*This article contains astrological jargon *
ဧကံသ ဗျာကရဏ
ေဗဒင်ပညာဆိုတာ ေလာကီ စည်းစိမ် ချမ်းသာေတွ အတွက် consultant လုပ်ေပးနိုင်တဲ့ ပညာရပ်တစ်မျိုး ြဖစ်ေြကာင်းကို ဆရာမင်းသိခင်္ က သူေရးခဲ့တဲ့ ဝတ္ထုေတွ ၊ သူေနထိုင်ခဲ့တဲ့ ေနရာေတွက သက်ေသခံေနပါတယ်။
ဆရာမင်းသိခင်္ သူ့ဟာသူ ဝတ္ထုေရးတာ ေဗဒင်နဲ့ဘာဆိုင်သတုန်း ။ ေဗဒင်ပညာရပ်ကို မေလ့လာဖူးတဲ့ သူေတွကေတာ့ ဘယ်သိမလဲ ။ ပညာရပ်ပိုင်းဆိုင်ရာေတွ အေြကာင်း ေြပာလိုက်မိရင် ေခွးအ ြကီး လှည်းနင်းမိသလို ြဖစ်ေနမှာေပါ့ ။ တစ်ခါ လာပါအံုးမယ် ။ ကံကံ၏ အကျိုးကို ဒီေဗဒင်က ေချဖျက်နိုင်စွမ်းရှိလို့လား ။ ေရှးကံ တစ်ခုတည်းကို အားကိုးလွန်းရာ ၊ ပံုချရာ ေရာက်ပါတယ် ၊ ပစ္စုပ္ပန် ြကိုးစားအားထုတ်မှု ဝီရိယ ၊ စဉ်းစားေတွးေခါ် ချင့်ချိန်နိုင်မှု ဉာဏ်ကို လျစ်လျူရှူထားသလိုြဖစ်ေနပါအံုးမယ် ဆိုပဲ။ ယြတာေချဖို့ဘုရားမှာ ေဗဒင်ဆရာ ေြပာတဲ့ သစ်ရွက်ေတွ ၊ သစ်ကိုင်းေြခာက်ေတွ သွားကပ်တာ လံုးဝမသင့်ပါဘူးဆိုပဲ။
ေလ့လာြကည့်ပါ ။ စူးစမ်းြကည့်ပါ။
ေဟ့ .. တို့ကေတာ့ ဘုရားမှာ ြပုလုပ်ရမဲ့ကိစ္စမျိုးဆိုရင်ေတာ့ လုပ်အား၊ ဒါန ကုသိုလ်ေတွကိုပဲ ေပးတယ်ေဟ့ ။ တံြမက်စည်းသွားလှည်းေဟ့ ။ ေရညှိေတွ နှုတ်ေပးေဟ့ ။ ဘုရားမှာ ေနပူခံေကျာက်ြပားခင်းလိုက်ေဟ့ ။ စိတ်ချ ..အမှိုက်မပွေစရဘူး။ ခင်ဗျားတို့သာ ေစာ်နဲ့ ဘုရားကိုသွား ၊ ေအာင်သေြပပန်းေတွဝယ်၊ စံပယ်ပန်းေတွဝယ် ၊ ြပီးေတာ့ ကိုယ့်ေစာ်ေလးနဲ့ ြဂိုဟ်ခွင်ေတွမှာ နှစ်ပါး ဂေဟ ဆက်ရပါေစလို၏ လို့ဦးကုန်းချ ဆုေတာင်းြပီး သေြပပန်းေတွ၊ စံပယ်ပန်းေတွ ကပ်မထားခဲ့နဲ့။ ဘာသဒ္ဒါတရားမှ မပါဘဲ ေစာ်ြကည်ဖို့အတွက် ဆိုရင်ေတာ့ အမှိုက်ပွတယ်။ ။ အေမွှးတိုင်ေလးထွန်း ၊ ဆီမီးေလးညှိ ၊ ချစ်သူနဲ့မေကွကွင်းရပါလို၏ ဘုရား...... ေဘးနားမှာေတာ့ ကိုယ်ြပစ်ချထားတဲ့ ဖေယာင်းတိုင် ထည့်တဲ့ အိတ်တို့၊ အေမွှးတိုင်ထည့်တဲ့ အိတ်တို့ ၊ ညေနခင်းရဲ့ေလေြပထဲမှာ ဆံနွယ်ေတွ ေဝ့ဝဲေနသလို .. ေဘးနားမှာ ပလူပျံလို့။
ေဘးေချာ်သွားတယ် .. ြပန်တည့်လိုက်အံုးမယ်။
ေလာကီစည်းစိမ် တိုးတက်ြကီးပွားေအာင် ဆရာမင်းသိခင်္ ဘယ်လို များ ြကံေဆာင်ခဲ့ပါသလဲ။
ဆရာဟာ တနဂင်္ေနွသား ၊ အမည်အရင်းက ဦးေအာင်ထွန်း ။
တနဂင်္ေနွအမည်ေပါက်၊ တနဂင်္ေနွအမည်သား အတွက် အမည်ေပးပါြပီ ။ ဆရာက ကိုယ့်ကိုယ်ကို အမည်ေပးလိုက်တယ် ။
မင်းသိခင်္
အဂင်္ဝိဇ္ဇာမှာ တနဂင်္ေနွသားကို ေကာင်းစားေစတဲ့ အမည် ေပးပံု အမျိုးမျိုးထဲက
ပဥ္စပွတ် + ဆပွတ် + အညွန့်
မှည့်နည်းနဲ့မှည့်လိုက်တယ်။ တစ်နည်းေြပာရရင်ေတာ့ "နဝင်း" အားကို ယူလိုက်တယ်ဆိုပါေတာ့ ။ တနဂင်္ေနွအမည်ေပါက်၊ တနဂင်္ေနွသားများအတွက် နဝင်းဟာ တိုင်ထိပ်မှာ ရှိတဲ့ ြကာသပေတးပါ ။
ေလာကီသားတစ်ဦးြဖစ်ေတာ့ စားဝတ်ေနေရး အတွက် ကိုယ်တတ်တဲ့ ပညာနဲ့ လူ့ ေလာကအလယ်မှာ မျက်နှာမငယ်ရေအာင် ရှာေဖွရပါြပီ။ လံုးချင်း ဝတ္တု စေရးလိုက်တယ်။
" မနုစာရီ "
တနဂင်္ေနွသား ၊ ေရးတဲ့ကေလာင် အမည် / ေဟာေြပာတဲ့အမည် မင်းသိခင်္ ၊ စထုတ်တဲ့ လံုးချင်း ဝတ္ထု အသစ် အမည် "မနုစာရီ " ။ နဝင်းေတွပါ။ နဝင်းကိုင်တဲ့ ဆရာလို့ေြပာရပါမယ်။ တိုက်ဆိုင်တယ်လို့ထင်ေနလား။ ဆရာ မင်းသိခင်္ ဝတ္ထုေတွ အကုန် နီးပါး ဖတ်ဖူးတဲ့သူေတွေတာင် ဒါကို သတိထားမိမယ်မထင်ဘူး ။ ဝတ္ထုေတွကေတာ့ အစဉ်လိုက်ြဖစ်ချင်မှ ြဖစ်မယ် .. ဒါေပမဲ့ေလ့လာြကည့်ပါ။
ေပတလူ
မနုစာရီ
ြမိုင်ေဟဝန်
မိုးနဲ့ေြမ
ြပည်ပန်းမိုး
ပုဏ္ဏား ဘကွန်း
မဲေခါင် ေကျာ်စွာ
မာလိန်မှူး ထူးစိန်
ပုဂံသား ေမာင်ဘေမာ်
ြဖစ်ချင်တာြဖစ် ေမာင်ဘချစ်
ေပျာ်ပါတယ် ေမာင်ြပည်သိမ်း
ြပည်ြကီးမဏ္ဍိုင် ြမြကီး
ပျားသားေချာင်းက ေရေမျာကမ်းတင် ေအာင်ဗဒင်
ြပည်ေတာ်ဝင် စေနေမာင်ေမာင်
ေြပာထံုးြဖစ်ေအာင် ငနက်ေခါင်
မီးအိမ်လက်ဆွဲ ခရီးသည်
ြမယာေြရွှပည် မင်းသမီး
မေနာမယ ထမင်းဝိုင်း
မေနာမယ လက်ေဆာင်
မေနာမယ ြမသက်လယ်
မေနာမယ ကိုပီတာ
မရမ်းတလင်း ယြတာ
ဖတ်စရာ ဝတ္ထုတိုများ
မင်းဘာသိလို့လဲ
မဟာြမိုင် ခရီးသည်
ဖီလိုဆိုဖာ ဦးြမသာ
မိုးနဲ့အတူ
မေအာင်ရင်
ြမနန်းနွယ်
မ တတ်ပါ့
သူေတာ်စင်မေလး ပုဏ္ဏရိက **
ဆားပုလင်း နှင်းေမာင် စာစဉ်ေတွကိုလည်း ေလ့လာြကည့်ပါအံုး။
ေြမွေပွးဖိုးနီ
ဗိုက်ပူသူေတာ်
ပိတုန်းသံုးေကာင်
ြမိုင်မဟာ မြမေလး
ြမိုင်ရာဇာ တာေတ
မမင်းြဖူ မှန်မှန်ေြပာ
ပျားစွဲေသာ မုတ်ဆိတ်
မိုးေပါ်က ြကယ်တစ်လံုး
မသွားမီက ေရာက်နှင့်သည်
ဘမျိုးဘိုးတူ ဘယ်သန်ဘမှန်
ပုတီးစိပ်ေသာ မရိုလီ
ြမကျွန်းသာက ေမျာက်သံုးေကာင်
ပေရာ်ဖက်ဆာ ေဒါက်တာဆိတ်ဖွား
တစ်ပွဲစား ဦးေနှာ **
ေခါင်းြမီးြခံု လံုပါေပ့ **
( စာအုပ်စာရင်းအတွက် Greenwood အား ေကျးဇူးအထူးတင် ပါတယ်။)
ြကယ်ပွင့် အမှတ်အသားြပထားတဲ့ ဝတ္ထုေတွက လွဲလို့ကျန်တာေတွဟာ တနဂင်္ေနွ ရဲ့နဝင်း ြဖစ်တဲ့ ြကာသပေတး ေတွချည်းပါပဲ။
ဂျာနယ်ထုတ်တယ်..
မေနာမယ
ြကာသပေတးနဲ့စပါတယ် ။ နဝင်းပါပဲ။ တွဲလံုး ကို ေလ့လာြကည့်ပါအံုး။ မေနာမယ - မနဲ့စတယ် ယ နဲ့ပိတ်ထားတယ်။ ဒါဟာ တနဂင်္ေနွသားကို ေကာင်းစားေစ၊ ေအာင်ြမင်ေစတဲ့ ယင်းယ တွဲလံုးပါခင်ဗျာ၊
ပါရဂူဘွဲ့အတွက် စာတမ်းြပုစုတယ် .. စာတမ်း အမည်က ..
ြမန်မာမင်း ၁၂၂ ပါး ၏ ကံြကမ္မာ
ြကာသပေတး နဲ့ပဲ စပါတယ်။ နဝင်းပါပဲ ခင်ဗျာ။
ဆရာေနထိုင်တဲ့ ေနရာကို ေလ့လာြကည့်ပါ။
ဆရာ မင်းသိခင်္ ေနထိုင်တဲ့ေနရာ ဟာ ေမှာ်ဘီ ြမို့နယ် ၊ မရမ်းတလင်း ေကျးရွာ အယူေတာ်မဂင်္လာ ြခံဝင်းထဲမှာ ေနထိုင်ပါတယ်။ ေမှာ်ဘီ ၊ မရမ်းတလင်း အစရှိတဲ့ြကာပသေတး နဲ့စတဲ့အမည်များဟာ တနဂင်္ေနွသားအတွက် နဝင်း ေနရာေတွ ြဖစ်ပါတယ်။တစ်ခါ မရမ်းတလင်း (၅-၄) ဟာ တနဂင်္ေနွသားအတွက် ပင်းယ ကိန်းမိေစတဲ့ ၊ တနဂင်္ေနွသားကို ေကာင်းကျိုးေပးေစတဲ့ နဝင်းတွဲ အမည်ပါ။ ကပ်သီးကပ်သတ် ေတွးရင်ေတာ့ မဂင်္လာ ဟာလည်းပဲ ၅-၄ အတွဲ ြဖစ်ေနပါတယ်။
ကဲ.. ဘာအခက်အရွက်မှ မပါဘူး။ ဘုရားမှာလည်း အမှိုက်မပွဘူး .. ပညာဆိုတာ အဲသလိုမျိုးကို ေခါ်ပါတယ်။
ဆရာမင်းသိခင်္ တားေရာ့ပညာေပး စာအုပ် ထုတ်တယ်. အေနာက်တိုင်း ေဗဒင်ပညာေတွ ဖွင့်လှစ်ြပတယ်။ ဒါေတွေလာက်ကေတာ့ ြမန်မာ့ေဗဒင်ကေတာ့ ပျင်းေတာင် ပျင်းေသးတယ်လို့ ဆိုရမယ်။ဆရာ့ကို ေအာင်ြမင်မှုေတွေပးေနတာ ဘာပညာနဲ့စီရင်ထားလဲ ဆိုတာ အခု ေဆာင်းပါးကို ဖတ်ရင် သိပါလိမ့်မယ်။
နဝင်း ကို သံုးပါတယ်။ အဂင်္ဝိဇ္ဇာ ကို သံုးပါတယ်။ အေနာက်တိုင်း တစ်ခုမှ မပါပါဘူး ခင်ဗျာ။
ရန်ကုန်ေကျာ်ရင် ဆန်းပညာရှင် ဆရာြကီး ၏ တပည့် ၊ သံုးတန်ေပါ်နိစ် ပါရဂူ၊ ဆန်းပညာရဲ့ မျိုးဆက် ၄ ဆက်ေြမာက် ဆရာ မင်းသိခင်္ ကို ကျေနာ်ရဲ့မေတာက်တစ်ေခါက် ေလ့လာထားတဲ့ ဆန်းပညာနဲ့ ဆရာ့ကို ပူေဇာ်ပါတယ်။
ဆန်းပညာ သီးသန့်ကိုသာ တင်ြပြခင်း ြဖစ်တာေြကာင့် ..လိုအပ်တာေတွများ ရှိခဲ့မယ်ဆိုရင် ကျေနာ့်ကိုသာ အြပစ်တင်ြကပါလို့...
၁)
၂၀၀၈ ခု ဧြပီ ၁၆ အထိ စေနသက်ေရာက် ၊ ၁၃၆၉ ေကာဇာ တိုင်ကို ေလ့လာြကည့်ရာမှာေတာ့
နာမည် အရင်းလံုး (မင်း - ၅ ) ဟာ တန်းကပ်ကို ေရာက်ေနပါတယ်။ ကပ်ြဂိုဟ်ကေတာ့ ေကာဇာရဲ့ကိစ္ဆ ။
နာမည် အဖျားလံုး (ခင်္ - ၂ ) ဟာ တိုင်ေြခကို ေရာက်ေနပါတယ်။ ကပ်ြဂိုဟ်ကေတာ့ ေကာဇာရဲ့မရဏ ။
ကိစ္ဆ သေဘာကေတာ့ ြငိုြငင်ပင်ပန်းြခင်း ၊ စွန့်လွှတ်ရြခင်း ၊ ကိုယ်စိတ်နှစ်ြဖာ လွန်စွာဆင်းရဲြခင်း၊ ေအာင်ြမင်မှု နည်းပါးြခင်း၊ ဩဇာမဲ့ြခင်း အစရှိတာေတွကို ြဖစ်ေစပါတယ်။
မရဏ သေဘာက ေရွ့ေလျာြခင်း ၊ အေြခအေန တစ်ခုမှ အေြခအေန တစ်ခုကို ေြပာင်းလဲြခင်း လို့အနက်ဖွင့်ပါတယ်။
အသက် ရဝ ြပည့်ခါနီး ဆရာ့ကို ေကာဇာရဲ့ဆိုးရွားတဲ့ ဋ္ဌာန နှစ်ခု ြဖစ်တဲ့ ကိစ္ဆ နဲ့မရဏ ေတွဟာ နာမည် ရဲ့ အရင်းလံုး နဲ့အဖျားလံုး မှာ အသီးသီး ေရာက်ရှိေနပါတယ်။
ပညာနဲ့ပတ်သက်ရာ ပတ်သက်ေြကာင်းအတွက် ပါရဂူ ဘွဲ့ရရှိတဲ့အတွက် ၅ေတး အဝင်လို့ ယူဆမယ်ဆိုရင် တန်းကပ်က ၅၀ ကို လက်ညှိုး ထိုးရပါလိမ့်မယ်။ တန်းကပ်ရဲ့ သေဘာဟာ တစ်ဖက်က နံတစ်ခု ဝင် ရင် တစ်ြခားတစ်ဘက်က နံတစ်ခုဟာ ထွက်မယ်လို့ဆိုပါတယ်။
၅ေတး ဝင်လာတဲ့အတွက် စေန ထွက်ေပးရပါမယ်။ စေန ထွက်ပါြပီ ။ စေန နဲ့ဆရာ မင်းသိခင်္ ဘာဆိုင်ပါသလဲ ။ ဆရာ မင်းသိခင်္ ဟာ တနဂင်္ေနွသား ြဖစ်တာကို ေမ့ထားလို့မရပါဘူး။ တနဂင်္ေနွအတွက် ကျန်းမာေရး ဟာ အေန္တာလို့ေခါ်တဲ့ ၁၀ အတွဲပါ။ အခု ၅ေတး(ပါရဂူ) ဘွဲ့ ဝင်ေတာ့ ေဘးက ကပ်လျက်မှာ ရှိတဲ့ စေန အထွက်ခံရပါေတာ့မယ်။
စေန ၊ တစ်နည်းေြပာရရင် တနဂင်္ေနွသားအတွက် ဓာတ်ြဂိုဟ် ၊ ကျန်းမာေရးအတွက် ြပဆိုတဲ့ စေနထွက်ရြပီ ဆိုတဲ့အတွက် ကျန်းမာေရး ရုတ်တရက် ေဖာက်ြပားလာြခင်း ကို ခံစားရပါတယ်။
၅၀ ဘာေြကာင့် အေရးပါသလဲ ။ စေန - ကျန်းမာေရး ကိစ္စြဖစ်လာြပီ။ ဘယ်အေြခအေနအထိ ေရာက်နိုင်မလဲ ။ ကပ်ြဂိုဟ်ကို ေလ့လာြကည့်ပါ။ ကပ်ြဂိုဟ်ဟာ ေကာဇာတိုင်ရဲ့ ကိစ္တ ေနရာက (၀) ကပ်ထားပါတယ်။ ကပ်ြဂိုဟ် စေနဟာ ေကာဇာရဲ့ ကိစ္ဆလည်း ြဖစ်ေနြပန်ပါတယ်။ ဒါဆိုရင် ကျန်းမာေရး ေသေကာင်ေပါင်းလဲ ြဖစ်မယ် ။ ြကာသပေတး နဲ့ပတ်သက်တဲ့ ကိစ္စေတွ ဆရာမင်းသိခင်္ဆီကို ဝင်လာရင် ကျန်းမာေရး စိုးရိမ်ရမယ်။
၂)
၂၀၀၈ ခု ဧြပီ ၁ရ ကေန ဂျွန် ၂၄ အထိ စေန သက်ေရာက် ၊ ၁၃၇၀ ေကာဇာတိုင်ကို ေလ့လာြကည့်ရင်ေတာ့
နာမည် အရင်းလံုး (မင်း- ၅) ဟာ တန်းကပ် မှာပဲ ရှိေနြပီးေတာ့ ေကာဇာရဲ့ဝရ ြဂိုဟ် ကပ်ပါတယ်။
နာမည် အဖျားလံုး (ခင်္ - ၂ ) ဟာ တိုင်ေြခမှာ ပဲ ရှိေနပါသးတယ် ။ ကပ်ြဂိုဟ်ကေတာ့ ေကာဇာရဲ့ ေဇယျ ြဂိုဟ်ြဖစ်ပါတယ်။
ေကာဇာရဲ့ေကာင်းမွန်တဲ့ဋ္ဌာနက ေဇယျ နဲ့ဝရ ြဂိုဟ် နှစ်ခု စလံုးဟာ နာမည် အဖျားလံုး နဲ့ အရင်းလံုးကို ကပ်ေနပါတယ်။
ပါရဂူ ဘွဲ့ရတယ် ။ ြမန်မာမင်း ၁၂၂ ပါးရဲ့ကံြကမ္မာ ကျမ်းတဲ့ ။
တန်းကပ်က ၅ ကိုပဲ ြကည့်ပါ။ တန်းကပ် ရဲ့သေဘာအတိုင်း တန်းကပ်က နံ တစ်ခု ဝင် ရင် တစ်ြခား ဘက်က နံအသက်ဝင် လှုပ်ရှားမယ်။ ထွက်ေပးရမယ် ။ ၅ ဝင်လာေတာ့ ေဘးက ကပ်ေနတဲ့ စေန အသက်ဝင် လှုပ်ရှားလာပါတယ်။ ကျန်းမာေရးကို ကိုယ်စားြပုတဲ့ ဓာတ်ြဂိုဟ် စေန၊ ဝရြဂိုဟ် ကပ်ထားပါတယ်။ ကျန်းမာေရး ေဖာက်ြပန်ေနရာကေန သက်သာလာပါမယ်။ နာမည်အရင်းလံုးကို ဝရ လာကပ်ထားတဲ့အတွက် အမည်နာမ အတွက် ြမင့်ြမတ်တဲ့ ကိစ္စေတွ ၊ေကျာ်ြကားမဲ့ကိစ္စေတွ ြကံုေတွ့ရမယ်။
ဒါေပမဲ့ ... အသက် ရဝ နီးပါးရှိတဲ့ လူတစ်ေယာက် ကျန်းမာေရး ကိစ္စ ြဖစ်သွားခဲ့ြပီဆိုရင် နလံ ြပန်ထူဖို့ဆိုတာ အေတာ် ခဲယဉ်းပါတယ်။ ဓာတ်ြဂိုဟ် ကလည်း ေကာင်းေနေသးေတာ့ ြပန်ေကာင်းသလိုလို ြဖစ်ခဲ့ေသးပါတယ်။
၃)
၂၀၀၈ ခု ဂျွန် ၂၅ ကေန ၂၀၀၉ ခု ဧြပီ ၁၆ အထိ ြကာသပေတး သက်ေရာက် ၊ ၁၃၇၀ ေကာဇာတိုင်ကို ေလ့လာြကည့်ရာမှာေတာ့..
စေနသက်ေရာက်ေန ြကာသပေတး သက်ေရာက် တိုင်အေြပာင်းအလဲ မှာ နွဲ့ ေနှာင်းသွားရပါြပီ ။ ဆရာရဲ့အမည် အရင်းလံုးနဲ့အဖျားလံုး ေတွဟာ သက်ေရာက်တိုင်ရဲ့ နိစ် နဲ့ြပ ေနရာေတွကို ေရာက်ရှိသွားပါြပီ ။
ဆရာရဲ့ဓာတ်ြဂိုဟ်ကို ကိုယ်စားြပုတဲ့ စေနကိုပဲ ြပန် ြကည့်ပါ။ အသက် ရဝ မေရာက်ခင်မှာ ဓာတ်ြဂိုဟ် စေနကို ေကာဇာရဲ့ကိစ္ဆ ကပ်ခဲ့ပါတယ်။ အခုတစ်ခါ ေကာဇာရဲ့မရဏ ဟာ တန်းကပ်မှာ ရှိတဲ့ဓာတ်ြဂိုဟ် စေနကို လာေရာက် ပူးကပ်ေနြပန်ပါြပီ ။
နာမည် အရင်း လံုး နဲ့အဖျား လံုး ကို ေကာဇာရဲ့ဝရ နဲ့လာဘ ြဂိုဟ်တို့ပူးကပ်ေနေတာ့ ေကာင်းမယ်လို့ထင်နိုင်ေပမဲ့
၁) နိစ် - ြပ မိထားေသာ နံမည် ြဖစ်ြခင်း
၂) အသက်ြကီးေသာသူ တစ်ဦး ကျန်းမာေရးကိစ္စြဖစ်ပါက နလန် ထူနိုင်ရန် ခဲယဉ်းြခင်း
တို့ေြကာင့် စေနသက်ေရာက်တုန်းက ကျန်းမာေရး ဆိုးရွားစွာခံစားခဲ့ရတဲ့ ဆရာ မင်းသိခင်္ ဒီေတာင်က ေမာင်မေကျာ်နိုင်ခဲ့ပါ။
သက်ေရာက်တိုင်ရဲ့နိစ်ြပ စွမ်းအား နဲ့ ေကာဇာတိုင်ရဲ့အဆိုးဝါးဆံုး၂ ဋ္ဌာန ထဲက မရဏ power အားေတွကို ဆရာ မင်းသိခင်္ မလွန်ဆန်နိုင်ပါ ။ ေကာဇာအလိုကျ မရဏ ရဲ့ လွှမ်းမိုးမှုကို ဆရာချစ်တဲ့ ပညာ၊ ဆရာ ချစ်တဲ့ တပည့်သားေြမးေတွ အားလံုးကို ထားခဲ့ြပီး ြငိမ်သက်စွာ ခံယူသွားခဲ့ပါတယ်။
ေကာဇာတိုင်က ဝရ ၊ လာဘ တို့ရဲ့စွမ်းအားေြကာင့် တိုင်းသိ ြပည်သိ ၊ လူသိရှင်ြကား နံမည်ေကျာ်ြကားြပီး ကွယ်လွန် အနိစ္စ ေရာက်ပါတယ်။
ြမန်မာ့ ေဗဒင်ေလာကရဲ့အစားထိုးမရတဲ့ဆံုးရှံုးမှု ြကီးပါပဲ။
ဆရာ မင်းသိခင်္ ေရာက်ေလရာ ဘဝမှာ ဧကံသ ဗျာကရဏ တစ်ခွန်းတည်းေသာ စကားကို ဆိုနိုင်ေသာ ပညာရှင် အြဖစ် ဆက်လက်ရပ်တည်နိုင်ပါေစလို့.....
0 comments:
Post a Comment