
*This article contatins astrological jargon*
ဦးေကျာ်အကျင့်က ထွက်သွားြပီးတဲ့ ေနရာကို ြပန်မလာတတ်ဘူး။
၁၄ ၊ ဝရ ၊ ၁၉၄ရ မှာ ေမွးတဲ့ ဦးေကျာ်ရဲ့ မူလ ေမွးမဟာဘုတ် ၊ နာမက္ခရတိုင် နဲ့တနလင်္ာ အခါတိုင် တို့အရ
ဦးေကျာ်ဟာ သိုက်ဖွား ၊ နာမက္ခရတိုင်အရ လက်ယာတိုင် ေယကျာ်းဆန်တဲ့သူ ၊ တိုင်စဉ်မှန်တဲ့ အမည်၊ တနလင်္ာတိုင်အရ မူလကေန ပဥ္စပွတ် (နဝင်း ) ကို လှမ်းမှည့်ထားတဲ့အမည်မျိုး ြဖစ်တာကို ေတွ့ရပါတယ်။


ဦးေကျာ် ၂၀၀၈ ခု နိုဝင်ဘာလ ၄ ည ၁၂းဝဝ မှာ အနုပညာ ေလာက ကေန အြပီးအပိုင်ထွက်မယ်လို့ေြပာတယ်.. သူ ေြပာတဲ့ ေန့အပိုင်းအြခားကို ေဗဒင်နည်းအရ တွက်ြကည့်ေတာ့ ေမွးေန့ကေန ဒဿာစိတ် ြကည့်တဲ့အခါမှာ အသက် ၆၂ နှစ် ၊ ရာဟု သက်ေရာက် ၊ တနဂင်္ေနွ ဒဿာ စိတ်တဲ့အချိန်မှာ ကျေရာက်ေနပါတယ်။
သက်ေရာက်တိုင် တန်းကပ် ၁၆ ကို ေလ့လာြကည့်ရင်ေတာ့ တနဂင်္ေနွ ၁ (ဒဿာစားေနချိန်) မှာ ေကာဇာရဲ့ဒွါယ ြဖစ်တဲ့ ၆ ဟာ ဝင်ေရာက်ပူးယှဉ်ေနတာေြကာင့်
တနဂင်္ေနွ (၁) - တနလင်္ာရဲ့ကျက်သေရ တည်ရှိရာ သီရိ တနဂင်္ေနွ
ေသာြကာ (၆) - တနလင်္ာရဲ့ေနရာဋ္ဌာန ြဖစ်တဲ့ ေသာြကာ ၊ အသံထွက်ပစ္စည်းဆိုင်ရာ ေသာြကာ ၊
အပါဒါန ကာရက - ခွဲြခားြခင်း ၊ လှုပ်ရှားမှု ေတွကို ညွှန်းဆိုတဲ့ ကာရက (၂၈ တနလင်္ာ+ရာဟု)
၁၃၇၀ မဟာဘုတ် အရ တနဂင်္ေနွ (မရဏ) ဟာ တနလင်္ာ (အဓိပတိ) နဲ့ပက္ခ မိေနတာေြကာင့် တနဂင်္ေနွ ဒဿာစားတဲ့ အချိန်မှာ ပက္ခမိေနတဲ့ တနလင်္ာ (အနုပညာလုပ်ငန်းများ) ရပ်တန့် ကုန်တယ်လို့ယူဆရမလိုပါပဲ..
ဒါေြကာင့်မို့လို့ဦးေကျာ် အနုပညာလုပ်ငန်းများနဲ့အဲဒီေန့မှာ အြပီးြဖတ်မယ်လို့ဆိုေပမဲ့ ေကာဇာရဲ့ ဒွါယေြကာင့် ဦးေကျာ် အြပီးြဖတ်နိုင်မှာ မဟုတ်ေသးပါဘူးလို့ဆိုပါရေစ..
ေနာက်ြပီးေတာ့ ဦးေကျာ် သာသနာ့ေဘာင်ကိုလည်း အဲဒီေန့မှာ ဝင်ြဖစ်မှာ မဟုတ်ေသးပါဘူး.. ဒါကေတာ့ဦးေကျာ် စကားအရ ေြပာတာပါ.. အဲဒီေန့မှာ အနုပညာေလာကထဲကေန ထွက်မယ်လို့ဆိုတာကိုး .. ဒါေြကာင့် သာသနာ့ေဘာင်ကိုေတာ့ြဖင့် ေရာက်အံုးမှာ မဟုတ်ေသးပါဘူး..
Q - ဦးေကျာ် ဘုန်းြကီးဝတ်မယ်ဆိုတဲ့ေနရာမှာ အကယ်၍ အေြကာင်းကိစ္စတစ်ခုခု ေြကာင့် လူဝတ်ြပန်လဲဖို့ အေနအထားေတွ ရှိလာနိုင်တယ်လို့ ေတွးမိပါသလား။

ဦးေကျာ် သရုပ်ေဆာင်တုန်းက ေြပာခဲ့တဲ့ စကားတစ်ခွန်း .. ဟဲဟဲ ဦးေကျာ်မှတ်မိမလားေတာ့ မသိဘူး..ဘာတဲ့
၁၀ နှစ် ... ၁၀ နှစ်
အဲဒါေလးေလ.. ဦးေကျာ် အခု ၈ နှစ်ြပည့်သွားြပီ ။ သာသနာ့ေဘာင်ဝင်မယ်လို့စေြပာခဲ့တဲ့ ၂၀၀၀ ခုနှစ် နိုဝင်ဘာ ၄ ရက်ေန့ကေန စြပီး ေရတွက်မယ်ဆိုရင်ေပါ့..
ဒါေပမဲ့ဦးေကျာ် ၁ဝနှစ် ြပည့်ဖို့ေနာက် ၂ နှစ်ေစာင့်ဖို့ေတာ့ မြဖစ်နိုင်ဘူး... ဘာလို့လဲ ဆိုေတာ့ ဦးေကျာ်ေရှ့က ဦးေကျာ်သူ ေနာက်ကို အမှီလိုက်ရအံုးမယ်မဟုတ်လား..
ဦးေကျာ် ေြပာသလိုပဲ ဦးေကျာ် သာသနာ့ေဘာင်ကေတာ့ ဝင်ြဖစ်မှာ ကျိန်းေသတယ်လို့ေြပာလို့ရပါတယ်.. ဘာလို့လည်းဆိုေတာ့.. အဂင်္ဝိဇ္ဖာ တိုင်ေြပးပံုအရ ေပါ့..

အဲဒီ ပံုမှာ ြပထားတဲ့
ဖွားြမင်တိုင်မှာ ဦးေကျာ်က သာသနာ့ေဘာင် ဝင်မယ်လို့အစပျိုးခဲ့တာကိုး .. ဒါေပမဲ့တိုင်ေြပးပံုအရ အနာဂတ်တိုင် (၄ ) မှာ ဦးေကျာ် နံမည်က သာစည် ကိန်းမိသွားြပီးေတာ့ စုတ် ေနရာမှာ ဦးေကျာ်က ရပ်တည်ေနခဲ့တာကိုး .. အဲဒီ ၈ နှစ်လံုးလံုး စုတ်ေတွ ၊ လာဘ်ေတွ ဒလေဟာေပါ့ ဦးေကျာ်ရာ.. ။
ဟဲဟဲ ေသာြကာတိုင် ရိုက်ချက်က ြပင်းတယ် ဦးေကျာ်ရဲ့.. ။ ေသာြကာတိုင်ရဲ့ဖွင့်ဆိုချက်က ဘာလဲ ဆိုေတာ့ အမှား အမှန် စဉ်းစားဆင်ြခင် ေဝဖန်မှု နည်းြပီးေတာ့ စိတ်အလိုလိုက်၊ စိတ်ကူးယဉ် ေစတဲ့ ဘက်ကို များေစတဲ့ သေဘာကို ေဆာင်တယ်လို့ပညာပိုင်းက ဖွင့်ဆိုထားတယ်...
အဲ .. အခု ေနာက်ဆံုး ေြပာတဲ့စကား၂၀၀၈ နိုဝင်ဘာ ၄ မှာ အနုပညာလုပ်ငန်းေတွရပ်ြပီး သာသနာ့ေဘာင်ဝင်မယ်.. ကိုယ်ေလ့လာခဲ့တဲ့ တရားထူးေတွကို ဘယ်သူကမဆို ဖိတ်ေခါ်ပါေစ.. ကိုယ့်စရိတ်နဲ့ကိုယ် အိမ်အေရာက် တရားြပေပးမယ်ဆိုတာ ေြပာြပီ။
အခုေြပာတဲ့ တိုင်က ေတာထွက်တိုင်လို့ေခါ်တဲ့တနလင်္ာတိုင် (၂) ေပါ့ .. အနာဂတ်တိုင် (၀) ကို လှမ်းြကည့်လိုက်ေတာ့ တရားဦးတိုင်တဲ့ .. ဟဲဟဲ.. ဦးေကျာ် ဧကန်မုချ သာသနာ့ေဘာင်ကို ဝင်ြဖစ်မှာဗျား... ဦးေကျာ် သာသနာ့ေဘာင် ဝင်ြဖစ်မဲ့ခုနှစ် နဲ့ကာလအပိုင်းအြခားေလး မေတာက်တစ်ေခါက်ေလး ခန့်မှန်းြကည့်မယ်ေနာ်.. မှားရင်လည်း ခွင့်လွှတ် အခုမှ ေလ့လာေနတုန်းဆိုေတာ့လည်း နည်းနည်းပါးပါး မှားမှာေပါ့..

ဦးေကျာ် အေနနဲ့၁၄.၀၇.၂၀၀၉ ကေန ၂၇.၀၈.၂၀၀၉ ြကားနဲ့၁၂.၁၀.၂၀၀၉ ကေန ၂၅.၁၁.၂၀၀၉ ြကားမှာ သာသနာ့ေဘာင်ကို ဝင်ြဖစ်ဖို့များတယ်..
၁၄.၀၇.၂၀၀၉ ကေန ၂၇.၀၈.၂၀၀၉ ြကားကေတာ့
တန်းကပ် မှာ တနလင်္ာ (၂) ကို ေကာဇာ ေဇယျ (၅) က ပူးယှဉ်ေနလို့ပဲ။ တန်းကပ်သေဘာက ဝင်ြပီးရင် ထွက်တဲ့ သေဘာ ။ ဦးေကျာ်ဆီကို (၅၂) ဘုန်းြကီး တစ်ပါး ြကွလာအံုးမယ် .. ဒါမှမဟုတ်လည်း ြကာသပေတးနံ အြကာင်းအရာေပါ့ဗျာ (နည်းနည်းေတာ့ ဝါးလံုးရှည်ေလးေတာ့ ရမ်းပါရေစ) အဲဒီ နိမိတ် ကို ရမှ ဦးေကျာ် ထွက်မယ်။ ညာဖက်က ၅ (ဘုန်းြကီး ) ဝင်လာေတာ့ဘယ်ဘက်က ဦးေကျာ် ထွက်ြပီေပါ့.. ဘယ်လို ထွက်မလဲ .. ေကာဇာက ေဇယျြဂိုဟ် ကပ်ထားေတာ့ ေကာင်းမွန်ေသာ ြမင့်ြမတ်ေသာ ထွက်ြခင်းမျိုးနဲ့ထွက်တာဆိုေတာ့ သာသနာ့ေဘာင်လို ေကာင်းမွန်တဲ့ေနရာမျိုး ဘယ်မှာ ရှိနိုင်ပါအံုးမလဲ
ေနာက်တစ်ခုက ၁၂.၁၀.၂၀၀၉ နဲ့၂၅.၁၁.၂၀၀၉ ြကား
တိုင်ေြခက ၆၂ ၊ ဦးေကျာ် နာမည်နဲ့ေြပာင်းြပန်ြကီး ။ ကပ်ထားတာက ေကာဇာရဲ့ ကိစ္ဆ ြဂိုဟ် ၊ တနလင်္ာရဲ့နာဂရကို ကပ်ထားတာ။ ေနထိုင်မှု ြမို့ြပေကျးရွာ ကံနဲ့ဆိုင်တာ ညံ့သွားြပိဆိုေတာ့ တိုက်ေပါ်ကေန တဲေပါ်ဆင်းတဲ့ကိန်းလို့ပဲ ေြပာရမယ်.. အိမ်ြကီးရခိုင် ကေန ဆင်း.. သံေယာဇဉ်အကုန်ြဖတ်.. ဘာလို့အဲလို ေြပာလဲ ဆိုေတာ့ကာ ဦးေကျာ် ေြဖခဲ့တာေလး ြပန်ေြပာပါရေစ
Q - ဦးေကျာ်ဘုန်းြကီးဝတ်ရင် ဘယ်ေနရာမှာ ေကျာင်းထိုင်မယ်ဆိုတာ သတ်မှတ်ထား ပါသလား။
A - မရှိဘူး။ သတ်မှတ်မထားဘူး။ ကေလးေတွ အေမကေတာ့ ေြပာတယ်။ ဦးေကျာ်ကို ဘုန်းြကီးဝတ်ြပီးရင် သူ ေကျာင်းေဆာက်လှူပါ့မယ်တဲ့။ ဒါေပမယ့် ဦးေကျာ်က လက်မခံဘူး။ မလိုဘူးလို့။ ဘုန်းြကီးဘဝကိုေရာက်ရင် လိုအပ်တာက သကင်္န်းနှစ်စံုေလာက်ပဲ။ သာသနာ အလုပ်ကို လုပ်တာ။ေကျွးရင်စားမယ်။ ထားတဲ့ေနရာေနမယ်။ ဖိတ်တဲ့ေနရာသွားမယ်။ ဒီေနရာမှာ အိပ်ဆိုအိပ်မယ်။ ကိုယ့်ေကျာင်းဆိုြပီး သတ်မှတ်လိုက်မယ်ဆိုရင် ဦးေကျာ် အဲဒီ ေနရာကို ြပန်လာေနရမယ်။ အဲဒီကို ြပန်မလာချင်ဘူး။ ဦးေကျာ်အကျင့်က ထွက်သွားြပီးတဲ့ ေနရာကို ြပန်မလာတတ်ဘူး။ ဒါေြကာင့် ဖိတ်တဲ့ဆီကိုသွားမယ်။ တရားေတွ ေဟာမယ်။ ဒါပဲ။
ဦးေကျာ် တရားကို ေစာင့်ေရှာက်တဲ့သူ တစ်ေယာက်ြဖစ်ပါေစလို့
0 comments:
Post a Comment