ရင်​​ေသွး​​ငယ်များ​​ အမည် နှင့်​​ ရင်​​ေသွး​​ငယ်များ​​အနာဂတ် (၃)

*This article contains astrological jargon*
ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ နာမက္ခရ ဆန်း​​ ပညာ



စာစု(၃)

ရင်​​ေသွး​​ငယ်များ​​အမည်........ရင်​​ေသွး​​ငယ်များ​​အနာဂတ်... ရင်​​ေသွး​​ငယ်များ​​အမည် .......... ရင်​​ေသွး​​ငယ်များ​​အနာဂတ် ....... ရင်​​ေသွး​​ငယ်များ​​အမည် . ......... ရင်​​ေသွး​​ငယ်များ​​အနာဂတ်

နာမည်ဘယ်လို​​ေရွး​​ြခယ်သင့်​​သလဲ........

နာမည်ဘယ်လို​​ေရွး​​ြခယ်သင့်​​သလဲ ...ဆို​​ေသာ​​ေမး​​ခွန်း​​သည်တစ်ခွန်း​​တည်း​​ြဖစ်​​ေသာ်လည်း​​၊​ ....အ​​ေြဖမှာမူ .. အ​​ေြမာက်အများ​​ထွက်​​ေပါ်လာနိုင်ပါသည်။ ဆရာတစ်ဆူ ပညာတစ်မျိုး​​၊​ အယူအဆတစ်ဖံု၊​ နည်း​​လမ်း​​တစ်သွယ်၊​ အမျိုး​​မျိုး​​မူဝါဒကွဲြပား​​နိုင်ပါသည်။ မည်သို့​​ပင်ြဖစ်​​ေစ။ ပညာလိုက်စား​​သတို့​​သား​​​ေကာင်း​​တို့​​အ​​ေနနှင့်​​ ..လက်​​ေတွ့​​နှစ်ြခိုက်ရာ၊​ အမှန်တစ်ကယ် သံုး​​ြကည့်​​၊​ ဆန်း​​စစ်ြကည့်​​ြပီး​​...အကျိုး​​ရှိမည်ထင်သည့်​​နည်း​​ပညာကို သံုး​​စွဲသင့်​​ပါသည်။ ပုဂ္ဂိုလ်ထက်...လက်​​ေတွ့​​ပိုင်း​​ကို ဦး​​စား​​​ေပး​​​ေရွး​​ြခယ်ြပီး​​ ... သံုး​​စွဲနိုင်ြကပါ​​ေစကုန်။

နာမည်​​ေရွး​​ြခယ်ရာတွင်...အ​​ေနာက်တိုင်း​​ numberology နည်း​​စနစ် သည် ​​ေကာင်း​​၏။ ထို့​​ထက် ..... ထို့​​ထက် များ​​စွာ​​ေကာင်း​​သည်ကား​​...ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ နာမက္ခရဆန်း​​ပညာ ပင်ြဖစ်​​ေလသည်။ နာမက္ခဆန်း​​ကျမ်း​​သည် ​​ေလာကတွင်ရှိသမျှ​​ေသာ နာမည်ဟူသမျှကို ခွဲြခား​​ဆန်း​​စစ်နိုင်၏။ အ​​ေကာင်း​​အဆိုး​​ အကျိုး​​အ​​ေြကာင်း​​ကို ​​ေထာက်ချင့်​​ြပီး​​ သင့်​​မသင့်​​ ​​ေကာင်း​​မ​​ေကာင်း​​၊​ အ​​ေြကာင်း​​အကျိုး​​ညီစွာ ...ဆန်း​​စစ်ခွဲြခား​​နိုင်​​ေသာပညာစစ်စစ်ြဖစ်၏။ နာမက္ခဆန်း​​ပညာကို ပိုင်နိုင်ကျွမ်း​​ကျင်လျှင် ...နတ်မျက်စိရ​​ေနသည့်​​အလား​​ အလွန်အံ့​​အား​​သင့်​​ဖွယ်ရာ​​ေကာင်း​​​ေသာ ​​ေဟာကိန်း​​များ​​ထုတ်နိုင်၏။

စာ​​ေရး​​သူကား​​ ဉာဏ်နှင့်​​အား​​​ေလျာ်စွာ ပညာအစွန်း​​အစမျှသာ တတ်​​ေြမာက်ပါသည်။ ထိုပညာအစွန်း​​အစမျှသည်ပင် ...စာ​​ေရး​​သူအတွက်ြကီး​​စွာ​​ေသာ အ​​ေထာက်အကူြပု၏။ ဉာဏ်ပညာ ထက်ြမက်သူတို့​​အတွက်ကား​​ ဆိုဖွယ်ရာမရှိ​​ေပ။ အလွန် ​​ေလ့​​လာလိုက်စား​​သင့်​​​ေသာ ပညာရပ်ြဖစ်၏။ ရင်​​ေသွး​​ငယ်တို့​​အတွက်နာမည်​​ေရွး​​ြခယ်ရာတွင် မဟာဘုတ်စနစ်နင့်​​ နာမက္ခရစနစ်ကို တွဲစပ်အသံုး​​ြပုြခင်း​​ကို စာ​​ေရး​​သူအ​​ေနနှင့်​​ သ​​ေဘာကျနှစ်ြခိုက်မိပါသည်။ ထို့​​အြပင် မူလ​​ေမွး​​​ေန့​​နံအရ အဂင်္​ဝိဇ္ဇာတိုင်နှင့်​​လည်း​​ မြဖစ်မ​​ေန ချင့်​​ချိန်​​ေထာက်ဆမှုြပု​​ေပး​​ရန်လိုအပ်ပါသည်။

ပမာအား​​ြဖင့်​​ ဆိုရပါမူ.....



နာမည်တစ်ခုဆိုပါစို့​​..... တစ်ခုြကွင်း​​မဟာဘုတ်ဖွား​​ စ​​ေနသား​​သမီး​​တစ်ဦး​​အား​​ ထွန်း​​​ေဇာ် ဟူ​​ေသာ အမည်​​ေပး​​လိုက်သည်တွင်။ အဆိုပါထွန်း​​​ေဇာ်သည် တိုင်ြပန်ြဖစ်သည်။ ဝဏ္ဏမှန် /မမှန်။ ဌာန်၊​ ဗျုပ္ပတ်သင့်​​/မသင့်​​..။ သကတ်အ​​ေနအထား​​၊​ ......စသည်ြဖင့်​​ ဆန်း​​အဂင်္​ါများ​​ကို ခွဲစိတ်ြကည့်​​ြခင်း​​။ အလွန်ဆိုး​​ရွား​​​ေသာအ​​ေနအထား​​မျိုး​​တို့​​ကို ​​ေရှာင်ကျဉ်မှုြပုြခင်း​​၊​ ..အား​​ြဖင့်​​ နာမည်ကိုသံုး​​သပ်ြပီး​​​ေနာက် .....မဟာဘုတ်တွင် အဆိုပါအမည်သည်...မည်သည့်​​အ​​ေနအထား​​ရှိသည်။ နာမည်အဖျား​​စလံုး​​အ​​ေနအထား​​။ ကာရကအား​​ြဖင့်​​ မည်သို့​​မည်ဖံု။ ပက္ခအား​​ြဖင့်​​ မည်သည့်​​ြဂိုဟ်ကို အား​​နည်း​​​ေစသနည်း​​။ စသည်ြဖင့်​​ ထပ်မံြကည့်​​ရှု​​ေပး​​ရာ၏။ မူလစ​​ေနသား​​အ​​ေနနှင့်​​ အဂင်္​ဝိဇ္ဇာရှု​​ေထာင့်​​ကိုသံုး​​သပ်ပါမူ... စတုန်း​​ရန်ြဂိုဟ်နှင့်​​ နာမည်အဖျား​​စာလံုး​​ကို အဆံုး​​သတ် မှည့်​​​ေခါ်ထား​​ြခင်း​​ြဖစ်​​ေြကာင်း​​ ...သိရှိ​​ေနရန်လိုအပ်သကဲ့​​သို့​​ပင်။ ယင်း​​ စ​​ေန+အဂင်္​ါ နာမည်သည် ြကာသာပ​​ေတး​​ြဂိုဟ်ကို အဆိုး​​သ​​ေဘာအင်အား​​ြပု​​ေသာအမည်ြဖစ်​​ေြကာင်း​​ကိုလည်း​​ အဂင်္​ဝိဇ္ဇာရှု​​ေထာင့်​​မှ​​ေနြပီး​​ သံုး​​သပ်နိုင်​​ေပသည်။ ဇာတာရှင်သည် ယင်း​​ ြကာသာပ​​ေတး​​ြဂိုဟ် အ​​ေနအထား​​ညံ့​​​ေစ​​ေသာ အမည်ပိုင်ရှင် အား​​ြဖင့်​​ ....အိမ်တွင်း​​​ေရး​​ဆူပူမှုကို ြဖစ်ပွား​​​ေစလိမ့်​​မည်။ ထိုမှတစ်ဖန်.. အဆီဓါတ် လွန်ကဲြခင်း​​အား​​ြဖင့်​​ လည်း​​​ေကာင်း​​၊​ ​​ေရာဂါဥပဒ်ကို ြဖစ်ပွား​​​ေစနိုင်​​ေြကာင်း​​ ​​ေတွ့​​ရှိရ​​ေပမည်။ ...

နက်နက်နဲနဲ မစဉ်း​​စား​​ပဲ အမည်ကိုလွယ်လွယ်မှည့်​​​ေခါ်ြခင်း​​အား​​ြဖင့်​​...​​ေကာင်း​​ကျိုး​​ထက် ဆိုး​​ကျိုး​​ကို ပိုမိုြဖစ်ပွား​​​ေစ​​ေပလိမ့်​​မည်။ စာ​​ေရး​​သူကိုယ်၌လည်း​​ နာမည် ​​ေရွး​​ြခယ်​​ေပး​​ရမည်ဆိုလျှင်..ဝန်တာြကီး​​လှ..​​ေခါင်း​​ကျိန်း​​လှ​​ေြကာင်း​​ ဝန်ခံရ​​ေပမည်။ မိမိ​​ေပး​​လိုက်​​ေသာအမည်သည် မှား​​ယွင်း​​ချွတ်​​ေချာ် လိုအပ်ချက်ြကီး​​ြကီး​​မား​​မား​​ပါခဲ့​​​ေသာ် ဟု ​​ေတွး​​မိလျှင်..ဝဋ်ဥပဒ်ကို ​​ေြကာက်လှသည်ြဖစ်ြခင်း​​​ေြကာင့်​​၊​နာမည်နှင့်​​ပတ်သက်သမျှကို ..ယ​​ေန့​​တိုင်​​ေအာင် ​​ေလ့​​လာမှုြပု​​ေနရဆဲြဖစ်ပါသည်။


​​ေလး​​စား​​အပ်​​ေသာပညာရှင်

ယ​​ေန့​​ထက်တိုင်လည်း​​ ြမန်မာြပည်တွင် ရွက်ပုန်း​​သီး​​ နာမက္ခရပညာရှင်အချို့​​ ရှိ​​ေနဆဲြဖစ်ပါသည်။ စာ​​ေရး​​သူအလွန်​​ေလး​​စား​​မိ​​ေသာ ပညာရှင်တစ်ဦး​​မှာ ဆရာမင်း​​​ေကျာ်​​ေဇာ ဟူ၏။ ယင်း​​ဆရာသည် အမှန်စင်စစ်ပင် ပညာရှင်စစ်စစ်ြဖစ်၏။ လွန်ခဲ့​​​ေသာနှစ်​​ေပါင်း​​ ဆယ့်​​​ေလး​​ငါး​​နှစ်ခန့်​​က အဆိုပါ ဆရာမင်း​​​ေကျာ်​​ေဇာ် ၏ နာမည်​​ေဟာနည်း​​ နာမည်​​ေရွး​​နည်း​​ ဟူ​​ေသာ စာအုပ်ကို ရန်ကုန်ဘူတာြကီး​​တွင် ​​ေရာင်း​​ချ​​ေသာ စာအုပ်ဆိုင်မှ ဝယ်ယူသိမ်း​​ဆည်း​​ရမိခဲ့​​ပါသည်။ ယ​​ေန့​​ထက်တိုင် ​​ေဟာင်း​​နွမ်း​​​ေသာ်လည်း​​ အ​​ေကာင်း​​အတိုင်း​​ သိမ်း​​ဆည်း​​ထား​​ဆဲြဖစ်ပါသည်။ ဆရာမင်း​​​ေကျာ်​​ေဇာ် သည် စာအုပ်​​ေနာက်ပိုင်း​​နား​​တွင် အဖိုး​​ထိုက်တန်​​ေသာ ..ပညာရပ်ဆိုင်ရာအယူအဆအချို့​​ကို ..​​ေတွ့​​ရှိရြပီး​​၊​ ယင်း​​အယူအဆများ​​မှာ ယ​​ေန့​​ထက်တိုင် စာ​​ေရး​​သူအတွက် အကျိုး​​ြပု အသံုး​​ဝင် ​​ေနဆဲြဖစ်​​ေလသည်။ ဆရာမင်း​​​ေကျာ်​​ေဇာ်၏ အဆိုပါ ကျမ်း​​စာအုပ်တွင်ပါရှိ​​ေသာအချက်အချို့​​ကို ​​ေကာက်နှုတ်​​ေဖာ်ြပလိုက်ပါသည်။

လူတစ်​​ေယာက်တွင်ခိုင်ြမဲစွာသံုး​​စွဲ​​ေန​​ေသာအမည်နာမသည် ၎င်း​၏​​ေမွး​​ဇာတာ မဟာဘုတ်နှင့်​​တကွ ရုပ်ဆင်း​​ြကန်အင်တို့​​ကို ​​ေပါင်း​​စပ်ြပီး​​​ေသာ် ဘဝ၌ ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​ချမ်း​​သာခံစား​​ ရနိုင်ြခင်း​​ရှိ မရှိကို အထက်ပါအချက်များ​​အရ တိုက်ဆိုင်စစ်စိြပိး​​ ရဲရဲတင်း​​တင်း​​ အာမခံ နှင့်​​ ​​ေရှ့​​​ေရး​​​ေဟာချက်များ​​ ထုတ်နိုင်​​ေလသည်။ အိမ်​​ေထာင်​​ေရး​​ မ​​ေကာင်း​​​ေသာ ပင်ကိုဇာတာနှင့်​​ နာမည်ရှင်တစ်ဦး​​ သည် မည်သည့်​​ကိန်း​​သို့​​​ေရာက်သည်နှင့်​​ အိမ်​​ေထာင်ပျက်မည်၊​ ကွဲမည်၊​ ဒုက္ခ​​ေရာက်မည်ကို ​​ေဟာ​​ေြပာနိုင်၏။ စီပွား​​​ေရး​​၊​ ​​ေငွ​​ေြကး​​ဥစ္စာများ​​နှင့်​​ ပတ်သက်ြပီး​​ ထိခိုက်နစ်နာြခင်း​​၊​ ပျက်စီး​​ြခင်း​​ စ​​ေသာ ဇာတာနှင့်​​ နာမည်ရှင်တစ်ဦး​​သည် မည်သည့်​​ကိန်း​​သို့​​​ေရာက်သည်နှင့်​​ စီး​​ပွား​​ပျက်မည်၊​ အလုပ်ြပုတ်မည်၊​ ရာထူး​​ကျမည်ကို ြကိုတင်​​ေဟာ​​ေြပာနိုင်၏။ ထို့​​နည်း​​တူစွာ စီး​​ပွား​​တိုး​​တက်မည့်​​သူ၊​ ချမ်း​​သာမည့်​​သူများ​​၊​ ရာထူး​​တိုး​​မည့်​​သူများ​​၊​ ထီ​​ေပါက်မည့်​​သူများ​​၊​ ဘုန်း​​တန်ခိုး​​ တိုး​​တက်မည့်​​သူများ​​သည် မည်သည့်​​ကိန်း​​သို့​​​ေရာက်မှ ​​ေအာင်ြမင်မည်၊​ ချမ်း​​သာမည်ကို ြကိုတင်​​ေဟာ​​ေြပာနိုင်​​ေလသည်။ နာမည်​​ေဟာနည်း​​ပညာရပ်ြကီး​​များ​​မှာ ​​ေနြမင်လြမင်ပုဂ္ဂိုလ်များ​​၏ လျှို့​​ဝှက်နက်နဲ​​ေသာ ​​ေဗဒင်ပညာြကီး​​တစ်ခုြဖစ်ြပီး​​၊​ ယခင်က ဆရာများ​​ အထူး​​လျှို့​​ဝှက်ခဲ့​​​ေသာ နည်း​​စနစ်များ​​ ြဖစ်ပါ၏။ နာမည်ပညတ်၏ ဓါတ်များ​​ကို သိဒ္ဓိ​​ေြမာက်​​ေအာင် စီရင်နိုင်​​ေြကာင်း​​၊​ သင်သည် ကိုယ်တိုင်​​ေလ့​​လာတတ်ကျွမ်း​​လျှင် နား​​လည်သ​​ေဘာ​​ေပါက်မည်မလွဲပါ​​ေချ။


အထက်ပါ​​ေရး​​သား​​ချက်များ​​ကိုြကည့်​​ြခင်း​​အား​​ြဖင့်​​ပင် ဆရာမင်း​​​ေကျာ်​​ေဇာ်၏ ပညာရပ်ပိုင်း​​ဆိုင်ရာ ​​ေပါက်​​ေြမာက်ခရီး​​​ေရာက်မှုကို ခန့်​​မှန်း​​သိရှိနိုင်​​ေပသည်။


နာမည်တစ်ခု၏အင်အား​​

နာမည်တစ်ခုသည် သက်ဆိုင်ရာ အား​​ဗလ အဆိုး​​အ​​ေကာင်း​​အလိုက်....အမှန်ပင် အကျိုး​​အာနိသင်ကိုြပုတတ်၏။ ထိုအြခင်း​​အရာတွင် ...သတိြပုအပ်သည်မှာ ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​သက်သက်ချည်း​​ကို ြဖစ်​​ေစ၊​ ဆိုး​​ကျိုး​​သက်သက်ချည်း​​ြဖစ်​​ေစ ​​ေပး​​စွမ်း​​​ေသာ အမည်မျိုး​​ဟူ၍ကား​​ မရှိနိ်ုင်​​ေပ။ ​​ေကာင်း​​ကျိုး​​အများ​​ဆံုး​​ြပုသည့်​​အမည်မျိုး​​ နှင့်​​ ဆိုး​​ကျိုး​​ကို အများ​​ဆံုး​​ြပုသည့်​​ အမည်ဟူ၍သာ ခွဲြခား​​နိုင်​​ေပသည်။ အဓိကအား​​ြဖင့်​​ .... နာမည်တစ်ခုသည် အသက်​​ေဘး​​ အန္တရယ် ကိုြဖစ်ပွား​​​ေစနိုင်​​ေသာအင်အား​​မျိုး​​ မရှိ​​ေစသင့်​​။ မများ​​ြပား​​​ေစသင့်​​​ေပ။

ပမာအား​​ြဖင့်​​ ဇာတာတစ်ခုကို တင်ြပ​​ေပး​​ပါမည်။



အမည် မြပည့်​​ြဖိုး​​​ေအာင်
၁၃၅၉ခုနှစ်၊​ ဝါ​​ေခါင်လြပည့်​​​ေန့​​ တနလင်္​ာ​​ေန့​​ နံနက်​​ေလး​​နာရီတွင်ဖွား​​ြမင်သူ။ ဇာတာရှင်သည်.......မဟာဘုတ်ဇာတာအရ....၊​ (၁) ခုြကွင်း​​ တနလင်္​ာပုတိဖွား​​တစ်ဦး​​ြဖစ်သည်။
အမည်ကိုြကည့်​​ပါ။. အမည်သည် ..ကျား​​ဆန်​​ေသာအမည်မျိုး​​ြဖစ်သည်။ ဇာတာရှင်မှာမိန်း​​က​​ေလး​​ြဖစ်ြခင်း​​​ေြကာင့်​​ ထိုသို့​​မှည့်​​​ေခါ်ြခင်း​​မှာ ..ကျား​​/မ ပညတ်အား​​ြဖင့်​​ ဆန်း​​ကျင်​​ေသာ အ​​ေနအထား​​မျိုး​​ြဖစ်​​ေစသည်။ နာမည်တစ်ခုလံုး​​သည် ကမ္မကာရကြဖစ်သည်။ နာမည်အဖျား​​စလံုး​​သည် တနဂင်္​​​ေြနွဖစ်ြပီး​​၊​ မူလမဟာဘုတ်တွင် ...ဘဂင်္​ဌာနတွင်ပင်ရပ်တည်​​ေနကာ၊​ နံတူတနဂင်္​​​ေနွနှင့်​​ပင် ပက္ခမိ​​ေစသည်။ ယင်း​​အချက်​​ေြကာင့်​​ပင် တနဂင်္​​​ေနွတွင်အြပစ်မကင်း​​​ေြကာင်း​​​ေတွ့​​ရှိရ​​ေပသည်။

ထိုမှတစ်ဖန်ထပ်မံြကည့်​​ရှုပါက..ြပည့်​​ြဖိုး​​​ေအာင်ဟူ​​ေသာအမည်သည်..(၅​​ေတး​​+၁​​ေနွ) နာမည်မျိုး​​ြဖစ်ရာ..၊​ အဆိုပါ(၅​​ေတး​​+၁​​ေနွ) သည် အဂင်္​ါြဂိုဟ်အား​​ ..ဆိုး​​အား​​ြပု​​ေသာ အမည်မျိုး​​(အဂင်္​ဝိဇ္ဇာ အဂင်္​ါအခါတိုင်တွင်ြကည့်​​ပါ။) ြဖစ်​​ေနသည်။ အဂင်္​ါြဂိုဟ်ကိုလည်း​​ အား​​နည်း​​​ေစ​​ေသာ အမည်မျိုး​​ ြဖစ်​​ေြကာင်း​​​ေတွ့​​ရှိရသည်။ ဇာတာရှင်က​​ေလး​​ငယ်သည် .... မှည့်​​​ေခါ်လိုက်​​ေသာအမည်အရ.....

တနဂင်္​​​ေြနွဂိုဟ် အသက်ဇီဝ နှင့်​​ ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ဆိုင်ရာြဂိုဟ်
အဂင်္​ါြဂိုဟ် (တနလင်္​ာ သား​​သမီး​​တို့​​အတွက် အာယုြဂိုဟ် = အသက်ရှင်သန်မှု နှင့်​​ ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ဆိုင်ရာြဂိုဟ်) ပင် ြဖစ်ြပီး​​

အဆိုပါြဂိုဟ်နှစ်ခုစလံုး​​ အား​​နဲ​​ေန​​ေြကာင်း​​ ​​ေတွ့​​ရှိရသည်။ အမည်ကား​​ အသက်ရှင်သန်မှုကို အား​​နဲ​​ေစြခင်း​​ (ဝါ) အသက်တိုြခင်း​​၊​ မကျန်း​​မာြခင်း​​၊​ အသက်​​ေဘး​​တို့​​နှင့်​​ ြကံု​​ေတွ့​​ရတတ်ြခင်း​​ မကင်း​​​ေစတတ်​​ေသာအမည်မျိုး​​ြဖစ်​​ေြကာင်း​​ ထင်ရှား​​စွာ​​ေတွ့​​ြမင်နိုင်သည်။ အထူး​​သြဖင့်​​ အသက်ဓါတ်ကို​​ေပး​​​ေသာ တနဂင်္​​​ေြနွဂိုဟ်သည် နံတူ တနဂင်္​​​ေနွနှင့်​​ ပင် ဘဂင်္​ဌာနတွင် ပက္ခမိထား​​ြခင်း​​​ေြကာင့်​​၊​ တနဂင်္​​​ေနွသက်​​ေရာက် ။ ြဂိုဟ်အိ်ပ်၊​ ထူလ၊​ အန္တရဒသာများ​​တွင် ..အသက်/ကျန်း​​မာ​​ေရး​​ ဆိုင်ရာ ​​ေဘး​​ဥပဒ်များ​​ ြဖစ်ပွား​​​ေစနိုင်ြပီး​​ ​​ေမွး​​နံအာယုြဂိုဟ် အဂင်္​ါအား​​နည်း​​ချိန်မျိုး​​ြကံုပါကလည်း​​ ယင်း​​ကဲ့​​သို့​​ဆိုး​​ကျိုး​​​ေပး​​နိုင်​​ေြကာင်း​​ နာမည်မှ ပင် ​​ေဖာ်ြပ​​ေန​​ေပသည်။




ဇာတာရှင်က​​ေလး​​ငယ်သည် အသက်အား​​ြဖင့်​​ရှစ်နှစ်၊​ သက်​​ေရာက်ကား​​ အသက်ကိုဆုတ်ယုတ်​​ေစမည့်​​ တနဂင်္​​​ေနွသက်​​ေရာက်၊​ ​​ေကာဇာသက္ကရာဇ်အား​​ြဖင့်​​ ၁၃၆ရခုနှစ်၊​ (ယင်း​​ခုနှစ်သည် နှစ်ခုြကွင်း​​မဟာဘုတ်နှစ်ြဖစ်သည်။ ​​ေမွး​​နံဘဂင်္​တွင်ရပ်ြပီး​​၊​ နာမည်အဖျား​​စလံုး​​တနဂင်္​​​ေနွသည် ..အထွန်း​​ဌာနတွင်ရပ်တည်ကာ..ပုတိဌာနရှိ အာယုြဂိုဟ်အဂင်္​ါနှင့်​​ ပက္ခ(ဆန့်​​ကျင်​​ေသာအ​​ေနအထား​​မျိုး​​) ရပ်တည်လျှက်ရှိြခင်း​​အား​​ြဖင့်​​..) အာယုြဂိုဟ်အဂင်္​ါလည်း​​ အား​​နည်း​​​ေသာကာလတွင်.......​​ေရနစ်​​ေသဆံုး​​ခဲ့​​ရ​​ေသာ က​​ေလး​​ငယ်ြဖစ်ပါသည်။

​​ေကာဇာမဟာဘုတ်တွင် ... နာမည်အဖျား​​စာလံုး​​နှင့်​​ ပက္ခမိ​​ေန​​ေသာ ြဂိုဟ်မှာ၊​ အဂင်္​ါြဖစ်ြပီး​​ ယင်း​​ကဲ့​​သို့​​အား​​နည်း​​​ေန​​ေသာ အာယုြဂိုဟ်အဂင်္​ါသည် ပုတိအိမ်တွင်ရပ်တည်​​ေနြခင်း​​မှာ .. ထူး​​ြခား​​​ေသာအချင်း​​အရာအြဖစ်မှတ်တမ်း​​တင်အပ်​​ေပသည်။ အဘယ်​​ေြကာင့်​​ဟူမူ ..ပုတိအိမ်သည် တနလင်္​ာပိုင်​​ေသာအိမ်ြဖစ်ြပီး​​ ​​ေရနှင့်​​စပ်လျဉ်း​​​ေသာ အိမ်ြဖစ်ြခင်း​​​ေြကာင့်​​ ​​ေရလွှမ်း​​မိုး​​ရာဌာနတွင်အား​​နည်း​​​ေသာအာယုြဂိုဟ်အဂင်္​ါသည် ​​ေရတွင်..အသက်ကို​​ေဘး​​ြဖစ်​​ေစြခင်း​​ကို ​​ေပး​​စွမ်း​​ခဲ့​​ြခင်း​​မှာ ..သတိြပုဖွယ်အချက်ပင်ြဖစ်ပါ​​ေတာ့​​၏။


ဆက်လက်​​ေရး​​သား​​ပါဦး​​မည်။
သု​​ေတသီ ​​ေဝသာလီ​​ေမာင်ဖုန်း​​။
(T-Group) ... ြမန်မာ့​​ရိုး​​ရာ​​ေဗဒင်ပညာအဖွဲ့​​အစည်း​​။



0 comments:

Post a Comment