲ့​​ကျွန်​​ေတာ်က သတိထား​​ မိလိုက်တယ် . ခင်း​​ဗျား​​လက်​​ေမာင်း​​ကိုြကည်ု့​​ြပီး​​ ခင်ဗျား​​ ​​ေကာင်း​​ကင်း​​ကို ​​ေမာ့​​ြကည့်​​လိုက်တယ်မဟုတ်လား​​ ၊​ ဒီ​​ေတာ့​​ လက်​​ေမာင်း​​​ေပါ်ကို ပျံသန်း​​​ေနတဲ့​​ ခိုတစ်​​ေကာင်း​​က ချီး​​ပါချသွား​​တာကို ခင်ဗျား​​သိလိုက်တယ် "

" ြပီး​​​ေတာ့​​ ချက်ချင်း​​ဘဲ အ​​ေရှ့​​မှာရှိတဲ့​​စက္ကူကိုကုန်း​​​ေကာက်ြပီး​​ အဲဒီ ခိုချီး​​ကို လက်​​ေမာင်း​​​ေပါ်က သုတ်လိုက်တယ်မဟုတ်လား​​ ၊​ကာယကံရှင်က အမှတ်တမဲ့​​လုပ်လိုက်​​ေပမဲ့​​ အဲဒီ လျှပ်တပျက်အတွင်း​​ ြဖစ််ပျက်သမျှကို ပါတ်ဝန်း​​ကျင်ကို သတိထား​​မိတဲ့​​ကျွန်ပ်အတွက်​​ေတာ့​​ တန်ဘိုး​​ ရှိတဲ့​​ အတိတ်နိမိတ်ကို ရလိုက်တယ်။"

" ခင်ဗျား​​ ကုန်း​​​ေကာက်လိုက်တဲ့​​စာရွက်ကို​​ေတာ့​​ ခင်ဗျား​​က အမှတ်တမဲ့​​မို့​​သတိထား​​မိမှာမဟုတ်ဘူး​​ ၊​ ဒါ​​ေပမဲ့​​ ကျွန်ပ်က သတိထား​​မိလိုက်တယ်​​ေလ. . ခင်ဗျား​​ ​​ေကာက်ကိုင်လိုက်တဲ့​​ စာရွက်က ရိုး​​ရိုး​​ စာရွက်မဟုတ်ဘူး​​ ၊​ တရုတ်နှစ်သစ်ကူး​​​ေတွမှာ အတိတ်​​ေကာင်း​​​ေအာင် ပိုက်ဆံထည့်​​​ေပး​​​ေလ့​​ရှိြကတဲ့​​ " အံ​​ေပါင်း​​စာအိပ် " အနီ​​ေလး​​ တအိတ််ြဖစ်​​ေနတယ်။ အဲဒီအိတ်မျိုး​​က တရုတ်နှစ်သစ်ကူး​​ လမျိုး​​မှာသာ ​​ေတွ့​​ရတတ်တာမျိုး​​ပါ ။ ဒါ​​ေပမဲ့​​ယ္ခုက တရုတ်နှစ်ကူး​​နဲ့​​က အ​​ေဝး​​ြကီး​​ပါ ဒါဟာထူး​​ြခား​​
မှုတစ်ခုပါ ၊​ ဒီ​​ေတာ့​​ြမင်ကွင်း​​ထဲ က ဒီစာအိတ်ရယ်-ခိုရယ်-ခိုချီး​​ရယ်- ဂုရုအချိန်မှာ ​​ေရာင်စံု မ​​ေလး​​ရှာပါတိတ် အကျင်ီ ဝတ်လာတဲ့​​ တနလာသင်္​ား​​ရယ် အား​​လံုး​​ကို​​ေပါင်း​​စပ်ြပီး​​ တွး​​​ေခါ်ယူ
လိုက်လို့​​ရတဲ့​​တဲ့​​​ေဟာကိန်း​​​ေလး​​ပါဘဲ "

လို့​​အကိ်ုြကီး​​မင်း​​သိက္ခ က ရှင်း​​ြပခဲ့​​ြပီး​​ အ​​ေသး​​စိပ်ကို ဆက်ရှင်း​​ြပန်တာက​​ေတာ...

" ခိုချီး​​က ​​ေကာင်း​​ကင်မှာ ပျံသန်း​​​ေနတဲ့​​ ခိုကို​​ေမာ့​​ြကည့်​​ဘို့​​နဲ့​​ အ​​ေရှ့​​မှာရှိ​​ေနတဲ့​​ အံ​​ေပါင်း​​အိပ်​​ေလး​​ကို ​​ေကာက်ကိုင်ဘို့​​ ဖန်လာတဲ့​​ အ​​ေြကာင်း​​တရား​​ဘဲ ြဖစ်တယ်၊​
အချိန်ရဲ့​​အတိုင်အတာ​​ေပါ်မှာ မှီြပီး​​ အ​​ေြကာင်း​​တရား​​​ေတွ​​ေြကာင့်​​ ြဖစ်လာရတဲ့​​ လှုပ်ရှား​​မှုတိုင်း​​မှာ ြကည့်​​တတ်ရင် ၊​ အတိတ်တစ်​​ေဘာင်နိမိတ်​​ေတွ ကို​​ေတွ့​​ြမင်လာနိုင်ပါတယ်။ ယ္ခုဟာကလည်း​​

၁. ခင်ဗျား​​လက်​​ေမာင်း​​​ေပါ်ကျလာတဲ့​​ခို​​ေချး​​ကိုသုတ်ဘို့​​ကုန်း​​​ေကာက်လိုက်တဲ့​​တရုတ်အံ​​ေပါင်း​​ အိတ်ကအနီ​​ေရာင်က ြမန်မာနိုင်ငံကူး​​လက်မှတ်နဲ့​​တသား​​တည်း​​ကျတဲ့​​ အ​​ေရာင် ြပီး​​​ေတာ့​​ ရိုး​​ရိုး​​စက္ကူ မဟုတ်ဘူး​​ ၊​ ထူလည်း​​ထူတယ်။ ဒါကိုြကည့်​​ြပီး​​ ​​ေကာက်ကိုင်လိုက်တဲ့​​ခင်ဗျား​​မှာ နိုင်ငံကူး​​လက်မှတ် လက်ဝယ်ရှိ​​ေနြပီး​​ လို့​​နိမိတ်ယူတယ်။

၂. ခို​​ေချး​​​ေြကာင့်​​ ​​ေမာ့​​ြကည့်​​လို့​​ ခင်ဗျား​​ြမင်လိုက်ရတဲ့​​ တနလာင် နံ ခို နဲ့​​တနလာင် ​​ေအာင်ြမင်ဌာနမှာရှိ​​ေနတဲ့​​ နလာသင်္​ား​​ ၊​ ခင်း​​ဗျား​​နဲ့​​​ေကာင်း​​ကင်မှာ ပျံသန်း​​​ေနတဲ့​​ တနလာနင်္​ံခို က ခင်ဗျား​​နဲ့​​တစ်သား​​တည်း​​ ကျသွား​​တယ် ။ ဒါ​​ေြကာင့်​​ ခင်ဗျား​​လည် မြကာခင် ပျံသန်း​​ရလိမ့်​​မယ်လို့​​နိမိတ်က ြဖစ်လာရတယ်။

ဒါ​​ေြကာင့်​​ ခင်ဗျား​​ကို မြကာခင် နိုင်ငံြခား​​ ထွက်ရမယ်ဆိုတဲ့​​ ​​ေဟာကိန်း​​ တစ်ထပ်တည်း​​ ကျသွား​​ရတာပါဘဲ၊​ခင်ဗျား​​ဝတ်လာတဲ့​​ အ​​ေရာင်စံု ပါတိတ် အကျင်ီ က ​​ေသံာြကာ ခရီး​​ကို အထူး​​ြပုထား​​လို့​​နိမိတ်က ပိုအား​​ရှိသွား​​ြပီ ၊​

တခါ ခင်ဗျား​​က"ဟုတ်ပါ့​​မလား​​"လို့​​ထပ်​​ေမး​​​ေတာ့​​ ပို​​ေသချာသွား​​လို့​​ သတင်း​​မကျွတ်ခင်လို့​​ ထပ်ြဖည့်​​စွက်နိုင်သွား​​တာပါဘဲ ။ ဘာလို့​​လည်း​​ဆို​​ေတာ့​​" ဟုတ်" က ​​ေသံာြကာနံနဲ့​​စတဲ့​​ ​​ေမး​​ ခွန်း​​ ြဖစ်​​ေနသလို ခရီး​​ကို ကိုယ်စား​​ြပုတဲ့​​​ေသံာြကာနံ ၊​ ​​ေမး​​လာတဲ့​​ခင်ဗျား​​ကလည်း​​ ​​ေသံာြကာအား​​​ေကာင်း​​တဲ့​​ ပါတိတ်​​ေရာင်စံုကို ဝတ်ထား​​လို့​​ဘဲြဖစ်တယ်..."

လို့​​အကိုြကီး​​ မင်း​​သိက္ခင် ရှင်း​​ြပခဲ့​​တယ်။ ြပီး​​​ေတာ့​​ထံုး​​စံအတိုင်း​​ထပ်​​ေြပာ​​ေသး​​တယ်

"မှန်တာမှား​​တာကို​​ေတာ့​​ ခင်ဗျား​​က ​​ေစာင့်​​ြကည့်​​ြပီး​​ အဆံုး​​အြဖတ်​​ေပး​​ရမှာပါ။ မှား​​သွား​​ရင် မင်း​​သိက္ခ မှား​​တယ်လို့​​​ေြပာ၊​ မှန်ရင်​​ေတာ့​​ ြမန်မာ့​​​ေဗဒင်မှန်တယ်လို့​​​ေြပာ"

တဲ့​​.. ဘယ်​​ေလာက် ချစ်ဘို့​​​ေကာင်း​​သလဲလို့​​၊​ အဲဒီတံုး​​က သူ​​ေဟာကတည်း​​က မှန်​​ေနတာပါ .. ကျွန်မှာ နိုင်ငံကူး​​လက်မှတ်က အဆင်သင့်​​ပါ .. ဒါ​​ေပမဲ့​​ဘယ်ကုမ္ပဏီနဲ့​​မှ အဆက်သွယ်မရှိခဲ့​​​ေသး​​ပါဘူး​​ ထီး​​ြဖူဖိနပ်ပါး​​ လမ်း​​​ေလျာက်​​ေနရတဲ့​​ အချိန်မျိုး​​မှာပါ။

မှတ်မိ​​ေနပါ​​ေသး​​တယ် ။ ရုတ်တရက်ပဲ သီး​​တင်း​​မကျွတ်ခင် စက်တင်ဘာလ ၂၀ ​​ေန့​​မှာကျွန်ပ် နိုင်ငံြခား​​သ​​ေဘာလင်္​ိုက်ဘို့​​ထွက်သွား​​ခဲ့​​ရပါတယ်။ အဲဒီ ​​ေဟာကိန်း​​နှစ်ခုကို သူ​​ေဟာ​​ေပး​​တဲ့​​​ေန့​​ က ဇွန်လ ၂၅ ရက် သူ့​​​ေမွး​​​ေန့​​မှာြဖစ်ပါတယ်။ ဒါကိုလည်း​​ ​​ေနာက်​​ေန့​​သူနဲ့​​​ေတွ့​​မှ သူကမ​​ေန့​​က ကျွန်​​ေတာ်​​ေမွး​​​ေန့​​မှာ ထူး​​ထူး​​ြခား​​ အမှတ်တရြဖစ်​​ေအာင် ​​ေဟာ​​ေပး​​လိုက်တာပါ ဆို​​ေတာ့​​မှ ကျွန်​​ေတာ် ​​ေကာက်ချက်ချမိလိုက်တယ် ။

​​ေအာ် အကိုြကီး​​မင်း​​သိက္ခ ရဲ့​​​ေမွး​​​ေန့​​မှာမှ စာ​​ေရး​​သူက ြကာသပ​​ေတး​​ ဂုရုအခါ မှာဆရာတဆူြဖစ်တဲ့​​အကိုြကီး​​ရဲ့​​ ​​ေဘး​​မှာဂုရု ကရိုဏ်း​​နဲ့​​ဝင်ထိုင်မိလို့​​ဒီ​​ေဟာကိန်း​​ကို အခိုင်အမာ​​ေဟာ​​ေပး​​လိုက်တာပါလား​​လို့​​သိလား​​ခဲ့​​ရပါတယ်။ အကိုြကီး​​ မင်း​​သိက္ခကင်္​ ဒီလိုလူတစ်​​ေယာက််ရဲ့​​ ဘဝတစ်ခုလံုး​​ကို ​​ေြပာင်း​​လဲသွား​​မဲ့​​ ​​ေဟာကိန်း​​မျိုး​​ကို​​ေတာင် ထမင်း​​စား​​​ေရ​​ေသာက်သ​​ေလာက် ​​ေမွး​​​ေန့​​နဲ့​​နာမည်​​ေလး​​သိထား​​ရံုက​​ေလး​​နဲ့​​သူ့​​​ေဘး​​မှာ ဝင်ထိုင်မိရံု၊​ ခို​​ေလး​​တစ်​​ေကာင်ကို ​​ေမာ့​​ြကည့်​​မိရံု​​ေလး​​ကို ​​ေကာက်ချက်ချ​​ေဟာခဲ့​​တာဟာ အံ့​​မခန်း​​နိုင်သလို သူရဲ့​​​ေဟာကိန်း​​အတိုင်း​​ သတင်း​​မကျွတ်ခင်း​​ကတည်း​​က နိုင်ငံြခား​​ထွက်ခဲ့​​လိုက်တာအနှစ် ၂၀ လံုး​​လံုး​​ကမ္ဘာပတ်​​ေန ခဲ့​​ရသလို ယ​​ေန့​​တိုင် စာ​​ေရး​​ဆရာအြဖစ်ရပ်တည်​​ေနတာက ြမန်မာြပည်မှာ တင်မဟုတ် နိုင်ငံြခား​​မှာ သူ​​ေြပာခဲ့​​သလိုဘဲ ပညာရပ်နဲ့​​ ပါတ်သက်တဲ့​​ စာအုပ်စာ​​ေပထုတ်ဘို့​​လည်း​​ ြကိုး​​စား​​​ေနချိန်ြဖစ်​​ေနပါြပီ။

ဒီ​​ေတာ့​​ဂန္ဓဝင်​​ေြမာက်လှတဲ့​​အကိုြကီး​​ရဲ ဇာတာစန်း​​လဂ်ကို နက္ခတ်​​ေဗဒင်ပညာရှင် သု​​ေတသီ​​ေတွအတွက် မှတ်တမ်း​​မှတ်ရာြဖစ်​​ေအာင် တင်ြပ​​ေပး​​လိုက်ပါရ​​ေစ၊​

ဆရာြကီး​​မင်း​​သိက္ခဟင်္​ာ ဇွန်လ ၂၅ ရက် ၁၉၃၉ နံက် ဝဂး​​၄၅ မှ ၀၉း​​ဝဝ အတွင်း​​​ေမွး​​ဖွား​​ခဲ့​​သူပါ ။
June 25th 1939 @ 0900 am

သူ့​​ပညာ ၊​ သူ့​​အ​​ေတွး​​အ​​ေခါ်​​ေတွ ၊​အ​​ေရး​​သား​​​ေတွ။ အ​​ေဟာအြပာ​​ေတွ ဂနé္ဓဝင်​​ေြမာက်သ​​ေလာက် ဇာတာမှာပါတဲ့​​ထူး​​ြခား​​ချက်​​ေတွကလည်း​​သမိုင်း​​ဝင်လှပါတယ်၊​

၁) ကရကဋ် လဂ် - ကန်စန်း​​ ၉တန့်​​မှာ ဂရုြဂိုဟ် ြကာသပ​​ေတး​​ ကသစ် မူထား​​သလို ၁၁ တန့်​​မှာ ​​ေသံာြကာ ကသစ် မူ​​ေနြပန်ပါတယ်။

၂) ဗျယ ၁၂ တန့်​​မှာ ဗုဒ္ဓဟူး​​ကသစ်မူလို့​​တနဂင်္​​​ေနွ နဲ့​​ယှဉ်ြပီး​​ ဗုဒ္ဓအဓိရ ယုဂ်ကိုအား​​​ေကာင်း​​စွာရှိ ထား​​သလို တဖန် လဂ်သ္ခင် တနလာစင်္​န်း​​နဲ့​​၉ တန့်​​မှာကသစ်မူ​​ေန တဲ့​​ ဂရုြကာသပ​​ေတး​​နဲ့​​ဂဇ​​ေကသရီယုဂ် ကို ဖွဲ့​​စည်း​​ရှိ​​ေနြပန်ပါသည်။

၃) MC ၁ဝတန့်​​မှာစ​​ေန နိစ်မူလျက် ရ တန့်​​မှ ဥစ် အဂင်္​ါ တို့​​က နိစ် ဥစ် ြဂိုဟ်တို့​​ပရိဝုတ္တန အချင်း​​အိမ်ချင်း​​လဲ လှဲ​​ေနြကြပန်ပါသည််။

၄) ဇာတာမှာက​​ေသာြမြဂိုဟ်သံုး​​လံုး​​တို့​​က-ကသစ်မူ​​ေနြပီး​​ဥစ်ြဂိုဟ်တစ်လံုး​​နဲ့​​ယှဉ်​​ေနပါတယ်။

၅) အထူး​​ြခား​​ဆံုး​​နဲ့​​ဂန္ဓဝင်အ​​ေြမာက်ဆံုး​​က​​ေတာ့​​ Uranus က MC ၁၀ တန့်​​ ဘာဝ က​​ေနြပီး​​ ၂ တန့်​​ရှိ Neptune နဲ့​​ ၁၂၀ ဒီဂရီ တိတိပပ အြမင်အယှဉ်ရှိ​​ေနြခင်း​​ဘဲြဖစ်ပါတယ်။

၆) ​​ေသာမြဂိုဟ်​​ေလး​​လံုး​​စလံုး​​ အလွန်အား​​​ေကာင်း​​စွာရပ်တည်​​ေနဒါကို ​​ေတွ့​​ရပါတယ်။

အကိုြကီး​​ မင်း​​သိက္ခလင်္​ို ဇာတာမျိုး​​က ရာစုမှာမှ တစ်​​ေယာက် တစ်​​ေခတ်မှာမှ တစ် ​​ေယာက်ပါ။ ဇာတာမှာကို က အ​​ေတွး​​အ​​ေခါ်​​ေတွ ဒဿန​​ေတွ၊​ ဖန်တီး​​ဆန်း​​သစ်မှု့​​​ေတွ အလျှံအပယ်နဲ့​​ပါဘဲ။ ဇာတာအရ​​ေကာ။ မဟာဘုတ် အရ ​​ေကာ ြကာသပ​​ေတး​​အား​​​ေကာင်း​​လွန်း​​​ေနသလို သာမာန် ကသစ်ြဂိုဟ်အြဖစ်ရပ်တည်​​ေနတာမျိုး​​မဟုတ်ဘဲ လဂ်သ္ခင်နဲ့​​ ဂဇ​​ေကသရီယုဂ် အြဖစ်ဖွဲ့​​စည်း​​ထား​​သလို လဂ်သ္ခင်စန်း​​ကို​​ေရာ ကရကဋ်လဂ်ကိုပါ ဂုရုြကာသပ​​ေတး​​က အား​​​ေကာင်စွာ ြမင်ထား​​ပါတယ်။

ဒီဇာတာ​​ေြကာင့်​​လည်း​​အကိုြကီး​​မင်း​​သိက္ခင် ဟာဂန္ဓဝင်​​ေြမာက် ဝထ္ထု​​ေတွ၊​ ဇာတ်လမ်း​​​ေတွကို ဖန်တီး​​နိုင်စွမ်း​​ရှိတဲ့​​နိုင်ငံ​​ေကျာ်စာ​​ေရး​​ဆရာြကီး​​ြဖစ်ခဲ့​​ရသလို ဆန်း​​သစ်တဲ့​​ ​​ေဗဒင်ဒဿနပညာရှင် တစ်ယာက်လည်း​​ြဖစ်ခဲ့​​ရတာပါဘဲ။

ြကာသပ​​ေတး​​ အား​​​ေတွ ​​ေြကာင့်​​အကိုြကီး​​မင်း​​သိက္ခဟင်္​ာ ြကား​​ပ​​ေတး​​နာမ်​​ေတွကိုဘဲ စာအုပ်တိုင်း​​လိုလိုကို အမည်​​ေတွ​​ေပး​​ထား​​ခဲ့​​သလို ​​ေနာက်ဆံုး​​သူ​​ေနမဲ့​​​ေနရာကို​​ေတာင် ြကာသပ​​ေတး​​နှစ်လံုး​​ဆင့်​​​ေနတဲ့​​ ​​ေမှာ်ဘီ မှာ ြကာသပ​​ေတး​​နာမ်နဲ့​​ဘဲ မရမ်း​​တလင်း​​ြခံ ရယ်လို့​​အမည်​​ေပး​​ခဲ့​​တာပါ။

ယ္ခု သူ ဆံုး​​​ေတာ့​​လည်း​​ြကည့်​​ပါအံုး​​ ၊​ သူချစ်တဲ့​​ြမတ်နိုး​​တဲ့​​ ြကာသပ​​ေတး​​ြဂိုဟ်က ဓနုရာသီ မိမိ ရဲ့​​ကသစ်အိမ်မှာတည်​​ေနချိန်ြဖစ်သလို ​​ေသာမြဂိုဟ် လဂ်သ္ခင်စန်း​​နဲ့​​ဗုဒ္ဓဟူး​​၊​ ​​ေသံာြကာတို့​​ လဂ် မှာယှဉ်​​ေနချိန်နဲ့​​တိုက်ဆိုင်လို့​​အတိတ်​​ေကာင်း​​ နိမိတ်​​ေကာင်း​​ ကို ​​ေဆာင်​​ေပး​​ထား​​​ေနတာကို ​​ေတွ့​​​ေနရပါတယ််။

အကိုြကီး​​မင်း​​သိက္ခဇင်္​ာတာမှာ နိုင်ငံြခား​​နဲ့​​ပတ်သက်တဲ့​​ ၉တန့်​​-၃ တန့်​​-ဗျယ ၁၂ တန့်​​တို့​​က အလွန်အား​​​ေကာင်း​​​ေနသလို သူနိုင်ငံြခား​​ကို အချိန်မ​​ေရွး​​ နိုင်ငံမ​​ေရွး​​ကို သွား​​လို့​​ ရပါတယ် ၊​ ဒါ​​ေပမဲ့​​သူဟာမသွား​​ပါဘူး​​ ၊​ ဘာ​​ေြကာင့်​​လည်း​​ဆို​​ေတာ့​​ သူက

ြမန်မာနိုင်ငံကို ချစ်တယ်။ ြမန်မာစာ​​ေပကို ချစ်တယ်။ြမန်မာ​​ေဗဒင်ကိုချစ်တယ် လူမျိုး​​ကိုချစ်လို့​​ပါဘဲ။

ဒီလို ဇာတာရှင်ဂန္ဓဝင်​​ေြမာက််ပုဂ္ဂိုလ်တစ်​​ေယာက်အ​​ေြကွ ​​ေစာသွာတာက​​ေတာ့​​ စာ​​ေပ ​​ေလက အနုပညာ​​ေလာက-ရုပ်ရှင်​​ေလာက။​​ေဗဒင်​​ေလာကစတဲ့​​ ​​ေလာကြကီး​​ သင်္​ုး​​ပါး​​လံုး​​အတွက်ယူြကံုး​​ မရြဖစ်ရပ်နဲ့​​အစား​​မထိုး​​နိုင်တဲ့​​ ဆံုး​​ရှံုး​​မှု့​​ြကီး​​တစ်ရပ်ပင် မဟုတ်ပါလား​​။

ကျွန်ပ်စာ​​ေရး​​သူက အကိုြကီး​​မင်း​​သိက္ခ ကျွန်ပ်တို့​​အား​​လံုး​​ကို မ​​ေမျာ်လင့်​​ဘဲစွန့်​​ခွါသွား​​ြခင်း​​အတွက်အကိုြကီး​​ရဲ့​​ မိသား​​စု၊​သား​​တပည့်​​များ​​နှင့်​​တကွ အကိုြကီး​​ရဲ့​​ စာဖတ်ပရိတ်သတ်၊​ စာ​​ေပ ​​ေလာကတစ်ခုလံုး​​နဲ့​​ ထပ်တူထပ်မျှ ဝမ်း​​နည်း​​​ေြကကွဲလို့​​ယူြကံုး​​မရြဖစ်ရပါတယ်. အကိုြကီး​​ရဲ့​​​ေနာက်ဆံုး​​ခရီး​​ကို အများ​​နဲ့​​အတူလိုက်ပို့​​လို့​​ရတဲ့​​အ​​ေြခ​​ေနကို ကံအ​​ေြကာင်း​​တရား​​​ေတွက မ​​ေပး​​ထား​​လို့​​လိုက်ပို့​​ခွင့်​​မရတဲ့​​အတွက်ကိုလည်း​​ယူြကံုး​​မရြဖစ်ရပါတယ်၊​

အကိုြကီး​​ မင်း​​သိက္ခ တစ်​​ေယာက် ​​ေကာင်း​​ရာ သုဂတိ ဘံုမှာ ဧချမ်း​​​ေနပါ​​ေစလို့​​ဆု​​ေတာင်း​​လျက်....

အကိုြကီး​​​ေြပာခဲ့​​တဲ့​​ ဆရာြဖစ်​​ေနပါြပီ အကိုြကီး​​ ဒါ​​ေြကာင့်​​ဆရာလို့​​ကျွန်​​ေတာ်ကိုယ်ကိုကျွန် ကဗျဉ်း​​ထိုး​​လိုက်ပါတယ်။

စာ​​ေပ-ရုပ်ရှင်-​​ေဗဒင်​​ေလာကသံုး​​ပါး​​လံုး​​အတွက်အစား​​မထိုး​​နိင်​​ေသာဆံုး​​ရှံုး​​မှု့​​ြကီး​​အတွက်ဝမ်း​​နည်း​​​ေြကကွဲလျက်...



ဆရာဘဲလား​​​ေလဘာတီ ( ​​ေခတ္တ U.S.A )

0 comments:

Post a Comment