ဆရာ မင်း​​သိခင်္​

*This article contains astrological jargon *
ဧကံသ ဗျာကရဏ




​​ေဗဒင်ပညာဆိုတာ ​​ေလာကီ စည်း​​စိမ် ချမ်း​​သာ​​ေတွ အတွက် consultant လုပ်​​ေပး​​နိုင်တဲ့​​ ပညာရပ်တစ်မျိုး​​ ြဖစ်​​ေြကာင်း​​ကို ဆရာမင်း​​သိခင်္​ က သူ​​ေရး​​ခဲ့​​တဲ့​​ ဝတ္ထု​​ေတွ ၊​ သူ​​ေနထိုင်ခဲ့​​တဲ့​​ ​​ေနရာ​​ေတွက သက်​​ေသခံ​​ေနပါတယ်။

ဆရာမင်း​​သိခင်္​ သူ့​​ဟာသူ ဝတ္ထု​​ေရး​​တာ ​​ေဗဒင်နဲ့​​ဘာဆိုင်သတုန်း​​ ။ ​​ေဗဒင်ပညာရပ်ကို မ​​ေလ့​​လာဖူး​​တဲ့​​ သူ​​ေတွက​​ေတာ့​​ ဘယ်သိမလဲ ။ ပညာရပ်ပိုင်း​​ဆိုင်ရာ​​ေတွ အ​​ေြကာင်း​​ ​​ေြပာလိုက်မိရင် ​​ေခွး​​အ ြကီး​​ လှည်း​​နင်း​​မိသလို ြဖစ်​​ေနမှာ​​ေပါ့​​ ။ တစ်ခါ လာပါအံုး​​မယ် ။ ကံကံ၏ အကျိုး​​ကို ဒီ​​ေဗဒင်က ​​ေချဖျက်နိုင်စွမ်း​​ရှိလို့​​လား​​ ။ ​​ေရှး​​ကံ တစ်ခုတည်း​​ကို အား​​ကိုး​​လွန်း​​ရာ ၊​ ပံုချရာ ​​ေရာက်ပါတယ် ၊​ ပစ္စုပ္ပန် ြကိုး​​စား​​အား​​ထုတ်မှု ဝီရိယ ၊​ စဉ်း​​စား​​​ေတွး​​​ေခါ် ချင့်​​ချိန်နိုင်မှု ဉာဏ်ကို လျစ်လျူရှူထား​​သလိုြဖစ်​​ေနပါအံုး​​မယ် ဆိုပဲ။ ယြတာ​​ေချဖို့​​ဘုရား​​မှာ ​​ေဗဒင်ဆရာ ​​ေြပာတဲ့​​ သစ်ရွက်​​ေတွ ၊​ သစ်ကိုင်း​​​ေြခာက်​​ေတွ သွား​​ကပ်တာ လံုး​​ဝမသင့်​​ပါဘူး​​ဆိုပဲ။

​​ေလ့​​လာြကည့်​​ပါ ။ စူး​​စမ်း​​ြကည့်​​ပါ။

​​ေဟ့​​ .. တို့​​က​​ေတာ့​​ ဘုရား​​မှာ ြပုလုပ်ရမဲ့​​ကိစ္စမျိုး​​ဆိုရင်​​ေတာ့​​ လုပ်အား​​၊​ ဒါန ကုသိုလ်​​ေတွကိုပဲ ​​ေပး​​တယ်​​ေဟ့​​ ။ တံြမက်စည်း​​သွား​​လှည်း​​​ေဟ့​​ ။ ​​ေရညှိ​​ေတွ နှုတ်​​ေပး​​​ေဟ့​​ ။ ဘုရား​​မှာ ​​ေနပူခံ​​ေကျာက်ြပား​​ခင်း​​လိုက်​​ေဟ့​​ ။ စိတ်ချ ..အမှိုက်မပွ​​ေစရဘူး​​။ ခင်ဗျား​​တို့​​သာ ​​ေစာ်နဲ့​​ ဘုရား​​ကိုသွား​​ ၊​ ​​ေအာင်သ​​ေြပပန်း​​​ေတွဝယ်၊​ စံပယ်ပန်း​​​ေတွဝယ် ၊​ ြပီး​​​ေတာ့​​ ကိုယ့်​​​ေစာ်​​ေလး​​နဲ့​​ ြဂိုဟ်ခွင်​​ေတွမှာ နှစ်ပါး​​ ဂ​​ေဟ ဆက်ရပါ​​ေစလို၏ လို့​​ဦး​​ကုန်း​​ချ ဆု​​ေတာင်း​​ြပီး​​ သ​​ေြပပန်း​​​ေတွ၊​ စံပယ်ပန်း​​​ေတွ ကပ်မထား​​ခဲ့​​နဲ့​​။ ဘာသဒ္ဒါတရား​​မှ မပါဘဲ ​​ေစာ်ြကည်ဖို့​​အတွက် ဆိုရင်​​ေတာ့​​ အမှိုက်ပွတယ်။ ။ အ​​ေမွှး​​တိုင်​​ေလး​​ထွန်း​​ ၊​ ဆီမီး​​​ေလး​​ညှိ ၊​ ချစ်သူနဲ့​​မ​​ေကွကွင်း​​ရပါလို၏ ဘုရား​​...... ​​ေဘး​​နား​​မှာ​​ေတာ့​​ ကိုယ်ြပစ်ချထား​​တဲ့​​ ဖ​​ေယာင်း​​တိုင် ထည့်​​တဲ့​​ အိတ်တို့​​၊​ အ​​ေမွှး​​တိုင်ထည့်​​တဲ့​​ အိတ်တို့​​ ၊​ ည​​ေနခင်း​​ရဲ့​​​ေလ​​ေြပထဲမှာ ဆံနွယ်​​ေတွ ​​ေဝ့​​ဝဲ​​ေနသလို .. ​​ေဘး​​နား​​မှာ ပလူပျံလို့​​။

​​ေဘး​​​ေချာ်သွား​​တယ် .. ြပန်တည့်​​လိုက်အံုး​​မယ်။

​​ေလာကီစည်း​​စိမ် တိုး​​တက်ြကီး​​ပွား​​​ေအာင် ဆရာမင်း​​သိခင်္​ ဘယ်လို များ​​ ြကံ​​ေဆာင်ခဲ့​​ပါသလဲ။

ဆရာဟာ တနဂင်္​​​ေနွသား​​ ၊​ အမည်အရင်း​​က ဦး​​​ေအာင်ထွန်း​​ ။

တနဂင်္​​​ေနွအမည်​​ေပါက်၊​ တနဂင်္​​​ေနွအမည်သား​​ အတွက် အမည်​​ေပး​​ပါြပီ ။ ဆရာက ကိုယ့်​​ကိုယ်ကို အမည်​​ေပး​​လိုက်တယ် ။

မင်း​​သိခင်္​
အဂင်္​ဝိဇ္ဇာမှာ တနဂင်္​​​ေနွသား​​ကို ​​ေကာင်း​​စား​​​ေစတဲ့​​ အမည် ​​ေပး​​ပံု အမျိုး​​မျိုး​​ထဲက
ပဥ္စပွတ် + ဆပွတ် + အညွန့်​​
မှည့်​​နည်း​​နဲ့​​မှည့်​​လိုက်တယ်။ တစ်နည်း​​​ေြပာရရင်​​ေတာ့​​ "နဝင်း​​" အား​​ကို ယူလိုက်တယ်ဆိုပါ​​ေတာ့​​ ။ တနဂင်္​​​ေနွအမည်​​ေပါက်၊​ တနဂင်္​​​ေနွသား​​များ​​အတွက် နဝင်း​​ဟာ တိုင်ထိပ်မှာ ရှိတဲ့​​ ြကာသပ​​ေတး​​ပါ ။


​​ေလာကီသား​​တစ်ဦး​​ြဖစ်​​ေတာ့​​ စား​​ဝတ်​​ေန​​ေရး​​ အတွက် ကိုယ်တတ်တဲ့​​ ပညာနဲ့​​ လူ့​​ ​​ေလာကအလယ်မှာ မျက်နှာမငယ်ရ​​ေအာင် ရှာ​​ေဖွရပါြပီ။ လံုး​​ချင်း​​ ဝတ္တု စ​​ေရး​​လိုက်တယ်။

" မနုစာရီ "

တနဂင်္​​​ေနွသား​​ ၊​ ​​ေရး​​တဲ့​​က​​ေလာင် အမည် / ​​ေဟာ​​ေြပာတဲ့​​အမည် မင်း​​သိခင်္​ ၊​ စထုတ်တဲ့​​ လံုး​​ချင်း​​ ဝတ္ထု အသစ် အမည် "မနုစာရီ " ။ နဝင်း​​​ေတွပါ။ နဝင်း​​ကိုင်တဲ့​​ ဆရာလို့​​​ေြပာရပါမယ်။ တိုက်ဆိုင်တယ်လို့​​ထင်​​ေနလား​​။ ဆရာ မင်း​​သိခင်္​ ဝတ္ထု​​ေတွ အကုန် နီး​​ပါး​​ ဖတ်ဖူး​​တဲ့​​သူ​​ေတွ​​ေတာင် ဒါကို သတိထား​​မိမယ်မထင်ဘူး​​ ။ ဝတ္ထု​​ေတွက​​ေတာ့​​ အစဉ်လိုက်ြဖစ်ချင်မှ ြဖစ်မယ် .. ဒါ​​ေပမဲ့​​​ေလ့​​လာြကည့်​​ပါ။

​​ေပတလူ
မနုစာရီ
ြမိုင်​​ေဟဝန်
မိုး​​နဲ့​​​ေြမ
ြပည်ပန်း​​မိုး​​
ပုဏ္ဏား​​ ဘကွန်း​​
မဲ​​ေခါင် ​​ေကျာ်စွာ
မာလိန်မှူး​​ ထူး​​စိန်
ပုဂံသား​​ ​​ေမာင်ဘ​​ေမာ်
ြဖစ်ချင်တာြဖစ် ​​ေမာင်ဘချစ်
​​ေပျာ်ပါတယ် ​​ေမာင်ြပည်သိမ်း​​
ြပည်ြကီး​​မဏ္ဍိုင် ြမြကီး​​
ပျား​​သား​​​ေချာင်း​​က ​​ေရ​​ေမျာကမ်း​​တင် ​​ေအာင်ဗဒင်
ြပည်​​ေတာ်ဝင် စ​​ေန​​ေမာင်​​ေမာင်
​​ေြပာထံုး​​ြဖစ်​​ေအာင် ငနက်​​ေခါင်
မီး​​အိမ်လက်ဆွဲ ခရီး​​သည်
ြမယာ​​ေြရွှပည် မင်း​​သမီး​​
မ​​ေနာမယ ထမင်း​​ဝိုင်း​​
မ​​ေနာမယ လက်​​ေဆာင်
မ​​ေနာမယ ြမသက်လယ်
မ​​ေနာမယ ကိုပီတာ
မရမ်း​​တလင်း​​ ယြတာ
ဖတ်စရာ ဝတ္ထုတိုများ​​
မင်း​​ဘာသိလို့​​လဲ
မဟာြမိုင် ခရီး​​သည်
ဖီလိုဆိုဖာ ဦး​​ြမသာ
မိုး​​နဲ့​​အတူ
မ​​ေအာင်ရင်
ြမနန်း​​နွယ်
မ တတ်ပါ့​​

သူ​​ေတာ်စင်မ​​ေလး​​ ပုဏ္ဏရိက **

ဆား​​ပုလင်း​​ နှင်း​​​ေမာင် စာစဉ်​​ေတွကိုလည်း​​ ​​ေလ့​​လာြကည့်​​ပါအံုး​​။
​​ေြမွ​​ေပွး​​ဖိုး​​နီ
ဗိုက်ပူသူ​​ေတာ်
ပိတုန်း​​သံုး​​​ေကာင်
ြမိုင်မဟာ မြမ​​ေလး​​
ြမိုင်ရာဇာ တာ​​ေတ
မမင်း​​ြဖူ မှန်မှန်​​ေြပာ
ပျား​​စွဲ​​ေသာ မုတ်ဆိတ်
မိုး​​​ေပါ်က ြကယ်တစ်လံုး​​
မသွား​​မီက ​​ေရာက်နှင့်​​သည်
ဘမျိုး​​ဘိုး​​တူ ဘယ်သန်ဘမှန်
ပုတီး​​စိပ်​​ေသာ မရိုလီ
ြမကျွန်း​​သာက ​​ေမျာက်သံုး​​​ေကာင်
ပ​​ေရာ်ဖက်ဆာ ​​ေဒါက်တာဆိတ်ဖွား​​

တစ်ပွဲစား​​ ဦး​​​ေနှာ **
​​ေခါင်း​​ြမီး​​ြခံု လံုပါ​​ေပ့​​ **

( စာအုပ်စာရင်း​​အတွက် Greenwood အား​​ ​​ေကျး​​ဇူး​​အထူး​​တင် ပါတယ်။)

ြကယ်ပွင့်​​ အမှတ်အသား​​ြပထား​​တဲ့​​ ဝတ္ထု​​ေတွက လွဲလို့​​ကျန်တာ​​ေတွဟာ တနဂင်္​​​ေနွ ရဲ့​​နဝင်း​​ ြဖစ်တဲ့​​ ြကာသပ​​ေတး​​ ​​ေတွချည်း​​ပါပဲ။

ဂျာနယ်ထုတ်တယ်..

မ​​ေနာမယ
ြကာသပ​​ေတး​​နဲ့​​စပါတယ် ။ နဝင်း​​ပါပဲ။ တွဲလံုး​​ ကို ​​ေလ့​​လာြကည့်​​ပါအံုး​​။ မ​​ေနာမယ - မနဲ့​​စတယ် ယ နဲ့​​ပိတ်ထား​​တယ်။ ဒါဟာ တနဂင်္​​​ေနွသား​​ကို ​​ေကာင်း​​စား​​​ေစ၊​ ​​ေအာင်ြမင်​​ေစတဲ့​​ ယင်း​​ယ တွဲလံုး​​ပါခင်ဗျာ၊​

ပါရဂူဘွဲ့​​အတွက် စာတမ်း​​ြပုစုတယ် .. စာတမ်း​​ အမည်က ..

ြမန်မာမင်း​​ ၁၂၂ ပါး​​ ၏ ကံြကမ္မာ

ြကာသပ​​ေတး​​ နဲ့​​ပဲ စပါတယ်။ နဝင်း​​ပါပဲ ခင်ဗျာ။


ဆရာ​​ေနထိုင်တဲ့​​ ​​ေနရာကို ​​ေလ့​​လာြကည့်​​ပါ။


ဆရာ မင်း​​သိခင်္​ ​​ေနထိုင်တဲ့​​​ေနရာ ဟာ ​​ေမှာ်ဘီ ြမို့​​နယ် ၊​ မရမ်း​​တလင်း​​ ​​ေကျး​​ရွာ အယူ​​ေတာ်မဂင်္​လာ ြခံဝင်း​​ထဲမှာ ​​ေနထိုင်ပါတယ်။ ​​ေမှာ်ဘီ ၊​ မရမ်း​​တလင်း​​ အစရှိတဲ့​​ြကာပသ​​ေတး​​ နဲ့​​စတဲ့​​အမည်များ​​ဟာ တနဂင်္​​​ေနွသား​​အတွက် နဝင်း​​ ​​ေနရာ​​ေတွ ြဖစ်ပါတယ်။တစ်ခါ မရမ်း​​တလင်း​​ (၅-၄) ဟာ တနဂင်္​​​ေနွသား​​အတွက် ပင်း​​ယ ကိန်း​​မိ​​ေစတဲ့​​ ၊​ တနဂင်္​​​ေနွသား​​ကို ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​​ေပး​​​ေစတဲ့​​ နဝင်း​​တွဲ အမည်ပါ။ ကပ်သီး​​ကပ်သတ် ​​ေတွး​​ရင်​​ေတာ့​​ မဂင်္​လာ ဟာလည်း​​ပဲ ၅-၄ အတွဲ ြဖစ်​​ေနပါတယ်။

ကဲ.. ဘာအခက်အရွက်မှ မပါဘူး​​။ ဘုရား​​မှာလည်း​​ အမှိုက်မပွဘူး​​ .. ပညာဆိုတာ အဲသလိုမျိုး​​ကို ​​ေခါ်ပါတယ်။

ဆရာမင်း​​သိခင်္​ တား​​​ေရာ့​​ပညာ​​ေပး​​ စာအုပ် ထုတ်တယ်. အ​​ေနာက်တိုင်း​​ ​​ေဗဒင်ပညာ​​ေတွ ဖွင့်​​လှစ်ြပတယ်။ ဒါ​​ေတွ​​ေလာက်က​​ေတာ့​​ ြမန်မာ့​​​ေဗဒင်က​​ေတာ့​​ ပျင်း​​​ေတာင် ပျင်း​​​ေသး​​တယ်လို့​​ ဆိုရမယ်။ဆရာ့​​ကို ​​ေအာင်ြမင်မှု​​ေတွ​​ေပး​​​ေနတာ ဘာပညာနဲ့​​စီရင်ထား​​လဲ ဆိုတာ အခု ​​ေဆာင်း​​ပါး​​ကို ဖတ်ရင် သိပါလိမ့်​​မယ်။

နဝင်း​​ ကို သံုး​​ပါတယ်။ အဂင်္​ဝိဇ္ဇာ ကို သံုး​​ပါတယ်။ အ​​ေနာက်တိုင်း​​ တစ်ခုမှ မပါပါဘူး​​ ခင်ဗျာ။


ရန်ကုန်​​ေကျာ်ရင် ဆန်း​​ပညာရှင် ဆရာြကီး​​ ၏ တပည့်​​ ၊​ သံုး​​တန်​​ေပါ်နိစ် ပါရဂူ၊​ ဆန်း​​ပညာရဲ့​​ မျိုး​​ဆက် ၄ ဆက်​​ေြမာက် ဆရာ မင်း​​သိခင်္​ ကို ကျ​​ေနာ်ရဲ့​​မ​​ေတာက်တစ်​​ေခါက် ​​ေလ့​​လာထား​​တဲ့​​ ဆန်း​​ပညာနဲ့​​ ဆရာ့​​ကို ပူ​​ေဇာ်ပါတယ်။

ဆန်း​​ပညာ သီး​​သန့်​​ကိုသာ တင်ြပြခင်း​​ ြဖစ်တာ​​ေြကာင့်​​ ..လိုအပ်တာ​​ေတွများ​​ ရှိခဲ့​​မယ်ဆိုရင် ကျ​​ေနာ့်​​ကိုသာ အြပစ်တင်ြကပါလို့​​...

၁)
၂၀၀၈ ခု ဧြပီ ၁၆ အထိ စ​​ေနသက်​​ေရာက် ၊​ ၁၃၆၉ ​​ေကာဇာ တိုင်ကို ​​ေလ့​​လာြကည့်​​ရာမှာ​​ေတာ့​​


နာမည် အရင်း​​လံုး​​ (မင်း​​ - ၅ ) ဟာ တန်း​​ကပ်ကို ​​ေရာက်​​ေနပါတယ်။ ကပ်ြဂိုဟ်က​​ေတာ့​​ ​​ေကာဇာရဲ့​​ကိစ္ဆ ။
နာမည် အဖျား​​လံုး​​ (ခင်္​ - ၂ ) ဟာ တိုင်​​ေြခကို ​​ေရာက်​​ေနပါတယ်။ ကပ်ြဂိုဟ်က​​ေတာ့​​ ​​ေကာဇာရဲ့​​မရဏ ။




ကိစ္ဆ သ​​ေဘာက​​ေတာ့​​ ြငိုြငင်ပင်ပန်း​​ြခင်း​​ ၊​ စွန့်​​လွှတ်ရြခင်း​​ ၊​ ကိုယ်စိတ်နှစ်ြဖာ လွန်စွာဆင်း​​ရဲြခင်း​​၊​ ​​ေအာင်ြမင်မှု နည်း​​ပါး​​ြခင်း​​၊​ ဩဇာမဲ့​​ြခင်း​​ အစရှိတာ​​ေတွကို ြဖစ်​​ေစပါတယ်။
မရဏ သ​​ေဘာက ​​ေရွ့​​​ေလျာြခင်း​​ ၊​ အ​​ေြခအ​​ေန တစ်ခုမှ အ​​ေြခအ​​ေန တစ်ခုကို ​​ေြပာင်း​​လဲြခင်း​​ လို့​​အနက်ဖွင့်​​ပါတယ်။

အသက် ရဝ ြပည့်​​ခါနီး​​ ဆရာ့​​ကို ​​ေကာဇာရဲ့​​ဆိုး​​ရွား​​တဲ့​​ ဋ္ဌာန နှစ်ခု ြဖစ်တဲ့​​ ကိစ္ဆ နဲ့​​မရဏ ​​ေတွဟာ နာမည် ရဲ့​​ အရင်း​​လံုး​​ နဲ့​​အဖျား​​လံုး​​ မှာ အသီး​​သီး​​ ​​ေရာက်ရှိ​​ေနပါတယ်။

ပညာနဲ့​​ပတ်သက်ရာ ပတ်သက်​​ေြကာင်း​​အတွက် ပါရဂူ ဘွဲ့​​ရရှိတဲ့​​အတွက် ၅​​ေတး​​ အဝင်လို့​​ ယူဆမယ်ဆိုရင် တန်း​​ကပ်က ၅၀ ကို လက်ညှိုး​​ ထိုး​​ရပါလိမ့်​​မယ်။ တန်း​​ကပ်ရဲ့​​ သ​​ေဘာဟာ တစ်ဖက်က နံတစ်ခု ဝင် ရင် တစ်ြခား​​တစ်ဘက်က နံတစ်ခုဟာ ထွက်မယ်လို့​​ဆိုပါတယ်။

၅​​ေတး​​ ဝင်လာတဲ့​​အတွက် စ​​ေန ထွက်​​ေပး​​ရပါမယ်။ စ​​ေန ထွက်ပါြပီ ။ စ​​ေန နဲ့​​ဆရာ မင်း​​သိခင်္​ ဘာဆိုင်ပါသလဲ ။ ဆရာ မင်း​​သိခင်္​ ဟာ တနဂင်္​​​ေနွသား​​ ြဖစ်တာကို ​​ေမ့​​ထား​​လို့​​မရပါဘူး​​။ တနဂင်္​​​ေနွအတွက် ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ ဟာ အ​​ေန္တာလို့​​​ေခါ်တဲ့​​ ၁၀ အတွဲပါ။ အခု ၅​​ေတး​​(ပါရဂူ) ဘွဲ့​​ ဝင်​​ေတာ့​​ ​​ေဘး​​က ကပ်လျက်မှာ ရှိတဲ့​​ စ​​ေန အထွက်ခံရပါ​​ေတာ့​​မယ်။

စ​​ေန ၊​ တစ်နည်း​​​ေြပာရရင် တနဂင်္​​​ေနွသား​​အတွက် ဓာတ်ြဂိုဟ် ၊​ ကျန်း​​မာ​​ေရး​​အတွက် ြပဆိုတဲ့​​ စ​​ေနထွက်ရြပီ ဆိုတဲ့​​အတွက် ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ ရုတ်တရက် ​​ေဖာက်ြပား​​လာြခင်း​​ ကို ခံစား​​ရပါတယ်။

၅၀ ဘာ​​ေြကာင့်​​ အ​​ေရး​​ပါသလဲ ။ စ​​ေန - ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ ကိစ္စြဖစ်လာြပီ။ ဘယ်အ​​ေြခအ​​ေနအထိ ​​ေရာက်နိုင်မလဲ ။ ကပ်ြဂိုဟ်ကို ​​ေလ့​​လာြကည့်​​ပါ။ ကပ်ြဂိုဟ်ဟာ ​​ေကာဇာတိုင်ရဲ့​​ ကိစ္တ ​​ေနရာက (၀) ကပ်ထား​​ပါတယ်။ ကပ်ြဂိုဟ် စ​​ေနဟာ ​​ေကာဇာရဲ့​​ ကိစ္ဆလည်း​​ ြဖစ်​​ေနြပန်ပါတယ်။ ဒါဆိုရင် ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ ​​ေသ​​ေကာင်​​ေပါင်း​​လဲ ြဖစ်မယ် ။ ြကာသပ​​ေတး​​ နဲ့​​ပတ်သက်တဲ့​​ ကိစ္စ​​ေတွ ဆရာမင်း​​သိခင်္​ဆီကို ဝင်လာရင် ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ စိုး​​ရိမ်ရမယ်။


၂)

၂၀၀၈ ခု ဧြပီ ၁ရ က​​ေန ဂျွန် ၂၄ အထိ စ​​ေန သက်​​ေရာက် ၊​ ၁၃၇၀ ​​ေကာဇာတိုင်ကို ​​ေလ့​​လာြကည့်​​ရင်​​ေတာ့​​


နာမည် အရင်း​​လံုး​​ (မင်း​​- ၅) ဟာ တန်း​​ကပ် မှာပဲ ရှိ​​ေနြပီး​​​ေတာ့​​ ​​ေကာဇာရဲ့​​ဝရ ြဂိုဟ် ကပ်ပါတယ်။
နာမည် အဖျား​​လံုး​​ (ခင်္​ - ၂ ) ဟာ တိုင်​​ေြခမှာ ပဲ ရှိ​​ေနပါသး​​တယ် ။ ကပ်ြဂိုဟ်က​​ေတာ့​​ ​​ေကာဇာရဲ့​​ ​​ေဇယျ ြဂိုဟ်ြဖစ်ပါတယ်။

​​ေကာဇာရဲ့​​​ေကာင်း​​မွန်တဲ့​​ဋ္ဌာနက ​​ေဇယျ နဲ့​​ဝရ ြဂိုဟ် နှစ်ခု စလံုး​​ဟာ နာမည် အဖျား​​လံုး​​ နဲ့​​ အရင်း​​လံုး​​ကို ကပ်​​ေနပါတယ်။

ပါရဂူ ဘွဲ့​​ရတယ် ။ ြမန်မာမင်း​​ ၁၂၂ ပါး​​ရဲ့​​ကံြကမ္မာ ကျမ်း​​တဲ့​​ ။

တန်း​​ကပ်က ၅ ကိုပဲ ြကည့်​​ပါ။ တန်း​​ကပ် ရဲ့​​သ​​ေဘာအတိုင်း​​ တန်း​​ကပ်က နံ တစ်ခု ဝင် ရင် တစ်ြခား​​ ဘက်က နံအသက်ဝင် လှုပ်ရှား​​မယ်။ ထွက်​​ေပး​​ရမယ် ။ ၅ ဝင်လာ​​ေတာ့​​ ​​ေဘး​​က ကပ်​​ေနတဲ့​​ စ​​ေန အသက်ဝင် လှုပ်ရှား​​လာပါတယ်။ ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ကို ကိုယ်စား​​ြပုတဲ့​​ ဓာတ်ြဂိုဟ် စ​​ေန၊​ ဝရြဂိုဟ် ကပ်ထား​​ပါတယ်။ ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ ​​ေဖာက်ြပန်​​ေနရာက​​ေန သက်သာလာပါမယ်။ နာမည်အရင်း​​လံုး​​ကို ဝရ လာကပ်ထား​​တဲ့​​အတွက် အမည်နာမ အတွက် ြမင့်​​ြမတ်တဲ့​​ ကိစ္စ​​ေတွ ၊​​ေကျာ်ြကား​​မဲ့​​ကိစ္စ​​ေတွ ြကံု​​ေတွ့​​ရမယ်။

ဒါ​​ေပမဲ့​​ ... အသက် ရဝ နီး​​ပါး​​ရှိတဲ့​​ လူတစ်​​ေယာက် ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ ကိစ္စ ြဖစ်သွား​​ခဲ့​​ြပီဆိုရင် နလံ ြပန်ထူဖို့​​ဆိုတာ အ​​ေတာ် ခဲယဉ်း​​ပါတယ်။ ဓာတ်ြဂိုဟ် ကလည်း​​ ​​ေကာင်း​​​ေန​​ေသး​​​ေတာ့​​ ြပန်​​ေကာင်း​​သလိုလို ြဖစ်ခဲ့​​​ေသး​​ပါတယ်။



၃)

၂၀၀၈ ခု ဂျွန် ၂၅ က​​ေန ၂၀၀၉ ခု ဧြပီ ၁၆ အထိ ြကာသပ​​ေတး​​ သက်​​ေရာက် ၊​ ၁၃၇၀ ​​ေကာဇာတိုင်ကို ​​ေလ့​​လာြကည့်​​ရာမှာ​​ေတာ့​​..


စ​​ေနသက်​​ေရာက်​​ေန ြကာသပ​​ေတး​​ သက်​​ေရာက် တိုင်အ​​ေြပာင်း​​အလဲ မှာ နွဲ့​​ ​​ေနှာင်း​​သွား​​ရပါြပီ ။ ဆရာရဲ့​​အမည် အရင်း​​လံုး​​နဲ့​​အဖျား​​လံုး​​ ​​ေတွဟာ သက်​​ေရာက်တိုင်ရဲ့​​ နိစ် နဲ့​​ြပ ​​ေနရာ​​ေတွကို ​​ေရာက်ရှိသွား​​ပါြပီ ။




ဆရာရဲ့​​ဓာတ်ြဂိုဟ်ကို ကိုယ်စား​​ြပုတဲ့​​ စ​​ေနကိုပဲ ြပန် ြကည့်​​ပါ။ အသက် ရဝ မ​​ေရာက်ခင်မှာ ဓာတ်ြဂိုဟ် စ​​ေနကို ​​ေကာဇာရဲ့​​ကိစ္ဆ ကပ်ခဲ့​​ပါတယ်။ အခုတစ်ခါ ​​ေကာဇာရဲ့​​မရဏ ဟာ တန်း​​ကပ်မှာ ရှိတဲ့​​ဓာတ်ြဂိုဟ် စ​​ေနကို လာ​​ေရာက် ပူး​​ကပ်​​ေနြပန်ပါြပီ ။

နာမည် အရင်း​​ လံုး​​ နဲ့​​အဖျား​​ လံုး​​ ကို ​​ေကာဇာရဲ့​​ဝရ နဲ့​​လာဘ ြဂိုဟ်တို့​​ပူး​​ကပ်​​ေန​​ေတာ့​​ ​​ေကာင်း​​မယ်လို့​​ထင်နိုင်​​ေပမဲ့​​

၁) နိစ် - ြပ မိထား​​​ေသာ နံမည် ြဖစ်ြခင်း​​
၂) အသက်ြကီး​​​ေသာသူ တစ်ဦး​​ ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ကိစ္စြဖစ်ပါက နလန် ထူနိုင်ရန် ခဲယဉ်း​​ြခင်း​​

တို့​​​ေြကာင့်​​ စ​​ေနသက်​​ေရာက်တုန်း​​က ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ ဆိုး​​ရွား​​စွာခံစား​​ခဲ့​​ရတဲ့​​ ဆရာ မင်း​​သိခင်္​ ဒီ​​ေတာင်က ​​ေမာင်မ​​ေကျာ်နိုင်ခဲ့​​ပါ။

သက်​​ေရာက်တိုင်ရဲ့​​နိစ်ြပ စွမ်း​​အား​​ နဲ့​​ ​​ေကာဇာတိုင်ရဲ့​​အဆိုး​​ဝါး​​ဆံုး​​၂ ဋ္ဌာန ထဲက မရဏ power အား​​​ေတွကို ဆရာ မင်း​​သိခင်္​ မလွန်ဆန်နိုင်ပါ ။ ​​ေကာဇာအလိုကျ မရဏ ရဲ့​​ လွှမ်း​​မိုး​​မှုကို ဆရာချစ်တဲ့​​ ပညာ၊​ ဆရာ ချစ်တဲ့​​ တပည့်​​သား​​​ေြမး​​​ေတွ အား​​လံုး​​ကို ထား​​ခဲ့​​ြပီး​​ ြငိမ်သက်စွာ ခံယူသွား​​ခဲ့​​ပါတယ်။

​​ေကာဇာတိုင်က ဝရ ၊​ လာဘ တို့​​ရဲ့​​စွမ်း​​အား​​​ေြကာင့်​​ တိုင်း​​သိ ြပည်သိ ၊​ လူသိရှင်ြကား​​ နံမည်​​ေကျာ်ြကား​​ြပီး​​ ကွယ်လွန် အနိစ္စ ​​ေရာက်ပါတယ်။

ြမန်မာ့​​ ​​ေဗဒင်​​ေလာကရဲ့​​အစား​​ထိုး​​မရတဲ့​​ဆံုး​​ရှံုး​​မှု ြကီး​​ပါပဲ။

ဆရာ မင်း​​သိခင်္​ ​​ေရာက်​​ေလရာ ဘဝမှာ ဧကံသ ဗျာကရဏ တစ်ခွန်း​​တည်း​​​ေသာ စကား​​ကို ဆိုနိုင်​​ေသာ ပညာရှင် အြဖစ် ဆက်လက်ရပ်တည်နိုင်ပါ​​ေစလို့​​.....

0 comments:

Post a Comment