*This article contains astrological jargon*
ြမန်မာ့ရိုးရာ နာမက္ခရ ဆန်း ပညာ
စာစု(၃)
ရင်ေသွးငယ်များအမည်........ရင်ေသွးငယ်များအနာဂတ်... ရင်ေသွးငယ်များအမည် .......... ရင်ေသွးငယ်များအနာဂတ် ....... ရင်ေသွးငယ်များအမည် . ......... ရင်ေသွးငယ်များအနာဂတ်
နာမည်ဘယ်လိုေရွးြခယ်သင့်သလဲ........
နာမည်ဘယ်လိုေရွးြခယ်သင့်သလဲ ...ဆိုေသာေမးခွန်းသည်တစ်ခွန်းတည်းြဖစ်ေသာ်လည်း၊ ....အေြဖမှာမူ .. အေြမာက်အများထွက်ေပါ်လာနိုင်ပါသည်။ ဆရာတစ်ဆူ ပညာတစ်မျိုး၊ အယူအဆတစ်ဖံု၊ နည်းလမ်းတစ်သွယ်၊ အမျိုးမျိုးမူဝါဒကွဲြပားနိုင်ပါသည်။ မည်သို့ပင်ြဖစ်ေစ။ ပညာလိုက်စားသတို့သားေကာင်းတို့အေနနှင့် ..လက်ေတွ့နှစ်ြခိုက်ရာ၊ အမှန်တစ်ကယ် သံုးြကည့်၊ ဆန်းစစ်ြကည့်ြပီး...အကျိုးရှိမည်ထင်သည့်နည်းပညာကို သံုးစွဲသင့်ပါသည်။ ပုဂ္ဂိုလ်ထက်...လက်ေတွ့ပိုင်းကို ဦးစားေပးေရွးြခယ်ြပီး ... သံုးစွဲနိုင်ြကပါေစကုန်။
နာမည်ေရွးြခယ်ရာတွင်...အေနာက်တိုင်း numberology နည်းစနစ် သည် ေကာင်း၏။ ထို့ထက် ..... ထို့ထက် များစွာေကာင်းသည်ကား...ြမန်မာ့ရိုးရာ နာမက္ခရဆန်းပညာ ပင်ြဖစ်ေလသည်။ နာမက္ခဆန်းကျမ်းသည် ေလာကတွင်ရှိသမျှေသာ နာမည်ဟူသမျှကို ခွဲြခားဆန်းစစ်နိုင်၏။ အေကာင်းအဆိုး အကျိုးအေြကာင်းကို ေထာက်ချင့်ြပီး သင့်မသင့် ေကာင်းမေကာင်း၊ အေြကာင်းအကျိုးညီစွာ ...ဆန်းစစ်ခွဲြခားနိုင်ေသာပညာစစ်စစ်ြဖစ်၏။ နာမက္ခဆန်းပညာကို ပိုင်နိုင်ကျွမ်းကျင်လျှင် ...နတ်မျက်စိရေနသည့်အလား အလွန်အံ့အားသင့်ဖွယ်ရာေကာင်းေသာ ေဟာကိန်းများထုတ်နိုင်၏။
စာေရးသူကား ဉာဏ်နှင့်အားေလျာ်စွာ ပညာအစွန်းအစမျှသာ တတ်ေြမာက်ပါသည်။ ထိုပညာအစွန်းအစမျှသည်ပင် ...စာေရးသူအတွက်ြကီးစွာေသာ အေထာက်အကူြပု၏။ ဉာဏ်ပညာ ထက်ြမက်သူတို့အတွက်ကား ဆိုဖွယ်ရာမရှိေပ။ အလွန် ေလ့လာလိုက်စားသင့်ေသာ ပညာရပ်ြဖစ်၏။ ရင်ေသွးငယ်တို့အတွက်နာမည်ေရွးြခယ်ရာတွင် မဟာဘုတ်စနစ်နင့် နာမက္ခရစနစ်ကို တွဲစပ်အသံုးြပုြခင်းကို စာေရးသူအေနနှင့် သေဘာကျနှစ်ြခိုက်မိပါသည်။ ထို့အြပင် မူလေမွးေန့နံအရ အဂင်္ဝိဇ္ဇာတိုင်နှင့်လည်း မြဖစ်မေန ချင့်ချိန်ေထာက်ဆမှုြပုေပးရန်လိုအပ်ပါသည်။
ပမာအားြဖင့် ဆိုရပါမူ.....
နာမည်တစ်ခုဆိုပါစို့..... တစ်ခုြကွင်းမဟာဘုတ်ဖွား စေနသားသမီးတစ်ဦးအား ထွန်းေဇာ် ဟူေသာ အမည်ေပးလိုက်သည်တွင်။ အဆိုပါထွန်းေဇာ်သည် တိုင်ြပန်ြဖစ်သည်။ ဝဏ္ဏမှန် /မမှန်။ ဌာန်၊ ဗျုပ္ပတ်သင့်/မသင့်..။ သကတ်အေနအထား၊ ......စသည်ြဖင့် ဆန်းအဂင်္ါများကို ခွဲစိတ်ြကည့်ြခင်း။ အလွန်ဆိုးရွားေသာအေနအထားမျိုးတို့ကို ေရှာင်ကျဉ်မှုြပုြခင်း၊ ..အားြဖင့် နာမည်ကိုသံုးသပ်ြပီးေနာက် .....မဟာဘုတ်တွင် အဆိုပါအမည်သည်...မည်သည့်အေနအထားရှိသည်။ နာမည်အဖျားစလံုးအေနအထား။ ကာရကအားြဖင့် မည်သို့မည်ဖံု။ ပက္ခအားြဖင့် မည်သည့်ြဂိုဟ်ကို အားနည်းေစသနည်း။ စသည်ြဖင့် ထပ်မံြကည့်ရှုေပးရာ၏။ မူလစေနသားအေနနှင့် အဂင်္ဝိဇ္ဇာရှုေထာင့်ကိုသံုးသပ်ပါမူ... စတုန်းရန်ြဂိုဟ်နှင့် နာမည်အဖျားစာလံုးကို အဆံုးသတ် မှည့်ေခါ်ထားြခင်းြဖစ်ေြကာင်း ...သိရှိေနရန်လိုအပ်သကဲ့သို့ပင်။ ယင်း စေန+အဂင်္ါ နာမည်သည် ြကာသာပေတးြဂိုဟ်ကို အဆိုးသေဘာအင်အားြပုေသာအမည်ြဖစ်ေြကာင်းကိုလည်း အဂင်္ဝိဇ္ဇာရှုေထာင့်မှေနြပီး သံုးသပ်နိုင်ေပသည်။ ဇာတာရှင်သည် ယင်း ြကာသာပေတးြဂိုဟ် အေနအထားညံ့ေစေသာ အမည်ပိုင်ရှင် အားြဖင့် ....အိမ်တွင်းေရးဆူပူမှုကို ြဖစ်ပွားေစလိမ့်မည်။ ထိုမှတစ်ဖန်.. အဆီဓါတ် လွန်ကဲြခင်းအားြဖင့် လည်းေကာင်း၊ ေရာဂါဥပဒ်ကို ြဖစ်ပွားေစနိုင်ေြကာင်း ေတွ့ရှိရေပမည်။ ...
နက်နက်နဲနဲ မစဉ်းစားပဲ အမည်ကိုလွယ်လွယ်မှည့်ေခါ်ြခင်းအားြဖင့်...ေကာင်းကျိုးထက် ဆိုးကျိုးကို ပိုမိုြဖစ်ပွားေစေပလိမ့်မည်။ စာေရးသူကိုယ်၌လည်း နာမည် ေရွးြခယ်ေပးရမည်ဆိုလျှင်..ဝန်တာြကီးလှ..ေခါင်းကျိန်းလှေြကာင်း ဝန်ခံရေပမည်။ မိမိေပးလိုက်ေသာအမည်သည် မှားယွင်းချွတ်ေချာ် လိုအပ်ချက်ြကီးြကီးမားမားပါခဲ့ေသာ် ဟု ေတွးမိလျှင်..ဝဋ်ဥပဒ်ကို ေြကာက်လှသည်ြဖစ်ြခင်းေြကာင့်၊နာမည်နှင့်ပတ်သက်သမျှကို ..ယေန့တိုင်ေအာင် ေလ့လာမှုြပုေနရဆဲြဖစ်ပါသည်။
ေလးစားအပ်ေသာပညာရှင်
ယေန့ထက်တိုင်လည်း ြမန်မာြပည်တွင် ရွက်ပုန်းသီး နာမက္ခရပညာရှင်အချို့ ရှိေနဆဲြဖစ်ပါသည်။ စာေရးသူအလွန်ေလးစားမိေသာ ပညာရှင်တစ်ဦးမှာ ဆရာမင်းေကျာ်ေဇာ ဟူ၏။ ယင်းဆရာသည် အမှန်စင်စစ်ပင် ပညာရှင်စစ်စစ်ြဖစ်၏။ လွန်ခဲ့ေသာနှစ်ေပါင်း ဆယ့်ေလးငါးနှစ်ခန့်က အဆိုပါ ဆရာမင်းေကျာ်ေဇာ် ၏ နာမည်ေဟာနည်း နာမည်ေရွးနည်း ဟူေသာ စာအုပ်ကို ရန်ကုန်ဘူတာြကီးတွင် ေရာင်းချေသာ စာအုပ်ဆိုင်မှ ဝယ်ယူသိမ်းဆည်းရမိခဲ့ပါသည်။ ယေန့ထက်တိုင် ေဟာင်းနွမ်းေသာ်လည်း အေကာင်းအတိုင်း သိမ်းဆည်းထားဆဲြဖစ်ပါသည်။ ဆရာမင်းေကျာ်ေဇာ် သည် စာအုပ်ေနာက်ပိုင်းနားတွင် အဖိုးထိုက်တန်ေသာ ..ပညာရပ်ဆိုင်ရာအယူအဆအချို့ကို ..ေတွ့ရှိရြပီး၊ ယင်းအယူအဆများမှာ ယေန့ထက်တိုင် စာေရးသူအတွက် အကျိုးြပု အသံုးဝင် ေနဆဲြဖစ်ေလသည်။ ဆရာမင်းေကျာ်ေဇာ်၏ အဆိုပါ ကျမ်းစာအုပ်တွင်ပါရှိေသာအချက်အချို့ကို ေကာက်နှုတ်ေဖာ်ြပလိုက်ပါသည်။
လူတစ်ေယာက်တွင်ခိုင်ြမဲစွာသံုးစွဲေနေသာအမည်နာမသည် ၎င်း၏ေမွးဇာတာ မဟာဘုတ်နှင့်တကွ ရုပ်ဆင်းြကန်အင်တို့ကို ေပါင်းစပ်ြပီးေသာ် ဘဝ၌ ေကာင်းကျိုးချမ်းသာခံစား ရနိုင်ြခင်းရှိ မရှိကို အထက်ပါအချက်များအရ တိုက်ဆိုင်စစ်စိြပိး ရဲရဲတင်းတင်း အာမခံ နှင့် ေရှ့ေရးေဟာချက်များ ထုတ်နိုင်ေလသည်။ အိမ်ေထာင်ေရး မေကာင်းေသာ ပင်ကိုဇာတာနှင့် နာမည်ရှင်တစ်ဦး သည် မည်သည့်ကိန်းသို့ေရာက်သည်နှင့် အိမ်ေထာင်ပျက်မည်၊ ကွဲမည်၊ ဒုက္ခေရာက်မည်ကို ေဟာေြပာနိုင်၏။ စီပွားေရး၊ ေငွေြကးဥစ္စာများနှင့် ပတ်သက်ြပီး ထိခိုက်နစ်နာြခင်း၊ ပျက်စီးြခင်း စေသာ ဇာတာနှင့် နာမည်ရှင်တစ်ဦးသည် မည်သည့်ကိန်းသို့ေရာက်သည်နှင့် စီးပွားပျက်မည်၊ အလုပ်ြပုတ်မည်၊ ရာထူးကျမည်ကို ြကိုတင်ေဟာေြပာနိုင်၏။ ထို့နည်းတူစွာ စီးပွားတိုးတက်မည့်သူ၊ ချမ်းသာမည့်သူများ၊ ရာထူးတိုးမည့်သူများ၊ ထီေပါက်မည့်သူများ၊ ဘုန်းတန်ခိုး တိုးတက်မည့်သူများသည် မည်သည့်ကိန်းသို့ေရာက်မှ ေအာင်ြမင်မည်၊ ချမ်းသာမည်ကို ြကိုတင်ေဟာေြပာနိုင်ေလသည်။ နာမည်ေဟာနည်းပညာရပ်ြကီးများမှာ ေနြမင်လြမင်ပုဂ္ဂိုလ်များ၏ လျှို့ဝှက်နက်နဲေသာ ေဗဒင်ပညာြကီးတစ်ခုြဖစ်ြပီး၊ ယခင်က ဆရာများ အထူးလျှို့ဝှက်ခဲ့ေသာ နည်းစနစ်များ ြဖစ်ပါ၏။ နာမည်ပညတ်၏ ဓါတ်များကို သိဒ္ဓိေြမာက်ေအာင် စီရင်နိုင်ေြကာင်း၊ သင်သည် ကိုယ်တိုင်ေလ့လာတတ်ကျွမ်းလျှင် နားလည်သေဘာေပါက်မည်မလွဲပါေချ။
အထက်ပါေရးသားချက်များကိုြကည့်ြခင်းအားြဖင့်ပင် ဆရာမင်းေကျာ်ေဇာ်၏ ပညာရပ်ပိုင်းဆိုင်ရာ ေပါက်ေြမာက်ခရီးေရာက်မှုကို ခန့်မှန်းသိရှိနိုင်ေပသည်။
နာမည်တစ်ခု၏အင်အား
နာမည်တစ်ခုသည် သက်ဆိုင်ရာ အားဗလ အဆိုးအေကာင်းအလိုက်....အမှန်ပင် အကျိုးအာနိသင်ကိုြပုတတ်၏။ ထိုအြခင်းအရာတွင် ...သတိြပုအပ်သည်မှာ ေကာင်းကျိုးသက်သက်ချည်းကို ြဖစ်ေစ၊ ဆိုးကျိုးသက်သက်ချည်းြဖစ်ေစ ေပးစွမ်းေသာ အမည်မျိုးဟူ၍ကား မရှိနိ်ုင်ေပ။ ေကာင်းကျိုးအများဆံုးြပုသည့်အမည်မျိုး နှင့် ဆိုးကျိုးကို အများဆံုးြပုသည့် အမည်ဟူ၍သာ ခွဲြခားနိုင်ေပသည်။ အဓိကအားြဖင့် .... နာမည်တစ်ခုသည် အသက်ေဘး အန္တရယ် ကိုြဖစ်ပွားေစနိုင်ေသာအင်အားမျိုး မရှိေစသင့်။ မများြပားေစသင့်ေပ။
ပမာအားြဖင့် ဇာတာတစ်ခုကို တင်ြပေပးပါမည်။
အမည် မြပည့်ြဖိုးေအာင်
၁၃၅၉ခုနှစ်၊ ဝါေခါင်လြပည့်ေန့ တနလင်္ာေန့ နံနက်ေလးနာရီတွင်ဖွားြမင်သူ။ ဇာတာရှင်သည်.......မဟာဘုတ်ဇာတာအရ....၊ (၁) ခုြကွင်း တနလင်္ာပုတိဖွားတစ်ဦးြဖစ်သည်။
အမည်ကိုြကည့်ပါ။. အမည်သည် ..ကျားဆန်ေသာအမည်မျိုးြဖစ်သည်။ ဇာတာရှင်မှာမိန်းကေလးြဖစ်ြခင်းေြကာင့် ထိုသို့မှည့်ေခါ်ြခင်းမှာ ..ကျား/မ ပညတ်အားြဖင့် ဆန်းကျင်ေသာ အေနအထားမျိုးြဖစ်ေစသည်။ နာမည်တစ်ခုလံုးသည် ကမ္မကာရကြဖစ်သည်။ နာမည်အဖျားစလံုးသည် တနဂင်္ေြနွဖစ်ြပီး၊ မူလမဟာဘုတ်တွင် ...ဘဂင်္ဌာနတွင်ပင်ရပ်တည်ေနကာ၊ နံတူတနဂင်္ေနွနှင့်ပင် ပက္ခမိေစသည်။ ယင်းအချက်ေြကာင့်ပင် တနဂင်္ေနွတွင်အြပစ်မကင်းေြကာင်းေတွ့ရှိရေပသည်။
ထိုမှတစ်ဖန်ထပ်မံြကည့်ရှုပါက..ြပည့်ြဖိုးေအာင်ဟူေသာအမည်သည်..(၅ေတး+၁ေနွ) နာမည်မျိုးြဖစ်ရာ..၊ အဆိုပါ(၅ေတး+၁ေနွ) သည် အဂင်္ါြဂိုဟ်အား ..ဆိုးအားြပုေသာ အမည်မျိုး(အဂင်္ဝိဇ္ဇာ အဂင်္ါအခါတိုင်တွင်ြကည့်ပါ။) ြဖစ်ေနသည်။ အဂင်္ါြဂိုဟ်ကိုလည်း အားနည်းေစေသာ အမည်မျိုး ြဖစ်ေြကာင်းေတွ့ရှိရသည်။ ဇာတာရှင်ကေလးငယ်သည် .... မှည့်ေခါ်လိုက်ေသာအမည်အရ.....
တနဂင်္ေြနွဂိုဟ် အသက်ဇီဝ နှင့် ကျန်းမာေရးဆိုင်ရာြဂိုဟ်
အဂင်္ါြဂိုဟ် (တနလင်္ာ သားသမီးတို့အတွက် အာယုြဂိုဟ် = အသက်ရှင်သန်မှု နှင့် ကျန်းမာေရးဆိုင်ရာြဂိုဟ်) ပင် ြဖစ်ြပီး
အဆိုပါြဂိုဟ်နှစ်ခုစလံုး အားနဲေနေြကာင်း ေတွ့ရှိရသည်။ အမည်ကား အသက်ရှင်သန်မှုကို အားနဲေစြခင်း (ဝါ) အသက်တိုြခင်း၊ မကျန်းမာြခင်း၊ အသက်ေဘးတို့နှင့် ြကံုေတွ့ရတတ်ြခင်း မကင်းေစတတ်ေသာအမည်မျိုးြဖစ်ေြကာင်း ထင်ရှားစွာေတွ့ြမင်နိုင်သည်။ အထူးသြဖင့် အသက်ဓါတ်ကိုေပးေသာ တနဂင်္ေြနွဂိုဟ်သည် နံတူ တနဂင်္ေနွနှင့် ပင် ဘဂင်္ဌာနတွင် ပက္ခမိထားြခင်းေြကာင့်၊ တနဂင်္ေနွသက်ေရာက် ။ ြဂိုဟ်အိ်ပ်၊ ထူလ၊ အန္တရဒသာများတွင် ..အသက်/ကျန်းမာေရး ဆိုင်ရာ ေဘးဥပဒ်များ ြဖစ်ပွားေစနိုင်ြပီး ေမွးနံအာယုြဂိုဟ် အဂင်္ါအားနည်းချိန်မျိုးြကံုပါကလည်း ယင်းကဲ့သို့ဆိုးကျိုးေပးနိုင်ေြကာင်း နာမည်မှ ပင် ေဖာ်ြပေနေပသည်။
ဇာတာရှင်ကေလးငယ်သည် အသက်အားြဖင့်ရှစ်နှစ်၊ သက်ေရာက်ကား အသက်ကိုဆုတ်ယုတ်ေစမည့် တနဂင်္ေနွသက်ေရာက်၊ ေကာဇာသက္ကရာဇ်အားြဖင့် ၁၃၆ရခုနှစ်၊ (ယင်းခုနှစ်သည် နှစ်ခုြကွင်းမဟာဘုတ်နှစ်ြဖစ်သည်။ ေမွးနံဘဂင်္တွင်ရပ်ြပီး၊ နာမည်အဖျားစလံုးတနဂင်္ေနွသည် ..အထွန်းဌာနတွင်ရပ်တည်ကာ..ပုတိဌာနရှိ အာယုြဂိုဟ်အဂင်္ါနှင့် ပက္ခ(ဆန့်ကျင်ေသာအေနအထားမျိုး) ရပ်တည်လျှက်ရှိြခင်းအားြဖင့်..) အာယုြဂိုဟ်အဂင်္ါလည်း အားနည်းေသာကာလတွင်.......ေရနစ်ေသဆံုးခဲ့ရေသာ ကေလးငယ်ြဖစ်ပါသည်။
ေကာဇာမဟာဘုတ်တွင် ... နာမည်အဖျားစာလံုးနှင့် ပက္ခမိေနေသာ ြဂိုဟ်မှာ၊ အဂင်္ါြဖစ်ြပီး ယင်းကဲ့သို့အားနည်းေနေသာ အာယုြဂိုဟ်အဂင်္ါသည် ပုတိအိမ်တွင်ရပ်တည်ေနြခင်းမှာ .. ထူးြခားေသာအချင်းအရာအြဖစ်မှတ်တမ်းတင်အပ်ေပသည်။ အဘယ်ေြကာင့်ဟူမူ ..ပုတိအိမ်သည် တနလင်္ာပိုင်ေသာအိမ်ြဖစ်ြပီး ေရနှင့်စပ်လျဉ်းေသာ အိမ်ြဖစ်ြခင်းေြကာင့် ေရလွှမ်းမိုးရာဌာနတွင်အားနည်းေသာအာယုြဂိုဟ်အဂင်္ါသည် ေရတွင်..အသက်ကိုေဘးြဖစ်ေစြခင်းကို ေပးစွမ်းခဲ့ြခင်းမှာ ..သတိြပုဖွယ်အချက်ပင်ြဖစ်ပါေတာ့၏။
ဆက်လက်ေရးသားပါဦးမည်။
သုေတသီ ေဝသာလီေမာင်ဖုန်း။
(T-Group) ... ြမန်မာ့ရိုးရာေဗဒင်ပညာအဖွဲ့အစည်း။
0 comments:
Post a Comment