ပန်း​​ြမိုင်လယ်က ဥယျာဉ်မှူး​​


*This article contatins astrological jargon*
ဦး​​​ေကျာ်အကျင့်​​က ထွက်သွား​​ြပီး​​တဲ့​​ ​​ေနရာကို ြပန်မလာတတ်ဘူး​​။




၁၄ ၊​ ဝရ ၊​ ၁၉၄ရ မှာ ​​ေမွး​​တဲ့​​ ဦး​​​ေကျာ်ရဲ့​​ မူလ ​​ေမွး​​မဟာဘုတ် ၊​ နာမက္ခရတိုင် နဲ့​​တနလင်္​ာ အခါတိုင် တို့​​အရ

ဦး​​​ေကျာ်ဟာ သိုက်ဖွား​​ ၊​ နာမက္ခရတိုင်အရ လက်ယာတိုင် ​​ေယကျာ်း​​ဆန်တဲ့​​သူ ၊​ တိုင်စဉ်မှန်တဲ့​​ အမည်၊​ တနလင်္​ာတိုင်အရ မူလက​​ေန ပဥ္စပွတ် (နဝင်း​​ ) ကို လှမ်း​​မှည့်​​ထား​​တဲ့​​အမည်မျိုး​​ ြဖစ်တာကို ​​ေတွ့​​ရပါတယ်။



ဘုန်း​​ြကီး​​ဝတ်​​ေတာ့​​မယ်’။ အရင်ကတည်း​​က အခု ၂ဝဝဂခုနှစ်၊​ နိုဝင်ဘာမှာ အနုပညာ​​ေလာကထဲက ထွက်မယ်လို့​​​ေြပာထား​​တယ်။ အခုဆို ဂနှစ်ရှိသွား​​ြပီ။ ၂ဝဝဝြပည့်​​နှစ် နိုဝင်ဘာ ၄ ရက်ည (၁၂း​​ဝဝ)နာရီမှာ​​ေြကညာဖို့​​ အစီအစဉ် စြဖစ်ခဲ့​​တာ။ ဒါ​​ေြကာင့်​​ အဲဒီရက်မတိုင်ခင် လုပ်စရာရှိတဲ့​​အလုပ်​​ေတွကို အား​​လံုး​​​ေလျှာက်လုပ် တယ်။ အြပီး​​ြဖတ်စရာ ရှိတာ​​ေတွအား​​လံုး​​ ြဖတ်ခဲ့​​တယ်။ တိကျတဲ့​​ဆံုး​​ြဖတ်ချက်ရှိလို့​​လည်း​​ အဲဒီ ကိစ္စ​​ေတွအား​​လံုး​​ကို အား​​ြကိုး​​မာန်တက် ​​ေလျှာက်ြပီး​​လုပ်​​ေနခဲ့​​တာ​​ေပါ့​​။










ဦး​​​ေကျာ် ၂၀၀၈ ခု နိုဝင်ဘာလ ၄ ည ၁၂း​​ဝဝ မှာ အနုပညာ ​​ေလာက က​​ေန အြပီး​​အပိုင်ထွက်မယ်လို့​​​ေြပာတယ်.. သူ ​​ေြပာတဲ့​​ ​​ေန့​​အပိုင်း​​အြခား​​ကို ​​ေဗဒင်နည်း​​အရ တွက်ြကည့်​​​ေတာ့​​ ​​ေမွး​​​ေန့​​က​​ေန ဒဿာစိတ် ြကည့်​​တဲ့​​အခါမှာ အသက် ၆၂ နှစ် ၊​ ရာဟု သက်​​ေရာက် ၊​ တနဂင်္​​​ေနွ ဒဿာ စိတ်တဲ့​​အချိန်မှာ ကျ​​ေရာက်​​ေနပါတယ်။

သက်​​ေရာက်တိုင် တန်း​​ကပ် ၁၆ ကို ​​ေလ့​​လာြကည့်​​ရင်​​ေတာ့​​ တနဂင်္​​​ေနွ ၁ (ဒဿာစား​​​ေနချိန်) မှာ ​​ေကာဇာရဲ့​​ဒွါယ ြဖစ်တဲ့​​ ၆ ဟာ ဝင်​​ေရာက်ပူး​​ယှဉ်​​ေနတာ​​ေြကာင့်​​

တနဂင်္​​​ေနွ (၁) - တနလင်္​ာရဲ့​​ကျက်သ​​ေရ တည်ရှိရာ သီရိ တနဂင်္​​​ေနွ
​​ေသာြကာ (၆) - တနလင်္​ာရဲ့​​​ေနရာဋ္ဌာန ြဖစ်တဲ့​​ ​​ေသာြကာ ၊​ အသံထွက်ပစ္စည်း​​ဆိုင်ရာ ​​ေသာြကာ ၊​
အပါဒါန ကာရက - ခွဲြခား​​ြခင်း​​ ၊​ လှုပ်ရှား​​မှု ​​ေတွကို ညွှန်း​​ဆိုတဲ့​​ ကာရက (၂၈ တနလင်္​ာ+ရာဟု)

၁၃၇၀ မဟာဘုတ် အရ တနဂင်္​​​ေနွ (မရဏ) ဟာ တနလင်္​ာ (အဓိပတိ) နဲ့​​ပက္ခ မိ​​ေနတာ​​ေြကာင့်​​ တနဂင်္​​​ေနွ ဒဿာစား​​တဲ့​​ အချိန်မှာ ပက္ခမိ​​ေနတဲ့​​ တနလင်္​ာ (အနုပညာလုပ်ငန်း​​များ​​) ရပ်တန့်​​ ကုန်တယ်လို့​​ယူဆရမလိုပါပဲ..

ဒါ​​ေြကာင့်​​မို့​​လို့​​ဦး​​​ေကျာ် အနုပညာလုပ်ငန်း​​များ​​နဲ့​​အဲဒီ​​ေန့​​မှာ အြပီး​​ြဖတ်မယ်လို့​​ဆို​​ေပမဲ့​​ ​​ေကာဇာရဲ့​​ ဒွါယ​​ေြကာင့်​​ ဦး​​​ေကျာ် အြပီး​​ြဖတ်နိုင်မှာ မဟုတ်​​ေသး​​ပါဘူး​​လို့​​ဆိုပါရ​​ေစ..
​​ေနာက်ြပီး​​​ေတာ့​​ ဦး​​​ေကျာ် သာသနာ့​​​ေဘာင်ကိုလည်း​​ အဲဒီ​​ေန့​​မှာ ဝင်ြဖစ်မှာ မဟုတ်​​ေသး​​ပါဘူး​​.. ဒါက​​ေတာ့​​ဦး​​​ေကျာ် စကား​​အရ ​​ေြပာတာပါ.. အဲဒီ​​ေန့​​မှာ အနုပညာ​​ေလာကထဲက​​ေန ထွက်မယ်လို့​​ဆိုတာကိုး​​ .. ဒါ​​ေြကာင့်​​ သာသနာ့​​​ေဘာင်ကို​​ေတာ့​​ြဖင့်​​ ​​ေရာက်အံုး​​မှာ မဟုတ်​​ေသး​​ပါဘူး​​..




Q - ဦး​​​ေကျာ် ဘုန်း​​ြကီး​​ဝတ်မယ်ဆိုတဲ့​​​ေနရာမှာ အကယ်၍ အ​​ေြကာင်း​​ကိစ္စတစ်ခုခု ​​ေြကာင့်​​ လူဝတ်ြပန်လဲဖို့​​ အ​​ေနအထား​​​ေတွ ရှိလာနိုင်တယ်လို့​​ ​​ေတွး​​မိပါသလား​​။

A - မရှိဘူး​​။ အဲဒီလိုအ​​ေတွး​​မျိုး​​ လံုး​​ဝမ​​ေတွး​​ဘူး​​။ ​​ေတွး​​မိစရာ အ​​ေြကာင်း​​တရား​​ ဆိုတာလည်း​​ လံုး​​ဝမရှိဘူး​​။ ဘာ​​ေြကာင့်​​လဲဆို​​ေတာ့​​ ဦး​​​ေကျာ်က ကရကဋ်ရာသီဖွား​​။ ဆံုး​​ြဖတ်ြပီး​​ရင် မြပင်တတ်ဘူး​​။ ဆံုး​​ြဖတ်ြပီး​​ရင် ြဖစ်​​ေအာင်လုပ်တယ်။ ​​ေြပာတဲ့​​အတိုင်း​​ မလုပ်နိုင်ရင် ဝိုင်း​​ြကည့်​​လာြကမယ့်​​ မျက်လံုး​​​ေတွရှိတယ်။ အဲဒီမျက်လံုး​​​ေတွရဲ့​​ သံသယကို မလိုချင်ဘူး​​။ ဒါ​​ေြကာင့်​​ ​​ေကျာ်ဟိန်း​​ ဘုန်း​​ြကီး​​ဝတ်မယ်။ ရာသက်ပန်ဝတ်မယ်။ ဘာ​​ေြကာင့်​​ပဲြဖစ်ြဖစ် ဘယ်သူ့​​ ​​ေြကာင့်​​ပဲြဖစ်ြဖစ် မြပင်ဘူး​​။ အရင်တုန်း​​က ​​ေကျာ်ဟိန်း​​ဘာလဲဆိုတဲ့​​ ကိစ္စ​​ေတွ အဲဒီအချိန်မှာ ြပီး​​သွား​​ြပီ။


ဦး​​​ေကျာ် သရုပ်​​ေဆာင်တုန်း​​က ​​ေြပာခဲ့​​တဲ့​​ စကား​​တစ်ခွန်း​​ .. ဟဲဟဲ ဦး​​​ေကျာ်မှတ်မိမလား​​​ေတာ့​​ မသိဘူး​​..ဘာတဲ့​​

၁၀ နှစ် ... ၁၀ နှစ်


အဲဒါ​​ေလး​​​ေလ.. ဦး​​​ေကျာ် အခု ၈ နှစ်ြပည့်​​သွား​​ြပီ ။ သာသနာ့​​​ေဘာင်ဝင်မယ်လို့​​စ​​ေြပာခဲ့​​တဲ့​​ ၂၀၀၀ ခုနှစ် နိုဝင်ဘာ ၄ ရက်​​ေန့​​က​​ေန စြပီး​​ ​​ေရတွက်မယ်ဆိုရင်​​ေပါ့​​..
ဒါ​​ေပမဲ့​​ဦး​​​ေကျာ် ၁ဝနှစ် ြပည့်​​ဖို့​​​ေနာက် ၂ နှစ်​​ေစာင့်​​ဖို့​​​ေတာ့​​ မြဖစ်နိုင်ဘူး​​... ဘာလို့​​လဲ ဆို​​ေတာ့​​ ဦး​​​ေကျာ်​​ေရှ့​​က ဦး​​​ေကျာ်သူ ​​ေနာက်ကို အမှီလိုက်ရအံုး​​မယ်မဟုတ်လား​​..

ဦး​​​ေကျာ် ​​ေြပာသလိုပဲ ဦး​​​ေကျာ် သာသနာ့​​​ေဘာင်က​​ေတာ့​​ ဝင်ြဖစ်မှာ ကျိန်း​​​ေသတယ်လို့​​​ေြပာလို့​​ရပါတယ်.. ဘာလို့​​လည်း​​ဆို​​ေတာ့​​.. အဂင်္​ဝိဇ္ဖာ တိုင်​​ေြပး​​ပံုအရ ​​ေပါ့​​..






အဲဒီ ပံုမှာ ြပထား​​တဲ့​​

ဖွား​​ြမင်တိုင်မှာ ဦး​​​ေကျာ်က သာသနာ့​​​ေဘာင် ဝင်မယ်လို့​​အစပျိုး​​ခဲ့​​တာကိုး​​ .. ဒါ​​ေပမဲ့​​တိုင်​​ေြပး​​ပံုအရ အနာဂတ်တိုင် (၄ ) မှာ ဦး​​​ေကျာ် နံမည်က သာစည် ကိန်း​​မိသွား​​ြပီး​​​ေတာ့​​ စုတ် ​​ေနရာမှာ ဦး​​​ေကျာ်က ရပ်တည်​​ေနခဲ့​​တာကိုး​​ .. အဲဒီ ၈ နှစ်လံုး​​လံုး​​ စုတ်​​ေတွ ၊​ လာဘ်​​ေတွ ဒလ​​ေဟာ​​ေပါ့​​ ဦး​​​ေကျာ်ရာ.. ။

ဟဲဟဲ ​​ေသာြကာတိုင် ရိုက်ချက်က ြပင်း​​တယ် ဦး​​​ေကျာ်ရဲ့​​.. ။ ​​ေသာြကာတိုင်ရဲ့​​ဖွင့်​​ဆိုချက်က ဘာလဲ ဆို​​ေတာ့​​ အမှား​​ အမှန် စဉ်း​​စား​​ဆင်ြခင် ​​ေဝဖန်မှု နည်း​​ြပီး​​​ေတာ့​​ စိတ်အလိုလိုက်၊​ စိတ်ကူး​​ယဉ် ​​ေစတဲ့​​ ဘက်ကို များ​​​ေစတဲ့​​ သ​​ေဘာကို ​​ေဆာင်တယ်လို့​​ပညာပိုင်း​​က ဖွင့်​​ဆိုထား​​တယ်...

အဲ .. အခု ​​ေနာက်ဆံုး​​ ​​ေြပာတဲ့​​စကား​​၂၀၀၈ နိုဝင်ဘာ ၄ မှာ အနုပညာလုပ်ငန်း​​​ေတွရပ်ြပီး​​ သာသနာ့​​​ေဘာင်ဝင်မယ်.. ကိုယ်​​ေလ့​​လာခဲ့​​တဲ့​​ တရား​​ထူး​​​ေတွကို ဘယ်သူကမဆို ဖိတ်​​ေခါ်ပါ​​ေစ.. ကိုယ့်​​စရိတ်နဲ့​​ကိုယ် အိမ်အ​​ေရာက် တရား​​ြပ​​ေပး​​မယ်ဆိုတာ ​​ေြပာြပီ။

အခု​​ေြပာတဲ့​​ တိုင်က ​​ေတာထွက်တိုင်လို့​​​ေခါ်တဲ့​​တနလင်္​ာတိုင် (၂) ​​ေပါ့​​ .. အနာဂတ်တိုင် (၀) ကို လှမ်း​​ြကည့်​​လိုက်​​ေတာ့​​ တရား​​ဦး​​တိုင်တဲ့​​ .. ဟဲဟဲ.. ဦး​​​ေကျာ် ဧကန်မုချ သာသနာ့​​​ေဘာင်ကို ဝင်ြဖစ်မှာဗျား​​... ဦး​​​ေကျာ် သာသနာ့​​​ေဘာင် ဝင်ြဖစ်မဲ့​​ခုနှစ် နဲ့​​ကာလအပိုင်း​​အြခား​​​ေလး​​ မ​​ေတာက်တစ်​​ေခါက်​​ေလး​​ ခန့်​​မှန်း​​ြကည့်​​မယ်​​ေနာ်.. မှား​​ရင်လည်း​​ ခွင့်​​လွှတ် အခုမှ ​​ေလ့​​လာ​​ေနတုန်း​​ဆို​​ေတာ့​​လည်း​​ နည်း​​နည်း​​ပါး​​ပါး​​ မှား​​မှာ​​ေပါ့​​..




ဦး​​​ေကျာ် အ​​ေနနဲ့​​၁၄.၀၇.၂၀၀၉ က​​ေန ၂၇.၀၈.၂၀၀၉ ြကား​​နဲ့​​၁၂.၁၀.၂၀၀၉ က​​ေန ၂၅.၁၁.၂၀၀၉ ြကား​​မှာ သာသနာ့​​​ေဘာင်ကို ဝင်ြဖစ်ဖို့​​များ​​တယ်..

၁၄.၀၇.၂၀၀၉ က​​ေန ၂၇.၀၈.၂၀၀၉ ြကား​​က​​ေတာ့​​
တန်း​​ကပ် မှာ တနလင်္​ာ (၂) ကို ​​ေကာဇာ ​​ေဇယျ (၅) က ပူး​​ယှဉ်​​ေနလို့​​ပဲ။ တန်း​​ကပ်သ​​ေဘာက ဝင်ြပီး​​ရင် ထွက်တဲ့​​ သ​​ေဘာ ။ ဦး​​​ေကျာ်ဆီကို (၅၂) ဘုန်း​​ြကီး​​ တစ်ပါး​​ ြကွလာအံုး​​မယ် .. ဒါမှမဟုတ်လည်း​​ ြကာသပ​​ေတး​​နံ အြကာင်း​​အရာ​​ေပါ့​​ဗျာ (နည်း​​နည်း​​​ေတာ့​​ ဝါး​​လံုး​​ရှည်​​ေလး​​​ေတာ့​​ ရမ်း​​ပါရ​​ေစ) အဲဒီ နိမိတ် ကို ရမှ ဦး​​​ေကျာ် ထွက်မယ်။ ညာဖက်က ၅ (ဘုန်း​​ြကီး​​ ) ဝင်လာ​​ေတာ့​​ဘယ်ဘက်က ဦး​​​ေကျာ် ထွက်ြပီ​​ေပါ့​​.. ဘယ်လို ထွက်မလဲ .. ​​ေကာဇာက ​​ေဇယျြဂိုဟ် ကပ်ထား​​​ေတာ့​​ ​​ေကာင်း​​မွန်​​ေသာ ြမင့်​​ြမတ်​​ေသာ ထွက်ြခင်း​​မျိုး​​နဲ့​​ထွက်တာဆို​​ေတာ့​​ သာသနာ့​​​ေဘာင်လို ​​ေကာင်း​​မွန်တဲ့​​​ေနရာမျိုး​​ ဘယ်မှာ ရှိနိုင်ပါအံုး​​မလဲ

​​ေနာက်တစ်ခုက ၁၂.၁၀.၂၀၀၉ နဲ့​​၂၅.၁၁.၂၀၀၉ ြကား​​

တိုင်​​ေြခက ၆၂ ၊​ ဦး​​​ေကျာ် နာမည်နဲ့​​​ေြပာင်း​​ြပန်ြကီး​​ ။ ကပ်ထား​​တာက ​​ေကာဇာရဲ့​​ ကိစ္ဆ ြဂိုဟ် ၊​ တနလင်္​ာရဲ့​​နာဂရကို ကပ်ထား​​တာ။ ​​ေနထိုင်မှု ြမို့​​ြပ​​ေကျး​​ရွာ ကံနဲ့​​ဆိုင်တာ ညံ့​​သွား​​ြပိဆို​​ေတာ့​​ တိုက်​​ေပါ်က​​ေန တဲ​​ေပါ်ဆင်း​​တဲ့​​ကိန်း​​လို့​​ပဲ ​​ေြပာရမယ်.. အိမ်ြကီး​​ရခိုင် က​​ေန ဆင်း​​.. သံ​​ေယာဇဉ်အကုန်ြဖတ်.. ဘာလို့​​အဲလို ​​ေြပာလဲ ဆို​​ေတာ့​​ကာ ဦး​​​ေကျာ် ​​ေြဖခဲ့​​တာ​​ေလး​​ ြပန်​​ေြပာပါရ​​ေစ


Q - ဦး​​​ေကျာ်ဘုန်း​​ြကီး​​ဝတ်ရင် ဘယ်​​ေနရာမှာ ​​ေကျာင်း​​ထိုင်မယ်ဆိုတာ သတ်မှတ်ထား​​ ပါသလား​​။

A - မရှိဘူး​​။ သတ်မှတ်မထား​​ဘူး​​။ က​​ေလး​​​ေတွ အ​​ေမက​​ေတာ့​​ ​​ေြပာတယ်။ ဦး​​​ေကျာ်ကို ဘုန်း​​ြကီး​​ဝတ်ြပီး​​ရင် သူ ​​ေကျာင်း​​​ေဆာက်လှူပါ့​​မယ်တဲ့​​။ ဒါ​​ေပမယ့်​​ ဦး​​​ေကျာ်က လက်မခံဘူး​​။ မလိုဘူး​​လို့​​။ ဘုန်း​​ြကီး​​ဘဝကို​​ေရာက်ရင် လိုအပ်တာက သကင်္​န်း​​နှစ်စံု​​ေလာက်ပဲ။ သာသနာ အလုပ်ကို လုပ်တာ။
​​ေကျွး​​ရင်စား​​မယ်။ ထား​​တဲ့​​​ေနရာ​​ေနမယ်။ ဖိတ်တဲ့​​​ေနရာသွား​​မယ်။ ဒီ​​ေနရာမှာ အိပ်ဆိုအိပ်မယ်။ ကိုယ့်​​​ေကျာင်း​​ဆိုြပီး​​ သတ်မှတ်လိုက်မယ်ဆိုရင် ဦး​​​ေကျာ် အဲဒီ ​​ေနရာကို ြပန်လာ​​ေနရမယ်။ အဲဒီကို ြပန်မလာချင်ဘူး​​။ ဦး​​​ေကျာ်အကျင့်​​က ထွက်သွား​​ြပီး​​တဲ့​​ ​​ေနရာကို ြပန်မလာတတ်ဘူး​​။ ဒါ​​ေြကာင့်​​ ဖိတ်တဲ့​​ဆီကိုသွား​​မယ်။ တရား​​​ေတွ ​​ေဟာမယ်။ ဒါပဲ။


ဦး​​​ေကျာ် တရား​​ကို ​​ေစာင့်​​​ေရှာက်တဲ့​​သူ တစ်​​ေယာက်ြဖစ်ပါ​​ေစလို့​​

0 comments:

Post a Comment