သူရဲ​​ေကာင်း​​တို့​​၏ဖခင်ြကီး​​

*This article contains no astrological jargon *
စာဖတ်တတ်ခါကအရွယ်၊​ ပထမဆံုး​​ ဖတ်ဖူး​​တဲ့​​ စာ​​ေရး​​ဆရာ​​ေတွထဲမှ ဆရာမင်း​​သိခင်္​ကို​​ေတာ့​​ အခုထိ စွဲစွဲလမ်း​​လမ်း​​ရှိ​​ေနသည်။ ဆရာမင်း​​သိခင်္​သည် ကျ​​ေနာ်တို့​​အတွက် သူရဲ​​ေကာင်း​​များ​​ ​​ေမွး​​ထုတ်​​ေပး​​ခဲ့​​သည်။ တနည်း​​ဆိုရလျှင် ဆရာမင်း​​သိခင်္​သည် သူရဲ​​ေကာင်း​​တို့​​၏ ဖခင်ြကီး​​ဟု တင်စား​​​ေခါ်​​ေဝါ်နိုင်​​ေပသည်။



(၁)
သ​​ေန့​​သ၌ ရန်ကုန်ြမို့​​ ရပ်ကွက်တစ်ခုတွင် ​​ေနထိုင်​​ေသာ ၁ဝနှစ်​​ေကျာ် သူငယ်​​ေလး​​တစ်ဦး​​သည် မိဘများ​​ မသိ​​ေအာင် အိမ်မှခိုး​​ထွက်ခဲ့​​​ေလသည်။ သူသွား​​လို​​ေသာ​​ေနရာမှာ သူ့​​၏မိဘများ​​နှင့်​​ အတူ သွား​​ဖူး​​​ေသာ ​​ေရွှတိဂံုဘုရား​​အနီး​​အနား​​ြဖစ်၍ မည်သည့်​​ကား​​ကိုစီး​​၍ မည်သည့်​​မှတ်တိုင်တွင် ဆင်း​​ရမည်ကို သူ​​ေကာင်း​​စွာ သိ​​ေန​​ေလသည်။ ထိုသူငယ်​​ေလး​​သည် ​​ေရွှတိဂံုဘက်ကို ဦး​​တည်သွား​​​ေသာ အမှတ် ၁၆ ဘတ်စ်ကား​​ကို ြပား​​၂၀ ​​ေပး​​၍ တက်စီး​​သည်။ ထို့​​​ေနာက် အုတ်လမ်း​​မှတ်တိုင်သို့​​ ​​ေရာက်​​ေသာအခါ ကား​​​ေပါ်မှ ဆင်း​​လိုက်​​ေလသည်။

ထိုသူငယ်​​ေလး​​သည် ​​ေဘး​​ဘီဝဲယာကို လှည့်​​၍ြကည့်​​လိုက်ြပီး​​ သူဆင်း​​ခဲ့​​​ေသာမှတ်တိုင် မှန်မမှန် ​​ေလ့​​လာလိုက်သည်။ သူသွား​​လို​​ေသာ ​​ေနရာကို ​​ေတွ့​​ရ​​ေသာအခါ ခပ်သွက်သွက်​​ေလျှာက်သွား​​​ေလသည်။ ထိုသူငယ်ဦး​​တည်ရာလမ်း​​သည် အုတ်လမ်း​​ဘက်မှ ​​ေရွှတိဂံုဘုရား​​​ေပါ်သို့​​တက်​​ေသာ အာဇာနည်ကုန်း​​​ေဘး​​ရှိ ​​ေတာင်ကုန်း​​ငယ် (ယခု အညြတသူရဲ​​ေကာင်း​​ဗိမာန်)ပင် ြဖစ်​​ေတာ့​​သည်။

သံတိုင်များ​​ြဖင့်​​ ဝင်း​​ခတ်ထား​​​ေသာ ထို​​ေတာင်ကုန်း​​ငယ်​​ေပါ်သို့​​ လူတစ်​​ေယာက်သာသာ ဝင်​​ေပါက်မှ တ​​ေရွ့​​​ေရွ့​​သူတက်သွား​​သည်။ ထို့​​​ေနာက် လမ်း​​​ေဘး​​ဝဲယာကို ြကည့်​​၍ြကည့်​​၍ တစံုတခုကို ရှာ​​ေဖွ​​ေန​​ေလသည်။ ​​ေတာင်ကုန်း​​အလယ်​​ေလာက်တွင် သူရှာ​​ေဖွ​​ေန​​ေသာ အရာကို ​​ေတွ့​​လိုက်​​ေသာအခါ သူငယ်​​ေလး​​မှာ ပိုမိုစိတ်လှုပ်ရှား​​လာြပီး​​ ခတ်သွက်သွက်က​​ေလး​​ ထို​​ေနရာသို့​​​ေလျှာက်သွား​​​ေလသည်။ သူငယ်​​ေလး​​သည် ထိုအရာကို ​​ေမွး​​​ေန့​​ပွဲတွင် လက်​​ေဆာင်ရလိုက်သည့်​​ ကစား​​စရာအရုပ်တစ်ခုပမာ တယုတယပွတ်သတ်၍ စူး​​စမ်း​​​ေလ့​​လာ​​ေတာ့​​သည်။ ထိုအရာမှာ ​​ေတာင်တက်လမ်း​​က​​ေလး​​၏ ညာဘက်​​ေဘး​​တွင် တည်ရှိ​​ေန​​ေသာ တစ်​​ေတာင်ခန့်​​​ေဘာင်က​​ေလး​​ြဖင့်​​ ခတ်ထား​​သည့်​​ ​​ေရတွင်း​​ငယ်က​​ေလး​​ပင် ြဖစ်​​ေတာ့​​သည်။

သူငယ်​​ေလး​​သည် သူ၏စိတ်မှန်း​​ြဖင့်​​ ​​ေရတွင်း​​​ေလး​​ကို နှစ်ပိုင်း​​ခွဲလိုက်​​ေလသည်။ ညာဘက်ြခမ်း​​ထဲမှ ​​ေရကို လက်ခုတ်က​​ေလး​​ြဖင့်​​ခတ်၍ ​​ေသာက်ြကည့်​​သည်။ ြကည်စိမ်း​​ညို့​​​ေန​​ေသာ ​​ေရသည် ​​ေအး​​ြမလတ်ဆတ်မှုသာမက ချို​​ေသာအရသာကိုပါ ​​ေပး​​စွမ်း​​နိုင်သည်ကို ​​ေတွ့​​ရသည်။ ဘယ်ဘက်ြခမ်း​​ထဲမှ ​​ေရကို ​​ေသာက်ြကည့်​​ြပန်ရာ ချဉ်​​ေသာအရသာကို ခံစား​​လိုက်ရသည်။ သူငယ်​​ေလး​​သည် သူလာရကျိုး​​နပ်ြပီဟူ​​ေသာ ပီတီြဖင့်​​ ြပံုး​​​ေန​​ေသာ သူ့​​ မျက်နှာကို ​​ေရြပင်တွင် သူြပန်ြမင်ရ​​ေလသည်။
ထို​​ေရတွင်း​​ငယ်​​ေလး​​သည် ြမက်ထူထူြကား​​ထဲတွင် ရှိ​​ေနလင့်​​ကစား​​ နယ်နယ်ရရမဟုတ်၊​ အညြတမဟုတ်၊​ စင်စစ် ထို​​ေရတွင်း​​​ေလး​​သည်ကား​​ နတ်​​ေရတွင်း​​​ေပတည်း​​။
ထိုသူငယ်​​ေလး​​သည် နယ်နယ်ရရမဟုတ်၊​ အညြတမဟုတ်၊​ စင်စစ် ထိုသူငယ်​​ေလး​​သည် ယခုအခါ ​​ေဗဒင်ပညာရပ်ကို သု​​ေတသနလုပ်​​ေနသည့်​​ စာ​​ေရး​​သူပင်တည်း​​။

(၂)
အဟတ် အဟတ်...
ကျ​​ေနာ်ငယ်ငယ်က မနုစာရီကိုဖတ်၍ အဲသည်လိုရူး​​ခဲ့​​ဖူး​​သည်။
မနုစာရီဝတ္ထုထဲတွင် အဆိုပါ​​ေရတွင်း​​ငယ်သည် နတ်​​ေရတွင်း​​ြဖစ်၍ တြခမ်း​​ချို တြခမ်း​​ချဉ်သည်၊​ ​​ေရာဂါ​​ေဝဒနာများ​​ ​​ေပျာက်ကင်း​​သက်သာ​​ေစသည်ဟု ညွှန်း​​ထား​​၍ ငယ်ဘဝက နတ်​​ေရတွင်း​​ရှာပံု​​ေတာ် ဖွင့်​​ခဲ့​​ြခင်း​​ြဖစ်သည်။
စာဖတ်တတ်ခါကအရွယ်၊​ ပထမဆံုး​​ ဖတ်ဖူး​​တဲ့​​ စာ​​ေရး​​ဆရာ​​ေတွထဲမှ ဆရာမင်း​​သိခင်္​ကို​​ေတာ့​​ အခုထိ စွဲစွဲလမ်း​​လမ်း​​ရှိ​​ေနသည်။ ဆရာမင်း​​သိခင်္​သည် ကျ​​ေနာ်တို့​​အတွက် သူရဲ​​ေကာင်း​​များ​​ ​​ေမွး​​ထုတ်​​ေပး​​ခဲ့​​သည်။ တနည်း​​ဆိုရလျှင် ဆရာမင်း​​သိခင်္​သည် သူရဲ​​ေကာင်း​​တို့​​၏ ဖခင်ြကီး​​ဟု တင်စား​​​ေခါ်​​ေဝါ်နိုင်​​ေပသည်။

ဆား​​ပုလင်း​​နှင်း​​​ေမာင် . . .
မတစ်​​ေထာင်တစ်​​ေကာင်ဖွား​​ စံု​​ေထာက်​​ေကျာ်
ကိုလိုနီလက်​​ေအာက်ခံ ဝန်ထမ်း​​ ြဖစ်​​ေသာ်လည်း​​ မျိုး​​ချစ်စိတ်ရှိသူ
အထက်ဖါး​​​ေအာက်ဖိမလုပ်ပဲ ဥပ​​ေဒ မျက်နှာကိုသာြကည့်​​ြပီး​​ ကိုလိုနီအရာရှိြကီး​​များ​​ကို အာခံဝန့်​​သူ
တိုင်း​​ြပည်အ​​ေရး​​နှင့်​​ ပတ်သက်လာ​​ေသာ မျိုး​​ချစ်ရာဇဝတ်သား​​များ​​အ​​ေပါ် မျိုး​​ချစ်စိတ်အြပည့်​​ြဖင့်​​ ကူညီပံ့​​ပိုး​​​ေပး​​သူ
ြမန်မာ့​​လက်​​ေဝှ့​​ပညာကို ကျွမ်း​​ကျင်စွာ တတ်​​ေြမာက်၍ လက်ရံုး​​ရည်နှင့်​​ ြပည့်​​စံုသူ၊​
စွယ်စံုကျမ်း​​ြကီး​​သဖွယ် မတစ်လံုး​​​ေြက ဉာဏ်ပညာထက်မျက်၍ နှလံုး​​ရည်နှင့်​​ ြပည့်​​စံုသူ၊​
အမျိုး​​သမီး​​များ​​အ​​ေပါ် စွဲ​​ေဆာင်မှုရှိသ​​ေလာက် အမျိုး​​သမီး​​များ​​နှင့်​​ ကင်း​​ကင်း​​ရှင်း​​ရှင်း​​​ေနတတ်သူ၊​

စ​​ေန​​ေမာင်​​ေမာင် . . .
ဆား​​ပုလင်း​​နှင်း​​​ေမာင်ကဲ့​​သို့​​ကိုလိုနီလက်​​ေအာက်ခံဝန်ထမ်း​​ မဟုတ်ယံုမှတပါး​​ ဆား​​ပုလင်း​​နှင်း​​​ေမာင်ကဲ့​​သို့​​ဘက်စံုထူး​​ချွန်သူ
လှို့​​ဝှက်နက်နဲ​​ေသာ ဂမ္ဘီရပညာများ​​ကို ​​ေလ့​​လာလိုက်စား​​သူ
ြမန်မာတို့​​ပိုင် ဂမ္ဘီရပညာများ​​ကို စွန့်​​စား​​ရှာ​​ေဖွ၍ အသက်စွန့်​​ ထိမ်း​​သိမ်း​​​ေစာင့်​​​ေရှာက်သူ
ထူး​​ြခား​​ထက်မျက်သည့်​​ စွမ်း​​ရည်များ​​ကို ပိုင်ဆိုင်သူ
ကိုယ့်​​အသက်ကို မငဲ့​​ကွက်ပဲ အများ​​အကျိုး​​အတွက်ထမ်း​​​ေဆာင်သူ
အား​​နည်း​​သူဘက်မှ အြမဲတမ်း​​ရပ်တည်၍ ကိုယ်ကျိုး​​စွန့်​​ကူညီသူ

ဖ​​ေရာ်ဖက်ဆာ​​ေဒါက်တာဆိတ်ဖွား​​ . . .
ဆား​​ပုလင်း​​နှင်း​​​ေမာင်ကဲ့​​သို့​​စံု​​ေထာက်​​ေကျာ်နှင့်​​ ဉာဏ်ရည်ယှဉ်ြပိုင်နိုင်သူ
ကိုလိုနီစံနစ်ဆိုး​​ကို ကိုယ့်​​နည်း​​ကိုယ့်​​ဟန်ြဖင့်​​ ​​ေတာ်လှန်သူ
ဖ​​ေရာ်ဖက်ဆာ​​ေဒါက်တာဘွဲ့​​ကို ဘဝတက္ကသိုလ်တွင် ရရှိခဲ့​​သူ
အား​​နည်း​​သူဘက်မှ အြမဲတမ်း​​ရပ်တည်၍ ကိုယ်ကျိုး​​စွန့်​​ကူညီသူ
ကိုယ့်​​အသက်ကို မငဲ့​​ကွက်ပဲ အများ​​အကျိုး​​အတွက်ထမ်း​​​ေဆာင်သူ
ရာဇဝင်လူဆိုး​​ြကီး​​ဟု ကိုလိုနီမှတ်တမ်း​​ဝင်​​ေသာ်လည်း​​ သူ့​​အတွက် အသက်စွန့်​​ကူညီသည်အထိ လူဆိုး​​လူမိုက်အား​​လံုး​​၏ ချစ်ခင်​​ေလး​​စား​​မှုကို ခံရသူ

ထို့​​​ေနာက် . . .
ပုဏ္ဏား​​ဘကွန်း​​
ြဖစ်ချင်တာြဖစ် ​​ေမာင်ဘချစ်
​​ေပျာ်ပါတယ် ​​ေမာင်ြပည်သိမ်း​​
ြပည်ြကီး​​မဏ္ဍိုင်ြမြကီး​​
​​ေြပာထံုး​​ြဖစ်​​ေအာင်ငနက်​​ေခါင်
ြမိုင်မဟာမြမ​​ေလး​​
မနုစာရီ
မ တတ်ပါ့​​
တို့​​ကဲ့​​သို့​​ သူရဲ​​ေကာင်း​​များ​​လည်း​​ ရှိ​​ေသး​​သည်။

ထို့​​ြပင် . . .
ကိုလိုနီလက်​​ေအာက်ခံဘဝမှ ကိုယ့်​​ထီး​​ကိုယ့်​​နန်း​​ ြပန်ရ​​ေရး​​ အတွက် လွတ်လပ်​​ေရး​​ြကိုး​​ပမ်း​​ခဲ့​​​ေသာ ြမန်မာအင်ပါယာ ၁၂ ဆက်​​ေြမာက်ကို ြပန်လည်ထူ​​ေထာင်လို​​ေသာ ဒွာဒဿမဂိုဏ်း​​ကဲ့​​သို့​​​ေသာ သူရဲ​​ေကာင်း​​အဖွဲ့​​ကို သ​​ေဘာကျခဲ့​​ဖူး​​သည်။ ​​ေမတ္တာသုတ်လာ ဧကပုတ္တမနုရ​​ေက္ခဟူ​​ေသာ ဂိုဏ်း​​သား​​များ​​၏ လှို့​​ဝှက်စကား​​ကို အမှတ်တရ ရှိခဲ့​​ဖူး​​သည်။

ကုလား​​ကိုဇာတာမဖတ်နဲ့​​ဟူ​​ေသာ ရိုး​​ရာ​​ေဗဒင်ပညာရပ်၏ ပညာစဉ်အ​​ေပါ် သစ္စာ​​ေစာင့်​​ထိန်း​​မှုနှင့်​​ အသက်စွန့်​​၍ ဂိုဏ်း​​၏ဂုဏ်သိက္ခာကို ကာကွယ်ခဲ့​​​ေသာ ဧကံသဗျာကရဏ ဂိုဏ်း​​​ေခါင်း​​​ေဆာင် ဆရာသိခင်္​ကို ​​ေလး​​စား​​ခဲ့​​ဖူး​​သည်။ ဆရာသိခင်္​ ြကိုး​​ဒဏ်မခံရမှီ သူ၏​​ေနရာကို ဆက်ခံမည့်​​ ​​ေနာင်ဂိုဏ်း​​​ေခါင်း​​​ေဆာင်မှာ အ​​ေဖအဂင်္​ါသား​​၊​ အ​​ေမစ​​ေနသမီး​​တို့​​မှ ​​ေမွး​​ဖွား​​လာမည့်​​ တနဂင်္​​​ေနွသား​​ ြဖစ်လိမ့်​​မည်ဟု ဂိုဏ်း​​စဉ်ပညာကို ဆက်ခံရန် ြကိုတင်​​ေဟာကိန်း​​ထုတ်၍ သူ့​​ကိုယ်သူ သွယ်ဝိုက်ညွှန်း​​ခဲ့​​သည်မှာ စာ​​ေရး​​ဆရာ​​ေကာင်း​​တစ်ဦး​​ ပီသခဲ့​​​ေလသည်။ (ဧကံသဗျာကရဏဆိုသည်မှာ အ​​ေမး​​ပုစ္ဆာကို လက်ညိုး​​တစ်​​ေချာင်း​​​ေထာင်၍ တခွန်း​​တည်း​​​ေသာ အ​​ေြဖသာ​​ေပး​​သည့်​​ ပညာရပ်ြဖစ်သည်)

ဆရာမင်း​​သိခင်္​သည် လက်ရိုး​​နက္ခတ်​​ေဗဒင်၊​ ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်၊​ အ​​ေရှ့​​တိုင်း​​ အ​​ေနာက်တိုင်း​​ ကမ္ဘာအရပ်ရပ်မှ ဂမ္ဘီရပညာရပ်မျိုး​​စံုကိုပါ စူး​​စမ်း​​​ေလ့​​လာခဲ့​​သည်ကို သူ​​ေရး​​ခဲ့​​​ေသာ ဝတ္ထု၊​ ​​ေဆာင်း​​ပါး​​၊​ ဂျာနယ်၊​ မဂ္ဂဇင်း​​နှင့်​​ ကျမ်း​​များ​​က သက်​​ေသခံ ​​ေန​​ေပသည်။

သို့​​​ေသာ် ဆရာမင်း​​သိခင်္​ လက်ကိုင်ထား​​၍ သံုး​​စွဲခဲ့​​​ေသာပညာရပ်မှာ ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်ြဖစ်သည်ဟု ကျ​​ေနာ့်​​အ​​ေနြဖင့်​​ ယူဆလိုသည်။ ဆရာသည် သူ၏တပည့်​​များ​​စွာကိုလည်း​​ ထို လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်ြဖင့်​​ အသက်​​ေမွး​​ဝမ်း​​​ေကျာင်း​​ြပုနိုင်ရန် ပညာအ​​ေမွ ​​ေပး​​ခဲ့​​ဟန်ရှိသည်။

မင်း​​သိခင်္​၊​ မင်း​​သိန်း​​ခိုင်၊​ ​​ေစာယုနွယ်၊​ ဇင်​​ေယာ်နီ စသည် အမည်နာမများ​​မှာ လက်ဆန်း​​​ေဗဒင် ပညာတစ်ရပ်ြဖစ်​​ေသာ အဂင်္​ဝိဇ္ဇာ ပညာခန်း​​လာ ပဥ္စဆတွင်အညွှန့်​​တင် မှည့်​​လျှင်နည်း​​မဟာဟူ​​ေသာ ​​ေအာင်ြမင်​​ေကျာ်​​ေဇာ်​​ေစသည့်​​ အမည်​​ေပး​​နည်း​​ကို သံုး​​ထား​​သည်။

တနဂင်္​​​ေနွသား​​ကို ခိုင်ခန့်​​တည်ြမဲ​​ေအာင် ကျား​​ကန်​​ေထာက်ကူနိုင်သည့်​​ နဝင်း​​တွဲကို အသံုး​​ချကာ မရမ်း​​တလင်း​​ဟု ​​ေနထိုင်ရာအရပ်ကို အမည်​​ေပး​​ခဲ့​​သည်၊​ မ​​ေနာမယဟု ဂျာနယ်အမည်ကို ​​ေပး​​ခဲ့​​သည်၊​ မနုစာရီဟု မဂ္ဂဇင်း​​အမည်ကို ​​ေပး​​ခဲ့​​သည်။

သူ​​ေမွး​​ဖွား​​ရာ ​​ေကာဇာသက္ကရာဇ်၏ မဟာဘုတ်၏ အား​​အ​​ေကာင်း​​ဆံုး​​ အထွန်း​​ြဂိုလ်လည်း​​ြဖစ်၊​ တနဂင်္​​​ေနွသား​​၏ ​​ေအာင်ြမင်ြပီး​​စီး​​ရာ နဝင်း​​ြဂိုလ် လည်း​​ြဖစ်​​ေသာ ြကာသာပ​​ေတး​​နံြဖင့်​​ အစြပု၍ သူ့​​ဝတ္ထုများ​​စွာ၏ ​​ေခါင်း​​စဉ်အမည်ကို ​​ေပး​​ခဲ့​​သည်။

ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ ဆန်း​​​ေဗဒင်ပညာ၏ ဖခင်ြကီး​​ ဦး​​ထွန်း​​ြမတ်၏ ပညာကို ဆန်း​​ဆရာြကီး​​ ဦး​​သိန်း​​ထွန်း​​ရ၏၊​ ဦး​​သိန်း​​ထွန်း​​၏ပညာကို ဆန်း​​ဆရာြကီး​​ဦး​​​ေကျာ်ရင်ရ၏။ ဆန်း​​ဆရာြကီး​​ဦး​​​ေကျာ်ရင်ထံတွင် ဆရာမင်း​​သိခင်္​သည် စံနစ်တကျ တပည့်​​ခံ သင်ြကား​​ခဲ့​​သူြဖစ်သည်။ သို့​​​ေသာ် ကွယ်လွန်ချိန်အထိ ယြတာစာအုပ်များ​​၊​ ​​ေဟာစာတမ်း​​များ​​၊​ တား​​​ေရာ့​​ ဂဏန်း​​​ေဗဒင် စာအုပ်များ​​ ထုတ်ခဲ့​​​ေသာ်လည်း​​ ဆန်း​​​ေဗဒင် အပါအဝင် လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်နှင့်​​ ပတ်သက်​​ေသာ ကျမ်း​​စာအုပ်ကို ထုတ်ခဲ့​​သည်ဟု သတင်း​​မြကား​​ရသည်မှာ​​ေတာ့​​ စိတ်မ​​ေကာင်း​​စရာပင်။ ကွယ်လွန်ြပီး​​သည့်​​ ​​ေနာက်ပိုင်း​​တွင် ထုတ်လုပ်ရန် တပည့်​​များ​​ကို လက်ဆင့်​​ကမ်း​​ အ​​ေမွ ​​ေပး​​ခဲ့​​​ေကာင်း​​ ​​ေပး​​နိုင်သည်၊​ သို့​​မဟုတ် တပည့်​​များ​​ကိုသာ အ​​ေမွ​​ေပး​​ခဲ့​​ြပီး​​ ပံုနှိပ်စက်တင် အဆင့်​​သို့​​မ​​ေရာက်တာလည်း​​ ြဖစ်​​ေကာင်း​​ြဖစ်နိုင်သည်။

သူသည် သူရဲ​​ေကာင်း​​တို့​​၏ဖခင်ြကီး​​ပီပီ ​​ေခတ်ဆိုး​​ စံနစ်ဆိုး​​ကို ြပုြပင်​​ေြပာင်း​​လဲရန် လူငယ်များ​​စွာကို သူရဲ​​ေကာင်း​​စိတ်ဓါတ် သွတ်သွင်း​​​ေပး​​နိုင်ခဲ့​​သည်။ ကွယ်လွန်ချိန်ထိ ​​ေနထိုင်ရာ မရမ်း​​တလင်း​​တွင် မျိုး​​ဆက်သစ် ြမန်မာလူငယ်များ​​ကို ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာလက်​​ေဝှ့​​​ေကျာ်များ​​ ြဖစ်​​ေအာင် ြမန်မာြပည်သား​​လက်​​ေဝှ့​​အသင်း​​ (ယခင်အမည် ပွဲ​​ေကျာင်း​​သား​​) တည်​​ေထာင်၍ ရိုး​​ရာအ​​ေမွကို ထိမ်း​​သိမ်း​​​ေစာင့်​​​ေရှာက်ခဲ့​​သည်။

ထို့​​ြပင် အစိုး​​ရကို ​​ေတာ်လှန်ပုန်ကန်မှုများ​​ြဖင့်​​ ​​ေထာင်နန်း​​စံခဲ့​​ဖူး​​သလို ရှစ်​​ေလး​​လံုး​​အ​​ေရး​​​ေတာ်ပံုြကီး​​တွင်လည်း​​ အဖိနှိပ်ခံ ြပည်သူများ​​ဘက်မှ ​​ေထာက်ခံ၍ သူ၏နိုင်ငံ​​ေရး​​ရပ်တည်ချက်ကို ​​ေဖာ်ြပခဲ့​​ဖူး​​သည်။

သို့​​​ေသာ် စာ​​ေရး​​ဆရာဘဝနှင့်​​ ဂမ္ဘီရပညာရှင်ဘဝ နှစ်ခုလံုး​​တွင် ​​ေကျာ်​​ေဇာတက္ကိမ ရှိခဲ့​​​ေသာ ဆရာမင်း​​သိခင်္​သည် လူထဲကလူပင်ြဖစ်သည်။ လူဟူသည် အား​​နည်း​​ချက်နှင့်​​ အမှား​​မကင်း​​တတ်၊​ ထို့​​​ေြကာင့်​​ သူ့​​တွင်လည်း​​ အား​​နည်း​​ချက်နှင့်​​အမှား​​များ​​လည်း​​ ရှိ​​ေန​​ေပလိမ့်​​မည်။

မည်သို့​​ပင်ြဖစ်​​ေစ . . .
ဆရာမင်း​​သိခင်္​သည် ကိုယ့်​​လမ်း​​ကို ကိုယ်​​ေဖာက်၍ ကိုယ့်​​သမိုင်း​​ကို ကိုယ်တိုင်​​ေရး​​နိုင်ခဲ့​​သူ မတစ်​​ေထာင်တစ်​​ေကာင်ဘွား​​ ြဖစ်သည်။


1 comments:

Chit Wai Yam said...

အကို​​ေရ.. ကျွန်​​ေတာ်လဲ ​​ေဗဒင်ကို ဝါသနာပါတယ်ခင်ဗျ

Post a Comment