ဝိဇ္ဇာကို လိပ်စာမ​​ေမး​​နဲ့​​ (၈)

*astrological jargon*
လက်ဆန်း​​အ​​ေပါ်မှာ မင်း​​တို့​​အြမင်​​ေတွ ပိုသန်လာ​​ေအာင် ဥပမာတခုအ​​ေနနဲ့​​ ြပတာပါကွာ . . . သူ့​​ အ​​ေြကာင်း​​ကို ​​ေဗဒင်​​ေဟာ​​ေနတာ​​ေတာ့​​ မဟုတ်ပါဘူး​​၊​ ​​ေဗဒင်​​ေဟာမယ်ဆိုရင်​​ေတာ့​​ အခုြပတာ​​ေလာက်နဲ့​​ဘယ်လံု​​ေလာက်ပါ့​​မလဲကွ၊​ ြဂိုလ်စား​​ဒသာ​​ေတွ ​​ေကာဇာတိုင်​​ေတွ အြပည့်​​ချြပီး​​ အနုလံုပဋိလံု သံုး​​သပ်ရမှာ​​ေပါ့​​



​​ေမ​​ေဒး​​ . . . ​​ေမ​​ေဒး​​

​​ေမ​​ေဒး​​ . . . ​​ေမ​​ေဒး​​ . . .

& Ø & ! + ^ $ X @ % #


အလုပ်သမား​​​ေန့​​ကို မ​​ေမ့​​နိုင်ပါြပီ၊​ တူနဲ့​​တူနဲ့​​တူ့​​နယ့်​​နယ် တူ့​​နယ်တူ့​​နယ်

​​ေမ​​ေဒး​​ . . . ​​ေမ​​ေဒး​​

@ * ^ $ X ? # = > : (


​​ေမ​​ေဒး​​​ေန့​​​ေကျာ်သွား​​တာ တပတ်​​ေကျာ်​​ေနြပီဗျ၊​ ဘာအခုမှ လာ​​ေြကာင်​​ေနတာလဲ

​​ေဟ့​​​ေကာင်၊​ ဘာမှ​​ေသာက်ြဖစ်မရှိတဲ့​​​ေကာင် . . . ကာလနဂါး​​လို ငိုက်ြမည်း​​​ေနဖို့​​ပဲ သိတဲ့​​​ေကာင်


ဟိုက် . . . ​​ေသာက်ပလုပ်တုတ် .. ​​ေပျာက်ချက်သား​​​ေကာင်း​​​ေနလိုက်တာ ၊​ ​​ေပါ်လာြပန်​​ေတာ့​​လည်း​​ ဘလာချီ လာဖဲ့​​​ေနပါလား​​

ဖဲ့​​တာ​​ေတာင် နည်း​​​ေသး​​တယ်၊​ ငါဒီ​​ေလာက် အက်စ်အိုအက်စ် ပို့​​​ေနတာ မင်း​​သ​​ေဘာမ​​ေပါက်ဖူး​​လား​​

​​ေအာ် . . . အင်း​​. . .ဟို . . . ​​ေမ​​ေဒး​​​ေန့​​နဲ့​​​ေရာသွား​​လို့​​၊​ အဲဒါ ငယ်ငယ်တုန်း​​က အြငိမ့်​​မင်း​​သမီး​​ ြကာပစ်တာ ြပန်သတိရလို့​​ပါ


ခွီး​​မှပဲ၊​ မင်း​​​ေြပာလိုက်ရင် အဲလိုချည်း​​ပဲ၊​ နည်း​​နည်း​​အ​​ေရး​​ြကီး​​လို့​​ငါလိုင်း​​​ေပါ်တက်လာတာကွ။

ဘာြဖစ်လို့​​လဲ၊​ ပိုက်ဆံြပတ်​​ေနလို့​​လား​​ . . . ကျ​​ေနာ်လည်း​​ စီး​​ပွား​​​ေရး​​ကျ​​ေနတယ်ဗျ ။

ငါလို​​ေကာင်က ​​ေငွဆိုတာ လက်​​ေဖျာက်တချက်တီး​​လိုက်ယံုပါပဲကွာ၊​ အခုက ​​ေငွထက်အ​​ေရး​​ြကီး​​တယ်ကွ။

ဟာ . . . ဟ. . ြကိုက်တယ်၊​ မိုက်တယ်၊​ လန်း​​တယ် အ​​ေကာင်း​​စား​​​ေလး​​ မစပါ ဝိဇ္ဇာြကီး​​ရယ် . . .။

ဒီလိုကွ၊​ မင်း​​သတိထား​​မိလား​​ မသိဘူး​​၊​ ၂၀၀၉ ြပီး​​ရင် ၂၀၁၀ လာ​​ေတာ့​​မယ်ကွ ။

ဟာဗျာ၊​ ကိုယ့်​​ဆရာကလည်း​​ လူတိုင်း​​သိ​​ေနတဲ့​​ဟာပဲ၊​ ငါး​​နဲ့​​ခုနှစ်ြကား​​မှာ ​​ေြခာက်ြခား​​တာထက် ဆိုး​​​ေနြပန်ပါြပီ။

ငါဆိုလိုတာ ဒီလိုကွ၊​ ဒီနှစ်ပိုင်း​​​ေတွက တို့​​တိုင်း​​ြပည်အတွက် အ​​ေရး​​ြကီး​​တယ်ဆို​​ေတာ့​​ အ​​ေရး​​ြကီး​​တဲ့​​ပုဂ္ဂိုလ်​​ေတွအ​​ေြကာင်း​​ နည်း​​နည်း​​သံုး​​သပ်ဖို့​​​ေတာ့​​ လိုလိမ့်​​မယ်ကွ. . ။



ဟုတ်လား​​ . . . လင်း​​စမ်း​​ပါဦး​​


ဒါ​​ေပမယ့်​​ကွာ . . . အ​​ေသး​​စိတ်ကိစ္စ​​ေတွက အွန်လိုင်း​​မှာ​​ေြပာလို့​​​ေကာင်း​​တာ မဟုတ်ဖူး​​ကွ၊​ အခု​​ေတာ့​​ ပညာအ​​ေြကာင်း​​ မ​​ေြပာရတာြကာလို့​​မင်း​​စိတ်ဝင်စား​​မယ်ထင်တာ ငါ​​ေြပာြပမယ် . . .။


​​ေကာင်း​​သား​​ပဲ . . . ြဖစ်နိုင်ရင်​​ေတာ့​​ အ​​ေရး​​ြကီး​​တယ်ဆိုတဲ့​​ဟာလည်း​​ ရိပ်ဖမ်း​​သံဖမ်​​ေလာက်​​ေတာ့​​ ​​ေြပာ​​ေပါ့​​၊​
ကျ​​ေနာ်တို့​​နိုင်ငံသား​​​ေတွက ချဲဂဏန်း​​ နှစ်လံုး​​ထီ အတိတ်စိမ်း​​​ေကာက်တဲ့​​ ဘဝမှာ ယဉ်ပါး​​​ေနတာဆို​​ေတာ့​​ အရိပ်ြပရင် အ​​ေကာင်ထင်ပါတယ် . . . အဟီး​​ ။

မင်း​​က လက်ဆန်း​​ဘက်ကို အား​​သန်တာဆို​​ေတာ့​​ လက်ဆန်း​​အြမင်ပိုသန်​​ေအာင် အ​​ေတွး​​နည်း​​နည်း​​ ထည့်​​​ေပး​​မယ်ကွာ . . .။

အား​​သန်တာ​​ေတာ့​​ ဟုတ်ပါဝူး​​၊​ ခတ်ပျင်း​​ပျင်း​​ဆို​​ေတာ့​​ နည်း​​နည်း​​တွက် များ​​များ​​ထွက်တဲ့​​လိုင်း​​ကို လိုက်​​ေနတာပါ ။


​​ေအာင်မာ၊​ အထင်မ​​ေသး​​နဲ့​​​ေမာင် . . . နည်း​​နည်း​​တွက်​​ေပမယ့်​​ နည်း​​နည်း​​​ေတွး​​တာ​​ေတာ့​​ မဟုတ်ဘူး​​ကွ . . လက်ဆန်း​​​ေဗဒင်မှာ မရှိမြဖစ်အသံုး​​ြပုတဲ့​​ ြဂိုလ်စား​​သက်​​ေရာက်ဆိုပါစို့​​ကွာ၊​ အဂင်္​ါသက်​​ေရာက်နဲ့​​ဗုဒ္ဓဟူး​​သက်​​ေရာက်​​ေပါ့​​၊​ သံုး​​တန်း​​​ေပါ်နိစ်တိုင်အရ ြဂိုလ် ရ လံုး​​ တည်​​ေနပံုက တူညီ​​ေန​​ေတာ့​​ အဂင်္​ါသက်​​ေရာက်နဲ့​​ဗုဒ္ဓဟူး​​သက်​​ေရာက်ရဲ့​​ ကိန်း​​ခန်း​​ြဖစ်စဉ်က အတူတူပဲလို့​​ဆိုနိုင်စရာ ရှိတယ်​​ေလ



ဟုတ်တယ်​​ေလ၊​ တိုင်​​ေပါ်မှာ ြဂိုလ်​​ေတွတည်​​ေနပံုက အတူတူပဲဟာကိုး​​

ဒါ​​ေပမယ့်​​ အဂင်္​ါသက်​​ေရာက်သဘာဝနဲ့​​ဗုဒ္ဓဟူး​​သက်​​ေရာက်သဘာဝက အတူတူပဲလို့​​​ေြပာလို့​​မရဘူး​​ကွ၊​ အဌလှည့်​​ခွင်အရ အဂင်္​ါဟာ ဝါ​​ေယာ ​​ေလဓာတ် အဖို ြဖစ်သလို ဗုဒ္ဓဟူး​​က အာ​​ေပါ ​​ေရဓာတ် အဖို ြဖစ်​​ေန​​ေတာ့​​ ဓါတ်သ​​ေဘာအရ မတူဘူး​​ကွ၊​ ဓါတ်အရ ကွဲလွဲသလို ြဂိုလ်ပရိယာယ်အရ စွမ်း​​အား​​သတ္တိအရလည်း​​ အား​​ချင်း​​မတူဘူး​​ကွ၊​ ​​ေအး​​ ကုန်ကုန်​​ေြပာမယ်ကွာ . . . နံ​​ေတာ်စဉ်အရလည်း​​ မတူဘူး​​ကွ

အင်း​​ . . . ဟုတ်​​ေတာ့​​ဟုတ်တယ်၊​ ​​ေကာဇာတစ်နှစ်တည်း​​မှာ အဲဒီသက်​​ေရာက် ၂ ခုကို ​​ေရာက်ရင် ကျ​​ေနာ်​​ေတာ့​​ မျက်စိလည်​​ေတာ့​​တာပဲ၊​

ဖိုး​​သူ​​ေတာ်မျက်စိလည်​​ေလ ဆန်ရ​​ေလဆို​​ေပမယ့်​​ ​​ေဗဒင်ဆရာမျက်စိလည်ရင်​​ေတာ့​​ ထီး​​ြဖူဖိနပ်ပါး​​တာပဲ အဖတ်တင်လိမ့်​​မယ်. . . အဲ​​ေလ . . . ​​ေရာကုန်ပီ၊​ ကဲ . . . ဒီမှာြကည့်​​ကွ



ဒီ​​ေတာ့​​ကွာ . . . သက်​​ေရာက်တိုင်နှစ်ခုမှာ နိစ်ြပကျ​​ေနတဲ့​​ ြဂိုလ်နှစ်လံုး​​ရဲ့​​အား​​​ေတွ မတူဘူး​​ဆိုတာ မင်း​​ြမင်ရလိမ့်​​မယ် . . . ​​ေနာက်တဆင့်​​တက်ြကည့်​​ရ​​ေအာင် . . .



ဒါက . . . ​​ေဒါ်​​ေအာင်ဆန်း​​စုြကည် အ​​ေြကာင်း​​ကို ​​ေြပာ​​ေနတာလား​​

လက်ဆန်း​​အ​​ေပါ်မှာ မင်း​​တို့​​အြမင်​​ေတွ ပိုသန်လာ​​ေအာင် ဥပမာတခုအ​​ေနနဲ့​​ ြပတာပါကွာ . . . သူ့​​အ​​ေြကာင်း​​ကို ​​ေဗဒင်​​ေဟာ​​ေနတာ​​ေတာ့​​ မဟုတ်ပါဘူး​​၊​ ​​ေဗဒင်​​ေဟာမယ်ဆိုရင်​​ေတာ့​​ အခုြပတာ​​ေလာက်နဲ့​​ဘယ်လံု​​ေလာက်ပါ့​​မလဲကွ၊​ ြဂိုလ်စား​​ဒသာ​​ေတွ ​​ေကာဇာတိုင်​​ေတွ အြပည့်​​ချြပီး​​ အနုလံုပဋိလံု သံုး​​သပ်ရမှာ​​ေပါ့​​

အခုဟာကအဂင်္​ါသက်​​ေရာက်နဲ့​​ဗုဒ္ဓဟူး​​သက်​​ေရာက် အား​​ချင်း​​မတူတာကို စဉ်း​​စား​​တတ်​​ေအာင် ချြပ​​ေနတဲ့​​သ​​ေဘာ​​ေပါ့​​

အင်း​​ . . . ဟုတ်တယ်၊​ မင်း​​ဒံုး​​မ​​ေဝး​​​ေတာ့​​ဘူး​​ . . .
ဒါ​​ေပမယ့်​​ အြမည်း​​သ​​ေဘာမျိုး​​ မင်း​​ကို​​ေြပာရရင်​​ေတာ့​​ ၆၄နှစ် ြပည့်​​တဲ့​​ ဇွန်လ ၁၉ ရက်​​ေနာက်ပိုင်း​​မှာ ြပခံ​​ေနတဲ့​​ ​​ေသာြကာြဂိုလ်နဝင်း​​စီး​​​ေနတဲ့​​အတွက် ြဂိုလ်ပရိယာယ်အရ ​​ေသာြကာအမည်၊​ သတင်း​​စကား​​၊​ ခရီး​​၊​ အာဟာရ၊​ ​​ေသွး​​သား​​၊​ သွား​​နဲ့​​ခံတွင်း​​ စတာ​​ေတွက အဆိုး​​အညံ့​​ဘက်ကို ယိမ်း​​​ေတာ့​​မှာ​​ေပါ့​​ကွာ၊​ ဒါကမင်း​​ကို ​​ေသာြကာြဂိုလ် တစ်လံုး​​တည်း​​ကို သံုး​​သပ်ြပယံုပဲ ရှိ​​ေသး​​တယ်​​ေနာ်၊​ သူ ြကမ္မာအနိမ့်​​အြမင့်​​ကို မင်း​​တကယ်သိချင်ရင်​​ေတာ့​​ အီး​​​ေမး​​လ်ပို့​​​ေပး​​လိုက်ပါမယ်၊​ ဒါမျိုး​​ဆိုတာ လက်လွတ်စပယ်​​ေြပာလို့​​​ေကာင်း​​တာမဟုတ်ဘူး​​​ေလ၊​ ​​ေစတနာက ​​ေဝဒနာြဖစ်သွား​​ရင် ြပန်ြပင်လို့​​မရဘူး​​ကွ။


ကျ​​ေနာ့်​​အ​​ေနနဲ့​​​ေတာ့​​ ​​ေဒါ်​​ေအာင်ဆန်း​​စုြကည် ကျမ်း​​မာပါ​​ေစလို့​​ဆု​​ေတာင်း​​​ေပး​​လိုက်ပါတယ်ဗျာ . . .


​​ေဇယျာ​​ေမာင်

0 comments:

Post a Comment