ဂဏသုဒ္ဓိဆန်း​​၏လှို့​​ဝှက်ကိန်း​​တခု

*This article contatins astrological jargon*
လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်ပညာရှင် တစ်​​ေယာက်ြဖစ်လိုပါက ဗျဥ္ဖနာသုဒ္ဓိ ဗျည်း​​သရတို့​​ကို စင်ြကယ်စွာ နား​​လည်ြခင်း​​၊​ ဂဏသုဒ္ဓိ ကိန်း​​ဂဏန်း​​ဆက်သွယ်ချက်တို့​​ကို စင်ြကယ်စွာနား​​လည်ြခင်း​​၊​ နာမက္ခရ အမည်နာမပညတ်ချက်တို့​​ကို စင်ြကယ်စွာနား​​လည်ြခင်း​​ တို့​​ြဖင့်​​ ြပည့်​​စံုထိုက်​​ေလသည်။



(၁)
လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်ပညာြဖင့်​​ အမည်​​ေပး​​ကင်ပွန်း​​တပ်ရာတွင် ​​ေကာဇာသက္ကရာဇ်ကို အ​​ေြခခံ​​ေသာ မဟာဘုတ်ကိန်း​​ကို မည်သည့်​​ လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်ပညာရှင်မှ လက်မလွှတ်ရဲ​​ေပ။ အမည်နာမ​​ေရွး​​ချယ်ရာတွင် ဆန်း​​နည်း​​အရ စည်း​​ကမ်း​​သတ်မှတ်ချက် ဆယ်ဂဏန်း​​အထိပင် ရှိ​​ေန​​ေသာ်လည်း​​ မည်သည့်​​အမည်နာမမျှ ထိုအချက်အား​​လံုး​​ အံဝင်ဂွင်ကျ ကိုက်ညီ​​ေအာင် ​​ေပး​​နိုင်လိမ့်​​မည်မဟုတ်​​ေပ။ ဆရာများ​​ကလည်း​​ တတ်နိုင်သမျှ သတ်မှတ်ချက်များ​​နှင့်​​ ညီညွတ်​​ေအာင် ​​ေရွး​​ချယ်​​ေပး​​ြကသည်က များ​​​ေလသည်။

ထိုအထဲတွင်မှ မဟာဘုတ်ခွင်ကို အ​​ေြခခံ​​ေသာ နာမက္ခရတိုင်စဉ်သည် သတ်မှတ်ချက် တစ်ချက်အ​​ေနြဖင့်​​ ပါဝင်​​ေလသည်။ ခတ်ညံ့​​ညံ့​​​ေဗဒင်ဆရာသည်ပင်လျှင် တိုင်စဉ်ကို​​ေတာ့​​ မှန်မှန်ကန်ကန် ထည့်​​သွင်း​​စဉ်း​​စား​​​ေလသည်။ အဘယ်​​ေြကာင့်​​ဆို​​ေသာ် တိုင်စဉ်မှန်ပါက ကူညီ​​ေထာက်ပံ့​​မှုရ​​ေစြခင်း​​နှင့်​​ ဘဝအကျိုး​​​ေပး​​​ေကာင်း​​ြခင်း​​ကို ြဖစ်​​ေစြပီး​​ တိုင်စဉ်မှား​​ပါက အခက်အခဲများ​​ကို ရင်ဆိုင်ရြခင်း​​နှင့်​​ အစမည်မျှ​​ေကာင်း​​​ေကာင်း​​ အဆံုး​​၌ ကျဆံုး​​ြခင်း​​ကို ြဖစ်​​ေစတတ်​​ေသာ​​ေြကာင့်​​ပင်တည်း​​။ ဤမျှအထိပင် မဟာဘုတ်ခွင်ကို အ​​ေြခခံ​​ေသာ နာမက္ခရတိုင်စဉ်က ဩဇာြကီး​​မား​​လှ​​ေလသည်။

နာမက္ခရတိုင်စဉ်ြဖင့်​​ အမည်​​ေပး​​ရာတွင် တိုင်စဉ်၏ လက်ဝဲလက်ယာ ​​ေအာက်ဆံုး​​နှစ်လံုး​​ြဖစ်​​ေသာ ပုတိြဂိုလ်နှင့်​​ ဘဂင်္​ြဂိုလ်တို့​​ကို ​​ေရှာင်လွှဲ၍ ​​ေပး​​​ေလ့​​ရှိသည်။ အထူး​​သြဖင့်​​ အမည်အဖျား​​လံုး​​ ပုတိ နှင့်​​ ဘဂင်္​ မြဖစ်​​ေအာင်​​ေပး​​ြပီး​​ အဆိုး​​အညံ့​​တို့​​မှ လွတ်​​ေြမာက်​​ေစရန် ရည်ရွယ်​​ေလသည်။

(၂)

မူလမဟာဘုတ်မှ ြဖစ်​​ေပါ်လာ​​ေသာ မူလ​​ေဇယျတိုင်နှင့်​​ ​​ေကာဇာမဟာဘုတ်မှ ြဖစ်​​ေပါ်လာ​​ေသာ ​​ေကာဇာ​​ေဇယျတိုင် နှစ်တိုင်တို့​​ယှဉ်တွဲအား​​စစ်ရာတွင် ပက္ခြဂိုလ်များ​​နှင့်​​ ဆန်း​​ကျင်ြဂိုလ်များ​​သည် ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​ကို ပျက်စီး​​​ေစသည်ဟု ဆရာ့​​ဆရာတို့​​က ဆို​​ေလသည်။ ဤအဆိုကို အဘယ်​​ေြကာင့်​​ ချမှတ်ခဲ့​​သည်ကို ​​ေဗဒင်ဆရာ အများ​​စုမှာ စဉ်း​​စား​​မိ​​ေကာင်း​​မှ စဉ်း​​စား​​မိ​​ေပလိမ့်​​မည်။

ကျ​​ေနာ်ကမူ ​​ေဗဒင်ပညာနှင့်​​ ပတ်သက်လာလျှင် အကျိုး​​တရား​​တခုြဖစ်တိုင်း​​ အ​​ေြကာင်း​​တရား​​ ​​ေနာက်သို့​​ဆန်း​​စစ်​​ေလ့​​ရှိ​​ေသာ အ​​ေလ့​​အထအရ ထိုကိန်း​​ဂဏန်း​​ဆက်သွယ်ချက်တို့​​ကို အား​​လပ်သည့်​​အချိန်တိုင်း​​ စာရွက်ချ၍ြဖစ်​​ေစ ​​ေခါင်း​​ထဲတွင်ြဖစ်​​ေစ စဉ်း​​စား​​အ​​ေြဖရှာ​​ေန​​ေလ့​​ရှိသည်။ ထို့​​​ေြကာင့်​​ ဤဆက်သွယ်ချက်ကို အ​​ေြဖတစ်ခု ရခဲ့​​​ေလသည်။ သို့​​​ေသာ် ကျ​​ေနာ်ရခဲ့​​​ေသာအ​​ေြဖမှာ မှန်သည်ဟု ငါ့​​စကား​​နွား​​ရ မ​​ေြပာလိုပါ၊​ ပညာရှင်များ​​ စဉ်း​​စား​​သံုး​​သပ်၍ ြကိုက်နှစ်သက်မှ လက်ခံပါ၊​ မြကိုက်ပါက ပယ်လိုက်ပါ။

(၃)
ကျ​​ေနာ်ရရှိခဲ့​​​ေသာအ​​ေြဖမှာ ဤသို့​​ြဖစ်သည်။

မဟာဘုတ်ခွင်နှစ်ခုမှ ပက္ခြဂိုလ်တစ်လံုး​​ကို ရှာလိုက်ပါ။ နမူနာြပ မဟာဘုတ်ခွင် နှစ်ခု​​ေပါ်တွင် ပက္ခြဂိုလ်မှာ တနဂင်္​​​ေြနွဖစ်ပါသည်။ ထို့​​​ေြကာင့်​​ အဆိုပါ တနဂင်္​​​ေနွ(၁) ကိုပင် မဟာဘုတ်အိမ် အသစ်တခုတွင် ဘဂင်္​အိမ်မှ စချြကည့်​​လိုက်ပါ။
ထိုအခါ ဘဂင်္​အိမ်တွင် တနဂင်္​​​ေနွ (၁) နှင့်​​ ပုတိအိမ်တွင် တနလာင် (၂) တို့​​​ေရာက်ရှိလာ​​ေလမည်။
ထို ၁ နှင့်​​ ၂ တို့​​မှာ နမူနာြပ မဟာဘုတ်ခွင် နှစ်ခု​​ေပါ်ရှိ ပက္ခြဂိုလ်နှင့်​​ ဆန်း​​ကျင်ြဂိုလ်တို့​​ ြဖစ်​​ေြကာင်း​​ သင်တို့​​​ေတွ့​​ရှိရ​​ေပမည်။

အထက်ပါ မဟာဘုတ်ခွင်နှင့်​​ နာမက္ခရတိုင်စဉ် (ဝဲယာတိုင်ဟုလည်း​​​ေခါ်သည်) တို့​​ကို ​​ေလ့​​လာြကည့်​​ပါက ပက္ခြဂိုလ် (၁) နှင့်​​ ဆန်း​​ကျင်ြဂိုလ် (၂) တို့​​မှာ နာမက္ခရတိုင်စဉ်၏ ဝဲယာ​​ေအာက်ဆံုး​​ြဂိုလ်နှစ်လံုး​​ ြဖစ်​​ေနသည်ကို ​​ေတွ့​​ရ​​ေပမည်။

ထို့​​​ေြကာင့်​​ မဟာဘုတ်ခွင်တွင် ပုတိြဂိုလ်နှင့်​​ ဘဂင်္​ြဂိုလ် သို့​​မဟုတ် နာမက္ခရတိုင်စဉ်တွင် လက်ဝဲလက်ယာ​​ေအာက်ဆံုး​​နှစ်လံုး​​ကို ပညာရှင်များ​​က အမည်​​ေပး​​ကင်ပွန်း​​တပ်ရာတွင် ဆိုး​​ကျိုး​​များ​​ကို ပ​​ေပျာက်​​ေစြခင်း​​ငှာ ပယ်ခဲ့​​​ေလသည်ဟု ကျ​​ေနာ်ယူဆပါသည်။

လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်ပညာရှင် တစ်​​ေယာက်ြဖစ်လိုပါက ဗျဥ္ဖနာသုဒ္ဓိ ဗျည်း​​သရတို့​​ကို စင်ြကယ်စွာ နား​​လည်ြခင်း​​၊​ ဂဏသုဒ္ဓိ ကိန်း​​ဂဏန်း​​ဆက်သွယ်ချက်တို့​​ကို စင်ြကယ်စွာနား​​လည်ြခင်း​​၊​ နာမက္ခရ အမည်နာမပညတ်ချက်တို့​​ကို စင်ြကယ်စွာနား​​လည်ြခင်း​​ တို့​​ြဖင့်​​ ြပည့်​​စံုထိုက်​​ေလသည်။ ထို့​​​ေြကာင့်​​ ပညာလိုလား​​ အမျိုး​​​ေကာင်း​​သား​​သမီး​​များ​​အ​​ေနြဖင့်​​ တိုး​​၍တိုး​​၍သာ ြကံြက၍ ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ ​​ေဗဒင်ပညာ၏ အ​​ေမွအနှစ်ကို ထိမ်း​​သိမ်း​​ြကပါကုန်ဟု ​​ေရး​​သား​​လိုက်ရ​​ေပသည်။

သာဝတ္ထိဆန္ဒ​​ေသာမုခံ

​​ေဇယျာ​​ေမာင်


0 comments:

Post a Comment